Ootteko koskaan tehneet hernekeittomassasta pyöryköitä?
Esim. päällystäneet ne korppujauhoilla tms. Ja sitten friteeranneet ne tai laittanut uuniin. Tuliskohan hyviä?🤔
Kommentit (12)
En oo kokeillut, mut vois kokeilla.
Mikä siinä naurattaa? Köyhien on pakko keksiä uusia ruokia halvoista ruoka-aineista. -Ap
kouluissa varmaan käytetään noita koska liha ja kana on lähes poistettu ja lapsille syötetään kasviksia ja kohta erilaisia ötököitä kuten heinäsirkkoja ja matoja, tämähän on trendi ja agenda... ei ihme että lapset voivat huonosti...
Vierailija wrote:
Mikä siinä naurattaa? Köyhien on pakko keksiä uusia ruokia halvoista ruoka-aineista. -Ap
Jos sinä köyhä olet, niin miksi ostat kallista purkkihernekeittoa?
En mutta kaveri on leikannut purkkipötkylästä pihvejä, korppujauhottanut ja paistanut pannulla.
Lihattomasta hernekeitosta oon tehnyt pyöryköitä. Hyviä on olleet srirachan kanssa.
Mureketta olen tehnyt lihartomasta itse tehdystä hernekeitosta, hyvää tulee. Maustamalla ja siivuttamalla saa leivälle proteiinin
Hyvä idea! Vegaanin ruokavuosi- blogista löytyy näköjään ohje otsikolla ”hernaripyörykät”. Pitänee kokeilla. 🙂
Minulle maistuu hernekeittopurkin pötkylästä leikatut "pihvit" pannulla paistettuna muusin kanssa.
Pihvit voi leivittää ja maustaa miten itse tykkää.
Uip!