Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89821/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään samanlaista ongelmaa kuin minulla? Tämän laivan ja huumorin myötä oman elämän ystävät ovat alkaneet tuntua tylsiltä. Ne ovat olleet sitä vähän aina, huumorintaju ei oikein kohtaa enää, osalla ei ollenkaan, enkä enää tiedä miksi olemme ystäviä. Kaipaan sitä aikaa elämässäni kun oli harmitonta flirttiä ja huumoria työyhteisössä esim. Tajusin yksi päivä mihin tämä laivaseilailu on elämässäni kulminoitunut. Minun pitäisi tehdä yhden ystävän kanssa projekti, mutta en ole kyennyt vastaamaan hänen viestiinsä. En yksinkertaisesti halua, enkä kykene tekemään hänen kanssaan sitä projektia loppuun. Aina kun olemme nähneet, työajasta menee 2/3 siihen, kun hän juoruaa muista ihmisistä. Olen tajunnut hänen myötään, miten paljon kaipaan elämääni hassuttelua, hölmöilyä ja juuri sitä kemiaa, kuin mitä K:lla ja B:llä on, edes murto-osan siitä. Laivaseilailu on aiheuttanut itsessäni herätyksen, millaisten ihmisten kanssa haluan aikani viettää. Millaista energiaa saan heistä, ja mitä itse annan muille. Enpä olis uskonut millaisen myllerryksen kaksi viisuedustajaa saa aikaan omassa elämässäni.

Vierailija
89822/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten eilen kävi siinä kokkiohjelmassa, tuliko munakoiso majoneesit vatkattua vai kipeytyikö käsi?

Kättä säästellään Nordic touria varten.

Oliko se nyt se vasen vai oikea käsi jolla Bojan ajattelee Loverpoolin crazy things happeningiä (kiitos sinä joka korjasit sen mun väärän strange things-muistikuvan!)

Vasen käsi ainakin pumppaa saunarekalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89823/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lonely-biisi voi tarkoittaa tunnelmaa, kun ei ole paljon turisteja ja koko ravintola käytännössä tyhjä, tai sitä, että juo yksin (seuralaisella vaan vesilasi) tai ihan sitä, että on kerrankin yksinäinen olo, kun ei tarvitse pelätä fanien hyppivän puskista eteen. Todennäköisesti se on kuitenkin jonkinlainen vitsi.

Kyllä joo voi ollakin. Mutta tää biisihän oli myös niissä Kärden pätkissä missä olivat Bojanin kanssa Loverpoolissa bileristeilyllä (kosinta/titanic ilta). Eli selkeästi kuitenkin viittaus myös Boitsuun.

Vierailija
89824/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten eilen kävi siinä kokkiohjelmassa, tuliko munakoiso majoneesit vatkattua vai kipeytyikö käsi?

Tulee olemaan kovassa käytössä 😉

Vierailija
89825/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se nyt se vasen vai oikea käsi jolla Bojan ajattelee Loverpoolin crazy things happeningiä (kiitos sinä joka korjasit sen mun väärän strange things-muistikuvan!)

Reps kaffet rinnuksilla kiitos teille tästä 😆

Vierailija
89826/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottama mitenkään kantaa yksityisasioihin, onhan tuo Suklaa/Pyhis collab nyt tosi törkeä kun vihdoin löysin vähän sanoja (Suklaan instassa viimeinen julkaisu). En siis halunnut kuunnella Spotifyssa/tubella ettei tulisi kuuntelukertoja lisää.

Aivan selkeää niitten sanojen perusteella kenestä kyse 😟. Viisutkin mainittu. Aivan hirveän ikävät fiilikset jäi tästä ja Teflarit veks välittömästi mun soittolistoilta. Tukehtukoot kateellisuuteensa.

Mielenkiintosta, kun yhteiskeikkaa K:lla ja Teflareilla ollut ainakin Kalajoella ja tulossa Oulussa

Vierailija
89827/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Lonelyä pukkaa taas storyissä 😅

Vähän vanha juttu jo, Kärde. Me kaikki tiedetään ettei sun tarvitse siellä yksin kärvistellä, ja se on ihan ok.

Voi se olla lonely vaikka seuraa olisi. Ei vaan ole oikeanlaista se seura. Tai riittävän slovenialaista.

Samaa mieltä.

Vierailija
89828/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne käyttää välillä muutakin niin käsi saa levätä. Se käsi on "kätevämpi" sitten kun etänä ollaan säännöllisissä yhteyksissä 😉

Vierailija
89829/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastialla oli eilen hieno ilta ja ensikosketus paikkaan oli upea. Eturivissä musiikki ei todella ollut häiritsevän kovalla, eikä missään vaiheessa tullut kuuma tai tukala fiilis. Lavan ja yleisön välissä ei ollut yhtään mitään. Vessa- ja röökihommat sujui mutkatta ilman hirveitä jonoja. Ystävällistä porukkaa narikassa ja muualla työtehtävissä. Tavaroiden heittämisestä lavalle artisti sanoi suoraan, että "mä en sit oikein nää täällä mitään, älkää perkele heitelkö". Vähän kauhistutti myös joidenkin eturiviläisten käytös ja oletus siitä, että lavan reunalle tulevaa (myöskin nuorta miesartistia) saa koskettaa mihin hyvänsä, mm. reisiin ja siitä alemmas, sekä kaikkialle mihin nyt yltti. Pliis ei mitään tällästä. Keikkapaikkana Tavastia kuitenkin oli tosiaan mieletön. Paljon vilkkuvaloja eilisellä keikalla ainakin, mutta sen nyt varmaan osaa ihmiset kuvitella klubilla tapahtuvan.

Vierailija
89830/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottama mitenkään kantaa yksityisasioihin, onhan tuo Suklaa/Pyhis collab nyt tosi törkeä kun vihdoin löysin vähän sanoja (Suklaan instassa viimeinen julkaisu). En siis halunnut kuunnella Spotifyssa/tubella ettei tulisi kuuntelukertoja lisää.

Aivan selkeää niitten sanojen perusteella kenestä kyse 😟. Viisutkin mainittu. Aivan hirveän ikävät fiilikset jäi tästä ja Teflarit veks välittömästi mun soittolistoilta. Tukehtukoot kateellisuuteensa.

Mielenkiintosta, kun yhteiskeikkaa K:lla ja Teflareilla ollut ainakin Kalajoella ja tulossa Oulussa

Ei ole yhteiskeikka niin, että esim. lavalla oltaisiin samaan aikaan, vaan vähän, kuten festarit. Ei kai omien erimielisyyksien mahdollisien sellaisten voi tähän antaa vaikuttaa.

Vierailija
89831/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jossain vaiheessa ollut keskustelua siitä, että multilahjakas B on kirjoittanut (ehkä nimmareita, en jaksa muistaa) sekä vasemmalla että oikealla kädellä. Eli olisi siis sekakätinen (kätevää, jaksaa kauemmin kun voi välillä vaihtaa).

Vierailija
89832/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kellään samanlaista ongelmaa kuin minulla? Tämän laivan ja huumorin myötä oman elämän ystävät ovat alkaneet tuntua tylsiltä. Ne ovat olleet sitä vähän aina, huumorintaju ei oikein kohtaa enää, osalla ei ollenkaan, enkä enää tiedä miksi olemme ystäviä. Kaipaan sitä aikaa elämässäni kun oli harmitonta flirttiä ja huumoria työyhteisössä esim. Tajusin yksi päivä mihin tämä laivaseilailu on elämässäni kulminoitunut. Minun pitäisi tehdä yhden ystävän kanssa projekti, mutta en ole kyennyt vastaamaan hänen viestiinsä. En yksinkertaisesti halua, enkä kykene tekemään hänen kanssaan sitä projektia loppuun. Aina kun olemme nähneet, työajasta menee 2/3 siihen, kun hän juoruaa muista ihmisistä. Olen tajunnut hänen myötään, miten paljon kaipaan elämääni hassuttelua, hölmöilyä ja juuri sitä kemiaa, kuin mitä K:lla ja B:llä on, edes murto-osan siitä. Laivaseilailu on aiheuttanut itsessäni herätyksen, millaisten ihmisten kanssa haluan aikani viettää. Millaista energiaa saan heistä, ja mitä itse annan muille. Enpä olis uskonut millaisen myllerryksen kaksi viisuedustajaa saa aikaan omassa elämässäni.

Samastun. Ja oon lisännyt hassuttelua elämääni, koska sitä kaipaan. Aina ei ymmärretä mun vitsailevan mut jatkan harjoituksia.

Vierailija
89833/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummassa kädessä se K nahkahanska muuten oli ;) 

Vierailija
89834/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa.

Vierailija
89835/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere ja Bojan ovat ystäviä. Antakaa meidän silti haaveilla, että jotakin suurempaa voisi tapahtua, jos olosuhteet olisivat toiset.

Tottakai, se on shippauksen ajatus. Ja uskon, että K:ta ei haittaa. Jatkakaa, kiitos💚

Haaveilla aina saa. Mutta ne jotka menee esim icip/Tommy-postauksiin kommentoimaan että entäs Bojan x 1000 menee kyllä aivan yli. Se on liikaa. Ei oo hyväksi kellekään osapuolelle. Samoin se että Tommy ei yhtään kuuluisi tähän ketjuun vaikka on hyvin todennäköistä että K on jopa saattanut hehkuttaa B:lle että arvaapa mitä, brother! Teen yhteistyön Tommy Cashin kanssa! Ja B ollut ihan että mahtavaa, oon tosi iloinen sun puolesta.

Vierailija
89836/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii kuinka paljon kummankin käsi ollut käytössä viimeiset puoli vuotta. Kun vietetty ensin yhdessä tiiviisti aikaa, läpsitty, halittu, hinkutettu, nuhjattu, pusuteltu, oltu ihan iholla ja lähellä .. siitä sitten muka yksin (!) hotellihuoneeseen tai esim jos puhelin tms yhteys tai vaan muistelu yhteisiä melko kuumia hetkiä, katseltu vähän klippejä toisesta ...

Ilmapallot pulleina jne.

Vierailija
89837/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jossain vaiheessa ollut keskustelua siitä, että multilahjakas B on kirjoittanut (ehkä nimmareita, en jaksa muistaa) sekä vasemmalla että oikealla kädellä. Eli olisi siis sekakätinen (kätevää, jaksaa kauemmin kun voi välillä vaihtaa).

En jotenkin yhtään epäilisi tätä monilahjakkaan B:n kohdalla, mutta huomautan silti, että voi myös olla mahdollista, että hän on opetellut kirjoittamaan nimmarinsa molempikätisesti eikä mitään muuta. Tainnut sitä kuitenkin joutua jonkin verran jakelemaan. :D (Itsekin opettelin huvikseni nuorempana kirjoittamaan väärällä kädellä nimmarini, ihan vain koska.) Täytynee siis lähteä tästä metsästämään todistusaineistoa lisää B:n tekemisistä, voi ei, kauhea kohtalo...

Vierailija
89838/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa.

Hävisikö siis vasemman käden hanska vai oliko niitä alunperinkin vain tuo 1?

Vierailija
89839/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan voi olla monenlaista mut ei energiaton nyt ainakaan 🤣

Vierailija
89840/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen käsi pumppaa saunarekalla listalle!

Ketju on lukittu.