Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89641/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei meikämummopa kävi eilen baarissa. Tätä ei varmaan ole sitten tapahtunut vuoden 2005 jälkeen. Ja ihan juttelinkin ihmisille ja kävin tanssilattialla. No se ei ollut se pointti vaikkakin oli mainitsemisen arvoinen asia ja ehdottomasti kiitos kuuluu Käärijälle ja sen aiheuttamalle mullistukselle meikäläisen elämässä. 😎

Siellä oli myös muutama nuorempi muusikko, jotka ei nyt suoraan liity tähän ketjuun, vaikka toinen heistä taitaa jollain meidän listalla ollakin. Mutta se ei taaskaan ollut se pointti vaan se, että kun vahingossa törmäsin toiseen heistä (siis todellakin vahingossa, en ollut edes huomannut heitä aiemmin), hän näytti hetken todella pelästyneeltä. 😳 Ja minähän tietenkin pyytelin nöyrästi anteeksi ja häivyin paikalta, ei siinä, mutta sen jälkeen mietin että käyköhän niillä usein että vanhemmat naiset tulevat ihan liianki lähelle. 🤔 Muistan lukeneeni jossain vaiheessa jonku lehtijutun että suosion myötä on tullut paljon keski-ikäisiä naisia faneiksi, jotka saattavat olla hyvinkin omistautuneita asialleen. 😅 En tiiä miksi tuli tämä palsta mieleen. 😂

Voi Johannes-parkaa!

😂 Ei ollut Johannes vaan meidän parin vuoden takaisesta viisubändistä nämä pojat. Johannekselle olisin ehkä saattanut yrittää muutaman sanan sanoakin. 😉

Mutta sitä mietin myös, että jos törmäisin Käärijään tuolla tavalla vahingossa niin kuinkahan palasiksi siinä menisi? 😂

Käärijän sekä Johanneksen kanssa pystyisin keskustelemaan. Mutta Kenraali Vahva! Jää lasissani suli enkä muistanut jälkeenpäin mitään, mitä olin puhunut.  Olin kuitenkin puhunut aika paljon.

Mulle kyllä tuo Kärtsäri on semmonen kaikkeen kantapää ATM että ei mitään jakoa. Mutta en tiiä, se voiski tehä hyvää jos joskus pääsis muutaman sanan vaihtamaan sen kanssa. Ehkä se tekis siitä enemmän normaalin ihmisen mun silmissä/mielessä. 🤔

Aiemmin tähän samaan on pystynyt vain Ville Valo mutta epäilen että edelleenki näiden vuosien jälkeen muuttuisin silti täysin puhe- ja liikuntakyvyttömäksi, jos häneen yllättäen törmäisin. 😅😂😂

Vierailija
89642/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidottunteet-nimimerkillistenvainoaja-skeptikko-jankkaaja-bojanisti on kyllä vähän mainehaitta meille muille bojanisteille jotka olemme täällä vain fiilistelemässä.

Mä oon aina ihmetelly miksi täällä aina haukutaan bojanisteja!. Oon nähny pelkästään fiksuja bojanisteja täällä. Eikä Aito edes oo bojanisti.

Minä en vain ymmärrä yhtään miksi jotkut on iin hulluna B:hen täällä, ja välillä bojanistit aiheuttaa vahvaa myötähäpeää.. mutta muuten suhteellisen harmittomia.

K aiheuttaa joillain postauksillaan vahvaa myötähäpeää ihan itse. Faninsa menevät siinä mukana. . .

On usein niin, etten pysty katsomaan K:n videoita loppuun, kun ovat niin noloutta herättäviä. Mutta siis tän tarkoitus ei ole kertoa, että K:ssa ois sinänsä mitään vikaa. Ei vaan ole mun teekuppini kaikki mitä se tekee.

Mutta kun joku sanoo noin bojanisteista, niin kommenttina siihen.

Voi kun pääsisin minäkin tähän joskus! Olen oikea myötähäpeän ruumiillistuma ja inhoan sitä itsessäni. K on kiehtonut alusta asti juuri siksi, että häntä ei muiden mielipiteet kiinnosta ja hän on aidosti juuri sitä, mitä haluaa olla. On jotenkin niin perisuomlalaista hävetä koko ajan ja se on varmaan myös iso osa oman sukupolveni käytösmallia. Vanhemmiten olen lakannut vähitellen välittämästä, mitä muut ajattelevat itsestäni mutta huomaan edelleen nolostuvani muiden puolesta, mikä on tyhmää ja typerää.

Siinä mielessä B:tä on helpompi fanittaa, kun tarjoaa todellakin vähemmän nolostumisen aiheita, mutta K:sta en pääse irti juuri siksi, että haluaisin olla enemmän niin kuin hän. Me kaikki voisimme olla vähän enemmän niin kuin hän. Jopa B! Vastakkain en kuitenkaan näitä poikia laittaisi. Niin kuin Leila tuossa totesi, molemmat on iki-ihania ja meidän omat ajatuksemme heistä kertovat enemmän meistä kuin heistä.

Joo, ja Aitoa myötäilen ekaa kertaa siinä, että kyllä minä niin mieleni pahoitin Pyhimyksen sanoista K:n puolesta. Tässäkin siis riittää työsarkaa itseni kanssa. Aidolle täydet pisteet siitä, että oli sitä mieltä, että K:n ei pitäisi reagoida asiaan mitenkään. Minä kun olin valmis jo menemään barrikadeille ja kirjoittamaan tulikiven katkuisia kirjeitä kaikille mahdollisille tahoille. Mutta ei, eipä sitä toisen puolesta kannata loukkaantua yhtään sen enempää kuin sitä kannattaa nolostua toisen puolesta. Kyllä tässä ihmisinä vielä kehitytään, vaikka viisikymppinen häämöttää!

Mulle on käynyt ihan samoin, en pysty katsomaan Kn videoita loppuun..luulin olevani ainoa, mutta en olekaan.

Jos pitää valita puolensa niin B, koska on hyvännäköinen ja laulaa/esiintyy softimmin. Sellainen sopuisampi muutenkin. Mutta fani en ole, vain euroviisumaakari.

Mä liityn tähän kuoroon... Muutenkin olen koko elämäni läpi ollut tällainen, että myötähäpeä pamahtaa päälle vähän liiankin tehokkaasti, niin joskus en vain pysty katsomaan K:n videoita tai joudun katsomaan ne ilman ääntä. Mutta sehän on vain oma vikani, ei K:n. Ihailen sitä että hän niin estottomasti uskaltaa olla oma itsensä. B kun on paljon tasaisempi ja hillitympi julkisuuskuvaltaan, niin vastaavaa kiemurtelua ei mulle tapahdu sen videoklipeissä. Paitsi ehkä niissä viisujen aikaisissa klipeissä K:n kanssa, jolloin ne pallottelevat sitä ainoaa aivosoluaan kuin lentopalloa eikä ikinä tiedä, missä se liitää.

Mä pääsin estoistani Käärijän myötä. Siis oikeasti, huomaan jonkun muutoksen itsessäni. Olen jotenkin vapautuneempi kuin ennen.

Varmasti jokainen meistä osaa nimetä artistin tai bändin, joka on tuonut omaan elämään paljon rentoutta, välittömyyttä ja iloa. Musiikki on siis tehnyt sen, mikä sen tarkoituskin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89643/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89644/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat Bojanistit, katsokaa miten ihastunein silmin B katsoo Kärdeä. Jotain aivan valloittavan upeaa se täydellinen B Kärdessä näkee.

Rakkaat Kääryleet, katsokaa miten ihastunein silmin J katsoo Boitsua, jotain aivan valloittavan upeaa se täydellinen J Boitsussa näkee.

Molemmat pojat on aivan ihania, ei mitään vastakkainasettelua tänne, kiitos. Kumpaakaan ei tarvitse hävetä tippaakaan.

L💖

Kiva että olet vielä täällä. Satuin lukemaan juuri vanhoja juttujasi ja oli siellä vielä Arvokin mukana menossa. Harmi että osa oli poistettu.

No mikäs mielistelijä se siellä (tirks!)

Tirks tiks vaan. Oli ensimmäinen vastaukseni L. 

Sattui vaan niin että ne vanhat jutut huvitti kyllä suuresti miten Arvolla kuola valui ja vaan vienosti avaimenreiästä kurkistellaan kun pojat on tulleet jonnekin Pälkäneelle yökylään. Oi niitä aikoja.

Todella vammaista ottaa poikien rakkaustarinaan tuollaisia vammaisia hahmoja, kun ilmeisesti pojat eivät teille riitä. Kantsiskohan lopettaa shippaus, ja siirtyä katsomaan vaikka jotain hunks-videoita?

Vammaisen käyttäminen haukkumasanana herra Käärijän vuonna 2023 kertookin sinusta kaiken tarpeellisen.

Vierailija
89645/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat Bojanistit, katsokaa miten ihastunein silmin B katsoo Kärdeä. Jotain aivan valloittavan upeaa se täydellinen B Kärdessä näkee.

Rakkaat Kääryleet, katsokaa miten ihastunein silmin J katsoo Boitsua, jotain aivan valloittavan upeaa se täydellinen J Boitsussa näkee.

Molemmat pojat on aivan ihania, ei mitään vastakkainasettelua tänne, kiitos. Kumpaakaan ei tarvitse hävetä tippaakaan.

L💖

Kiva että olet vielä täällä. Satuin lukemaan juuri vanhoja juttujasi ja oli siellä vielä Arvokin mukana menossa. Harmi että osa oli poistettu.

Sattui vaan niin että ne vanhat jutut huvitti kyllä suuresti miten Arvolla kuola valui ja vaan vienosti avaimenreiästä kurkistellaan kun pojat on tulleet jonnekin Pälkäneelle yökylään. Oi niitä aikoja.

Todella vammaista ottaa poikien rakkaustarinaan tuollaisia vammaisia hahmoja, kun ilmeisesti pojat eivät teille riitä. Kantsiskohan lopettaa shippaus, ja siirtyä katsomaan vaikka jotain hunks-videoita?

Tämä!!

Vierailija
89646/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin ihania nuo K:n insta-päivitykset.

Vierailija
89647/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L💖

Minä oon sammaa mieltä! Minä olen pojille sanonut, että nyt se ihme Kääriän ja Bojjaanin perrään kuolaaminen loppuu. Seinälle nostan kohta!

Vierailija
89648/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei meikämummopa kävi eilen baarissa. Tätä ei varmaan ole sitten tapahtunut vuoden 2005 jälkeen. Ja ihan juttelinkin ihmisille ja kävin tanssilattialla. No se ei ollut se pointti vaikkakin oli mainitsemisen arvoinen asia ja ehdottomasti kiitos kuuluu Käärijälle ja sen aiheuttamalle mullistukselle meikäläisen elämässä. 😎

Siellä oli myös muutama nuorempi muusikko, jotka ei nyt suoraan liity tähän ketjuun, vaikka toinen heistä taitaa jollain meidän listalla ollakin. Mutta se ei taaskaan ollut se pointti vaan se, että kun vahingossa törmäsin toiseen heistä (siis todellakin vahingossa, en ollut edes huomannut heitä aiemmin), hän näytti hetken todella pelästyneeltä. 😳 Ja minähän tietenkin pyytelin nöyrästi anteeksi ja häivyin paikalta, ei siinä, mutta sen jälkeen mietin että käyköhän niillä usein että vanhemmat naiset tulevat ihan liianki lähelle. 🤔 Muistan lukeneeni jossain vaiheessa jonku lehtijutun että suosion myötä on tullut paljon keski-ikäisiä naisia faneiksi, jotka saattavat olla hyvinkin omistautuneita asialleen. 😅 En tiiä miksi tuli tämä palsta mieleen. 😂

Voi Johannes-parkaa!

😂 Ei ollut Johannes vaan meidän parin vuoden takaisesta viisubändistä nämä pojat. Johannekselle olisin ehkä saattanut yrittää muutaman sanan sanoakin. 😉

Mutta sitä mietin myös, että jos törmäisin Käärijään tuolla tavalla vahingossa niin kuinkahan palasiksi siinä menisi? 😂

Käärijän sekä Johanneksen kanssa pystyisin keskustelemaan. Mutta Kenraali Vahva! Jää lasissani suli enkä muistanut jälkeenpäin mitään, mitä olin puhunut.  Olin kuitenkin puhunut aika paljon.

Mulle kyllä tuo Kärtsäri on semmonen kaikkeen kantapää ATM että ei mitään jakoa. Mutta en tiiä, se voiski tehä hyvää jos joskus pääsis muutaman sanan vaihtamaan sen kanssa. Ehkä se tekis siitä enemmän normaalin ihmisen mun silmissä/mielessä. 🤔

Aiemmin tähän samaan on pystynyt vain Ville Valo mutta epäilen että edelleenki näiden vuosien jälkeen muuttuisin silti täysin puhe- ja liikuntakyvyttömäksi, jos häneen yllättäen törmäisin. 😅😂😂

*akilleen kantapää

Hemmetin puhelin, ihan varmasti luki akilleen ennenku tuon viestin lähetin. 😂

Vierailija
89649/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! En kestäisi jos K päivittäisi vain kerran viikossa tai jotain :D Onneksi hän itse vaikuttaa nauttivan sometuksesta <3

Vierailija
89650/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L💖

Vammaisen käyttäminen haukkumasanana herra Käärijän vuonna 2023 kertookin sinusta kaiken tarpeellisen.

Herra Käärijän vuosi 2023 listalle.

Vierailija
89651/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidottunteet-nimimerkillistenvainoaja-skeptikko-jankkaaja-bojanisti on kyllä vähän mainehaitta meille muille bojanisteille jotka olemme täällä vain fiilistelemässä.

Mä oon aina ihmetelly miksi täällä aina haukutaan bojanisteja!. Oon nähny pelkästään fiksuja bojanisteja täällä. Eikä Aito edes oo bojanisti.

Minä en vain ymmärrä yhtään miksi jotkut on iin hulluna B:hen täällä, ja välillä bojanistit aiheuttaa vahvaa myötähäpeää.. mutta muuten suhteellisen harmittomia.

K aiheuttaa joillain postauksillaan vahvaa myötähäpeää ihan itse. Faninsa menevät siinä mukana. . .

On usein niin, etten pysty katsomaan K:n videoita loppuun, kun ovat niin noloutta herättäviä. Mutta siis tän tarkoitus ei ole kertoa, että K:ssa ois sinänsä mitään vikaa. Ei vaan ole mun teekuppini kaikki mitä se tekee.

Mutta kun joku sanoo noin bojanisteista, niin kommenttina siihen.

Mulle on käynyt ihan samoin, en pysty katsomaan Kn videoita loppuun..luulin olevani ainoa, mutta en olekaan.

Jos pitää valita puolensa niin B, koska on hyvännäköinen ja laulaa/esiintyy softimmin. Sellainen sopuisampi muutenkin. Mutta fani en ole, vain euroviisumaakari.

Mä liityn tähän kuoroon... Muutenkin olen koko elämäni läpi ollut tällainen, että myötähäpeä pamahtaa päälle vähän liiankin tehokkaasti, niin joskus en vain pysty katsomaan K:n videoita tai joudun katsomaan ne ilman ääntä. Mutta sehän on vain oma vikani, ei K:n. Ihailen sitä että hän niin estottomasti uskaltaa olla oma itsensä. B kun on paljon tasaisempi ja hillitympi julkisuuskuvaltaan, niin vastaavaa kiemurtelua ei mulle tapahdu sen videoklipeissä. Paitsi ehkä niissä viisujen aikaisissa klipeissä K:n kanssa, jolloin ne pallottelevat sitä ainoaa aivosoluaan kuin lentopalloa eikä ikinä tiedä, missä se liitää.

Mä pääsin estoistani Käärijän myötä. Siis oikeasti, huomaan jonkun muutoksen itsessäni. Olen jotenkin vapautuneempi kuin ennen.

Siis sama! Olen alkanut jotenkin enemmän nauttimaan elämäni asioista ja omistakin ominaisuuksista enemmän ja luottamaan itseeni enemmän! Mitä ihmettä!

Vierailija
89652/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheenaiheet vähän vähissä. K vaan kuolauspakottaa itseään noilla allaskuvilla ja toisessa leirissä ollaan hipihiljaa.

Vierailija
89653/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L💖

Juttujen perusteella monella on aika ennen K ja jälkeen K.

Vierailija
89654/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Johannes-parkaa!

Oulun yössäkö sitä on viiletetty? :D Tuli instassa vastaan, että pojat olisivat olleet pari päivää sitten Oulussa. No, seuraavan kerran marraskuussa Ouluhallissa Käärijän keikalla, hyvää harjoitusta vaan.

Vierailija
89655/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Johannes-parkaa!

Sen se tekee!! Mutta toisaalta, naurattaa vietävästi oma reaktio että miten aikuinen ihminen voikin mennä tuolla tavalla lukkoon että ennen puheille menoa pyytää oluthörppyä tyttären lasista (olen absolutisti ja jäät suli vesilasissa joka oli kädessäni) konjakkia ja asenikkia. Eikä mitään noista tullut avuksi.

Vierailija
89656/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! En kestäisi jos K päivittäisi vain kerran viikossa tai jotain :D Onneksi hän itse vaikuttaa nauttivan sometuksesta <3

Ja on haastiksessakin sanonut, että tykkää siitä ja tekee mielellään. Ihaninta on, että stoorit ei ole liikaa mietittyjä ja välillä ihan randomeja.

Vierailija
89657/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L💖

Juttujen perusteella monella on aika ennen K ja jälkeen K.

Nyt pitää tehdä kansallisaloite, että Suomessa siirryttäsiin uuteen ajanlaskuun, joka perustuu K:n euroviisumenestykseen. 2023 on vuosi nolla ja ensi vuonna 1. Tämä edustaisi paremmin kansalaisten tahtoa ja ajantajua.

Vierailija
89658/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea Kärtsä video! Kiitos K ja Mikke ja crew ja kaikki!

https://www.tumblr.com/musicalislife/728066669382172672/easily-could-pa…

Vierailija
89659/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko bonganneet nämä kaksi biisiä vuodelta 2020, joilla B fiittaa: TventiTventi ja Jst Mam Sam Sebe Rd. Löytyvät helposti Apple musicista Bojanin nimellä, mutta Spotifysta eivät. Ovat kyllä Spotifyssakin.

Vierailija
89660/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.