Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K on käyttänyt keltaisen jo esiintymisessä. Toki sitä voi tehosteena olla, mutta yleensä artistit eivät palaa jo olleisiin tyyleihinsä.
Saattaa olla tai sitten ei. Joka tapauksessa sanoi taas keltaisen lempivärikseen siinä, kun autoliikkeessä istui ja vastasi lyhyisiin kysymyksiin. Se keltainen asu, jonka takki näkyy ign profiilikuvassa on todella hieno samoin kuin ne housut (nyöritys sivusaumoissa).
No kohta näemme, mitä valitsee. Klle sopii todella monet värit. Onkohan joku väri, joka ei sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.
Plääh, en muuta sano.
Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.
T: A, M ja P
Mun mielestä tällaiset viestit eivät ole kivoja.
Porttareiden keikalla eräällä daamilla oli päällään Hassisen Kone huppari. Ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.
Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?
Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.
Mistä tieto, että Flexfestin (17.6) aikaan yhteistyö ollut jo tiedossa? Siitäkö, että K oli tuolla puhunut jotain yllätyksestä?
Sanoi siis Flexfestissä, että myöhemmin tänä vuonna hänellä on yllätys heille (viron faneille, ei sanout tätä esim. Kesärauhassa Suomessa). Niin oletamme nykyisen tiedon varjossa, että viittasi yhteistyöhön yhden Viron tunnetuimman räppärin kanssa :D
Kautta aikojen on ihmiset käyttäneet muiden bändien bändivaatteita keikoilla ja vasta viime aikoina sitä on ruvettu kritisoimaan joissain piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Hei miten Tokion kertsikassa menee Le bleda slika s polaroida ve ....... Po ulicah Tokia. Kuulen laulussa yhden sanan lisää, mutta lyriikoista mistä olen katsonut, se puuttuu välistä :)
"le bleda slika s polaroida ve, da sva zaplesala"
This?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä-nationin tilannekatsaus: Faneille vastailu ilmeisesti jatkuu :)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1700406258732351866
Ihana. 💚 Toivottavasti muistaa vetää rajat, Twitterissä on jo pahoitettu mieltä siitä, että omaan viestiin ei ole vastattu. Ymmärtääkö ihmiset, kuinka paljon viestiä sille pukkaa?
Just tämmönen kääntöpuoli siinä sit on jos ihmiset jakaa noita yksityisiä keskusteluja. Tulee se kateus et miks tolle vastattiin ja mulle ei. Ja sit K saa ihan turhaan p askaa niskaan.
Tää kulttuuri menee mulla yli ymmärryksen. Olen pari kertaa laittanut viestiä jollekin crewn jäsenelle ja myös K lle itselleen, sekä saanut vastaukset mutta kenellä tulee mieleen jakaa ne eteenpäin? Ihan periaatteessa, onko se oikeastaan edes laillista ottaa yksityisviestistä screenshot ja jakaa se sosiaaliseen mediaan?
On. Itselle tulleet viestit saa julkaista, jos niissä ei ole mitään arkaluontoista tai muuta salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Marimekkoa vaan rehdisti päälle. Mä muuten mietin itsekin, että mitä laittaisin sinne päälle. Tuskin mua kukaan edes katsoo, mutta kerrankin mulla muka hyvä syy ostaa uusi mekko.
Mulla on Marimekon unikkokuosiset sinivalkoset leveät houlut a la retro. Olen paljon saanut kehuja niistä.
Retrotyyli vois olla Joksujen keikkelle asuvalinta nro 1.
Farkkuhaalari - siis kokohaalari - mitä olisit sellaisesta mieltä? Itselläni on sellainen timmi, vartalonmyötäinen. Niitä on löysiäkin, mutta ne ei istuneet niin hyvin kuin timmimalli mitä suuresti ihmettelen. Siinä tulee kroppa tosi hyvin edukseen ja kaiken lisäksi on hyvä olla se päällä.
Tärkeintä on, että ostat sellaisen vaatteen missä tunnet olevasi vähän enemmän kuin olet, sellainen mikä antaa terveellä tavalla itsevarmuutta.
Joo tätä olen minäkin miettinyt! Että mitä sitä oikeasti pukee päälle? Omat keikkavaatteet kun on jostain vajaan 20v takaa ja en tiedä uskallanko edes yrittää kokeilla niitä päälle (mahtuisko ees?), onko ne lahonneet ajan saatossa (missä ne ees on?) ja onko ne auttamattomasti pois muodista (niin mistä muodista?). Että shoppailemaan sitä varmaan täälläkin joudutaan. Kalliiksi tulee tämmönen hurahtaminen. 😂
Eiku hei, on mulla jotain vanhoja bändipaitoja, joita oon pitäny yöpaitoina, kävisköhän joku niistä, jos vähän tuunais? 😅
Käärijän keikoilla oli helppoa kesällä, jotain vihreää päälle vaan. Nyt jos vihreä häviää, taas joutuu miettimään uudestaan. No, paluu mustaan olisi helppoa meille faneille. Keltaista.. apua! Tipukeltaisissa paidoissa keikoille.
Toisaalta miksi ei voisi mennä vihreissä sittenkin, kun sen kausi on Klla ohi 💚
Vierailija kirjoitti:
K on käyttänyt keltaisen jo esiintymisessä. Toki sitä voi tehosteena olla, mutta yleensä artistit eivät palaa jo olleisiin tyyleihinsä.
Joku edellä mainitsi myös kullan värin ja jotain kimaltavaa muutakin olis mielenkiintoista nähdä Kärtsän päällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kulttuuri menee mulla yli ymmärryksen. Olen pari kertaa laittanut viestiä jollekin crewn jäsenelle ja myös K lle itselleen, sekä saanut vastaukset mutta kenellä tulee mieleen jakaa ne eteenpäin? Ihan periaatteessa, onko se oikeastaan edes laillista ottaa yksityisviestistä screenshot ja jakaa se sosiaaliseen mediaan?
Ei ole laillista jakaa yksityisiä keskusteluja ilman toisen osapuolen lupaa.
On kyllä. Itselle tulleet viestit saa julkaista.
Hapsutakki on ollut mielessäni pidempään, joten sellainen oli hankittava. Ruskea, mokkaa ja miesten malli mutta mitäpä siitä. Mahtavat hapsut. Ei sitä kyllä voi sisätiloissa pitää, (läkähtyy).
Samassa kaupassa myös bootseja myytävänä, joten varmaan sinne asiaa vielä.
Olen ollut täysi tollo, kun olen jo aikoja sitten heittänyt pois muutaman vuosikymmenen takaisia nahkabootseja ajattelematta lainkaan, että muoti kiertää.
Uuden keikkajulisteen ja mv -kuvien perusteella luulen, että K jatkaa keikoilla mustan nahkan kanssa.. vähän sellainen synkempi viba.. Ehkä se sama musta puolitakki, mustat meikit ja housut. Se voisi olla ihan hyvä siirtymäkausi bolerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.
Plääh, en muuta sano.
Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.
T: A, M ja PMun mielestä tällaiset viestit eivät ole kivoja.
Nuo kaikkiko eivät ole mielestäsi kivoja? Mikä ei ole kivaa? Minusta.viimeisessä on vastattu läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laillista jakaa yksityisiä keskusteluja ilman toisen osapuolen lupaa.
Yksityiset keskustelut voi laittaa jakoon niin monesta eri syystä, että parasta jättää se tekemättä ettei synny vääriä käsityksiä.
Jaon syy ei ole merkityksellinen jos keskustelussa itsessään ei ole mitään arkaluontoista, kun se on siis tyyliin kivaa päivää , kuten nämä fanikeskustelut ovat.
Toki en itse julkaisisi noita, mutta eipä mulla ole mitään yleisöäköän millään alustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Bändipaita ja farkut ei petä koskaan. Plus ihan tennarit (paksupohjaiset Converset on taas kerran aika trendikkäät) tai maiharit (jotkut shokkiväriset on kivat jos muut vaatteet mustia).
Tai sitten ihan pikkumusta plus ne maiharit.Pääasia että tunnet olosi mukavaksi niissä vaatteissa eikä ole vaaraa et tissit pullahtaa ulos tai pehva vilkkuu kun kumarrut. Kivempi bailata siellä keikalla jos ei tarvii näitä miettiä.
Ei kai sen nyt bändipaidan tarvi olla. Varmaan keski-ikäsilläkin on farkut ja joku perus paita tms valmiina kaapissa. Kiinnittäsin eniten huomiota niihin mukaviin kenkiin, jos seisot koko keikan.
Ankeuttajien nimenhuuto! Oletko postannut ketjuun ankeutussisältöä? Esim. biisin, keikan tai esiintymisasun kritisoiminen ei ole ankeutusta, ellei sitä tee törkeästi, tai K&B-suhteen mahdollisuuden kyseealaistaminen, mutta kaikki Kärtsä/Bojan on läski/tyhmä/juntti/valehtelija, artistin koko tuotannon lyttääminen yms, kenenkään ulkonäön kommentoiminen törkeästi (myös kumppanit), kommentit tyyliin "ketjuun postaajat ovat tyhmiä/lapsia/sekaisin" jne.
Ylänuoli: olen ankeuttanut ainakin joskus
Alanuoli: en harrasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä-nationin tilannekatsaus: Faneille vastailu ilmeisesti jatkuu :)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1700406258732351866
Ihana. 💚 Toivottavasti muistaa vetää rajat, Twitterissä on jo pahoitettu mieltä siitä, että omaan viestiin ei ole vastattu. Ymmärtääkö ihmiset, kuinka paljon viestiä sille pukkaa?
Just tämmönen kääntöpuoli siinä sit on jos ihmiset jakaa noita yksityisiä keskusteluja. Tulee se kateus et miks tolle vastattiin ja mulle ei. Ja sit K saa ihan turhaan p askaa niskaan.
On. Itselle tulleet viestit saa julkaista, jos niissä ei ole mitään arkaluontoista tai muuta salattavaa.
Näin on. Tää on perattu läpikotaisin noissa poliitikkojen härdelleissä. Viestintäsalaisuus-suoja koskee vaan viestin matkaa lähettäjältä vastaanottajalle, mutta kun vastaanottaja on sen saanut, hän voi tehdä sillä mitä vaan.
Toinen juttu on sitten se, että julkaistaessa voidaan syyllistyä yksityiselämää loukkaavan tiedon välittämiseen. Siitä ei ainakaan ole kyse näissä Kärden faniviesteissä.
Luulen, että K ihan tietoisesti haluaa näillä viattomilla randomeilla lämminhenkisillä faniviesteillään saada aikaan "pöhinää"
Kärtsähän näyttäs super hyvältä myös vaaleassa/valkoisessa, mut sellasta ei ehkä kokoaikaisesti voi käyttöön ottaa. Mä en usko keltaisen paluuseen, se on nyt kuitenkin identifoitunut Häärijän ja K:n menneisyyden väriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekkoa vaan rehdisti päälle. Mä muuten mietin itsekin, että mitä laittaisin sinne päälle. Tuskin mua kukaan edes katsoo, mutta kerrankin mulla muka hyvä syy ostaa uusi mekko.
Mulla on Marimekon unikkokuosiset sinivalkoset leveät houlut a la retro. Olen paljon saanut kehuja niistä.
Retrotyyli vois olla Joksujen keikkelle asuvalinta nro 1.
Farkkuhaalari - siis kokohaalari - mitä olisit sellaisesta mieltä? Itselläni on sellainen timmi, vartalonmyötäinen. Niitä on löysiäkin, mutta ne ei istuneet niin hyvin kuin timmimalli mitä suuresti ihmettelen. Siinä tulee kroppa tosi hyvin edukseen ja kaiken lisäksi on hyvä olla se päällä.
Tärkeintä on, että ostat sellaisen vaatteen missä tunnet olevasi vähän enemmän kuin olet, sellainen mikä antaa terveellä tavalla itsevarmuutta.
Joo tätä olen minäkin miettinyt! Että mitä sitä oikeasti pukee päälle? Omat keikkavaatteet kun on jostain vajaan 20v takaa ja en tiedä uskallanko edes yrittää kokeilla niitä päälle (mahtuisko ees?), onko ne lahonneet ajan saatossa (missä ne ees on?) ja onko ne auttamattomasti pois muodista (niin mistä muodista?). Että shoppailemaan sitä varmaan täälläkin joudutaan. Kalliiksi tulee tämmönen hurahtaminen. 😂
Eiku hei, on mulla jotain vanhoja bändipaitoja, joita oon pitäny yöpaitoina, kävisköhän joku niistä, jos vähän tuunais? 😅
Keikkavaatteet? Ei mulla ole ikinä ollut erikseen keikkavatteita :D
https://vm.tiktok.com/ZGJn5JJK4/