Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.
Just tässä katson mielenkiinnolla, miten äijät pärjää ja neulon ja neulon..
Ihanaa, kun neulotte!
https://www.instagram.com/reel/CwpRAbVtgJl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
He on molemmat niin fine. 🔥
Onnellisen näköinen Kärde noissa stooreissaan ja ihana niin. Asiat on mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisää Bojan-taidetta, toivottavasti tällä kertaa näköisempää ihmisten mielestä. ;)
https://www.tumblr.com/taidotonheiluja/727908632008802304?source=share
Hauska nimimerkki tuo taidotonheiluja.
N: Bojan I need to use the bathroom!
B: Not ready yet.
N: Are you watching Jere's holiday videos?
B: No.
N: How many times have you watched it?
B: Yes.
Kenen alter ego on Sale?
Entäs Irmeli?
Vierailija kirjoitti:
Onnellisen näköinen Kärde noissa stooreissaan ja ihana niin. Asiat on mallillaan.
Parissa vikassa taitaa olla vähän maistissa ja onkos mikään ihme, kun siellä ollaan jo yön puolella. 😅 Enkä siis tarkoita tota kolmanneksi viimeistä, josta joku järkyttyi, että onpa päissään, kun oli selkeää näyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.
.
Just tässä katson mielenkiinnolla, miten äijät pärjää ja neulon ja neulon..
Tässä on minulle sitäkin nostalgiaa, kun Hassisen kone on entisestä, pitkäaikaisimmista kotikaupungissamme Joensuusta kotoisin. Tuonkin nimen syntymä on hauska, kun nuoret pojat nappasivat nimen ompelukone/pienkoneliikkeen nimestä. Siitä kohistiin silloin, mutta saivat pitää nimen. Kitaristeista tuo Jukka Orma (vaalen sininen puku) on aikamoinen taituri. Hän tuli mukaan Sielun veljien aikaan.
Hassisen kone -> Sielun veljet on tehnyt koko ajan suomenkielistä musiikkia ja esiintynyt käsittääkseni vain Suomessa.
Kyllä Siekkarit on esiintynyt ulkomailla, ainakin Moskovassa. Mutta varmaan länsimaissakin. Niillähän oli se englannin kielinen ulkomaille menoyrityskin, yhtyeen nimi oli joku L'Amourder vai mikä se oli. Mutta ei toiminut enkuksi se homma. Enkä ihmettele. Mutta aina olen digannut Sielun Veljiä ja jossain määrin Hassisen konettakin. Ja Ismon soolouraakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...
Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.
Selvästi...joko ne lopott...joko ne lopetti..ei ollut näytelmää ,Kärtsy on kännissä.Ja se on mun suuri idoli ,josta olen oikeasti huolissani vähän ,tuntuu,että kaikki sen lähipiirissä luottaa,että hän selviää,mutta nykyään on alkanut yhä enemmän maistissa olemaan keikoilla,ja nyt relaa maistissa,ja sitten palaa tohon hektiseen aikatauluunsa...olis syytä muillakin olla vähän huolissaan ,ei ois eka eikä vika artisti,joka päihtei9den takia jos ei nyt floppaa,mutta sairastuu...toivon koko sydämestäni olevani väärässä ,koska haluan Kärtsää ja sen keikkoja enemmän kuin mitään muuta 💚💚
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwpRAbVtgJl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
He on molemmat niin fine. 🔥
Ihanat! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...
Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.
Selvästi...joko ne lopott...joko ne lopetti..ei ollut näytelmää ,Kärtsy on kännissä.Ja se on mun suuri idoli ,josta olen oikeasti huolissani vähän ,tuntuu,että kaikki sen lähipiirissä luottaa,että hän selviää,mutta nykyään on alkanut yhä enemmän maistissa olemaan keikoilla,ja nyt relaa maistissa,ja sitten palaa tohon hektiseen aikatauluunsa...olis syytä muillakin olla vähän huolissaan ,ei ois eka eikä vika artisti,joka päihtei9den takia jos ei nyt floppaa,mutta sairastuu...toivon koko sydämestäni olevani väärässä ,koska haluan Kärtsää ja sen keikkoja enemmän kuin mitään muuta 💚💚
Hyvä Jumala, tuo stoori oli niin näytelty, kun voi olla. Kahdessa jälkimmäisessä on ehkä sellaisessa hyvin maltillisessa humalassa, ehkä. Mut älä nyt oikeesti viitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä luulin et B on hyvä kokki? Eiks sitä jossain "mainostettu" et kuka paras ruuanlaittaja Jokereista ja se oli B?
Muistanko nyt ihan väärin.
Et muista! Juuri näin se meni! Liekö Bojan vaatimatonkin vielä!
Tai sitten niillä muilla menee vielä heikommin. Onneksi K on sanonut tekevänsä ihan hyvää ruokaa ja nauttivansa siitä, niin voi kokata koko porukalle.
Haluaisin maistaa...
Kärsy keittää hyvät potut ja pyöräyttää läskisoossin. Oon maistanu.
T. IrmeliMene sinne Käärijän keikat ja some -ketjuun solkottamaan tätä sisällötöntä paskaasi.
Rauhoitu rakas ihminen. Saat sinäkin huomiota, ei tartte kiukutella <3
Kyllä mä saan huomiota, en todellakaan ole sitä vailla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwvB2WhtCnZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Hän on u p e a 💥🌟💥🌟
Krisko 💖💖💖
Vierailija kirjoitti:
N: Bojan I need to use the bathroom!
B: Not ready yet.N: Are you watching Jere's holiday videos?
B: No.
N: How many times have you watched it?
B: Yes.
N: Bojan, my phone is empty, you used all the battery again?
B: did i?
N: yes you did, and you used my Instagram to send messages to Jere? Again?
B: did i?
N: well did you?
B: i did
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kaikki nimimerkilliset on lähtenyt menemään täältä?
Täällä minä lurkin 🙋 Ja myönnetään, oon postaillut tänään pari viestiä anonyymina, koska en halua aiheuttaa tänne turhaa draamaa ja vänkäämistä (kuten eilisiltainen ikäselkkaus, sori siitä).
- Jossu
Hei muuten se Nacen kuva, jonka tänne yksi päivä laitoit, oli tosi hieno :)
N: you're not using my phone again
B: Nace
N: fuck Bojan!
B: Jere will, yes
Vierailija kirjoitti:
Kenen alter ego on Sale?
Entäs Irmeli?
Mä olen kerran leikkinyt Salea ja pari kertaa heittänyt jotakin Kärtsänä. Nimimerkkiä mulla ei ole ja luulen, että näillä ns. pila nimimerkillä leikkijöitä on täällä useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kaikki nimimerkilliset on lähtenyt menemään täältä?
Täällä minä lurkin 🙋 Ja myönnetään, oon postaillut tänään pari viestiä anonyymina, koska en halua aiheuttaa tänne turhaa draamaa ja vänkäämistä (kuten eilisiltainen ikäselkkaus, sori siitä).
- Jossu
Hei muuten se Nacen kuva, jonka tänne yksi päivä laitoit, oli tosi hieno :)
Siis piirros eikä kuva!
Tässä on minulle sitäkin nostalgiaa, kun Hassisen kone on entisestä, pitkäaikaisimmista kotikaupungissamme Joensuusta kotoisin. Tuonkin nimen syntymä on hauska, kun nuoret pojat nappasivat nimen ompelukone/pienkoneliikkeen nimestä. Siitä kohistiin silloin, mutta saivat pitää nimen. Kitaristeista tuo Jukka Orma (vaalen sininen puku) on aikamoinen taituri. Hän tuli mukaan Sielun veljien aikaan.
Hassisen kone -> Sielun veljet on tehnyt koko ajan suomenkielistä musiikkia ja esiintynyt käsittääkseni vain Suomessa.