Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos, osaan hyvää uutta vuotta toivottaa
mutta palanutta ruokaa en kattiloista irti saa
-B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa hei jotain söpösiä klippejä Janista ja Nacesta ... Oon varmaan kyllä kaikki mahdolliset jo nähnyt.
Tässä nyt jotain ensi hätään:
https://www.tumblr.com/jokrrouttfynn/727787668999733248/babes-im-sorry-…;
https://www.tumblr.com/leopardom/727402962711920640/1-wiggles-2-jans-la…
https://i.pinimg.com/originals/c3/41/d4/c341d4042fe2a9c04d5ef2b41cd61ce…
Ja sille jonka mielestä Janilla ei ole intensiivinen katse: tässä kuvassa kyllä on: https://www.tumblr.com/signoraviolettavalery/724468256395673600/sent-my…
Oi kiitos, rakastan näitä! En ollut edes tota yhtä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on tykänny tästä vanhasta Tommyn "alastonkuvasta". ....
https://www.instagram.com/p/B9wsIVxgrNB/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
K on saattanut tykätä tästä jo vuosia sitten sillä se on tykännyt myös ainakin yhdestä julkaisusta vuodelta 2018.
Tämä tykkäys on uusi, terkuin molempien pitkäaikainen seuraaja.
Oho, OK! Toivottavasti K ei nyt ihan samanlaista kuvaa postaa seuraavaksi... 🙈
Jaa miksipä ei. Tossa on lentokokoiset putelit siis teipattu kroppaan, mutta tuo alahärveli on vähån kryptinen
Eikös se ole hengityssuojain. Puteleissakin lienee käsidesiä kun on koronapandemian alusta.
Hyvä idea tuossa kuvassa, kun se otettu nimenomaan pandemian alkuaikana 3/2020. Autiota on lentokentällä. Olisiko tuo sukukalleuksien suoja tosiaan joku hengityssuojain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamin pizza 🍕💙B:lle mieluisin.
https://www.instagram.com/reel/Cw8DBxmtrtF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Löytyi sentään yksi asia missä B ei ole hyvä. Sulkkiksen lisäksi.
Onkohan tämä pätkä kuinka vanha? Ainakin Jokerpoikien mielestä Bojan on heistä paras kokki.
Onhan B voinu nyt muutamassa vuodessa kehittyä kokkina, ku asuu omillaan. Tuskin tuo pätkä kovin tuore on.
No, vuosi sitten kuvattu, että ei nyt ihan kauhean vanha. Ehkä voidaan hyväksyä et ihmiset on ihmisiä, eikä kaikkien tarvitse olla mestareita kaikessa.
Joidenkin on vaikea kuvitella, että K ois parempi yhtään missään. 😅
On se monessakin asiassa parempi kuin B ja toistepäin. Mutta joo, nyt meni eskarijutuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on aivan liian nöösi ja kesy ja estoinen mimosankukka Kärdelle.
Kyllä Kärde "kesyttää" Bojanin rohkeammaksi ja turhat estot häviävät saman tien.
Patatylsä perus-pikkutakki -kauris se on. Veikeitä pikku homostelijoita vaan promokuvissa kun pitää myydä keikkaa
Ai sää pääsit jo töistä. Vissiin tuntia myöhemmin kuin eilen. Kannattaa levätä nyt. Noilla puheilla et pysty vaikuttamaan mihinkään. T:Bojanisti.💙
Kunhan sanoin valistuneen mielipiteeni. Kyllä mä nään tällä hetkellä ihan toiset huulet Kärden pahaa-aavistamattomassa niskassa 😋 Sen, jonka nimeä ei saa täällä mainita. Ps. Käyttää lettejä
Jännä juttu muuten. En pidä T erityisen viehättävänä noissa taidekuvissa esimerkiksi. Mutta, kun se on K lähellä ja säteilee niin on tosi puoleensavetävä. Stadikalla niiden esitys oli ensi askeleesta tosi hyvä ja kylmät väreet meni. Renkutin T osuutta varmaan sata kertaa :D Toki myös K shake it shake it tallentui ikuisiksi ajoiksi limbiseen järjestelmään :D
Kyllä se Kn ja Tn yhteisesitys Icip: stä oli todella hyvä. Hyvin meni heillä yksiin.
Tommy ei ole ensi tuntumalta puoleensa vetävä. Eikä hän varmaan yritä ollakaan esim. just omien taideprojektien kuvissa ja videoissa, kun ilmeisen tarkoituksellisesti naamataulunsa on vakava, peruslukemilla. Hänen viiksensä ovat myös erikoisen kapeat, mutta taitavat just sopia hänelle. Hän ei ole samalla tavalla kaunis mies kuin K ja B.
Mutta kun olen tutustunut Tommyyn paremmin (netin kautta tietysti), on hän tosi mielenkiintoinen persoona, ystävällinen, hymyilee kauniisti (tätä Suomessa otetuissa kuvissa ja videoissa), osaa arvostaa myös vanhempia ihmisiä, boomereita (joku haastis, jossa myös kiitteli erityisesti äitiään kasvatuksestaan).
Toisin kuin Kärtsä ja Boju Tommy Cash on jumalaisen kaunis! Häkellyttävän kaunis ihmisolento.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa hei jotain söpösiä klippejä Janista ja Nacesta ... Oon varmaan kyllä kaikki mahdolliset jo nähnyt.
And it's all because of you 🖤🧡
https://www.instagram.com/reel/CwSQUUjtjkI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...
Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.
Ihan Turhapurokamaa taas, miten kukaan voi kuvitella mitään muuta.
Jere muuten voisi alkaa koomikoksi jos räppärin ura alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää. Hyvin sopisi just tähän perisuomalaiseen Uunomuottiin
Niin ja monipuolinen taiteilija Vesku on yksi Jeren idoleista.
Oletteko muuten huomanneet, että Jeren laulaessa keikolla synttäri-onnittelulauluja hän laulaa se aivan kuin Vesku. Tänään satuin kuuntelemaan Youtubesta Valkeakosken keikkaa, sielläkin lauloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltahartauden aika 🥹https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko sillä sukk(i)a housuissa kun casual nöpötys on n. 3x suurempi kuin loverpoolin saunavideolla🧐
Onko tuo nyt ihme kun tuo meidän taskuvenus kuukausi tolkulla antanut ymmärtää muttei ole ymmärtänyt antaa. Siellä on semmoset ilmapallot kun se astuu Helsinki-Vantaalle että on jo hankala kävellä.
Illan paras!
T. Päivän paras-jankkaaja
Anteeksi oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa K on lomalla?
K joutui maksamaan myös leipäsusi Marieta Kovtounin matkan, kun hölmöyksissään elättää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä luulin et B on hyvä kokki? Eiks sitä jossain "mainostettu" et kuka paras ruuanlaittaja Jokereista ja se oli B?
Muistanko nyt ihan väärin.
Et muista! Juuri näin se meni! Liekö Bojan vaatimatonkin vielä!
Tai sitten niillä muilla menee vielä heikommin. Onneksi K on sanonut tekevänsä ihan hyvää ruokaa ja nauttivansa siitä, niin voi kokata koko porukalle.
Haluaisin maistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa K on lomalla?
K joutui maksamaan myös leipäsusi Marieta Kovtounin matkan, kun hölmöyksissään elättää tätä.
Mikä on leipäsusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä luulin et B on hyvä kokki? Eiks sitä jossain "mainostettu" et kuka paras ruuanlaittaja Jokereista ja se oli B?
Tai sitten niillä muilla menee vielä heikommin. Onneksi K on sanonut tekevänsä ihan hyvää ruokaa ja nauttivansa siitä, niin voi kokata koko porukalle.
Haluaisin maistaa...
Kärsy keittää hyvät potut ja pyöräyttää läskisoossin. Oon maistanu.
T. Irmeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maistaa...
T. Irmeli
Mene sinne Käärijän keikat ja some -ketjuun solkottamaan tätä sisällötöntä paskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maistaa...
T. IrmeliMene sinne Käärijän keikat ja some -ketjuun solkottamaan tätä sisällötöntä paskaasi.
Ei varmaan tarvitse yllyttää palstoja toistensa kimppuun, kun toimii hyvin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin maistaa...
T. IrmeliMene sinne Käärijän keikat ja some -ketjuun solkottamaan tätä sisällötöntä paskaasi.
Ei varmaan tarvitse yllyttää palstoja toistensa kimppuun, kun toimii hyvin näin.
En mä sieltä ketään tänne yllytäkään, vaan noi kommentit, joissa joku kirjoittaa sisällötöntä paskaa muka hahmona, voi kirjoitella siihen toiseen ketjuun.
Joko ne kaikki nimimerkilliset on lähtenyt menemään täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...
Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.
Ihan Turhapurokamaa taas, miten kukaan voi kuvitella mitään muuta.
Jere muuten voisi alkaa koomikoksi jos räppärin ura alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää. Hyvin sopisi just tähän perisuomalaiseen Uunomuottiin
Niin ja monipuolinen taiteilija Vesku on yksi Jeren idoleista.
Oletteko muuten huomanneet, että Jeren laulaessa keikolla synttäri-onnittelulauluja hän laulaa se aivan kuin Vesku. Tänään satuin kuuntelemaan Youtubesta Valkeakosken keikkaa, sielläkin lauloi.
Joo se Hyvää puuta on tosi hyvin vedetty K tiktokissa. Itse vertaan K Veskuun siinä mielessä, että K on todella lahjakas ja tulee olemaaan aikamme "esiintyjäikoni". Tällä tarkoitan nimenomaan omaleimaista tyyliä esiintyä ja niin kuin Vesku teki, myös K antaa jokaisella keikalla ns. kaikkensa. Yleisömääristä riippumatta. Veskun seurassa olevat ihmiset rakastivat ja palvoivat Veskua ja hänellä oli paljon ystäviä. Veskua kunnioitettiin ja hän oli sosiaalisesti lahjakas. Näen paljon samaa heissä noiden ominaisuuksien perusteella. K sulattaa niin Salen kuin muutkin ihmiset <3
Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.
https://www.instagram.com/reel/Cw5bv-jN7Eg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä kun B hivelee Krisin ihoa, Krisin päänasento ja toi pysähtynyt ilme on kyllä ihana 😂
Estoisen mimosankukan ilmapallot listalle.