Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88781/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan vaan et Maks kasvaa isoksi.

Maks-jankkaaja

Vierailija
88782/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan elvis costellon ja JO:n yhteisbiisiä yhtä paljon kuin Tapani Kansan ja K:n yhteisbiisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88783/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne kaikki nimimerkilliset on lähtenyt menemään täältä?

Minä en lähde mihinkään.

T. Sale

Vierailija
88784/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä luulin et B on hyvä kokki? Eiks sitä jossain "mainostettu" et kuka paras ruuanlaittaja Jokereista ja se oli B?

Muistanko nyt ihan väärin.

Et muista! Juuri näin se meni! Liekö Bojan vaatimatonkin vielä!

Tai sitten niillä muilla menee vielä heikommin. Onneksi K on sanonut tekevänsä ihan hyvää ruokaa ja nauttivansa siitä, niin voi kokata koko porukalle.

Haluaisin maistaa...

Kärsy keittää hyvät potut ja pyöräyttää läskisoossin. Oon maistanu.

T. Irmeli

Mene sinne Käärijän keikat ja some -ketjuun solkottamaan tätä sisällötöntä paskaasi.

Rauhoitu rakas ihminen. Saat sinäkin huomiota, ei tartte kiukutella <3

Vierailija
88785/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähde mihinkään.

T. Sale

Meinasin niitä oikeita, jotka täällä on temmeltänyt.

Vierailija
88787/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähde mihinkään.

T. Sale

Meinasin niitä oikeita, jotka täällä on temmeltänyt.

Ne lähti souteleen Viroon, ota yhteyttä myöhemmin.

Vierailija
88788/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä lurkin 🙋 Ja myönnetään, oon postaillut tänään pari viestiä anonyymina, koska en halua aiheuttaa tänne turhaa draamaa ja vänkäämistä (kuten eilisiltainen ikäselkkaus, sori siitä).

- Jossu

Vierailija
88789/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.

Just tässä katson mielenkiinnolla, miten äijät pärjää ja neulon ja neulon..

Vierailija
88790/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan Kärtsän pienet ihanat videot 💚

https://twitter.com/gagasgreenday/status/1700209281784574219

Vierailija
88791/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...

Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.

Ihan Turhapurokamaa taas, miten kukaan voi kuvitella mitään muuta.

Jere muuten voisi alkaa koomikoksi jos räppärin ura alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää. Hyvin sopisi just tähän perisuomalaiseen Uunomuottiin

Niin ja monipuolinen taiteilija Vesku on yksi Jeren idoleista.

Oletteko muuten huomanneet, että Jeren laulaessa keikolla synttäri-onnittelulauluja hän laulaa se aivan kuin Vesku. Tänään satuin kuuntelemaan Youtubesta Valkeakosken keikkaa, sielläkin lauloi.

Joo se Hyvää puuta on tosi hyvin vedetty K tiktokissa. Itse vertaan K Veskuun siinä mielessä, että K on todella lahjakas ja tulee olemaaan aikamme "esiintyjäikoni". Tällä tarkoitan nimenomaan omaleimaista tyyliä esiintyä ja niin kuin Vesku teki, myös K antaa jokaisella keikalla ns. kaikkensa. Yleisömääristä riippumatta. Veskun seurassa olevat ihmiset rakastivat ja palvoivat Veskua ja hänellä oli paljon ystäviä. Veskua kunnioitettiin ja hän oli sosiaalisesti lahjakas. Näen paljon samaa heissä noiden ominaisuuksien perusteella. K sulattaa niin Salen kuin muutkin ihmiset <3

Niin, nimenomaan tuossa komiikan tekemisessä myös. K selvästi tykkää tehdä komiikkaa. Monet meidän jo näkemistä ovat vähäpuheisia. Vesku on todella laaja-alainen taiteilija ja urheilijakin. Pitääkin etsiä Areenasta se ohjelma Veskusta jäi näkemättä silloin, kun se telkkarissa esitettiin.

Vierailija
88792/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

odotan elvis costellon ja JO:n yhteisbiisiä yhtä paljon kuin Tapani Kansan ja K:n yhteisbiisiä

Sama! Nyt ei oikein iske ja varsinkin, kun on odottanut jotain uniikkia settiä. Toivotaan, ettei C ole se "yllätys". On C hyvä ei sillä, mutta..

Vierailija
88793/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäsusi? Hyvät kanssapalstalaisset, kuinka moni teistä ollut parisuhteessa? Toisen ihmisen kanssa siis? Eiköhän teilläkin ole ollut tilanteita, et toinen maksanut kokonaan vaikka yhteisen matkan tai jotain muuta, esim se paremmin toimeentuleva sillä hetkellä? Tai ehkä jopa (hui kauheeta) elättänyt teitä? Tai te itse jeesanneet sitä omaa rakastanne? Ja Jeren tilanne vasta ainutlaatuinen onkin, hänen ja gf:n. Älkää arvostelko.

Vierailija
88794/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, jos Bojan olisikin vastannut tuohon LBGT-kokeilu-uteluihin, että no Käärijää ajattelin yrittää päästä pökkimään...

Mitä olen missannut?? Missä udeltu tällaista ja milloin? Pari päivää pois ja kauhea homma kahlata. Mitä muuta uutta?

Vierailija
88795/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.

Just kattelen, levottomat jalat. Nykyisin tullu ihme ajatuksia mulle, että mitähän se B sitten ajattelee näistä kaikista suomalaisista artisteista, kun asuu täällä😏

Vierailija
88796/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...

Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.

Ihan Turhapurokamaa taas, miten kukaan voi kuvitella mitään muuta.

Jere muuten voisi alkaa koomikoksi jos räppärin ura alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää. Hyvin sopisi just tähän perisuomalaiseen Uunomuottiin

Niin ja monipuolinen taiteilija Vesku on yksi Jeren idoleista.

Oletteko muuten huomanneet, että Jeren laulaessa keikolla synttäri-onnittelulauluja hän laulaa se aivan kuin Vesku. Tänään satuin kuuntelemaan Youtubesta Valkeakosken keikkaa, sielläkin lauloi.

Joo se Hyvää puuta on tosi hyvin vedetty K tiktokissa. Itse vertaan K Veskuun siinä mielessä, että K on todella lahjakas ja tulee olemaaan aikamme "esiintyjäikoni". Tällä tarkoitan nimenomaan omaleimaista tyyliä esiintyä ja niin kuin Vesku teki, myös K antaa jokaisella keikalla ns. kaikkensa. Yleisömääristä riippumatta. Veskun seurassa olevat ihmiset rakastivat ja palvoivat Veskua ja hänellä oli paljon ystäviä. Veskua kunnioitettiin ja hän oli sosiaalisesti lahjakas. Näen paljon samaa heissä noiden ominaisuuksien perusteella. K sulattaa niin Salen kuin muutkin ihmiset <3

Niin, nimenomaan tuossa komiikan tekemisessä myös. K selvästi tykkää tehdä komiikkaa. Monet meidän jo näkemistä ovat vähäpuheisia. Vesku on todella laaja-alainen taiteilija ja urheilijakin. Pitääkin etsiä Areenasta se ohjelma Veskusta jäi näkemättä silloin, kun se telkkarissa esitettiin.

Suosittelen muuten Veskun elämänkertaa, Jari Tervon kirjoittama. Todella hyvä ja koskettavakin kuvaus lahjakkaasta ihmisestä. 

Vierailija
88797/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuten näitä upeita kuvia Nacesta vielä jaettu tänne?

https://www.tumblr.com/follivora/725710787699703808/he-cant-do-this-to-…

Ja vielä kylkiäisenä lomailija-K 😍🥵

https://www.tumblr.com/ladynarcissus/727906489769082880?source=share

Vierailija
88798/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88799/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden otsikko:

Tältä näyttää, kun Jokerit valtaa Keravan: Ihmiset varmaan yllättyvät

Jälleen kerran ajattelin ihan muuta kuin sitä jääkiekkojoukkuetta😂😂

Vierailija
88800/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa hei jotain söpösiä klippejä Janista ja Nacesta ... Oon varmaan kyllä kaikki mahdolliset jo nähnyt.

https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/727556728692015104/nace-jans…

https://www.tumblr.com/marmalade-chainsaws/727729136452419584?source=sh…

Ketju on lukittu.