Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88841/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan näyttää mallia, nyt kaikki JOn keikoille menevät treenaamaan 😆🕺🏻

https://www.instagram.com/reel/Cw5B1_xNq9q/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==

Vierailija
88842/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.

.

Just tässä katson mielenkiinnolla, miten äijät pärjää ja neulon ja neulon..

Tässä on minulle sitäkin nostalgiaa, kun Hassisen kone on entisestä, pitkäaikaisimmista kotikaupungissamme Joensuusta kotoisin. Tuonkin nimen syntymä on hauska, kun nuoret pojat nappasivat nimen ompelukone/pienkoneliikkeen nimestä. Siitä kohistiin silloin, mutta saivat pitää nimen. Kitaristeista tuo Jukka Orma (vaalen sininen puku) on aikamoinen taituri. Hän tuli mukaan Sielun veljien aikaan.

Hassisen kone -> Sielun veljet on tehnyt koko ajan suomenkielistä musiikkia ja esiintynyt käsittääkseni vain Suomessa.

Kyllä Siekkarit on esiintynyt ulkomailla, ainakin Moskovassa. Mutta varmaan länsimaissakin. Niillähän oli se englannin kielinen ulkomaille menoyrityskin, yhtyeen nimi oli joku L'Amourder vai mikä se oli. Mutta ei toiminut enkuksi se homma. Enkä ihmettele. Mutta aina olen digannut Sielun Veljiä ja jossain määrin Hassisen konettakin. Ja Ismon soolouraakin. 

Kiitos tiedosta. Noin sitä tippui kärryiltä, kun lapsia syntyi ja ruuhkavuodet niiden myötä. Siksi Siekkareiden aika meni paljolti ohi. Jännä kun ovat esiintyneet Moskovassa ja siellä varmaan englanniksi. Muista, kun jorattiin Kuopiossa Hassisen koneen "Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla". Ja tietysti "Tarjolla tänään Hassisen kone", jota just nyt telkkarissa nähtävillä. Meno oli melkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88843/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...

Sehän oli vaan hyvin näytelty. Selvästi.

Selvästi...joko ne lopott...joko ne lopetti..ei ollut näytelmää ,Kärtsy on kännissä.Ja se on mun suuri idoli ,josta olen oikeasti huolissani vähän ,tuntuu,että kaikki sen lähipiirissä luottaa,että hän selviää,mutta nykyään on alkanut yhä enemmän maistissa olemaan keikoilla,ja nyt relaa maistissa,ja sitten palaa tohon hektiseen aikatauluunsa...olis syytä muillakin olla vähän huolissaan ,ei ois eka eikä vika artisti,joka päihtei9den takia jos ei nyt floppaa,mutta sairastuu...toivon koko sydämestäni olevani väärässä ,koska haluan Kärtsää ja sen keikkoja enemmän kuin mitään muuta 💚💚

Tää on muuten Aito, joka esittää RR:ää 😂!!!

Ja ei kestä kauaa, että Aito ilmaantuu paikalle ja sanoo, että on paikalla, mutta että ei ole jänen viesti.

Ja se tapahtuikin tuossa ylhäällä 😀. Voi kullanmuru! Sut tunnistaa NIIN helposti

Ei ollut toi känninen teksti minun. Se tosin oli, jossa kysyin, että kukahan täällä kännissä on?

Aito

Se oli hauska kommentti, lisää sellaista kiitos :D

Vierailija
88844/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi vikasta stoorista vois saada vähän käsityksen ,että kuvaajagf on vähän kyllästynyt Kärden ryyppäämiseen ,ja päätti kuvata pienen pätkän selkeästi juopunutta ja väsynyttä meininkiä...oisko yrittänyt saada sen jo nukkumaan ,kun pöydälläkin vain yksi lasi...joskus lomallakin voi tulla vähän rankkoja hetkiä...

Selvästi...joko ne lopott...joko ne lopetti..ei ollut näytelmää ,Kärtsy on kännissä.Ja se on mun suuri idoli ,josta olen oikeasti huolissani vähän ,tuntuu,että kaikki sen lähipiirissä luottaa,että hän selviää,mutta nykyään on alkanut yhä enemmän maistissa olemaan keikoilla,ja nyt relaa maistissa,ja sitten palaa tohon hektiseen aikatauluunsa...olis syytä muillakin olla vähän huolissaan ,ei ois eka eikä vika artisti,joka päihtei9den takia jos ei nyt floppaa,mutta sairastuu...toivon koko sydämestäni olevani väärässä ,koska haluan Kärtsää ja sen keikkoja enemmän kuin mitään muuta 💚💚

Ja ei kestä kauaa, että Aito ilmaantuu paikalle ja sanoo, että on paikalla, mutta että ei ole jänen viesti.

Ja se tapahtuikin tuossa ylhäällä 😀. Voi kullanmuru! Sut tunnistaa NIIN helposti

Ei ollut toi känninen teksti minun. Se tosin oli, jossa kysyin, että kukahan täällä kännissä on?

Aito

Ei kait kukaan yrittänyt RR esittää (kommentti ylempänä), väärät tunnus-emojitkin.

Ei kait Aito muuten noin pitkiä tekstejä edes kirjoita.

Vierailija
88845/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RR on kiskonut ouchopouchoa helttaansa. Eikä ku missä se asukaan. Pälkäneellä? Eikä ku se olikin se Leila-Irmeli-hevari-raavashetsku-gay.

Vierailija
88846/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.

T: viisugay

Vierailija
88847/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito

Ei kait kukaan yrittänyt RR esittää (kommentti ylempänä), väärät tunnus-emojitkin.

Onpa täällä pöllöpäitä paikalla tänään. Rautalankaa tulossa. RR esitti. Itse. Jotain muuta. Tietenkään laittanut omia emojiaan sillon. Mut 2 sydäntäkin riittää.

Vierailija
88848/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.

No toivottavasti et oo mun treffikumppani! Mä oon treffeillä ja tulin just vessaan ...

Vierailija
88849/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.

.

Just tässä katson mielenkiinnolla, miten äijät pärjää ja neulon ja neulon..

Tässä on minulle sitäkin nostalgiaa, kun Hassisen kone on entisestä, pitkäaikaisimmista kotikaupungissamme Joensuusta kotoisin. Tuonkin nimen syntymä on hauska, kun nuoret pojat nappasivat nimen ompelukone/pienkoneliikkeen nimestä. Siitä kohistiin silloin, mutta saivat pitää nimen. Kitaristeista tuo Jukka Orma (vaalen sininen puku) on aikamoinen taituri. Hän tuli mukaan Sielun veljien aikaan.

Hassisen kone -> Sielun veljet on tehnyt koko ajan suomenkielistä musiikkia ja esiintynyt käsittääkseni vain Suomessa.

Kyllä Siekkarit on esiintynyt ulkomailla, ainakin Moskovassa. Mutta varmaan länsimaissakin. Niillähän oli se englannin kielinen ulkomaille menoyrityskin, yhtyeen nimi oli joku L'Amourder vai mikä se oli. Mutta ei toiminut enkuksi se homma. Enkä ihmettele. Mutta aina olen digannut Sielun Veljiä ja jossain määrin Hassisen konettakin. Ja Ismon soolouraakin. 

Kiitos tiedosta. Noin sitä tippui kärryiltä, kun lapsia syntyi ja ruuhkavuodet niiden myötä. Siksi Siekkareiden aika meni paljolti ohi. Jännä kun ovat esiintyneet Moskovassa ja siellä varmaan englanniksi. Muista, kun jorattiin Kuopiossa Hassisen koneen "Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla". Ja tietysti "Tarjolla tänään Hassisen kone", jota just nyt telkkarissa nähtävillä. Meno oli melkoista.

Ymmärrän! Itse löysin Siekkarit vasta heidän uransa ollessa käytännössä ohi, eli 90-luvun alussa. Ikinä en ole livenä bändiä siis nähnyt. Tai en sitä muista, milloin he lopettivat, mutta syystä tai toisesta ei tullut keikalla nähtyä. 

Pakko laittaa yksi livetaltiointi, (Kaivopuisto, live 1985), kun tää on vaan niin kova (vaikkakin kuva on ikävä kyllä aika huonolaatuinen. Mutta kova meno korvaa)

Tarkoittamani biisi (ja meno) löytyy kappaleesta "Ikävä" kohdasta 3:45

Vierailija
88850/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ne kaikki nimimerkilliset on lähtenyt menemään täältä?

Täällä minä lurkin 🙋 Ja myönnetään, oon postaillut tänään pari viestiä anonyymina, koska en halua aiheuttaa tänne turhaa draamaa ja vänkäämistä (kuten eilisiltainen ikäselkkaus, sori siitä).

- Jossu

Ei ole sinulla anteeksi pyynneltävåä. Kirjoita ja tee piirroksia vaan entiseen malliin.

Nuo hullut jankkaajat salaliittoteorioineen tämän palstan pilaavat. Ovat jo pilanneet.

Vierailija
88851/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tässä nyt on kännissä?

Jos olikin J tuossa huppelissa niin olkoon. Ei ole pahitteeksi ottaa vähän lomalla. Mutta kuka videoi ja miksi ja kuka julkaissut somessa. MIKSI? Oliko oikeasti tarpeen julkaista. Mutta en siis tuon perusteella huolestuisi Jerestä. Ei ole floppaamassa.

Kirjoitat, että olet vähän huolissasi, mutta taidat olla aika paljon huolissasi.

Uusin stoori näyttää kyllä selvästi, ettei J olekaan yhtään huppelissa siis ei yhtään. Eli sinulle huolestuja, ei mitään tarvetta huolestua.

Vierailija
88852/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭

Vierailija
88853/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭

Kukkis käväisi aamulla! Sen jälkeen on tietysti voinut jatkaa matkaansa ihan minne tahansa

Vierailija
88854/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito

Olipa kuka tahansa niin on tuo ennenkin tänne kirjoitellut jolla pilkku ja väli seilaa miten sattuu. Eikä siinä mitään ja ei tarvitsekkaan olla täysin oikeaoppista.

Vierailija
88855/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.

Vierailija
88856/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa treffi-iltaa kaikille date nightia viettäville! Varmaan ihanaa! Mä oon yksin tämänkin illan. Mut ehkä joskus taas jotain muuta mullakin.

Mut eiköhän pieni piipahdus täällä saa vipinää iltaan, oli sitten millanen seuralainen tahansa, jos sattuu vielä availeen noita kuumia Jeren ja Joksujen kuvia.

Vierailija
88857/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo todellisesta sitoutumisesta... K:hen ja tähän ketjuun. :D Jatkakaa.

Vierailija
88858/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.

Siis mistä olen jäänyt paitsi ja milloin??

Vierailija
88859/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väännetään ihmisestä joka ei luultavasti ole edes paikalla. Se on jo pakkomielteistä ja mielenterveys ongelmaisen touhua.

Vierailija
88860/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että K saa rauhassa nauttia illanvietosta livemusiikin kera ilman fanilaumaa, on kyllä ansainnut tuon loman.

Ketju on lukittu.