Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
841/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän ystävyys on omaankin silmään aitoa. Romanttista suhdetta heillä tuskin on oikeasti, mutta saahan sitä omassa mielikuvituksessa kuvitella kaikenlaista :)

Sitä ei vieläkään joku halua käsittää, että tämä on mielikuvitusta, ei todellisuutta. Siksi me täällä kirjoittelemme Käärijästä, emme Jerestä.

No, eiköhän Käärijä ja Jere ole sama ihminen, vai kuinka? Onkin mielenkiintoinen keino selitellä vihjailua, että "tämä on mielikuvitusta"..on tainnut lähteä vähän laukalle joillain ihmisillä.

Käärijä on Jeren roolihahmo.

Vierailija
842/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä. Voiko onko bi-miehiä edes olemassa vai ovatko he tulossa kaikki vain hitaasti kaapista? Ja voiko heteromies ihastua niin voimakkaasti mieheen, että alkaa tuntea jopa seksuaalisia viboja? Ja anteeksi jo etukäteen kaikille loukkaantujille tästä viestistä!

Seksuaalisuus on käsitteenä hyvin joustava. Ihmismieli tykkää lokeroida, ja olisihan se helpompi ymmärtää, jos jokainen olisi joko homo tai hetero. Mutta oikeassa maailmassa kaikki on monitahoista. Eli lyhyesti: on bi-miehiä ja kyllä seksuaalisia viboja voi tuntea ketä vain kohtaan. Jokainen tilanne, jokainen kohtaaminen on eri, koska kyseessä on kaksi ihmistä (sukupuolella ei ole merkitystä). Siitähän CCCkin tavallaan kertoo, että saa olla mitä on. Ja K:ta on kovasti kiitelty, millaisen roolimallin antaa nuorille (mies saa itkeä tai halata toista miestä).

Yes yes, mutta edelleen pyysin niitä miesten mielipiteitä.

Enkä puhunut K:sta tai Bojanista, vaan miesten seksuaalisuudesta yleensä.

Ihan kiinnosta siis tietää, voiko heteromies rakastua toiseen mieheen, jos nyt vielä rautalangasta väännetään. Haluan, että joku mies kertoo oman mielipiteensä. Jos näkee jonkun sykähdyttävän kauniin ja seksikkään miehen, voiko siinä herätä jotain seksuaalista halua.

Täällä yksi hetero mies. Ainakaan minä en voi rakastua mieheen, enkä tunne yhtäkään heteromiestä joka voisi. Se tekee meistä heteroita. Rakastumme vain vastakkaiseen sukupuoleen. Voin kyllä ajatella, että joku mies on hyvännäköinen. Ei se aiheuta minussa mitään seksuaalista halua. Ajattelen vain, että vau tuolla täytyy olla paljon naisia. Pieni kateus voi käydä. En siis halua sitä miestä, vaan niitä naisia, joita kuvittelen hänen saavansa. Siinä mielessä voi herätä seksuaalinen halu- naisia kohtaan.

No miten sitten vankilassa tai muissa eristysolosuhteissa tulee näitä miespareja? Miten näette tämän ilmiön?

Joillekin mies on parempi kuin ei mitään, mutta niin kauan kuin on yksikin nainen, jonka kanssa on potentiaalista olla, valitsen naisen. Käärijää ei ole käsittääkseni vangittu. Harvoin ne vankilassakaan romanttisia tunteita toisiaan kohtaan tuntee. Se on vaan tarpeiden tyydyttämistä. Onhan miehelläkin suu ja kädet.

Miten voi olla muka romanttiset tunteet niin sidoksissa seksuaalisiin? Mitä jos vaikka menettää kiinnostuksensa seksiin jonkin sairauden myötä? Lähteekö miehillä silloin kykykin olla romanttinen?

Siis nimenomaan ainakin itselläni niin päin, että tunnen naisia kohtaan halua sen takia, että ihastun/rakastun heihin ja pidän heitä viehättävinä. Olen luullut, että on ihan normaalia, että sellaisia haluja ja fantasioita on eniten niitä ihmisiä kohtaan, joihin on myös romanttisia tunteita ja tuntee muutenkin vetoa? Eli kyllä minulla ne ovat sidoksissa toisiinsa. En silti menetä romanttisia tunteitani, vaikka haluni menisivät. Mutta menetän haluni, jos romanttisia tunteita ei ole. Siksi ei ole haluja miehiä kohtaan, koska en ihastu ihmisiin, jotka ovat miehiä. Maskuliinisuus ei vaan ole minulle henkilökohtaisesti puoleensa vetävä piirre ja olen kuullut saman näkemyksen myös

monilta muilta hetero miehiltä. Feminiininen mies ei ole minulle tarpeeksi feminiininen. Toisaalta juurihan tuossa sanoin, että esim ääriolosuhteissa kuten vankiloissa. romanttiset ja seksuaaliset tunteet eivät kulje käsikädessä. Jotkut miehet voivat kokea paremman puutteessa seksuaalisia haluja toisiaan kohtaan ilman, että heillä olisi romanttisia tunteita.

Entä jos lähdetään siitä, että heteromies RAKASTUU IHMISEEN, joka sattuu olemaan mies. Isot kirjaimet eivät ole tässä huutamista, vaan korostusta. Voiko siitä seurata myös seksuaalisia haluja häntä kohtaan.

Sitten pitäisi määritellä, että mitä kaikkea käsite hetero sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän ystävyys on omaankin silmään aitoa. Romanttista suhdetta heillä tuskin on oikeasti, mutta saahan sitä omassa mielikuvituksessa kuvitella kaikenlaista :)

Sitä ei vieläkään joku halua käsittää, että tämä on mielikuvitusta, ei todellisuutta. Siksi me täällä kirjoittelemme Käärijästä, emme Jerestä.

No, eiköhän Käärijä ja Jere ole sama ihminen, vai kuinka? Onkin mielenkiintoinen keino selitellä vihjailua, että "tämä on mielikuvitusta"..on tainnut lähteä vähän laukalle joillain ihmisillä.

Sama ihminen ja samat tunteet kuitenkin!!!

Vierailija
844/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja sama ihminen päivystää täällä aamusta iltaan näitä fantasioitaan kirjoittelemassa. Onko sun elämä todella noin tapahtumaköyhää?

Tässä ketjussa oli 42 ihmistä, jotka seurasivat tätä fanfiktionia. Heillä on nyt oma ryhmä, jossa voivat jatkaa fiilistelyä ilman sun trollaamista.

Vierailija
845/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen ja samat tunteet kuitenkin!!!

Miten se liittyy fanfiktioniin?

Vierailija
846/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksa enää taistella näiden vänkääjien ja ilonpilaajien kanssa. Kiitos kaikille niille jotka jakoi hauskoja somebongauksia ja managerin tempauksia ja spekuloi niitä hyvässä hengessä. Toivotaan että tarina jatkuu jollain lailla. Ankeuttajat, te voititte, onneksi olkoon. Olkoon maailma taas harmaa eikä vihreä ja pinkki.

T aika monta viestiä tähän ja UMK ketjuun kirjoittanut

Vierailija
847/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme vihjaile yhtään mitään, sinä vain kuvittelet sen olevan vihjailua. Mielenkiintoista nähdä, mihin ketjuun seuraavaksi siirryt seuraavaksi ankeuttamaan tunnelmaa.

Vierailija
848/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä. Voiko onko bi-miehiä edes olemassa vai ovatko he tulossa kaikki vain hitaasti kaapista? Ja voiko heteromies ihastua niin voimakkaasti mieheen, että alkaa tuntea jopa seksuaalisia viboja? Ja anteeksi jo etukäteen kaikille loukkaantujille tästä viestistä!

Seksuaalisuus on käsitteenä hyvin joustava. Ihmismieli tykkää lokeroida, ja olisihan se helpompi ymmärtää, jos jokainen olisi joko homo tai hetero. Mutta oikeassa maailmassa kaikki on monitahoista. Eli lyhyesti: on bi-miehiä ja kyllä seksuaalisia viboja voi tuntea ketä vain kohtaan. Jokainen tilanne, jokainen kohtaaminen on eri, koska kyseessä on kaksi ihmistä (sukupuolella ei ole merkitystä). Siitähän CCCkin tavallaan kertoo, että saa olla mitä on. Ja K:ta on kovasti kiitelty, millaisen roolimallin antaa nuorille (mies saa itkeä tai halata toista miestä).

Yes yes, mutta edelleen pyysin niitä miesten mielipiteitä.

Enkä puhunut K:sta tai Bojanista, vaan miesten seksuaalisuudesta yleensä.

Ihan kiinnosta siis tietää, voiko heteromies rakastua toiseen mieheen, jos nyt vielä rautalangasta väännetään. Haluan, että joku mies kertoo oman mielipiteensä. Jos näkee jonkun sykähdyttävän kauniin ja seksikkään miehen, voiko siinä herätä jotain seksuaalista halua.

Täällä yksi hetero mies. Ainakaan minä en voi rakastua mieheen, enkä tunne yhtäkään heteromiestä joka voisi. Se tekee meistä heteroita. Rakastumme vain vastakkaiseen sukupuoleen. Voin kyllä ajatella, että joku mies on hyvännäköinen. Ei se aiheuta minussa mitään seksuaalista halua. Ajattelen vain, että vau tuolla täytyy olla paljon naisia. Pieni kateus voi käydä. En siis halua sitä miestä, vaan niitä naisia, joita kuvittelen hänen saavansa. Siinä mielessä voi herätä seksuaalinen halu- naisia kohtaan.

No miten sitten vankilassa tai muissa eristysolosuhteissa tulee näitä miespareja? Miten näette tämän ilmiön?

Joillekin mies on parempi kuin ei mitään, mutta niin kauan kuin on yksikin nainen, jonka kanssa on potentiaalista olla, valitsen naisen. Käärijää ei ole käsittääkseni vangittu. Harvoin ne vankilassakaan romanttisia tunteita toisiaan kohtaan tuntee. Se on vaan tarpeiden tyydyttämistä. Onhan miehelläkin suu ja kädet.

Miten voi olla muka romanttiset tunteet niin sidoksissa seksuaalisiin? Mitä jos vaikka menettää kiinnostuksensa seksiin jonkin sairauden myötä? Lähteekö miehillä silloin kykykin olla romanttinen?

Siis nimenomaan ainakin itselläni niin päin, että tunnen naisia kohtaan halua sen takia, että ihastun/rakastun heihin ja pidän heitä viehättävinä. Olen luullut, että on ihan normaalia, että sellaisia haluja ja fantasioita on eniten niitä ihmisiä kohtaan, joihin on myös romanttisia tunteita ja tuntee muutenkin vetoa? Eli kyllä minulla ne ovat sidoksissa toisiinsa. En silti menetä romanttisia tunteitani, vaikka haluni menisivät. Mutta menetän haluni, jos romanttisia tunteita ei ole. Siksi ei ole haluja miehiä kohtaan, koska en ihastu ihmisiin, jotka ovat miehiä. Maskuliinisuus ei vaan ole minulle henkilökohtaisesti puoleensa vetävä piirre ja olen kuullut saman näkemyksen myös

monilta muilta hetero miehiltä. Feminiininen mies ei ole minulle tarpeeksi feminiininen. Toisaalta juurihan tuossa sanoin, että esim ääriolosuhteissa kuten vankiloissa. romanttiset ja seksuaaliset tunteet eivät kulje käsikädessä. Jotkut miehet voivat kokea paremman puutteessa seksuaalisia haluja toisiaan kohtaan ilman, että heillä olisi romanttisia tunteita.

Entä jos lähdetään siitä, että heteromies RAKASTUU IHMISEEN, joka sattuu olemaan mies. Isot kirjaimet eivät ole tässä huutamista, vaan korostusta. Voiko siitä seurata myös seksuaalisia haluja häntä kohtaan.

Sitten pitäisi määritellä, että mitä kaikkea käsite hetero sisältää.

Arvasin, että tämä alkaa mennä liian vaikeaksi mun pienille aivoille. 🙂Eikös hetero ole henkilö, joka kiinnostuu seksuaalisesti vain vastakkaisesta sukupuolesta. Luulin, että tämä käsite olisi ihan selkeä.

Vierailija
849/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan jaksa enää taistella näiden vänkääjien ja ilonpilaajien kanssa. Kiitos kaikille niille jotka jakoi hauskoja somebongauksia ja managerin tempauksia ja spekuloi niitä hyvässä hengessä. Toivotaan että tarina jatkuu jollain lailla. Ankeuttajat, te voititte, onneksi olkoon. Olkoon maailma taas harmaa eikä vihreä ja pinkki.

Ankeuttajat voittivat, koska annoitte heidän voittaa. Kun trollin kommentit ohittaa ilman mitään huomiota, edes sitä alapeukkua, he eivät kauaa viihdy provoilemassa ketjuissa. He elävät huomiosta ja riitelystä ja jokainen teidän vastaus ja reaktio on ollut heille palkinto.

Vierailija
850/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä lähti aika moni eilen ja edellispäivänä pois ankeuttajan takia. KB faniryhmiä löytyy netistä kymmeniä, kannataa siirtyä joihinkin niistä. Jopa ulkomailta löytyy niitä.

Vierailija
851/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, minäkin olen paljon kirjoitellut tänne ja mielelläni olisin jatkanut kivassa porukassa. Ihmetyttää noiden ilonpilaajien motiivit, että jaksavat nähdä vaivaa sabotoida ketjuja.

Vierailija
852/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankeuttajat voittivat, koska annoitte heidän voittaa. Kun trollin kommentit ohittaa ilman mitään huomiota, edes sitä alapeukkua, he eivät kauaa viihdy provoilemassa ketjuissa. He elävät huomiosta ja riitelystä ja jokainen teidän vastaus ja reaktio on ollut heille palkinto.

Tätä minäkin ehdotin, että ei minkäänlaista huomiota noille. Nyt taitaa olla liian myöhäistä alkaa noudattaa tätä, kun porukat on jo lähteneet.

Vierailija
853/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ja Bojanin tarina jatkuu. Älä anna ankeuttajien voittaa. Tällä palstalla se vaan tuntuu olevan normi, että ensin on menossa joku kiva keskustelu, kunnes joku ilonpilaaja trolli saapuu ketjuun ja ketju hiljenee. Toivottavasti löydät pinkki-vihreän fiiliksen uudelleen.:)

Vierailija
854/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja sentään. Molemmat ovat heteroia ilmiselvästi.

Homona voisin lyödä vaikka mistä vetoa että Bojan ei tasan tarkkaan ole 100% hetero. Tai jos on niin sitten minun gaydar on yhtäkkiä lopettanut täysin toimimasta.

Bojan saattaa ollakin gay, mutta heterotutkani valitettavasti tuuttaa 150 % käärijän kohdalla.

Miksi jonkun seksuaalista suuntautumista täytyy toitottaa jatkuvasti täällä? Ihan kuin jollakulla olisi tarve selitellä itselleen sitä, että Käärijä on hetero ja noilla kommenteilla haetaan sitten vahvistusta siihen muilta. Pelosta sen täytyy johtua. Käärijä on fantastinen persoona, mutta hänen seksuaalisen suuntautumisen pitäisi olla yhdentekevää.

Ei sillä muuten olekaan väliä, mutta täällä kokoajan vihjaillaan ja toitotetaan, että hän olisi bi. Miksi? Miksi vihjailla ja spekuloida toisen seksuaalisuudella? Toki itse sanonut olevansa hetero, joten silloin kai ok sanoa, että hän on hetero. Se ei ole vihjailla tai spekulointia, koska se on lähtöisin hänen omasta suustaan

Ei täällä spekuloida tai vihjailla hänen seksuaalisuudella, niin tekevät ainoastaan he, jotka heittävät joka väliin, että Käärijä on hetero. Etkö vieläkään käsitä, että täällä on yritetty luoda fanfiktionia ja K&B ovat siinä fiktiivisiä hahmoja. Edelleen; he ovat kuin elokuvan hahmoja, joita fiilistelemme ja joille osa luo käsikirjoitusta. On aika rasittavaa, kun fiktiivisen jutun perään, joku tulee kirjoittamaan, että ettekö te tajua, että Käärijä on hetero. Tämän ketjun ekalla sivulla on kerrottu useasti, että tämä on fanfiktion ketju, joten se ei voi tulla sulle yllätyksenä.

Ohita ne kommentit, älä kiinnitä niihin huomiota, niin minäkin olen tehnyt.

Vierailija
855/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ehdotin, että ei minkäänlaista huomiota noille. Nyt taitaa olla liian myöhäistä alkaa noudattaa tätä, kun porukat on jo lähteneet.

Minun on vaikea käsittää miksi tällä palstalla aina valitetaan trolleista ja ankeuttajista ja sitten heille kuitenkin annetaan ylivoimaisesti suurin huomio.

Keskustelu tässä ketjussa on ollut minulle ihan uusi fanituksen muoto, johon en ole aiemmin törmännyt. Meni tovi, että edes ymmärsin mistä on kyse, enkä varmaan vieläkään ole ihan kärryillä. Silti tämä on ollut ihan parasta viihdettä ja näitä ihmisten viestejä on ollut hauska lukea. Eikä minulle ole ollut mikään ongelma sivuuttaa noiden huutelijoiden kommentteja. Nehän paljastavat itsensä jo parissa ensimmäisessä sanassa, jonka jälkeen vaan skrollataan seuraavaan viestiin.

Vierailija
856/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea käsittää miksi tällä palstalla aina valitetaan trolleista ja ankeuttajista ja sitten heille kuitenkin annetaan ylivoimaisesti suurin huomio.

Keskustelu tässä ketjussa on ollut minulle ihan uusi fanituksen muoto, johon en ole aiemmin törmännyt. Meni tovi, että edes ymmärsin mistä on kyse, enkä varmaan vieläkään ole ihan kärryillä. Silti tämä on ollut ihan parasta viihdettä ja näitä ihmisten viestejä on ollut hauska lukea. Eikä minulle ole ollut mikään ongelma sivuuttaa noiden huutelijoiden kommentteja. Nehän paljastavat itsensä jo parissa ensimmäisessä sanassa, jonka jälkeen vaan skrollataan seuraavaan viestiin.

Se kuuluu kai ihmisyyteen, että osa provosoituu ja haluaa puolustaa omia näkökantojaan. Turhaahan se on ja ruokkii vain trollia.

Vierailija
857/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä lähti aika moni eilen ja edellispäivänä pois ankeuttajan takia. KB faniryhmiä löytyy netistä kymmeniä, kannataa siirtyä joihinkin niistä. Jopa ulkomailta löytyy niitä.

Minua ei ainakaan kiinnosta jakaa ajatuksiani aiheesta englanniksi. Lisäksi minä ainakin mietin heidän romanssinsa mahdollisuutta omissa toiveissani kuitenkin ihan reaalimaailmassa. Eli tarkoitan, etten usko että sellaista nyt "ihan varmasti" kulman takana, mutta ei tämä mulle ole mitään fiktiota. Vaan ihan reaalimaailmaa :)

Vierailija
858/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinenkin ajatus käynyt mielessä, että kun toi someen tullut materiaali oli mitä oli halailuineen ja lääppimisineen, niin mitähän siellä kameroiden ulkopuolella sit tapahtui. Ja esim

Siellä afterpartyissä, joista ei ole mitåån kuvia..

Tällaisia vihjailuja on tämä ketju täynnä. Ja kun sanotaan perään "fanfiction", nii hei sallittua! 

Vierailija
859/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on harmiton, koska ihmiset kyllä täällä ymmärtävät, ettei Bojan ja käärijä oikeassa elämässä ole pari. Omassa mielikuvituksessa heidän parittamisensa on harmitonta (: jos se tuo jotain hyvää jonkun elämään niin miksi ei saisi fiilistellä?

Vierailija
860/123801 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin lukemassa muutamia fanfictioita heistä ja mulle kävi itselle selväksi mitä tässä fiilistelen. Se on, että äkkiä kohtaat ihmisen joka kiinnostaa ihan hirvittävästi ja jonka seurassa haluaa olla. Ehkä aavistus jotain fyysistä vetovoimaa mutta ei mitään sen enempää. Ne hiukankin ronskimmat tarina eivät kyllä herättäneet mitään, mutta ne joissa just kuviteltiin jomman kumman näkökulmasta että tuo on tosi mielenkiintoinen tyyppi ja kuinka haluaa vaan viettää aikaansa toisen kanssa.

Ja tästä mä tunnistan itseni (keski-ikäsenä naisena kylläkin), että tosi helposti tavallaan ihastun johonkin ihmiseen. Sitten kun kemiat kohtaavat, niin haluaisi jutella ja tehdä asioita ihan koko ajan yhdessä. Ja myös sitä fyysistä puolta, eli halailla tai istua lähekkäin, vähän töniä toista kun naurattaa. Eikä noissa tilanteissa ole mitään seksuaalista, en halua tai himoitse. Ne ovat sitten olleet ihan toisenlaisia juttuja, jossa tulee halu mukaan. Lisäksi huomasin, ettei mulla ole pitkään aikaa tullut vastaan ketään tällaista ihmistä, jonka kanssa olisi tosi kiva olla ja tuli tosi haikea olo. Että tuleeko edes enää koskaan.

Ketju on lukittu.