Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Torstai 7.9.23 klo 18.30. Kookomuksen edustajat ovat seonneet poikarakkauden takia ja valtasivat sen takia palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävin katsomassa Jokereiden videoita, kun täällä käskettiin. Aikamoista homopropagandaa heidän touhunsa. Kuvottavaa, että sotkevat Käärijän tällaiseen arveluttavaan toimintaan."
Hieman ehkä saattoi pistää naurattamaan tämä jonkun nerokkaan kirjoittajan kommentti kesäkuulta tavastian jälkeen :D
No, onhan tuossa varmaan totuuden siemen ja toinenkin. :) Ilman Jokereiden (tai yhden heistä) homosaatiopropagandaa emme varmaan näkisi Kärtsää tällaisena nyt. Mokovat Balkanin kauhukakarat pilasivat hänet. :D
Ehkä yksi heistä on voinutkin vähän inspiroida, mutta ei koko bändi.
Hmm🤔https://www.instagram.com/reel/Cwk61CZt41k/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
No Joksut vaan soittaa suutaan ja esittää veikeitä pikku homostelijoita. Noille tekis hyvää kohdata sydänyöllä kasvimaan reunalla yksi keltasaappainen, vaarallinen ja intensiivisesti tuijottava Tommy.
Sielläkö missä sinä pyllistelit kyykkypissillä? 🤭Joksutkin siellä?
Äsh kiinni jäin!
SV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävin katsomassa Jokereiden videoita, kun täällä käskettiin. Aikamoista homopropagandaa heidän touhunsa. Kuvottavaa, että sotkevat Käärijän tällaiseen arveluttavaan toimintaan."
Hieman ehkä saattoi pistää naurattamaan tämä jonkun nerokkaan kirjoittajan kommentti kesäkuulta tavastian jälkeen :D
No, onhan tuossa varmaan totuuden siemen ja toinenkin. :) Ilman Jokereiden (tai yhden heistä) homosaatiopropagandaa emme varmaan näkisi Kärtsää tällaisena nyt. Mokovat Balkanin kauhukakarat pilasivat hänet. :D
Ehkä yksi heistä on voinutkin vähän inspiroida, mutta ei koko bändi.
Hmm🤔https://www.instagram.com/reel/Cwk61CZt41k/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
No Joksut vaan soittaa suutaan ja esittää veikeitä pikku homostelijoita. Noille tekis hyvää kohdata sydänyöllä kasvimaan reunalla yksi keltasaappainen, vaarallinen ja intensiivisesti tuijottava Tommy.
Veikeät pikku homostelijat listalle.
Hirvee mielikuvitus teillä. Maailma täynnä nimimerkkejä mut ei, otetaan Sale ja Orpo.
Vierailija kirjoitti:
K: sit down
B: what
B: on you?
K: yesOkei mä yritän kans tehä näit super minejä eli nyt tuli 6 lausetta ja meni yli sen toivoton viiden.
Tämmöstäkö pitäs olla? Naurattaako/huvittako nää jotain?
Mua nauratti. Olenko viallinen?🙈
Vierailija kirjoitti:
Jossain haastettulussa sanoi, että ei juo maitoa ehkä selittää sen sponsaamassa kaura tuotetta
Saattaa olla laktoosi-intoleranssi, jolloin tavalli en maito ei käy. On toki laktoositonta maitoakin, mutta kaurapohjaisten juomien mausta monet tykkäävät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K: yesOkei mä yritän kans tehä näit super minejä eli nyt tuli 6 lausetta ja meni yli sen toivoton viiden.
Mua nauratti. Olenko viallinen?🙈
Ei siinä mä alan tuottaan kans tätä sit jos kysyntää enemmän ku pidemmille.
Fiilistellään sitten kun menestyksestä uraa takana sanotaan nyt vaikka 15-30 vuotta. Tähdenlento on tähdenlento, ohi sekunnissa. Pysyvän jäljen tekevä on historiankirjoissa ikuisesti. Ja siihen on käärijöillä ja bojilla vielä matkaa aiiiikas reilusti. Ei pahalla, vain totuus.
Boitsu-piirustus 1/2 armahdettu 😄
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/727817517423362048/bojan-as-the…
Joskus kesällä pohdin huvikseen, että mihin historialliseen aikakauteen K ja B sopisivat. K:n kohdalla ajattelin laiskasti (sydän?)keskiaikaa hiustyylin vuoksi (ja kaipa tuon aikakauden meininki olisi muutenkin K:lle sopivan härö ja levoton?). B:sta mulle tuli taas mieleen romantiikan aikakauden angstiset runopojat tyyliin lordi Byron, Percy Bysshe Shelley ja John Keats. Suurin piirtein samalta ajalta on Alexandre Cabanelin maalaus "Langennut enkeli". 1 + 1 = päätin sitten piirtää B:sta byronisen antisankarin 😂
Täähän ei näytä yhtään B:lta, minkä takia en oo uskaltanut julkaista tätä. Pelkäsin, että aggressiivisimmat bojanistit hyökkäisivät mun kimppuun sättien, että "ei minun B!!😡". Mutta ottakaa tää mun hassuna kokeiluna ja erittäin AU-versiona B:sta, niin ehkä tätä sitten sietää katsella 😉
Ohistelen vielä sen verran, että tässä on hauska ja informatiivinen video originaali-maalauksesta:
- Jossu
Tuota... homosaatiotuputuksesta puheen ollen, muistattehan SEN kuvan Käärijän instassa?
Tommy on tykännyt kyseisestä kuvasta. ;)
Hän selvästi tykkää Häärijästä, muuten! Kun jopa kommentoi Häärijän TikTokiin että best guy ever...
Olen keski-ikäinen, lihavahko marimekko-tantta ja saan suurta huvitusta siitä, että toiset samanlaiset käyttävät siitä muistuttamista aseena täällä toisiaan vastaan. 🤣 Emme saa tuntea ja näkyä edes omasta mielestämme. 😆 Love it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tällä kertaa RR:n rehellisyydestä jankkaava nimimerkki Kriitikko on sitten muuten hemmetin sitkeä tyyppi. Tätä vauhkoamista tulee nyt kuulkaa jatkumaan päiväkausia ja täytyy sanoa että kaikessa ärsyttävyydessään se kiihko menee kyllä koomisuuden puolelle. Toki RR:n kannalta kurjaa ja paljon tsemppiä hänelle. Mutta toisella palstalla tätä touhua sivusta seuranneena, kun Kriitikolle iskee maniavaihde päälle niin sille ei hetkeen loppua näy.
Kuulostaa ihan Aidolta. Onkohan samanlainen persoonallisuus tyypillistä trolleille vai voisiko olla peräti Aito kyseessä taas.
Niinpä kuulostaakin Aidolta juuri tuo "... iskee maniavaihe päälle niin sille ei loppua näy." On tuollaista toki muillakin trolleilla.
T. Aidon vainoamisesta nimimerkittömäksi siirtymisen myötä vapautunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain haastettulussa sanoi, että ei juo maitoa ehkä selittää sen sponsaamassa kaura tuotetta
Saattaa olla laktoosi-intoleranssi, jolloin tavalli en maito ei käy. On toki laktoositonta maitoakin, mutta kaurapohjaisten juomien mausta monet tykkäävät enemmän.
Tää onkin jännä, sillå laktoosi-intoleranssin oireet syntyvät vasta paksusuolessa. Niin mitenkähän sit tässä tapauksessa, ehkä ei tykkäå mausta 🤷
Ei pitkissä ja söpöstelevissä ficceissä ole mitään vikaa. Niissä on omanlaisensa tunnelma. Minuunkin uppoaa eniten lyhyet, nasevat ja eroottista latausta tihkuvat ficcit, mutta eiköhän kaikenlaisille ficceille köydy oma fanikuntansa. On myös mielialasta kiinni, että mikä viihdyttää juuri sillä hetkellä. Kiitos kun teette niitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota... homosaatiotuputuksesta puheen ollen, muistattehan SEN kuvan Käärijän instassa?
Tommy on tykännyt kyseisestä kuvasta. ;)
Hän selvästi tykkää Häärijästä, muuten! Kun jopa kommentoi Häärijän TikTokiin että best guy ever...
Kukapa ei Häärijästä tykkäisi 💛
Ai nimimerkki kriitikko on täälläkin mellastamassa? Sama tyyppi on ennenkin maalittanut erityisesti tiettyä ihmistä muualla..
Parasta ehkä antaa huutaa yksinään
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti myös.
Tämä oli ihan hyvä varsinkin jos olit aloittelija. Sellainen kompakti ja huvittikin ja kykenin kuvittelemaan K ja B sanomaan noin. Sopivan yksinkertaiset lauseet. Laita vaan lisää tekstiä jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tällä kertaa RR:n rehellisyydestä jankkaava nimimerkki Kriitikko on sitten muuten hemmetin sitkeä tyyppi. Tätä vauhkoamista tulee nyt kuulkaa jatkumaan päiväkausia ja täytyy sanoa että kaikessa ärsyttävyydessään se kiihko menee kyllä koomisuuden puolelle. Toki RR:n kannalta kurjaa ja paljon tsemppiä hänelle. Mutta toisella palstalla tätä touhua sivusta seuranneena, kun Kriitikolle iskee maniavaihde päälle niin sille ei hetkeen loppua näy.
Miksi sä minua arvostelet, en mä täällä valehtele ihmisille suut ja silmät täyteen kaikkea, miten olen ilkeiden ihmisten uhri niin, ettei se ole totta!
Puhtaasti vain havainnoin miten tuo sun touhu etenee, toistaa samaa kaavaa jonka tunnistaa kilometrin päähän. Ja juu en ole RR itse, ennen kuin ehdit kysymään.
Juu, havainnoi ihan rauhassa, itselläkin on jo popparit RR:n seuraamisessa tässä esillä 😊 🍿
t. Aito
Nyt kun selvisi että Aito ja Kriitikko on sama henkilö niin olispa oikeasti mielenkiintoista tietää minkälainen ihminen sieltä taustalta löytyy 😊 onko sarja what we do in the shadows tuttu? Siinä on Colin niminen energiavampyyri, ravinnonlähteenä mm nettitrollaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää onkin jännä, sillå laktoosi-intoleranssin oireet syntyvät vasta paksusuolessa. Niin mitenkähän sit tässä tapauksessa, ehkä ei tykkäå mausta 🤷
Eikö Klla ole haavainen paksusuolentulehdus ja luin että maito tuotteita pitäisi vältellä.
Ääh ei mitään Stubbeja ja Orpoja tänne.