Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijän biisien kuunteluluvuista. Joku kirjoitti muutamia päiviä sitten muistaakseni jonkinlaista "kesäkoostetta". Mainitsi siinä, että kesän aikana muutamien Kn biisien ylittäneen 1 milj rajan. En ennättänyt silloin kommentoimaan tiedolla, josta en muista, mistä se on. Sen mukaan noiden biisien tuon kuuntelurajan ylittyminen oli tapahtunut jo ennen viisuja, silloin kun K oli vasta pienemmälle yleisömäärälle tuttu. No eipä tuolla sinänsä merkitystä, hyvä että biisejä on kuunneltu.
Itse "löysin" K:n vasta muutaman päivän viisujen jälkeen, ja muistan selkeästi ihmetteleväni sitä että spotifyssä semmoinen puolet sen silloisesta top kympissä oli alle sen yhden mil kuuntelukertaa. Selkein muisti on että ainakin micmac, rockrock ja h i r t * ä ä kiinni olivat jossain 600k kuuntelukerrassa silloin, Urheilujätkä ei tainnut olla edes top-10 listalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!
Alessandran Pretty Devil:illä meni milli rikki vähän alle viikossa, ja se julkaistiin vain jokunen viikko viisujen jälkeen, eli suurimman hypen aikaan (silloin Alessandran tiktokit saivat vielä useastikin miljoonia katselukertoja). Veikkaan ICIP:lle samantyyppisiä lukuja, siinä 100k-200k välillä ekalle päivälle.
Se miten luvut siitä kehittyy on täys musta hevonen, kun on niin paljon muuttuvia tuntemattomia tekijöitä, suurin niistä on musavideo. Onko se jotain kamaa joka ylittää somemaailman pöhinäkynnyksen, vai onko se sittenkin ihan perus fiilistelyvideo, tämä tulee vaikuttamaan paljon.
Jos Kärtsä onnistuu saamaan aikan jotain "Oho, katso Kärtsän homoeroottinen video!" -uutisia Suomen mediassa tai euroviisuskenessä, niin somenäkyvyyttä voi tull paljon, mutta ehkä se menee kikki YouTubeen. :)
Kikki menee Youtubeen? 😳
Kuuluis ehkä sinne Onlyfanssiin 🤣🤣
Of tulee myöhemmin Boitsun kanssa.
T. Kärde
Vierailija kirjoitti:
Muraalille on muuten tänään ilmestynyt oikeanväriset silmät. Huh helpotusta edes yhden asian suhteen.
Hyvä, että korjasivat silmien värin. Tekeeköhän he mitään ruskeille hiuksille? Mustathan Klla on.
Harmittaa, ettei K valinnut Kin Käärijää. Siinä hän on näköisensä. Siihen oli selkeä valokuva, josta mallin otti. Mahtoiko K vierastaa sitä, kun silmät olivat kiinni. Tai vaatimattomuuttaan ei halunnut tuolla nimellä olevaa.
No toivotaan parasta lopputuloksen osalta.
Mulla vähän lukuja tallessa. Luvut maaliskuulta eli ennen viisuja (eli mistä lähdettiin liikkeelle). Spotify kuuntelukerrat Käärijän top 5
CCC 7 854 204
Välikuolema 698 317
Viulunkieli 3 587 271
Urheilujätkä 1 371 468
Klo23 2 412 726
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!
Alessandran Pretty Devil:illä meni milli rikki vähän alle viikossa, ja se julkaistiin vain jokunen viikko viisujen jälkeen, eli suurimman hypen aikaan (silloin Alessandran tiktokit saivat vielä useastikin miljoonia katselukertoja). Veikkaan ICIP:lle samantyyppisiä lukuja, siinä 100k-200k välillä ekalle päivälle.
Se miten luvut siitä kehittyy on täys musta hevonen, kun on niin paljon muuttuvia tuntemattomia tekijöitä, suurin niistä on musavideo. Onko se jotain kamaa joka ylittää somemaailman pöhinäkynnyksen, vai onko se sittenkin ihan perus fiilistelyvideo, tämä tulee vaikuttamaan paljon.
Jos Kärtsä onnistuu saamaan aikan jotain "Oho, katso Kärtsän homoeroottinen video!" -uutisia Suomen mediassa tai euroviisuskenessä, niin somenäkyvyyttä voi tull paljon, mutta ehkä se menee kikki YouTubeen. :)
Kikki menee Youtubeen? 😳
T. Kärde
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä on kikki, joka menee Youtubeen?
Mutta hyvänen aika onkohan K puhunut Bn kanssa Of tilistä. Minificceihin ei ole tainnut kantautua tietoa. Onkohan Slovenia miten taantumuksellinen noissa asioissa?
Only fansiin liittyen. Edesmennyt kirjailija, Miki Liukkonen haastatteli mm. taiteilijoita ja muitakin ihmisiä Areenalta vieläkin nähtävissä olevassa sarjassaan Miki Liukkonen Sivullinen. Yhdessä osassa hän haastatteli Iiris Flinkkilää ja jotain toista nuorta naista heidän O f tileistään. Sympaattinen Miki oli vähän hämmentynyt aiheesta. Koko sarja on mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12:20 postasin tämän edellisen kerran, sekin oli poistettu Huom. tämä ei ole valitusta nimimerkillisistä!
Joku on poistattanut lähes kaiken kritiikin ja kommenttini aamulta, joissa perustelen, miksi RR:n ilmoitus häntä sähköpostitse lähestyneestä uhkailijasta vaikuttaa keksityltä.
Eilisiltaa en vielä tarkistanut.Oho etkö vieläkään tarkistanut eilisiltaa? No ei todellakaan tarvitse tarkastaa. Eiköhän tämä uudelleen postauksesi riitä. Todellakin. Mikä sinua riivaa? Ollaan jo kaikki nähty postauksesi muutamaan kertaan. Olet saanut jo muutaman kehoituksen hankkia itsellesi keskusteluapua ongelmaasi.
Tuskin on RR poistanut jos olisikin, ei olisi mikään ihme. Kyllä hänellä olisi siihen täysi oikeus. Mode kuitenkin lienee poistanut?Olen töissä niin en ole kerennyt tarkistelemaan. Ja tiedät varsin hyvin, ettei mode täältä poistele yhtään mitään, vaan kuka tahansa voi klikata voestin poistettavaksi ja mode ilman seulaa poistaa ne.
Minusta on erikoista, että sinua ei kiinnosta yhtään RR:n rehellisyys.Minä en kyllä tiedä mitään varmaa moden toimista. Olen kuvitellut. että mode esim. poisti alkuviikosta yksityishenkilöön liittyviä todella asiattomia kommentteja. Moden toimimattomuutta olen aina jossain kohtaa ihmetellyt.
RR toivoi eilen illalla keskustelun lopettamista. No se jatkui vielä sen jälkeen. Lopettakaamme tältä osin. Rikosilmoitus häneltä lähdössä, ellei stalkkaaja ilmoittaudu, jotta voisivat keskustellen sopia. Ei tarvitse kenenkään meistä enää jauhaa tätä asiaa tässä vaiheessa.Jos olit RR poistanut em. viestit niin hyvä niin. Sinulla on täysi oikeus siihen. Mihin niitä viestejä tällä K & B fiilistelyketjussa edes tarvittaisiin. Riittää, että RR toi asian tietoon.
Ei ole minulla ollut missään vaiheessa epäillä etteikö RR olisi rehellinen. Ei kerrassaan minkäänlaista viitettä epärehellisyydestä. Ja kyllä olen tähän ikään mennessä ehtinyt nähdä ja kokea kaikenlaista.
Mistä tiedät, että RR:ltä rikosilmoitus lähdössä? Eikö se olisi hänen asiansa ilmoittaa sellaisesta ketjussa? Kuten arvasin, tänne ilmestyy joku randompalstailija puhumaan innokkaana epäillyn puoöesta. Kenellä satunnaisella palstailijalla olisi intoa sellaiseen?
Taidat siis itse olla RR.
RR itse sanoi tekevänsä rikosilmoituksen, jos häirikkö ei suostu keskustelemalla tuota asiaa selvittämään.
Ja ei, en ole RR vaan se hyvin hämmentynyt örinähevijätkä, joka ei edelleenkään tiedä miksi on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän lukuja tallessa. Luvut maaliskuulta eli ennen viisuja (eli mistä lähdettiin liikkeelle). Spotify kuuntelukerrat Käärijän top 5
CCC 7 854 204
Välikuolema 698 317
Viulunkieli 3 587 271
Urheilujätkä 1 371 468
Klo23 2 412 726
Kiva kun täältä löytyy ns. tilastoihmisiä. Itseäni kiinnostaa kovasti, että miten esim. Käärijää ja Jokereita kuunnellaan eri maissa, mutta olen liian laiska kaivamaan näitä tietoja itse esiin. Näin jossain tilaston Jokereista (keväältä-alkukesästä?) ja Suomalaiset tuntuvat löytäneen heidän musiikin ja oikeasti pitävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12:20 postasin tämän edellisen kerran, sekin oli poistettu Huom. tämä ei ole valitusta nimimerkillisistä!
Joku on poistattanut lähes kaiken kritiikin ja kommenttini aamulta, joissa perustelen, miksi RR:n ilmoitus häntä sähköpostitse lähestyneestä uhkailijasta vaikuttaa keksityltä.
Eilisiltaa en vielä tarkistanut.Oho etkö vieläkään tarkistanut eilisiltaa? No ei todellakaan tarvitse tarkastaa. Eiköhän tämä uudelleen postauksesi riitä. Todellakin. Mikä sinua riivaa? Ollaan jo kaikki nähty postauksesi muutamaan kertaan. Olet saanut jo muutaman kehoituksen hankkia itsellesi keskusteluapua ongelmaasi.
Tuskin on RR poistanut jos olisikin, ei olisi mikään ihme. Kyllä hänellä olisi siihen täysi oikeus. Mode kuitenkin lienee poistanut?Olen töissä niin en ole kerennyt tarkistelemaan. Ja tiedät varsin hyvin, ettei mode täältä poistele yhtään mitään, vaan kuka tahansa voi klikata voestin poistettavaksi ja mode ilman seulaa poistaa ne.
Minusta on erikoista, että sinua ei kiinnosta yhtään RR:n rehellisyys.Minä en kyllä tiedä mitään varmaa moden toimista. Olen kuvitellut. että mode esim. poisti alkuviikosta yksityishenkilöön liittyviä todella asiattomia kommentteja. Moden toimimattomuutta olen aina jossain kohtaa ihmetellyt.
RR toivoi eilen illalla keskustelun lopettamista. No se jatkui vielä sen jälkeen. Lopettakaamme tältä osin. Rikosilmoitus häneltä lähdössä, ellei stalkkaaja ilmoittaudu, jotta voisivat keskustellen sopia. Ei tarvitse kenenkään meistä enää jauhaa tätä asiaa tässä vaiheessa.Jos olit RR poistanut em. viestit niin hyvä niin. Sinulla on täysi oikeus siihen. Mihin niitä viestejä tällä K & B fiilistelyketjussa edes tarvittaisiin. Riittää, että RR toi asian tietoon.
Ei ole minulla ollut missään vaiheessa epäillä etteikö RR olisi rehellinen. Ei kerrassaan minkäänlaista viitettä epärehellisyydestä. Ja kyllä olen tähän ikään mennessä ehtinyt nähdä ja kokea kaikenlaista.
Mistä tiedät, että RR:ltä rikosilmoitus lähdössä? Eikö se olisi hänen asiansa ilmoittaa sellaisesta ketjussa? Kuten arvasin, tänne ilmestyy joku randompalstailija puhumaan innokkaana epäillyn puoöesta. Kenellä satunnaisella palstailijalla olisi intoa sellaiseen?
Taidat siis itse olla RR.RR itse sanoi tekevänsä rikosilmoituksen, jos häirikkö ei suostu keskustelemalla tuota asiaa selvittämään.
Ja ei, en ole RR vaan se hyvin hämmentynyt örinähevijätkä, joka ei edelleenkään tiedä miksi on täällä.
Örinähevijätkä kuulostaa ihanalta. Siinä sulle nimimerkki.
Znanstvena fantastika! Tämän nopean lausumisen vaikeudesta puhuttiin aiemmin. Mulla loksahti yhtäkkiä. Rytmistä kiinni.
Znan stve(e) na . - . eli ti taa ti (?) Onko musaihmisiä paikalla? 🎶
Vierailija kirjoitti:
CCC 7 854 204
Välikuolema 698 317
Viulunkieli 3 587 271
Urheilujätkä 1 371 468
Klo23 2 412 726
Eli vanhoista biiseistä Välikuolema ja Viulunkieli on saaneet eniten uusia kuunteluita kevät-kesä jaksolla? Välikuolemalle peräti 4,5 mil lisää ja Viulunkielelle 3 mil.
Ei mun päähän jää Sloveenin kieliset sanat millään.🙈 Toivottavasti soittavat Padam kappaleen. Se on ainoa, minkä osaan laulaa vaikka unessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC 7 854 204
Välikuolema 698 317
Viulunkieli 3 587 271
Urheilujätkä 1 371 468
Klo23 2 412 726
Eli vanhoista biiseistä Välikuolema ja Viulunkieli on saaneet eniten uusia kuunteluita kevät-kesä jaksolla? Välikuolemalle peräti 4,5 mil lisää ja Viulunkielelle 3 mil.
Tiktokin perusteella nuo välikuolema ja viulunkieli, sekä paidaton riehuja ja mic mac ovat kovasti myös julkkisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat siis itse olla RR.
Sinä jaksat jatkaa eikä epäluuloisuudellasi näytä olevan mitään rajaa. En ole RR. Hän on sanonut jatkavansa omalla nimimerkillään. Olen huomattavasti vanhempi kuin RR.
Luulisi sinun lukeneen RRn viestit tarkkaan, kun olet suorastaan neuroottisen vaiko vainoharhaisen kiinnostunut hänestä. Et sitten ole lukenut hänen viestejään, jos et tiennyt sitä, että hän on tekemässä rikosilmoituksen, ellei henkilö ilmoittaudu hänelle, jolloin voisivat keskustellen sopia asian. Eli RR oli laittanut hyvin selvästi tiedon palstalle.
Tulipa vaan mieleen, mahdatko sinä olla RRn stalkkeri? Rupeatko panikoimaan? Hanki sitä keskusteluapua itsellesi. Tältä palstalta et sitä saa. Mutta nyt tämä asia saa jäädä tähän. RR kertoo varmasti meille asian etenemisestä. Malta vaan mielesi.
Siis ulkkisten suosiossa, julkkiksista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat siis itse olla RR.RR itse sanoi tekevänsä rikosilmoituksen, jos häirikkö ei suostu keskustelemalla tuota asiaa selvittämään.
Örinähevijätkä kuulostaa ihanalta. Siinä sulle nimimerkki.
Örinähevijätkä seinälle ja sassiin.😂 Sori ja sitten takaisin tilastoihin ja biiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikki menee Youtubeen? 😳
T. KärdeAnteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä on kikki, joka menee Youtubeen?
Mutta hyvänen aika onkohan K puhunut Bn kanssa Of tilistä. Minificceihin ei ole tainnut kantautua tietoa. Onkohan Slovenia miten taantumuksellinen noissa asioissa?
Only fansiin liittyen. Edesmennyt kirjailija, Miki Liukkonen haastatteli mm. taiteilijoita ja muitakin ihmisiä Areenalta vieläkin nähtävissä olevassa sarjassaan Miki Liukkonen Sivullinen. Yhdessä osassa hän haastatteli Iiris Flinkkilää ja jotain toista nuorta naista heidän O f tileistään. Sympaattinen Miki oli vähän hämmentynyt aiheesta. Koko sarja on mielenkiintoinen.
"kikki" on typotettu kaikki kun käytössä on tosi huono läppärin näppis. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC 7 854 204
Välikuolema 698 317
Viulunkieli 3 587 271
Urheilujätkä 1 371 468
Klo23 2 412 726
Tiktokin perusteella nuo välikuolema ja viulunkieli, sekä paidaton riehuja ja mic mac ovat kovasti myös julkkisten suosiossa.
Miten näet tiktokista, että ovat olleet kovasti myös julkkisten suosiossa? Onko sillä muuten mitään väliä keiden suosiossa on?
Vierailija kirjoitti:
Znanstvena fantastika! Tämän nopean lausumisen vaikeudesta puhuttiin aiemmin. Mulla loksahti yhtäkkiä. Rytmistä kiinni.
Znan stve(e) na . - . eli ti taa ti (?) Onko musaihmisiä paikalla? 🎶
Äh tämä ollut itsellekin hurjan hankala. Nyt tajusin miten se rytmitetään🙏😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCC 7 854 204
Välikuolema 698 317
Viulunkieli 3 587 271
Urheilujätkä 1 371 468
Klo23 2 412 726
Miten näet tiktokista, että ovat olleet kovasti myös julkkisten suosiossa? Onko sillä muuten mitään väliä keiden suosiossa on?
Ai olitkin tuolla jo korjannut, että kyse ulkkiksista.
Huh huh kuulostaa tavalliselle 8h yöunet nukkujalle hurjalta 4h unilla pärjääminen. Mutta K on K💚. Äitinsä jossain haastattelussa sanoi, että K on hyvä sietämään väsymystä. Onhan se tässä kevään jälkeen huomattu.