Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...
https://www.tumblr.com/vse-kar-vem/727731433941123072/my-hot-take-about…
Bojan sanoo: *we have a surprise for you*
Se on yhteisbiisi K:n kanssa 😊
B kosii Kärtsää! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K uusimmat storyt😘
Baby girl -moodi päällä rakkaalla höpöllä 💕 Ihana! 😂
Mun aivot käänsi ton kommentin samantien 'K kuumimmat storyt' 😘
Tumblrissa äänestys: Barbie vai Ken?
https://www.tumblr.com/follivora/727801821854416896/the-fandom-is-yet-u…
Vierailija kirjoitti:
Joker Outilla on kyllä uusi tiedottaja, Sanjin Đukić jostain kroatialaisesta PR-toimistosta:
https://jokeroutband.com/contact
En sitten tiedä, kuka heidän someaan tekee, koska se on tosiaan vaikuttanut melkoiselta räiskimiseltä viime aikoina.
JO itse aiemmin sanoneet, että he kaikki postaavat bändin someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12:20 postasin tämän edellisen kerran, sekin oli poistettu Huom. tämä ei ole valitusta nimimerkillisistä!
Joku on poistattanut lähes kaiken kritiikin ja kommenttini aamulta, joissa perustelen, miksi RR:n ilmoitus häntä sähköpostitse lähestyneestä uhkailijasta vaikuttaa keksityltä.
Eilisiltaa en vielä tarkistanut.Oho etkö vieläkään tarkistanut eilisiltaa? No ei todellakaan tarvitse tarkastaa. Eiköhän tämä uudelleen postauksesi riitä. Todellakin. Mikä sinua riivaa? Ollaan jo kaikki nähty postauksesi muutamaan kertaan. Olet saanut jo muutaman kehoituksen hankkia itsellesi keskusteluapua ongelmaasi.
Tuskin on RR poistanut jos olisikin, ei olisi mikään ihme. Kyllä hänellä olisi siihen täysi oikeus. Mode kuitenkin lienee poistanut?Olen töissä niin en ole kerennyt tarkistelemaan. Ja tiedät varsin hyvin, ettei mode täältä poistele yhtään mitään, vaan kuka tahansa voi klikata voestin poistettavaksi ja mode ilman seulaa poistaa ne.
Minusta on erikoista, että sinua ei kiinnosta yhtään RR:n rehellisyys.
Minä en kyllä tiedä mitään varmaa moden toimista. Olen kuvitellut. että mode esim. poisti alkuviikosta yksityishenkilöön liittyviä todella asiattomia kommentteja. Moden toimimattomuutta olen aina jossain kohtaa ihmetellyt.
RR toivoi eilen illalla keskustelun lopettamista. No se jatkui vielä sen jälkeen. Lopettakaamme tältä osin. Rikosilmoitus häneltä lähdössä, ellei stalkkaaja ilmoittaudu, jotta voisivat keskustellen sopia. Ei tarvitse kenenkään meistä enää jauhaa tätä asiaa tässä vaiheessa.
Jos olit RR poistanut em. viestit niin hyvä niin. Sinulla on täysi oikeus siihen. Mihin niitä viestejä tällä K & B fiilistelyketjussa edes tarvittaisiin. Riittää, että RR toi asian tietoon.
Ei ole minulla ollut missään vaiheessa epäillä etteikö RR olisi rehellinen. Ei kerrassaan minkäänlaista viitettä epärehellisyydestä. Ja kyllä olen tähän ikään mennessä ehtinyt nähdä ja kokea kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihana K ja allasjumppa😂😍
Montakohan kertaa Boitsu on tän jo katsonut?😂 Ja onko muut JO:n pojat katsonut kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Lisäksi, miksi kukaan ei puhu siitä, että K näyttää siltä, että hän olisi alasti siinä altaassa? 🤣
Minusta näyttää siltä, että hän yrittää esittää hyljettä. Baby Seal ja sen mukana pienet moikat Ljubljanaan.
No sehän se on!!! Hyvä huomio 👍
Musta näyttää iloiselta pikkupojalta 😄
Lisäksi, miksi kukaan ei puhu siitä, että K näyttää siltä, että hän olisi alasti siinä altaassa? 🤣
Totta, nyt kun sanoit 😂 En ensin tajunnut, mutta nyt katsoin uudestaan....🙈
Vierailija kirjoitti:
Totta, nyt kun sanoit 😂 En ensin tajunnut, mutta nyt katsoin uudestaan....🙈
Tumblrissa sekoillaan kommenteissa allas videoon:
https://www.tumblr.com/cubiccle/727789608405975040/bojan-push-push-push…
Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍
https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…
Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!
Vierailija kirjoitti:
Olen niin hämmentynyt JO:n stadionleikeestä. 😆 Miksi he ovat pukeutuneet kuin olisi huhtikuu tai jotain. Koko viikko on paistanut aurinko ja 25 C ja he ovat takkeissa ja pitkissä housuissa. Onko Jurella takki päällä?! Luulisin sen olevan vanha video, mutta heidän hiuksiaan katsoessa se on uusi. 🤔
Se ei ole jäähalli?
Ei, se on koripalloa ja käsipalloa varten.
But am I the only one who sees that K. has lost a lot of weight? But is he eating?
Made in Italy kirjoitti:
But am I the only one who sees that K. has lost a lot of weight? But is he eating?
Hänen menneen sairautensa vuoksi keho voi toisena päivänä näyttää hyvinkin erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo ei oo ihan onnistunein. Aurinko paistaa silmiin ja vähän "pannaan nyt tämäkin hölmöily jotemkin pakettiin" -virne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo ei oo ihan onnistunein. Aurinko paistaa silmiin ja vähän "pannaan nyt tämäkin hölmöily jotemkin pakettiin" -virne
Jännä. Mulle tämä on niin ihana ja nimenomaan aidonnäköinen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!
Olen K:n fani, mutta en nyt usko ihan noihin lukuihin 😅 toivotaan parasta! Jos jokin icip-äänellä varustettu TikTok menestyy todella hyvin ja musiikkivideo otetaan hyvin vastaan, niin hyvät luvut ovat mahdollisia 💪
Actually, you are right, it can be an ice rink too, I guess! But hockey games are rare here.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ainakin tykkää jakaa kuulumisiaan ,ja tehdä hauskoja videoklippejä ,Jere Sparrow 2 nyt tiktokissa ja stooreissa,taitaa olla Jeren vaikea kokonaan heittäytyä vaan lomamoodiin 😅,jänniä asioita tulossa kuitenkin.Mutta kivaa hänellä näyttäisi olevan ,vähän kärähtänyt on kyllä ,ja pakko myöntää ,että kyllä itsekin kaukomaillakin tykkään tehdä päivityksiä .
Se sanoi kuulemma jossain että hänelle some-juttujen teko ei tunnu työltä, vaan tekee mitä vaan huvittavaa kun itsestään siltä tuntuu, oli se lomalla vai "töissä". Ja käänteisesti taas ei someta silloin kun ei huvita.
Se voi olla, mutta minulle silti välittyy kuva ihmisestä, joka on jäänyt "koukkuun ylikierroksiin". Viisut meni ylikierroksilla ja olemattomilla yöunilla, mutta niin tuntuu menneen keikkakesäkin. Eikö hän sanonut jossain, että edelleen on nukkunut vain muutaman tunnin yöunia? Ja sitten on helppo jäädä häsläämään kaikenlaista, jotta pysyisi edelleen kierroksilla, eikä tarvitsisi oikeasti levätä tai olla omien ajatustensa kanssa.
No ei nuo videoinnit someen vie kovin paljon aikaa tottuneelta tekijältä. Ei ne ole niin loppuun viilattuja eikä tarvitse ollakaan. Varmaan ihan rentouttavaa puuhastelua. Siihen, miten pääsee olemaan omien ajatustensa kanssa vaikuttaa toki matkaseurakin.
T. Autuaallisesti nyt muutaman päivän itsekseen olija introvertti, jonka puoliso lähti reissuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Mulle tämä on niin ihana ja nimenomaan aidonnäköinen kuva.
Niin minullekin! Sellainen ilme että aurinko paistaa suoraan päin näköä, mutta hymyilyttää! 💚💚 vähän vekkuli sen haarojen levitysvideon jälkeen 😂
Jospa nytkin tulisi edes yksi postaus tuossa viikkoa ennen julkaisua. Sehän olisi heti huomenna, joten odotetaan sitä!