Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍
https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…
Musta tuo ei oo ihan onnistunein. Aurinko paistaa silmiin ja vähän "pannaan nyt tämäkin hölmöily jotemkin pakettiin" -virne
Jännä. Mulle tämä on niin ihana ja nimenomaan aidonnäköinen kuva.
Minustakin tämä on ihan aitoa Kärtsää. Ihana hymynsa. Levollinen olemus 💛💚
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!
Alessandran Pretty Devil:illä meni milli rikki vähän alle viikossa, ja se julkaistiin vain jokunen viikko viisujen jälkeen, eli suurimman hypen aikaan (silloin Alessandran tiktokit saivat vielä useastikin miljoonia katselukertoja). Veikkaan ICIP:lle samantyyppisiä lukuja, siinä 100k-200k välillä ekalle päivälle.
Se miten luvut siitä kehittyy on täys musta hevonen, kun on niin paljon muuttuvia tuntemattomia tekijöitä, suurin niistä on musavideo. Onko se jotain kamaa joka ylittää somemaailman pöhinäkynnyksen, vai onko se sittenkin ihan perus fiilistelyvideo, tämä tulee vaikuttamaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!
Olen K:n fani, mutta en nyt usko ihan noihin lukuihin 😅 toivotaan parasta! Jos jokin icip-äänellä varustettu TikTok menestyy todella hyvin ja musiikkivideo otetaan hyvin vastaan, niin hyvät luvut ovat mahdollisia 💪
Aattelin vaan kun näyttäis kuitenkin kuukausittaisia kuuntelijoita olevan reilu 2 miljoonaa, niin uskoisin että kyllä sietä löytyy uuden biisin kuuntelijoita aika kivasti 😊
Minä ainakin aion nostaa lukemia omalla kuuntelulla aika kovasti 🤭😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alessandran Pretty Devil:illä meni milli rikki vähän alle viikossa, ja se julkaistiin vain jokunen viikko viisujen jälkeen, eli suurimman hypen aikaan (silloin Alessandran tiktokit saivat vielä useastikin miljoonia katselukertoja). Veikkaan ICIP:lle samantyyppisiä lukuja, siinä 100k-200k välillä ekalle päivälle.
Se miten luvut siitä kehittyy on täys musta hevonen, kun on niin paljon muuttuvia tuntemattomia tekijöitä, suurin niistä on musavideo. Onko se jotain kamaa joka ylittää somemaailman pöhinäkynnyksen, vai onko se sittenkin ihan perus fiilistelyvideo, tämä tulee vaikuttamaan paljon.
Niinpä! Ei pidetä odotuksia liian korkeana 😅 ehkä se menestyy yhtä hyvin tai hieman paremmin kuin auto jää? Silläkin on jo yli 4M kuuntelua
Made in Italy kirjoitti:
But am I the only one who sees that K. has lost a lot of weight? But is he eating?
Well, his illness means he has to deal with bloating issues a lot, which is a very typical symptom typical during stress for people with gastro-instestinal issues. That's why his shape can look very different one day on one gig, and then he's "gained a ton of weight" the next day on another gig.
So he might just be less stressed now, for all we know.
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
But am I the only one who sees that K. has lost a lot of weight? But is he eating?
At least he certainly is drinking.
I have not noticed weight los. I think he is eating, not starwing. I wonder if his bowel ilness (colitis ulcerosa) makes his belly at time to swell so that his belly looks at times bigger, and at times smaller. I assume that stress can also influens to that swelling.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen K:n fani, mutta en nyt usko ihan noihin lukuihin 😅 toivotaan parasta! Jos jokin icip-äänellä varustettu TikTok menestyy todella hyvin ja musiikkivideo otetaan hyvin vastaan, niin hyvät luvut ovat mahdollisia 💪
Aattelin vaan kun näyttäis kuitenkin kuukausittaisia kuuntelijoita olevan reilu 2 miljoonaa, niin uskoisin että kyllä sietä löytyy uuden biisin kuuntelijoita aika kivasti 😊
Minä ainakin aion nostaa lukemia omalla kuuntelulla aika kovasti 🤭😅
Niinpä! Niin teen minäkin! Tuo on tilastollista kuitenkin, ja suuri osuus varmaan koostuu vain c3:n kuuntelijoista 😅 A:lläkin oli melkein 10 M kuuntelijaa, kun pretty devil julkaistiin. Aktiivisia heistä ei sitten ollutkaan niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä onnistuu saamaan aikan jotain "Oho, katso Kärtsän homoeroottinen video!" -uutisia Suomen mediassa tai euroviisuskenessä, niin somenäkyvyyttä voi tull paljon, mutta ehkä se menee kikki YouTubeen. :)
Olis kiva tietää 15.9 päivän aikatauluja, jotta osaa ottaa nitrot ajoissa etukäteen 😂 JO vlogi tulenee vasta illalla.
Mulle noi rantalomat näyttäytyy niin kuolettavan tylsinä, varsinkin jonkun puolison kanssa kaksistaan, että hyvin nopeasti olisin varmaan itsekin vääntämässä jotain tiktokkia ajankulukseni. 😆 Isossa porukassa viihtyisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/727802267825209344/mrs-k%C3%A4%C…
Kuten joku oli ilmaissut, tällä ei todennäköisesti tarkoiteta mitään, mitä ihmiset nyt olettavat Tumblrissa ja muualla, vaan esimerkiksi Frankia. Esko ja Jere on hyviä ystäviä urheilucastin ulkopuolella, joten vaikea kuvitella hänen tuovan ilmi jotakin, jota K itse on ilmaissut, ettei halua tuoda ilmi.
Käärijän biisien kuunteluluvuista. Joku kirjoitti muutamia päiviä sitten muistaakseni jonkinlaista "kesäkoostetta". Mainitsi siinä, että kesän aikana muutamien Kn biisien ylittäneen 1 milj rajan. En ennättänyt silloin kommentoimaan tiedolla, josta en muista, mistä se on. Sen mukaan noiden biisien tuon kuuntelurajan ylittyminen oli tapahtunut jo ennen viisuja, silloin kun K oli vasta pienemmälle yleisömäärälle tuttu. No eipä tuolla sinänsä merkitystä, hyvä että biisejä on kuunneltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolan Blanka ja Israelin Noa ovat kaksi jotka ovat myös julkaisseet uudet ihan hyvät biisit tässä kesällä, molemmilla myös musavideot ja K:n ja A:n tapaan vahvat tiktok-someseuraajakunnat, ja niiden biisien päivittäinen kuuntelijamäärä on myös ollut suunnilleen samalla tasolla kuin "Pretty Devil". Muista menestyneistä uusista julkaisuista tän vuoden viisuilijoista en tiedä, jos niitä on.
Eli pari lisää data-pointtia siihen että tuo on ehkä se realistinen luku jota suhteellisen menestyneeltä jälki-viisu kappaleelta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä onnistuu saamaan aikan jotain "Oho, katso Kärtsän homoeroottinen video!" -uutisia Suomen mediassa tai euroviisuskenessä, niin somenäkyvyyttä voi tull paljon, mutta ehkä se menee kikki YouTubeen. :)
Kikki menee Youtubeen? 😳
Vierailija kirjoitti:
Musta on aika dorkia nuo Kärtsän feikkilapsenomaiset päivitykset.
Menepä välipalalle ja läksyn tekoon. Aloita äikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
Hänen menneen sairautensa vuoksi keho voi toisena päivänä näyttää hyvinkin erilaiselta.
Hänen vatsansa näyttää keikkaputkessa erilaisesta kaksin käsin vedetyn ananaslonkeron sekä epäsäännöllisen unen vuoksi.
No, K itse on kertonut, että ei ole viisujen jälkeen kertaakaan nukkunut yli neljää tuntia yössä. Eli ei myöskään vapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikki menee Youtubeen? 😳
Kuuluis ehkä sinne Onlyfanssiin 🤣🤣
Kelailin ladySlon suosittelemaa ig sivua jo.kam_ kohdasta concerts. Siellä loppupuolella kiva peppujen heiluttelutuokio, En tiedä linkkautuuko tähän oikein. Muutenkin suosittelen, on mustia ym. tiukempia housuja 🤭, niin, ja tietysti myös musiikkia v. -22 ja -23
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MTM0MDM5MDk4Mjg3MDkw?story_…
Vierailija kirjoitti:
Käärijän biisien kuunteluluvuista. Joku kirjoitti muutamia päiviä sitten muistaakseni jonkinlaista "kesäkoostetta". Mainitsi siinä, että kesän aikana muutamien Kn biisien ylittäneen 1 milj rajan. En ennättänyt silloin kommentoimaan tiedolla, josta en muista, mistä se on. Sen mukaan noiden biisien tuon kuuntelurajan ylittyminen oli tapahtunut jo ennen viisuja, silloin kun K oli vasta pienemmälle yleisömäärälle tuttu. No eipä tuolla sinänsä merkitystä, hyvä että biisejä on kuunneltu.
Nyt yli 1M kuunneltuja biisejä on 13 (joista yksi on alan Walker remix).. eli on varmaan jonkin verran laajasti tuotantoa kuuntelevia faneja
At least he certainly is drinking.