Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87701/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!

Olen K:n fani, mutta en nyt usko ihan noihin lukuihin 😅 toivotaan parasta! Jos jokin icip-äänellä varustettu TikTok menestyy todella hyvin ja musiikkivideo otetaan hyvin vastaan, niin hyvät luvut ovat mahdollisia 💪

Aattelin vaan kun näyttäis kuitenkin kuukausittaisia kuuntelijoita olevan reilu 2 miljoonaa, niin uskoisin että kyllä sietä löytyy uuden biisin kuuntelijoita aika kivasti 😊

Minä ainakin aion nostaa lukemia omalla kuuntelulla aika kovasti 🤭😅

Niinpä! Niin teen minäkin! Tuo on tilastollista kuitenkin, ja suuri osuus varmaan koostuu vain c3:n kuuntelijoista 😅 A:lläkin oli melkein 10 M kuuntelijaa, kun pretty devil julkaistiin. Aktiivisia heistä ei sitten ollutkaan niin paljon

Twitterissä @esc_charts löytyy päiväkohtaista tilastoa viisubiisien striimausluvuista

https://twitter.com/esc_charts/status/1699547373653917992?s=46&t=aCCg9L…

Vierailija
87702/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lomassa on aika samaa, kuin melediiveissä, kuten frank ja on piirtänyt polveen hymiön ja heti sitten tavastialle loman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87703/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yks thaikku paljastaa jo Kärtsän hotellinkin Twitterissä. No onneksi ei taida olla niin iso stara siellä päin, et kukaan menis häiritsemään.

Vierailija
87704/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Znanstvena fantastika! Tämän nopean lausumisen vaikeudesta puhuttiin aiemmin. Mulla loksahti yhtäkkiä. Rytmistä kiinni.

Znan stve(e) na . - . eli ti taa ti (?) Onko musaihmisiä paikalla? 🎶

Äh tämä ollut itsellekin hurjan hankala. Nyt tajusin miten se rytmitetään🙏😊

Kiitos rytmityksen selittämisestä, nyt minäkin tajusin 🙂👍

Vierailija
87705/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, MicMac on tehnyt hurjan nousun. Samoin sen musiikkivideo! Seurasin jonkun aikaa noita miten kuuntelut nousi ja samoin instan seuraajia. Itse aloin seurata kun seuraajia oli alle 40 000.

Nyt oli muuten Kaija Koo myös kommentoinut Jeren keikkajulkaisuun

Vierailija
87706/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!

Olen K:n fani, mutta en nyt usko ihan noihin lukuihin 😅 toivotaan parasta! Jos jokin icip-äänellä varustettu TikTok menestyy todella hyvin ja musiikkivideo otetaan hyvin vastaan, niin hyvät luvut ovat mahdollisia 💪

Aattelin vaan kun näyttäis kuitenkin kuukausittaisia kuuntelijoita olevan reilu 2 miljoonaa, niin uskoisin että kyllä sietä löytyy uuden biisin kuuntelijoita aika kivasti 😊

Niinpä! Niin teen minäkin! Tuo on tilastollista kuitenkin, ja suuri osuus varmaan koostuu vain c3:n kuuntelijoista 😅 A:lläkin oli melkein 10 M kuuntelijaa, kun pretty devil julkaistiin. Aktiivisia heistä ei sitten ollutkaan niin paljon

Twitterissä @esc_charts löytyy päiväkohtaista tilastoa viisubiisien striimausluvuista

Miten Tattoo voi mennä noin omissa luvuissaan?😳 En käsitä, miksi se on suosittu.

Vierailija
87707/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onhan K paljon rentoutuneemman ja ilosemman olonen nyt.

Vierailija
87708/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle noi rantalomat näyttäytyy niin kuolettavan tylsinä, varsinkin jonkun puolison kanssa kaksistaan, että hyvin nopeasti olisin varmaan itsekin vääntämässä jotain tiktokkia ajankulukseni. 😆 Isossa porukassa viihtyisin kyllä.

Niin meitä on moneksi. Onneksi. Toiset viihtyy yksin - kaksin. Toiset tarvitsevat isompaa porukkaa. Luulisin, että aika harvoin etelän rantalomia tehdään isolla porukalla. Me näemme vain hyvin pienen osan K loman aktiviteeteistaan. K on kertonut rentoutuvansa mm. kuuntelemalla kuulokkeista pianomusiikkia 💚

Vierailija
87709/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lomassa on aika samaa, kuin melediiveissä, kuten frank ja on piirtänyt polveen hymiön ja heti sitten tavastialle loman jälkeen.

Kärdellä on kyllä saagan luominen hallussa😍

Vierailija
87710/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Tattoo voi mennä noin omissa luvuissaan?😳 En käsitä, miksi se on suosittu.

No se voitti viisut. Jatkossa nähdään minne asti se kantaa.

Vierailija
87711/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tattoo on minusta mauton, hajuton ja geneerinen. Ei nyt varsinaista hissimusaa, mutta sen voi laittaa vaikka mihin playlistille, oli sitten parturikampaamo tai 30-vuotisbileet tai siivousmusiikkia.

Vierailija
87712/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärdellä on kyllä saagan luominen hallussa😍

Niinpä, niin kuin biisien sanoituskin.

Vierailija
87713/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nuippii miten paljon Suomen radioissa soi Blankan Solo, se on nolo.

Vierailija
87714/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä pinkkien sydänten ympäröimänä! 😄

https://www.tumblr.com/soizoukoi/727809730925543425/i-was-bored-so-i-ma…

Vierailija
87715/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nuippii miten paljon Suomen radioissa soi Blankan Solo, se on nolo.

Mä kyl tykkään siitä.

Vierailija
87716/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

But am I the only one who sees that K. has lost a lot of weight? But is he eating?

Hänen menneen sairautensa vuoksi keho voi toisena päivänä näyttää hyvinkin erilaiselta.

Hänen vatsansa näyttää keikkaputkessa erilaisesta kaksin käsin vedetyn ananaslonkeron sekä epäsäännöllisen unen vuoksi.

No, K itse on kertonut, että ei ole viisujen jälkeen kertaakaan nukkunut yli neljää tuntia yössä. Eli ei myöskään vapailla.

Huh huh kuulostaa tavalliselle 8h yöunet nukkujalle hurjalta 4h unilla pärjääminen. Mutta K on K💚. Äitinsä jossain haastattelussa sanoi, että K on hyvä sietämään väsymystä. Onhan se tässä kevään jälkeen huomattu.

Niin, äitinsä taisi sanoa, että K on hyvä sietämään väsymystä jonkun aikaa ... Kyllä se raja tulee varmaan kaikilla vastaan. Hyvin näytti lentokoneessa uni maistuvan ja keikkabussissakin on osannut nukkua.

Vierailija
87717/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pump pump 2.0!😃

Vierailija
87718/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä pinkkien sydänten ympäröimänä! 😄

https://www.tumblr.com/soizoukoi/727809730925543425/i-was-bored-so-i-ma…

Hauska 🧡💛

Vierailija
87719/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse ja Tommy <3

Häärijän stooreissa. 

Cha Cha Cha!

Aivan fiiliksissä ovat. 

Vierailija
87720/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, MicMac on tehnyt hurjan nousun. Samoin sen musiikkivideo! Seurasin jonkun aikaa noita miten kuuntelut nousi ja samoin instan seuraajia. Itse aloin seurata kun seuraajia oli alle 40 000.

Nyt oli muuten Kaija Koo myös kommentoinut Jeren keikkajulkaisuun

MicMacin mv on kiva, taidokkaasti tehty. On mietityttänyt miten ihmeessä se on tehty.

Ketju on lukittu.