Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87141/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän miksi olen niin vinksahtanut tyyppi... Lapsena ei ollut muuta katsottavaa telkassa kuin pikku kakkonen 🤦🏼 ajoittain soi vieläkin tunnari päässä vaikka viimeksi olen kuullut 30 v sitten.

Vierailija
87142/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.

Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.

Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.

Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.

Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.

Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.

Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.

Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.

Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...

They re-did the video in 2020, corona style.

I feel like I'm letting our permanent house-guest down by not liking Molitva. :'D Sorry!

Hahaha ;)

How about if B does the cover???

If you manage to find that cover, I'll gladly rescind my hatred for Molitva, effective immediately and forever. I've only heard him sing like one line in some interview, not the whole song. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87143/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, nyt paatin vauhti vaihtui sitten turbovaihteelle. On nähty B:n puolesta loukkaantumista ja tulihan se K:n haukkuminenkin sieltä lopulta! Hyvää työtä, kaikki, eiköhän seuraavaksi laiteta Valiolle addressi että maksavat B:lle sopivan summan tästä. Mielellään sen verran, että pääsee pariksi viikoksi lomailemaan Suomeen.

Maksan Bojanille henkilökohtaisesti.

T. Kärde

Siis luonnossa.

T.Kärde

Vierailija
87144/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi, että B ei ole tuosta videosta tunnistettavissa. K:n alkuperäisellä frankinpumppausvideolla on pari miljoona katselukertaa, ja kuinka paljon ja ties minne levinnytkin.

B kiroaa päivän, jolloin K n tapasi.

Huom! Huumoria.

Eipä tainnut arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa.

Kakkoseen ottaminen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa listalle mars!

Tekninen kysymys (palstan gayt saa ottaa etenkin kantaa):

Voiko mies ottaa kakkoseen? Eihän niillä varsinaisesti ole kuin se yksi? Eli ykköseen joutuvat ottamaan jos ottavat?

Nyt kyllä tipahdin. 🤣

Mutta tässä mun teoria: koska maailma on suunniteltu miehiä varten, on pissareikä ykkönen (ykkösasia vessassa) ja kakkareikä kakkonen (kakkosasia vessassa). En tiedä mikä se naisten värkki tuossa teoriassa on mut ainahan meitä syrjitään. 1,5?

Oi hitsi. Nyt olenkin sitten entistä enemmän sekaisin 😆 ei riitä sormet. Siis laskemaan niitä reikiä, ei mihinkään muuhun!

T. Alkuperäinen kyselijä

Joo ja kantsii varoa ettei lipsahda sormi väärään numeroon. Tai no sama kait se jos siitä tykkää. 🤷🏻

Joku päivä kuolen kyllä tänne. Tänäänkin meinannut tukehtua jo ainakin 3 kertaa näitten teidän kommenttien takia.

Vierailija
87145/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se yhdessä vaiheessa saanut vähän tarpeekseen tosta possujunasirkuksesta, siis Bojtsu? Kun joka suunnasta tuuttas pelkkää possujunaa ja hidastuksia. Ja Kärtsää ja boyfriendia. Eikä Bojania vakavasti otettavana muusikkona, tai omana itsenään.

Toivottavasti asia ok hänelle nyt, et taas se tuotiin esille.

Possujunaa JO:n keikkabussissa 😂

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7263412543085907233?_r=1&_…

Ei B kyllä koskaan tietääkseni ole sanonut (tai millään muulla tavalla ilmaissut), että possujuna- tai Kärtsä bf-jutut olisi häntä mitenkään vaivannut (tuskin olisi muuten tuota keikkabussi-possujunaakaan ikinä ollutkaan). Taitaa olla nämä tietoviisaat puolestaloukkaantujat täältä vain asialla...Täällä kun välillä jotkut vaikuttavat kuvittelevansa, että tietää Bojania paremmin miltä Bojanista asiat tuntuu.

Ihan samalla tavalla ne kuvittelee tietävänsä, jotka on aina sitä mieltä että Bojanista on kaikki ok.

Ei kuvittele. Mitä näihin K-juttuihin tulee, niin B on monta kertaa ihan itse maininnut Kn, jopa paikoissa, missä ei olisi ollut mitään aihetta, esim. "Your name is Käärijä"- juttu ja uk-kiertueen sohvahaastattelu, missä nyt vain nimen mainitsi ihan asianyhteyden ulkopuolella (en jaksa nyt kaivaa linkkejä, mutta täällä(kin) ne ovat, jos tarpeeksi monta sivua menee takaperin). Ainoa asia, mitä B on oikeasti asiaa koskien sanonut, on että häntä EI haittaa esim. shippijutut. Ja hän on kyllä ollut melko avoin asioista, joista ei ole pitänyt (esim. siitä huhu-vale-hässäkkään liittyen fani bäkkärillä-valheisiin sen erään konsertin jälkeen).

Kyllä kuvittelee. Kukaan ei tiedä mitä se omassa päässään miettii, voi yhtä lailla olla että prkl kun tuli edes lähdettyä koko bromance-hommaan. Mutta nyt se pitää kunnialla vetää loppuun kun nordic-kiertuekin tulossa. Se sanoi tuon "fanien fantasiointi on ok jos se tekee hommasta niin kivemman" viisuaikoina jolloin ei voinut edes arvata millainen hässäkkä tuosta tulee.

No niin nimenomaan, ei tiedä. Juuri siksi(kin) tuo puolesta loukkaantuminen ja outo jeesustelu sen ympärillä onkin niin höhlää.

Vierailija
87146/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai B ja K saa omassa yhteisessä residenssissä heilutella yhteistä peittoa niin paljon kuin haluavat :D

Vierailija
87147/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ihminen olla sairas ja kateellinen siitä, että joillakin menee hyvin. Miten raukkamaista kiusata anonyymina toisia ihmisiä . Onneksi meillä on keikoilla hyvä meno ja fiilestelyt jatkukoon täälläkin <3 

Vierailija
87148/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei palsta gay tyyppien haukkuja. Jos sitten seuraavalla kerralla yrität vähän paremmin. Ei oikein osunut eikä uponnut sun tekemä servaus.

Vierailija
87149/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Tee tästä tyypistä oikeasti rikosilmo. Tosi häiriintynyttä ja pelottavaa toimintaa.

(Itse mainos on kyllä hauska. Oddlygoodin Tiktokista löytyy)

Eikös täällä aikaisemmin joku kysellyt RR ja tuosta mainoksesta? Ettei olis vaan sama tyyppi? Samaa mieltä, alkaa olla rikosilmoituksen paikka. Voimia ja toivottavasti pysyt turvassa 💚

Vierailija
87150/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiriintynyttä porukkaa täällä. Keski-ikäisiä naisia, jotka esiintyy miehinä. Kukkis on joku lihava sikalan emäntä Lemusta. Listagayn univormu on joku kulahtanut kokin asu. Tosi kiihottavaa joo. Mikä se yksi pervo oli, ai niin viisugay. Ei ole varmaan seksiä oikeasti koskaan saanutkaan.

Pyhimys. Sinä se tästä päivästä vielä puutuit.

Haluaako Pyhimys osaksi tätä ketjua ja kun ei pääse, niin jälki on tuollaista?

Vierailija
87151/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Peace out.

💚🌹🌹

Tee tästä tyypistä oikeasti rikosilmo. Tosi häiriintynyttä ja pelottavaa toimintaa.

Eikös täällä aikaisemmin joku kysellyt RR ja tuosta mainoksesta? Ettei olis vaan sama tyyppi? Samaa mieltä, alkaa olla rikosilmoituksen paikka. Voimia ja toivottavasti pysyt turvassa 💚

Sama tuli mieleen. Tai ehkä häirikkö on saanut viestistä idean.

Vierailija
87152/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos ei ole ikinä ollut K n omassa instassa.

Mistä se sitten oli linkattu tänne? Olin töissä niin vähän sekavasti pystyin selaamaan

Vierailija
87153/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh Captain, our Captain:

https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/727729055519129600/oh-captain-m…

Äh, en edes tiiä, näyttääkö tuo yhtään Nacelta… Kasvojen muodosta tuli väärä ja ilme on ehkä turhankin kärsivä/krapulainen (sitä se tämän paatin ohjaaminen kai sitten tekee :D).

No jaa, oli toisaalta kiva piirtää välillä joku muu kuin K :) Seuraavaksi aion kyllä tehdä kunnollisen piirustuksen hänestä, mutta pitäisi vaan päättää, että minkälainen kuva. Olin jo tehnyt sellaisen kökköluonnostelun sellaiseen söpömpään kuvaan K:sta, mutta toisaalta mulla on odottanut kansiossa pitkään sellainen sexympi bolerokuva. Valintoja, valintoja…

- Jossu

P.S. Eilisen horoskooppijuna ehti lähteä jo aikaa sitten asemalta, mutta huutelen nyt vielä täältä laiturilta perään, että oon itse aurinko-oinas, kuu-kaksonen ja nousu-neitsyt. En tiedä, miten tätä komboa pitäisi oikein tulkita, mutta ainakin tuo oinas-neitsyt -yhdistelmä on taiteilujen puolesta ihan p aska: toisaalta oon aikamoinen perfektionisti, toisaalta taas ihan he lvetin kärsimätön (niin kuin tulimerkit yleensä?)

Vierailija
87154/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainos ei ole ikinä ollut K n omassa instassa.

Mistä se sitten oli linkattu tänne? Olin töissä niin vähän sekavasti pystyin selaamaan

Oddlygoodin tiktoktililtä.

Vierailija
87155/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peace out.

💚🌹🌹

Joku on vedellyt vähän mutkia suoriksi täällä olevien tietojen ja "tietojen" perusteella. Itsekkin olen sitä mieltä että älä jätä tuohon. Eri asia jankata täällä kuin se että aletaan ottaa yhteyttä livenä.

Vierailija
87156/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi, että B ei ole tuosta videosta tunnistettavissa. K:n alkuperäisellä frankinpumppausvideolla on pari miljoona katselukertaa, ja kuinka paljon ja ties minne levinnytkin.

B kiroaa päivän, jolloin K n tapasi.

Huom! Huumoria.

Eipä tainnut arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa.

Kakkoseen ottaminen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa listalle mars!

Tekninen kysymys (palstan gayt saa ottaa etenkin kantaa):

Voiko mies ottaa kakkoseen? Eihän niillä varsinaisesti ole kuin se yksi? Eli ykköseen joutuvat ottamaan jos ottavat?

Nyt kyllä tipahdin. 🤣

Mutta tässä mun teoria: koska maailma on suunniteltu miehiä varten, on pissareikä ykkönen (ykkösasia vessassa) ja kakkareikä kakkonen (kakkosasia vessassa). En tiedä mikä se naisten värkki tuossa teoriassa on mut ainahan meitä syrjitään. 1,5?

Oi hitsi. Nyt olenkin sitten entistä enemmän sekaisin 😆 ei riitä sormet. Siis laskemaan niitä reikiä, ei mihinkään muuhun!

T. Alkuperäinen kyselijä

Joo ja kantsii varoa ettei lipsahda sormi väärään numeroon. Tai no sama kait se jos siitä tykkää. 🤷🏻

Joku päivä kuolen kyllä tänne. Tänäänkin meinannut tukehtua jo ainakin 3 kertaa näitten teidän kommenttien takia.

Palstan sääntöihin pitäis lisätä ehdottomaksi vaatimukseksi että ei saa syödä tai juoda mitään samalla kun palstailee. Ihan vain kansanterveydellisistä syistä. Vieläkö se Pekka Puska on aktiivinen?

Vierailija
87157/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.

Koska Bojan on kirjoittanut niille yhteisbiisin. No ei vais, oikea syy on se, että haluavat olla yhdessä nekin päivät, ei siinä paljoa alessandrat ja loreenit kiinnosta.

Vierailija
87158/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.

Julkaistu missä?

Vierailija
87159/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.

Julkaistu missä?

Se on Oddlygoodin Tiktokissa, julkaistu 27.8.

Vierailija
87160/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkaistu missä?

Se on Oddlygoodin Tiktokissa, julkaistu 27.8.

Eikä ole kovin kummoinen pätkä, sekava vain.

Ketju on lukittu.