Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä sohaisen jotain pesää, mutta anteeks ny vaan, missä Oddlygoodin mainoksessa näkyy B pumppaamassa Frankia kuumissa merkeissä K:n kanssa? En kyl näe Instan mainoksessa. Ja tästä vielä vaahdottu puoli päivää?
En ole minäkään nähnyt itse mainosta, mutta sen sijaan lukemattomia eri versioita siitä (esim. possujunia tänne linkitettynä). Että tiedä häntä, mikä on alkuperäinen versio. Hauskaahan tätä pöhinää on seurata.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Valio sitten kuitenkin saanut palautetta? Ja jos se oli julkaistu jo 27.8. niin miksei kukaan muka ollut bongannut sitä aiemmin?
No kuka nyt jotain oddlygoodin tiktokkia huomaa. Eihän siinä ollut tykkäyksiäkään kovin paljoa.
Hups. Ollaan me aikamoinen ryhmä. Keskustelut roihahtaa nopeasti vauhtiin. En ole provosoiva ihminen, mutta nyt tulee (leikisti) ehkä pikkusen syyllinen olo. Eilen erehdyin mainitsemaan syntymätodistuksen, että syntymä kelloaika (niitä jotain erikoisempia horoskooppimäärityksiä varten) löytynee sieltä, jos äiti ei sitä muista. Opimme sen, että ainakin 1980-luvulla ja -90 luvun alkupuolella syntymätodistuksia annettiin ainakin joistakin sairaaloista. Sittemmin niitä on saanut pynnöstä viestintä-ja väestövirastosta. Keskustelu rönsyili lisäksi ihmisten omia horoskooppimerkki-kokemuksia myöten.
Tänään erehdyin ekana miettimään, että olikohan Bltä pyydetty lupa suomalaisessa elintarvikemainoksessa mukana oloon. Sitä keskustelua on käyty tänään.
Lohduttauduin kyllä sillä, että jos en minä, niin joku toinen olisi voinut mainita, kysyä noita samoja.
Eilen tuli tuntuma, että trollitkin kyllästyivät meihin, kun ilta oli niiden suhteen rauhallinen. Ehkä tänäänkin. Palasin nyt palstalle aamupäivän jälkeen. Nyt maistuu ruokakaupan mieto roseviini.
Eiköhän jatketa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.
Peace out.
💚🌹🌹
Joku tässä ketjussa on siis selvittänyt henkilöllisyystesi? Onkohan sama tyyppi, joka lähetti toisella palstalla sähköpostia tälle korteista lukijalle. Kantsii selvittää, onko ne lähetetty samasta osoitteesta. Näissä ketjuissa majailee joku, joka ei selvästikään ole tasapainossa. Trolleja löytyy hänen lisäksi, mutta heistä suurin osa on täysin vaarattomia, vaikka kiusaa osaavatkin tehdä. Toivottavasti sinne Logomon aitioon ei ole menossa ketään häirikköä.🤦🏼 Mun jutut on täällä pahoja, mutta todennäköisesti pyörryn, kun Jokerit astuu lavalle. Mun suu käy siis lähinnä vain tässä ketjussa.😂 Kurjaa kuitenkin RR. Älä vaan jätä asiaa tähän. Jaksamisia ja tsemppiä.💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.
Julkaistu missä?
Se on Oddlygoodin Tiktokissa, julkaistu 27.8.
Eikä ole kovin kummoinen pätkä, sekava vain.
Ei kyllä edelleenkään ole (tiktokissa kyllä, muttei Oddlygoodin tiktokissa). Yks video siinä on julkaistu 24.8. ja seuraava 29.8. Niiden välissä ei ole mitään.
Häh, kyllä se aiemmin oli siinä! Onko se sitten poistettu.
Näköjään sitten on, koska nuo uudelleen postatut linkitkään ei toimi, sanoo että video ei ole katsottavissa.
Ihan varmasti K vielä postaa jonkun noista mainoksen fani editeistä. Lyön vaikka vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.
Julkaistu missä?
Se on Oddlygoodin Tiktokissa, julkaistu 27.8.
Eikä ole kovin kummoinen pätkä, sekava vain.
Ei kyllä edelleenkään ole (tiktokissa kyllä, muttei Oddlygoodin tiktokissa). Yks video siinä on julkaistu 24.8. ja seuraava 29.8. Niiden välissä ei ole mitään.
Häh, kyllä se aiemmin oli siinä! Onko se sitten poistettu.
Mäkin näin sen päivemmällä mutta enää ei löytynyt, ovatkohan saaneet liikaa kyselyitä siitä vai mikähän on poiston syynä...
Vähän turhaa nyt enää sitä poistaa kun sitä on kyllä uudelleenpostattu, tyyliin "Bojan is in a Finnish ad" ja oddlygood mainittu siinä
Vierailija kirjoitti:
Hups. Ollaan me aikamoinen ryhmä. Keskustelut roihahtaa nopeasti vauhtiin. En ole provosoiva ihminen, mutta nyt tulee (leikisti) ehkä pikkusen syyllinen olo. Eilen erehdyin mainitsemaan syntymätodistuksen, että syntymä kelloaika (niitä jotain erikoisempia horoskooppimäärityksiä varten) löytynee sieltä, jos äiti ei sitä muista. Opimme sen, että ainakin 1980-luvulla ja -90 luvun alkupuolella syntymätodistuksia annettiin ainakin joistakin sairaaloista. Sittemmin niitä on saanut pynnöstä viestintä-ja väestövirastosta. Keskustelu rönsyili lisäksi ihmisten omia horoskooppimerkki-kokemuksia myöten.
Tänään erehdyin ekana miettimään, että olikohan Bltä pyydetty lupa suomalaisessa elintarvikemainoksessa mukana oloon. Sitä keskustelua on käyty tänään.
Lohduttauduin kyllä sillä, että jos en minä, niin joku toinen olisi voinut mainita, kysyä noita samoja.Eilen tuli tuntuma, että trollitkin kyllästyivät meihin, kun ilta oli niiden suhteen rauhallinen. Ehkä tänäänkin. Palasin nyt palstalle aamupäivän jälkeen. Nyt maistuu ruokakaupan mieto roseviini.
Eiköhän jatketa!
Ja nyt Valio on poistanut tuon mainoksen 😂 aikamoinen domino-efekti! Täällä ei kannata mitään miettiä, ei tiedä minkälainen perhosefekti lähtee käyntiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se daddy tiktok murse olalla imeskelee ja katselee ihanilla silmillään.
https://www.instagram.com/p/Cw2h63DtXhU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Noin se aina katselee muakin kun imeskelee.
T. B
Tuolla katseella on Blle ihan oma merkityksensä. Varttuneempi täti tulkitsee katseen niin, niin viattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti K vielä postaa jonkun noista mainoksen fani editeistä. Lyön vaikka vetoa.
Paljonko lyödään vetoa? No ehkä ei ihan oikeasti, kun maksun kanssa olisi hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko muka se Frankin (Bojanin) pumppaus oikeeseen mainokseen, ei kai nyt sentään?
Löytyy ihan OddlyGoodin TikTokista. Ei nyt traditionaalinen televisiossa pyörivä mainos, mutta mainos kuitenkin.
Kenen idea mahtaa olla. Onhan K lla paljon muitakin videoita. Eikä tämä minusta liity mainostettavaan tuotteeseen.
Onko tällä lopulta väliä? Hauska mainos ja varmasti on ok molemmille osapuolille.
Kaikki ei näe sitä hauskana. Minusta se tiktok-video Frank-aloituksella on typerä ja en kyllä usko, että lupia on kysytty tai korvauksia liikkunut mihinkään suuntaan. Sinänsä ihmetyttää, että näinkin iso firma tekee tuollaisen mokan, Oddlygood on Valion tuote.
Ja kun kyse on, kuten sanoit, isosta firmasta, ne luvat on varmasti kysytty.
Miksi se tiktok on nyt sitten poistettu?
Kyllä musta oli ihan aiheellista pohtia saako B jotain korvausta tai että nostattaako se hänen kulmakarvoja että on kuivahoonattavana suomalaisessa mainoksessa. Ei välttis ole ihan sitä mihin haluaa enempää liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja tasan poistettu vain niiden vuoksi, jotka asiaa on kritisoineet sen oikeaa laitaa edes tietämättä. Vau.
Jaa, no jos kaikki olis ollu ok, eli kysytty lupa jne. niin miks ne ois sen poistanu pelkän kritiikin takia? Tais kuitenkin olla niin, että oli vähän oikaistu tässä. Ja mistäs me tiedetään, vaikka olis käsky tullu ihan Sloveniasta asti (juu tää menee liian pitkälle, mutta oli ihan pakko...)
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.
Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.
Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.
Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.
Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.
Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...
They re-did the video in 2020, corona style.I feel like I'm letting our permanent house-guest down by not liking Molitva. :'D Sorry!
Hahaha ;)
How about if B does the cover???If you manage to find that cover, I'll gladly rescind my hatred for Molitva, effective immediately and forever. I've only heard him sing like one line in some interview, not the whole song. :D
He might sing the whole song one day. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko muka se Frankin (Bojanin) pumppaus oikeeseen mainokseen, ei kai nyt sentään?
Löytyy ihan OddlyGoodin TikTokista. Ei nyt traditionaalinen televisiossa pyörivä mainos, mutta mainos kuitenkin.
Kenen idea mahtaa olla. Onhan K lla paljon muitakin videoita. Eikä tämä minusta liity mainostettavaan tuotteeseen.
Onko tällä lopulta väliä? Hauska mainos ja varmasti on ok molemmille osapuolille.
Kaikki ei näe sitä hauskana. Minusta se tiktok-video Frank-aloituksella on typerä ja en kyllä usko, että lupia on kysytty tai korvauksia liikkunut mihinkään suuntaan. Sinänsä ihmetyttää, että näinkin iso firma tekee tuollaisen mokan, Oddlygood on Valion tuote.
Ja kun kyse on, kuten sanoit, isosta firmasta, ne luvat on varmasti kysytty.
Miksi se tiktok on nyt sitten poistettu?
Se oli sen verran psykedeelinen pätkä että saattoi olla jonkun syyshessun ideoima ja postaama. 😁
Aika hurja et joku täällä vois selvittää sun sähköpostiosoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta oli ihan aiheellista pohtia saako B jotain korvausta tai että nostattaako se hänen kulmakarvoja että on kuivahoonattavana suomalaisessa mainoksessa. Ei välttis ole ihan sitä mihin haluaa enempää liittyä.
Todellakin! Ei tässäkään mistään holhoamisesta ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole mainos, vaan palkaton ja kyseenalainen juttu mesoajien mielestä, miksi se on eettisesti kyseenalaista vain Bojania kohtaan, kun videolla on kaksi ihmistä?
Ja mä siis uskon, että tää on sovittu juttu ja tämä ilahdutti mun päivää kyllä. Kunhan pohdin logiikkaa näissä väitteissä.
Bojan oli mukana vain nauhalla -> suostumus epäselvä. K ei.
Ehkä ne säikähti kun Bojanille alettiin vaatia oikeutta ja korvauksia. :D Toki korvaukset olisi kuuluneetkin ei sillä.