Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87101/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit, ei oo enää todellista että täällä vieläkin jauhetaan siitä mainoksesta... tuntikausia jauhettu! No, eipä tartte täällä vissiin tänä iltana aikaansa kuluttaakaan, son moro!

Olihan se niin typerä ja outo mainos että! Miten se liittyy kyseiseen tuotteeseen.

Vierailija
87102/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takarivin pojat ei oo nyt ihan keskittyny haastatteluun🖤💛🧡

https://www.instagram.com/reel/CuM7dossiYl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87103/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takarivin pojat ei oo nyt ihan keskittyny haastatteluun🖤💛🧡

https://www.instagram.com/reel/CuM7dossiYl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kuinkakohan paljon Jan oikein sauhuttelee? Ei siis tupakkaa. Usein on "hieman" sen näköinen et aivan pilvessä 😆

Vierailija
87104/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi, että B ei ole tuosta videosta tunnistettavissa. K:n alkuperäisellä frankinpumppausvideolla on pari miljoona katselukertaa, ja kuinka paljon ja ties minne levinnytkin.

B kiroaa päivän, jolloin K n tapasi.

Huom! Huumoria.

Musta tuntuu että minäkin kiroan välillä. Oon aivan loppu loppu loppu tähän vanhoilla päivillä fanittamiseen. 😅 Ois mulla hyvänen aika sentään muutakin tekemistä mutta kun ei!

Vierailija
87105/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi, että B ei ole tuosta videosta tunnistettavissa. K:n alkuperäisellä frankinpumppausvideolla on pari miljoona katselukertaa, ja kuinka paljon ja ties minne levinnytkin.

Huom! Huumoria.

Eipä tainnut arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa.

Onneksi ei ollut ruokaa tai juomaa suussa. Tukehduin tosin melkein kieleeni. Kiitos tästä 😂

Vierailija
87106/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri huomautti, että vastaan nykyään kaikkeen yes yes. Ihmetteli, kun en ole ennen noin vastannut.

Vierailija
87107/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Huumoria.

Eipä tainnut arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa.

Kakkoseen ottaminen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa listalle mars!

Vierailija
87108/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri huomautti, että vastaan nykyään kaikkeen yes yes. Ihmetteli, kun en ole ennen noin vastannut.

Mulla tää on yes yes veri good

Vierailija
87109/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't know what Finnish commercials are like, but I doubt that anyone who doesn't know K. B., Frank and their story could understand it.

Vierailija
87110/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa jonknotoisen kirjoittamaan kauramaitoa massulta-ficcille:

K: it's on, recording, yes...

B: come on now, i can't stay like this forever ... Jere, just drink it or lick it or what ever you are doing...

K: yes yes .... i lick it, but i'm enjoyng this too much, so i take it slow, yammy...

B: yes i can see that, but it's fucking cold! And that shit feels nasty!

K: don't move, Bojan! Well, i don't know how much they want to see or how long ...

B: Jere! Just fucking do it!

K: *licking oat milk at B:s belly

B: *laughing

K: don't laugh!

B: it tickles, it fucking tikckleeees...! Nooo!

K: don't yell, Bojan... shit!

B: *laughs

K: this doesn't work, Bojan!

B: okey ... i'm gonna swipe off the rest now.... i've had it, thank you...

K: Bojan, no, we can't send this to anywhere, you were yelling and laughing and moving and you said "fuck" like ten times!

B: oh wow, so it's my faualt!

K: no, no ... you were great, but hey, don't put the shirt back yet, we have to do this again, okey?

B: no

K: yes

B: no

K: once more, baby

B: Jere. No.

K: baby, please, please, please... for me? Please, baby?

B: fine! Fuck, you drive me insane, you know that, Pöyhönen?

K: thank you, baby, i know, i know! Lets hurry, i'll poor the milk now ... Oh it went straight there, what's this, this.. belly thing?

B: belly button

K: yes yes belly bottom

B: buttoN, not bottoM, oh my God

K: yes yes, very cute bottom

B: *sighs

K: very cute .. awww!

B: Jere, hurry.

K: *starts to lick the oat milk at B's belly

Vierailija
87111/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua :D Mua pyydettiin yks päivä tekemään kokouksen pöytäkirja. Väänsin sen mielessäni The Listaksi ja mitä kaikkea sinne kirjaisin ylös :D 

Vierailija
87112/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.

Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.

Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.

Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.

Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.

Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.

Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.

Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.

Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...

They re-did the video in 2020, corona style.

I feel like I'm letting our permanent house-guest down by not liking Molitva. :'D Sorry!

Hahaha ;)

How about if B does the cover???

Vierailija
87113/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi, jonka sanavarastoon kuuluu nykyään esimerkiksi eiköhän jatketa. Yläkoulussa töissä.

Vierailija
87114/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Janci ei oikeesti polttelis nättiä pientä päätään pilalle 😭

Vierailija
87115/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Huumoria.

Tekninen kysymys (palstan gayt saa ottaa etenkin kantaa):

Voiko mies ottaa kakkoseen? Eihän niillä varsinaisesti ole kuin se yksi? Eli ykköseen joutuvat ottamaan jos ottavat?

Vierailija
87116/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus!

Vierailija
87117/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Huumoria.

Voiko mies ottaa kakkoseen? Eihän niillä varsinaisesti ole kuin se yksi? Eli ykköseen joutuvat ottamaan jos ottavat?

Ei, ku miehiltä puuttuu ykkönen, siksi niitäki pannaan kakkoseen.

Vierailija
87118/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.

Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.

Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.

Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.

Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.

Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.

Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.

Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.

Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...

They re-did the video in 2020, corona style.

Molitvan laulaja haukkui viisujen jälkeen sen verran pahastu Helsinkiä, Suomea ja kisajärjestelyitä, ettei ole tehnyt mieli kuunnella sitä kappaletta enää. En anna klikkauksia hänelle.

Apua, kuinka katkeraa sakkia täällä on! Tuo tunne on haitaksi ja taskaksi vaan sulle! Suosittelisin päästämään irti tuosta tunteesta, elämäkin alkaa maistua paremmalta! Molitvan laulaja tai Loreen viis veisaa teidän tunteista ja boikoteista.

Ja lisää katkeruutta löytyy alapeukuttajilta! Otan osaa pahaan oloonne!

Ois kiinnostavaa tutkia minkälaiset ihmiset shippaa. Jotenkin huonosti voivia, katkeria, jotka hakevat iloa elämäänsä kuvitteellisesta poikarakkaudesta.

Haluaisitko tutkia meidät? Me olemme valmiita!

T. A, M & P

Vierailija
87119/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Huumoria.

Ei, ku miehiltä puuttuu ykkönen, siksi niitäki pannaan kakkoseen.

Siis miesten ykkönen onkin kakkonen?

Vierailija
87120/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua :D Mua pyydettiin yks päivä tekemään kokouksen pöytäkirja. Väänsin sen mielessäni The Listaksi ja mitä kaikkea sinne kirjaisin ylös :D 

Mä kutsuin mun miestä eilen Naceksi. Ehkä mennyt tämä mun huumori jo liian pitkälle.🙈 Onneksi mun mies ei tajunnut mitään, kysyi vain, että mitä sanoin äsken. T: Nacen tukeva vaimo

Ketju on lukittu.