Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa toi, että B ei ole tuosta videosta tunnistettavissa. K:n alkuperäisellä frankinpumppausvideolla on pari miljoona katselukertaa, ja kuinka paljon ja ties minne levinnytkin.
B kiroaa päivän, jolloin K n tapasi.
Huom! Huumoria.Eipä tainnut arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa.
Kakkoseen ottaminen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa listalle mars!
Tekninen kysymys (palstan gayt saa ottaa etenkin kantaa):
Voiko mies ottaa kakkoseen? Eihän niillä varsinaisesti ole kuin se yksi? Eli ykköseen joutuvat ottamaan jos ottavat?
Ei, ku miehiltä puuttuu ykkönen, siksi niitäki pannaan kakkoseen.
Siis miesten ykkönen onkin kakkonen?
Ei, kakkonen on kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa toi, että B ei ole tuosta videosta tunnistettavissa. K:n alkuperäisellä frankinpumppausvideolla on pari miljoona katselukertaa, ja kuinka paljon ja ties minne levinnytkin.
Huom! Huumoria.Eipä tainnut arvata, että päätyy ottamaan kakkoseen suomalaisessa kaurajuomamainoksessa.
Voiko mies ottaa kakkoseen? Eihän niillä varsinaisesti ole kuin se yksi? Eli ykköseen joutuvat ottamaan jos ottavat?
Nyt kyllä tipahdin. 🤣
Mutta tässä mun teoria: koska maailma on suunniteltu miehiä varten, on pissareikä ykkönen (ykkösasia vessassa) ja kakkareikä kakkonen (kakkosasia vessassa). En tiedä mikä se naisten värkki tuossa teoriassa on mut ainahan meitä syrjitään. 1,5?
Mun kommentti lensi taivaan tuuliin. Ei kerinnyt ei edes laskeutua.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.
Peace out.
💚🌹🌹
Nyt kyllä sohaisen jotain pesää, mutta anteeks ny vaan, missä Oddlygoodin mainoksessa näkyy B pumppaamassa Frankia kuumissa merkeissä K:n kanssa? En kyl näe Instan mainoksessa. Ja tästä vielä vaahdottu puoli päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tipahdin. 🤣
Mutta tässä mun teoria: koska maailma on suunniteltu miehiä varten, on pissareikä ykkönen (ykkösasia vessassa) ja kakkareikä kakkonen (kakkosasia vessassa). En tiedä mikä se naisten värkki tuossa teoriassa on mut ainahan meitä syrjitään. 1,5?
Oi hitsi. Nyt olenkin sitten entistä enemmän sekaisin 😆 ei riitä sormet. Siis laskemaan niitä reikiä, ei mihinkään muuhun!
T. Alkuperäinen kyselijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tipahdin. 🤣
Maailmaa ei oo suunniteltu miehiä varten, mutta lähinnä miehet on suunnitelleet maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tipahdin. 🤣
laituri 9 3/4
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä sohaisen jotain pesää, mutta anteeks ny vaan, missä Oddlygoodin mainoksessa näkyy B pumppaamassa Frankia kuumissa merkeissä K:n kanssa? En kyl näe Instan mainoksessa. Ja tästä vielä vaahdottu puoli päivää?
Pumppaus on Oddlygoodin tiktokissa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä lentelee nyt ykköset ja kakkoset ja huahinin koneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ku miehiltä puuttuu ykkönen, siksi niitäki pannaan kakkoseen.
Siis miesten ykkönen onkin kakkonen?
Ei, kakkonen on kakkonen.
"Ikuinen kakkonen. "
Biisin julkaisu syyskuussa!
Vierailija kirjoitti:
Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.
Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.
Peace out.
💚🌹🌹
Tee tästä tyypistä oikeasti rikosilmo. Tosi häiriintynyttä ja pelottavaa toimintaa.
(Itse mainos on kyllä hauska. Oddlygoodin Tiktokista löytyy)
https://www.efvaattling.com/p/ticket-to-ride-pendant-silver/
Olisko tässä jokaisen K&B shippaajan koru? 😄
Vierailija kirjoitti:
Peace out.
💚🌹🌹
Mitä hittoa?! Tuosta kyllä jo viestiä poliisille!
Vierailija kirjoitti:
Poistelijalla on liipaisinsormi taas herkässä mutta ei ole silti saanut kaikkea siivottua. Jännä juttu että tätä ei ollut ketjun alkupuolella vaan asialliset kommentit säilyivät vaikka niissä jostakusta keskusteltiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.
Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.
Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.
Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.
Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.
Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...
They re-did the video in 2020, corona style.Molitvan laulaja haukkui viisujen jälkeen sen verran pahastu Helsinkiä, Suomea ja kisajärjestelyitä, ettei ole tehnyt mieli kuunnella sitä kappaletta enää. En anna klikkauksia hänelle.
Apua, kuinka katkeraa sakkia täällä on! Tuo tunne on haitaksi ja taskaksi vaan sulle! Suosittelisin päästämään irti tuosta tunteesta, elämäkin alkaa maistua paremmalta! Molitvan laulaja tai Loreen viis veisaa teidän tunteista ja boikoteista.
Ja lisää katkeruutta löytyy alapeukuttajilta! Otan osaa pahaan oloonne!
Ois kiinnostavaa tutkia minkälaiset ihmiset shippaa. Jotenkin huonosti voivia, katkeria, jotka hakevat iloa elämäänsä kuvitteellisesta poikarakkaudesta.
No millainen itse olet?
Täällä varmaan laidasta laitaan eri tasosia luusereita, elämässään epäonnistuneita surkimuksia, vanhoja keski-ikäisiä rakkaudettomassa liitossa eläviä kantturoita, yksinäisiä pskiaisia.Hei äläpäs nyt yleistä, ei mulla oo ees sitä liittoa! 😅
Sä ootkin sitten noita yksinäisiä pskiaisia.
Pskiainen varmaan olenkin mutta en kyllä yksinäinen. Onhan mulla teidät. 😘
Ei se mitään mä oon kans aikamoinen pskiainen itsekin. Vähän yksinäinenkin.
Onko jossain JO:n liitännäis-somekanavissa tullut mitään uutta tietoa ens viikon uudesta biisijulkaisusta?
Vierailija kirjoitti:
Peace out.
💚🌹🌹
Siis mitä ihmettä!?? Kuinka sairaita ihmiset voivat olla.. Olet RR rautaa ja hyvä tyyppi, hyvä kun et luovuta.
RR, ehdottomasti rikosilmoitus asiasta!
Miten sun sähköposti ja identiteetti on selvinnyt jollekin sekopäälle? Voi luoja. 😠
Pskiainen varmaan olenkin mutta en kyllä yksinäinen. Onhan mulla teidät. 😘