Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jos B ja K horoskoopit vaaka ja kauris ei sovi yhteen, niin nousevat merkit sopii, jos nousevat ei sovi niin kiinalaiset horoskoopit sopii, jos ne ei sovi niin LAITETAAN SOPIMAAN!
Ympyräpalikkaa neliöreikään stana 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.
Katridogg ei sitten koskaan kysyny ja kertonu Kärden big threetä (kuu + nousevamerkki), vaikka lupasi. Tai sitten Kärde vaan ei tiedä syntymäkellonaikaansa. Ehkä Kärde on löytynyt metsästä susien kasvattamana.
Miten minulle jäi tuosta Katrin haastattelusta mieleen, että K ja Katri ajattelivat, että syntymäkelloaikaa ja oliko joku muukin asia ei julkaisaisi. Syntymäkellonajan K olisi äidiltään saanut tietää ta onkohan se syntymätodistuksessakin.
Ei Suomessa mitään syntymätodistuksia ole.
Häh? No onhan. Mitä ihmettä.
Eihän ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Nace on horoskoopiltaan ja luonteeltaan? Valmistaudun voittamaan sen tulevan vaimon.
LGEi onnistu. Ihan sama vaikka sulla olisi 10. danin musta vyö karatessa, mua et silti päihitä. Täällä nimittäin toinen härkä ja erittäin itsepäinen sekä sitkeä sellainen. T: Nacen tuleva vaimo
No sitte me ollaan kolmistaan. Tai nelistään jos saadaan K mukaan.
LGOtatteko mutkin?
-JJ 💙
Oletko mies vai nainen? Olisi kiva saada edes yksi naisvahvistus lisää tähän joukkoon mun lisäkseni. T: Nacen tuleva vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijåa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.
Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.
Saat anteeksi.
- Kukkis
No tottakai meidän Kukkis on myös skorpioni 🥰
Voitaisiinko me muuten lyödä kaikki meidän palstagayt ritariksi Janin yksityishenkilöllä? Kun kerran edelleen jaksavat roikkua täällä ja lukea meidän levottomia juttuja.
Mä en halua ritariksi, mä haluan vain saada mun kirjoitukseni läpi.
Ja ihanko tosissaan kieltäydyit juuri Janin yksityishenkilöllä lyönnistä? 😱
En ole gay, enkä edes mies, mutta mä haluaisin ehdottomasti, että mut lyödään ritariksi, jos sen kerta tekee pyhä yksityishenkilö. Mihin mua tullaan lyömään sillä ja kauanko tämä toimitus kestää?
Tekö tulette seuraksi aitioon?😄
Taitaa tulla teille mielenkiintoinen keikkailta 😁 olen kyllä aika kateellinen
Mua taas hirvittää, kuinka mä selviän noiden kanssa.🙂
Et sä selviäkään, joten parempi juoda pari pina coladaa ennen Logomoon lähtöä.
Minä ainakin menen lasilliselle ennen Logomoa. Tuskin olen ainoa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B ja K horoskoopit vaaka ja kauris ei sovi yhteen, niin nousevat merkit sopii, jos nousevat ei sovi niin kiinalaiset horoskoopit sopii, jos ne ei sovi niin LAITETAAN SOPIMAAN!
Ympyräpalikkaa neliöreikään stana 🤣🤣
Poikkeus vahvistaa säännön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.
Katridogg ei sitten koskaan kysyny ja kertonu Kärden big threetä (kuu + nousevamerkki), vaikka lupasi. Tai sitten Kärde vaan ei tiedä syntymäkellonaikaansa. Ehkä Kärde on löytynyt metsästä susien kasvattamana.
Miten minulle jäi tuosta Katrin haastattelusta mieleen, että K ja Katri ajattelivat, että syntymäkelloaikaa ja oliko joku muukin asia ei julkaisaisi. Syntymäkellonajan K olisi äidiltään saanut tietää ta onkohan se syntymätodistuksessakin.
No ei ole. 😂 Amerikkalaisissa tv-sarjoissa on.
Nyt Google käteen ja äkkiä.
No, kysykääpä äideiltänne omaanne 😂 Kellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Nace on horoskoopiltaan ja luonteeltaan? Valmistaudun voittamaan sen tulevan vaimon.
LGEi onnistu. Ihan sama vaikka sulla olisi 10. danin musta vyö karatessa, mua et silti päihitä. Täällä nimittäin toinen härkä ja erittäin itsepäinen sekä sitkeä sellainen. T: Nacen tuleva vaimo
LGMillä tavoin tämä meidän suunnitelma kerrotaan Nacelle?😂
Eiköhän tuo huomaa kun aletaan viskomaan seinälle. Ja JJ mukaan vaan ota vaikka Johanneskin.
LG
Jee hyvä kiitos, ja mä kysyn Johannesta myös!
-JJ 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. 😂 Amerikkalaisissa tv-sarjoissa on.
Nyt Google käteen ja äkkiä.
No, kysykääpä äideiltänne omaanne 😂 Kellä on?
Minulla faktaksi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijåa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.
Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.
Saat anteeksi.
- Kukkis
Voitaisiinko me muuten lyödä kaikki meidän palstagayt ritariksi Janin yksityishenkilöllä? Kun kerran edelleen jaksavat roikkua täällä ja lukea meidän levottomia juttuja.
En ole gay, enkä edes mies, mutta mä haluaisin ehdottomasti, että mut lyödään ritariksi, jos sen kerta tekee pyhä yksityishenkilö. Mihin mua tullaan lyömään sillä ja kauanko tämä toimitus kestää?
Juon täällä just ananasmehua.
Eipä ole tullut aiempina elinvuosinani koskaan sitä ostettua.
eri
Nacesta puheen ollen, törmäsin tumblrissa tälläiseen mietelmään hänestä, Janista ja Bojanista. Oli niin hellyyttävä että laitetaan jakoon:
https://www.tumblr.com/anxious-witch/726754276918083584/do-you-guys-eve…
Minulla on syntymätodistukseni itselläni, ei olisi päässyt muuttamaan maahan X ilman sitä. Ei ole mielikuvitusasia. :) Netistä saa uuden sellaisen jos ei ole itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon härkä, nouseva kauris ja Bojan kauris, nouseva härkä.
No niin, siitä vaan paras pitsipusero Tavastialle ja suihkaus Hypnotoc Poisonia ja silmät vilkkumaan eturiviin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijåa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat anteeksi.
- Kukkis
No varmasti, ettekä sitten huutele Janille sieltä aitiosta. Aina saa hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Kauris laittaa Vaa`an seinälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LGOtatteko mutkin?
-JJ 💙Oletko mies vai nainen? Olisi kiva saada edes yksi naisvahvistus lisää tähän joukkoon mun lisäkseni. T: Nacen tuleva vaimo
Saat arvata? En silti vanno, että kerron. 😂
-JJ 💙
Nyt kun täällä jutut on taas mitä on, niin miten Kukkis ja Lista gay sopivat horoskoopeiltaan yhteen? Mikäköhän Viisu on?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pojat ole jo saaneet toisensa sopimaan hyvin yhteen. Kaikki "palat" linkittyy hyvin toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon härkä, nouseva kauris ja Bojan kauris, nouseva härkä.
et voi tietää, mikä Bojanin nouseva merkki on.
Ja nyt on vasta tiistai :D No ei se päivää katso, kun tämä palsta on kyseessä <3 Levottomia ollaan kaikki jos silmin katsotaan.