Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa mitään syntymätodistuksia ole.
Häh? No onhan. Mitä ihmettä.
No ei ole. 😂 Amerikkalaisissa tv-sarjoissa on.
Nyt Google käteen ja äkkiä.
No, kysykääpä äideiltänne omaanne 😂 Kellä on?
No voi helkkari sentään. Kyllä mulla on ja lapsillanikin on. Ei se mikään aanelonen ole, mutta tasan on merkitty syntymäaika kellonaikoineen ja muut strategiset mitat. Missä hitossa te muut ootte syntyneet?
Kyllä ainakin minun lapsillani on sairaalasta saatu syntymätodistus.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, et Kärden nouseva merkki on skorpioni.
Kärden voi olla. Jeren tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon härkä, nouseva kauris ja Bojan kauris, nouseva härkä.
et voi tietää, mikä Bojanin nouseva merkki on.
Voinpas, kaikkien JO horoskoopit on selvitetty, on ollu täälläki joskus. Laitan tänne kunhan löydän!
Tässä:
https://x.com/vsekarvemzija/status/1673018310353379328?s=46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinpas, kaikkien JO horoskoopit on selvitetty, on ollu täälläki joskus. Laitan tänne kunhan löydän!
Härkä on Bojtsun askendentti.
Perustuen mihin tietoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.
Katridogg ei sitten koskaan kysyny ja kertonu Kärden big threetä (kuu + nousevamerkki), vaikka lupasi. Tai sitten Kärde vaan ei tiedä syntymäkellonaikaansa. Ehkä Kärde on löytynyt metsästä susien kasvattamana.
Miten minulle jäi tuosta Katrin haastattelusta mieleen, että K ja Katri ajattelivat, että syntymäkelloaikaa ja oliko joku muukin asia ei julkaisaisi. Syntymäkellonajan K olisi äidiltään saanut tietää ta onkohan se syntymätodistuksessakin.
Minulla faktaksi on.
No, äitis ei sitä synnäriltä saanut, joten tuskinpa Jerenkään perhe voi tarkistaa asiaa "syntymätodistuksesta" :D
Mitä ihmettä ? Mä olen saanut kyllä molemmista lapsistani syntymätodistukset ja niissä on syntymäaika minuutilleen
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan tulinousua ( leijona, jousimies, oinas)
Syntymätodistukset listalle.
Härkä kauris yhdistelmä on vaakalle liian "tästä maailmasta". No future
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
https://x.com/vsekarvemzija/status/1673018310353379328?s=46
missä toi ihminen ilmoittaa tietävänsä poikien syntymäkellonajat? Lähes jokainen merkki on vuorokauden aikana mahdollinen valikoitua nousevaksi merkiksi, ainakin Suomessa Helsingissä. Jos hän on keksinyt, että tyyppi on syntynyt klo 12, se antaa täysin väärän nousevan merkin, en ymmärrä tuollaisten karttojen ajatusta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärden voi olla. Jeren tuskin.
Höps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on kuumia ja kiehtovia sukupuolesta riippumatta. Hyvällä tavalla hulluja. Useimmiten.
Katridogg ei sitten koskaan kysyny ja kertonu Kärden big threetä (kuu + nousevamerkki), vaikka lupasi. Tai sitten Kärde vaan ei tiedä syntymäkellonaikaansa. Ehkä Kärde on löytynyt metsästä susien kasvattamana.
Miten minulle jäi tuosta Katrin haastattelusta mieleen, että K ja Katri ajattelivat, että syntymäkelloaikaa ja oliko joku muukin asia ei julkaisaisi. Syntymäkellonajan K olisi äidiltään saanut tietää ta onkohan se syntymätodistuksessakin.
Minulla faktaksi on.
No, äitis ei sitä synnäriltä saanut, joten tuskinpa Jerenkään perhe voi tarkistaa asiaa "syntymätodistuksesta" :D
Mitä ihmettä ? Mä olen saanut kyllä molemmista lapsistani syntymätodistukset ja niissä on syntymäaika minuutilleen
ehkä sä vain luulet sen olevan joku todistus. Ei Suomessa ole mikään virallinen tapa antaa lapsista mitään syntymätodistuksia. Se tapa on Jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen kaulaliina Boitsulle? Niitä taitaa kyllä olla tulossa jo miljoona kpl.
Kultakurkku ei saa 💙💓vilustua tultuaan kuuman kosteasta hihattomasta etelästä tänne pohjolaan. Liinoja saa olla. Toivotavasti selviää Norjasta ja Ruotsista terveenä. Täällä heti kuumaa Marlia ja kuppi teetä🥰.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat ryhmäkuvat K:sta ja JO:sta!
Toivottavasti Suomessa saadaan ihania tällaisia!
Ihana Baby silmät kiinni siinä toisessa kuvassa 💕💕
Minä olen vaaka ja paljon maamerkkien edustajia ympärillä, esimerkiksi vanhempani.
Jotenkin ankeaa, elämään kaipaa keveyttä..
Kauris ja härkä myös lähipiirissä. Tuntuu, että haluavat aina ojentaa minut arjen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nacesta puheen ollen, törmäsin tumblrissa tälläiseen mietelmään hänestä, Janista ja Bojanista. Oli niin hellyyttävä että laitetaan jakoon:
https://www.tumblr.com/anxious-witch/726754276918083584/do-you-guys-eve…Jossain vanhemmassa videossa, missä Bojan esiintyi jossain slovenialaisessa ohjelmassa tms, taustalla yksi soittajista oli Nace. Silloin eivät varmaan toisiaan tunteneet. Olisko ollut 2018-2019.
Mistä toi ajatus/tieto, et Jan olis ollut varautunut Nacen läsnäoloon aluksi?
Kommenteissa oli tuosta kanssa kyselty, mutta ei siihen oikein selvyyttä tullut.
"but this thing about jan being on guard, i’ve heard it around here tumblr before but i’ve never seen an actual quote. might you know it?"
"honestly, now that you asked, I genuinely cannot remember where I read that. Like, I remember people talking about it and stuff but I can't remember the source, sorry! If I find it again, I'll tag you"
Syntymätodistus on maksullinen, eikä virallista sellaista saa mistään sairaalasta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat ryhmäkuvat K:sta ja JO:sta!
Toivottavasti Suomessa saadaan ihania tällaisia!Ihana Baby silmät kiinni siinä toisessa kuvassa 💕💕
Voi kulta 💗💗💗 ja käsi Kn polvella 😍
Astrologinen mentorini on sitä mieltä, että pelkkien aurinkomerkkien perusteella minkään väittäminen on ihan pelleilyä, pitää katsoa ihan koko hommaa eikä yhtä tai kahta kohtaa.
K: Oh no, I dropped the laundry...*sighs loudly*
B: *watches the older man bending down to pick them up one by one*
K: I could use some help...*walks backwards towards Bojan*
B: Oh yeah?
K: Yeah *wiggles his hips*
B: Hard work is it?
K: Yes...so hard, please help...
B: Yes.
https://twitter.com/vsekarvemzija/status/1673018310353379328?t=pm2Ug5_r…