Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cwf4660qMvO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kings👑
Krisillä tässä (tehty) ruskeat silmät. Mut upeita kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun on näemmä kirjoitettu 19.5. "Se on fifty sixty [Bojanin heterous] sanoisi Nykänen. Mistä tietää, että ketju lähenee loppuaan? Siitä kun samoja asioita spekuloidaan jo miljoonatta kertaa."
Ei vielä lähentynyt ihan loppuaan. :D
Mua huvittaa kun tän ketjun viesti tyyliin nro 30/85550 oli "älkää jankatko"!!
Mutta sääli on että monia ihan parhaita juttuja on jälkikäteen poistunut, paljon!!
Itsekkin luin sieltä alkupuolelta niitä juttuja (en ole ollut ihan alkumetreiltä matkassa) ja sama meno siellä oli. Miksi viestejä poistuu, älkää jankatko, trollit mäkeen ja ootteko ihan täysjärkisiä aikuiset ihmiset jne. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Huvitti myös kommentit, miten "täällä ei kukaan K itselleen halua vaan shippaillaan vaan näitä kahta toisilleen". Sen jälkeen on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ja muutenkin keskustelu harhaillut sinne ja tänne.
Ai jaa, minä olen kyllä ajatellut nuo "... on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ..." - ihan leikkimielisiksi... . En ole ajatellut näissä mitään "todenperäisyyttä" olevan tällaisessa aikuisten ryhmässä. Shippaus on erikseen.
No kyllä mä ihan tosissani esim. Kärtsää kuolaan. Onko siinäkin nyt jotain pahaa?
Ei missään nimessä.. Eiköhän täällä aika moni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaisi koko päivää makoilla rantatuolissakaan? En minä ainakaan.
Oudon tyhjää oli rantatuoleilla. Tosin aurinko taisi olla pilven takana. Ja ei välttämättä ole lomailu-sesonkiaika tuolla jossain.
Thaikuissa (jossa hän on) on sadekausi marraskuun alkuun saakka.
Hyvällä tuurilla voi aurinko paistaa. Oon ollut tuolla marraskuussa ja oli tosi hyvät aurinkoiset kelit. Lämmintä on joka tapauksessa. Ja bruna tarttuu pilviselläkin säällä. (Poltin itseni pahasti kerran kun en laittanut rasvaa koska pilvistä)
Meille suomalaisille nuo kelit kuulostaa ihan hyviltä lomakeleiltä. Samassa kelissä eivät esim. keski-eurooppalaiset rantatuoleilla lepäile ja pistävät toppatakkia päällensä.
Olihan se daddy tykännyt JO uusimmasta postauksesta. Kiukuttelee siellä kun Nace (Bojan) ei tykkää hänen. Kosto tykkäämätyömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudon tyhjää oli rantatuoleilla. Tosin aurinko taisi olla pilven takana. Ja ei välttämättä ole lomailu-sesonkiaika tuolla jossain.
Hyvällä tuurilla voi aurinko paistaa. Oon ollut tuolla marraskuussa ja oli tosi hyvät aurinkoiset kelit. Lämmintä on joka tapauksessa. Ja bruna tarttuu pilviselläkin säällä. (Poltin itseni pahasti kerran kun en laittanut rasvaa koska pilvistä)
Meille suomalaisille nuo kelit kuulostaa ihan hyviltä lomakeleiltä. Samassa kelissä eivät esim. keski-eurooppalaiset rantatuoleilla lepäile ja pistävät toppatakkia päällensä.
Bangkokissa näyttää olevan reilu 30c päivisin, eli tarkenee vaikka ei aurinko paisteliskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bangkokissa näyttää olevan reilu 30c päivisin, eli tarkenee vaikka ei aurinko paisteliskaan.
Kuulostaa aika samalta mitä meillä on täällä nyt. 28C , kosteaa ja pilvistä. Huomenna tai viimeistään keskiviikkona pitäisi sataa kunnolla toivottavasti.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun on näemmä kirjoitettu 19.5. "Se on fifty sixty [Bojanin heterous] sanoisi Nykänen. Mistä tietää, että ketju lähenee loppuaan? Siitä kun samoja asioita spekuloidaan jo miljoonatta kertaa."
Mutta sääli on että monia ihan parhaita juttuja on jälkikäteen poistunut, paljon!!
Itsekkin luin sieltä alkupuolelta niitä juttuja (en ole ollut ihan alkumetreiltä matkassa) ja sama meno siellä oli. Miksi viestejä poistuu, älkää jankatko, trollit mäkeen ja ootteko ihan täysjärkisiä aikuiset ihmiset jne. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Huvitti myös kommentit, miten "täällä ei kukaan K itselleen halua vaan shippaillaan vaan näitä kahta toisilleen". Sen jälkeen on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ja muutenkin keskustelu harhaillut sinne ja tänne.
Ai jaa, minä olen kyllä ajatellut nuo "... on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ..." - ihan leikkimielisiksi... . En ole ajatellut näissä mitään "todenperäisyyttä" olevan tällaisessa aikuisten ryhmässä. Shippaus on erikseen.
Tosissaan tai ei niin tuo vain tuntui olevan joku palstan sääntö että täällä vaan näiden kahden välisiä juttuja fiilistellään.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se daddy tykännyt JO uusimmasta postauksesta. Kiukuttelee siellä kun Nace (Bojan) ei tykkää hänen. Kosto tykkäämätyömyys.
Tässä taas neljä kertaa laittaneet saman kuvan.
Vantaan kaupunginmuseo on dokumentoinut Käärijän suosion näkymistä Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä ihan tosissani esim. Kärtsää kuolaan. Onko siinäkin nyt jotain pahaa?
Ei missään nimessä.. Eiköhän täällä aika moni.
Ei ole kuolaamisessa mitään pahaa. Päinvastoin sehän voi tehdä kuolaajalle hyvää, hyvän olon. Ja onhan muutama kertonut täällä esim. seksielämänsä vilkastuneen tms. käsittääkseni kuolauksen tms vaikutuksesta. Ajattelen kuolauksen leikkimieliseksi, kun se on kuitenkin jollain tasolla "haavemaailmaa" kuolauksen kohteen ollessa saavuttamaton.
Yritin puhua tänään puolisolleni Ksta ihan kesyjä juttuja, mutta ei hän halunnut kuulla mitään. Hänelle riitti se, kun kerran aiemmin lyhyesti kerroin K:sts. En kuolaa Kta, en Btä, ei Ttä enkä ketään JOn poikia. Nautin heidän ja heidän yhteisten juttujensa seuraamisestaan muuten ja toki näen heissä joissain kuvissa tai videoissa kuumuutta olevan.
Naurattaa niin kommentti tiktokista, että Kärde puhuu joka kieltä paremmin kuin englantia. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maks tai Kris siellä säätää. Postaavat samalla lailla omille sivuilleen triplana.
Ruotsi meni vähän huonosti ehkä, on kyllä joskus puhunut paremminkin
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kaupunginmuseo on dokumentoinut Käärijän suosion näkymistä Vantaalla.
Hienoa Vantaan kaupunki 💚 Hyvä, että kaupungin museo on aloittanut dokumentoinnin.
K-18
Pattayan reissulla 💚
K: lets go to room already
B: yeah?
K: yeah
B: i wanna swim one more time
K: okey, you swim, i get pina colada and then we go
B: get me one more too
K: okey but don't spit it this time
B: stop, i didn't spit anything, you made me laugh with those greetings
K: yes yes, just jump to the pool now, i wanna go already, it's too fucking hot!
B: yes i go now *jumps to the pool*
K: yes, you go, my little hotty, wow, what a nice jump! Yes ... and soon i'm gonna fuck the day light out of you....
B: what...?!
K: nothing, swim, my little seal, swim!
B: you fucking psycho, i heard you *laughs*
K: i said i'm gonna duck tape the sweet mouth of yours!
B: fuck you
K: no, no, you're the one i'll fuck, baby boy!
B: *laughs*
K: here's the pina coladas, get your sassy ass here!
B: *gets off the pool*
K: oh wow, you look amazing, come on, daddy needs a kiss now
B: *gives a kiss*
K: oh my God, you... *slaps B:s ass*
B: auts, shit, Jere!
K: what a perfect little ass
B: fuck you
K: i said i will
B: *drinks the pina colada*
K: you done?
B: no
K: just take it with you, come on, lets go now!
B: what is it with you? Relax!
K: i'm gonna relax as soon as we'll get the room and you'll get those wet swimming panths off and...
B: shut the fuck up, there's people all over
K: where, there's nobody
B: there is
K: okey, then i will let everybody know that i love you, Bojan Titanic ..!
B: *laughs* ssshhhh, you are crazy, don't!
K: *laughs* come on now, with your crazy boyfriend
B: you shit head, fine, lets go *laughs"
K: yes! *slaps B:s ass*
B: *rolls his eyes and smiles*
No nyt on Seiskassa jo uutisoitu Käärijän stooreista: https://www.seiska.fi/kotimaa/no-jopas-kaarija-yllattaa-kielitaidoillaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosissaan tai ei niin tuo vain tuntui olevan joku palstan sääntö että täällä vaan näiden kahden välisiä juttuja fiilistellään.
Onhan siihen fiilistelyyn otettu / päästetty mukaan myös neljä muuta JOn miestä. Eipä siinä minun mielestäni mitään, mahtuvat olemaan täällä. Myös Tommystä ollut jonkin verran juttuja (niistä on kait paljon poisteltu). Kyllä Tn pitäisi yhtä lailla Kn yhteistyökumppanina tänne mahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 😶
Ihanin!