Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
85601/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä kuolaan täällä ihan kaikkia vuoronperään ja yhtä aikaa. Kärtsää, Jokereita, Jokereiden crewta, Jesseä ... Olavia, Johannesta ...

Kylläpä noita kuolattavia riittääkin. Hyvä, ettei tule pulaa miehistä, kun mukana on noita vähän epävirsllisemmin mukana olevia. Hupsista tätä lausetta kirjoittaessa huomasinkin, että kaikki kuolattavat ovat todellakin miehiä.

Vierailija
85602/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Cwf4660qMvO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kings👑

Krisillä tässä (tehty) ruskeat silmät. Mut upeita kuvia!

Joo sori, vähän häiritsee itseäkin ne silmät, mutta en jaksanut viilata. Kiva kun porukka on löytänyt noi kuvat.

t. tilin omistaja

Ovat hauskoja, kiitos tilistä :) Nuo on vissiin tekoälyllä tehty, mitä ohjelmaa käytät? 

Joo tekoälyllä, käytän Midjourneyä, mutta viilaan aika paljon GIMPillä. Myöhemmin tällä viikolla yritän ehtiä postata jotain kivaa shippaajille...

Saisko luotua Joksut Suomi-poikina? En ihan itsekään tiedä mitä tarkoitan 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85603/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun on näemmä kirjoitettu 19.5. "Se on fifty sixty [Bojanin heterous] sanoisi Nykänen. Mistä tietää, että ketju lähenee loppuaan? Siitä kun samoja asioita spekuloidaan jo miljoonatta kertaa."

Ei vielä lähentynyt ihan loppuaan. :D

Mua huvittaa kun tän ketjun viesti tyyliin nro 30/85550 oli "älkää jankatko"!!

Mutta sääli on että monia ihan parhaita juttuja on jälkikäteen poistunut, paljon!!

Itsekkin luin sieltä alkupuolelta niitä juttuja (en ole ollut ihan alkumetreiltä matkassa) ja sama meno siellä oli. Miksi viestejä poistuu, älkää jankatko, trollit mäkeen ja ootteko ihan täysjärkisiä aikuiset ihmiset jne. Ei mitään uutta auringon alla siis.

Huvitti myös kommentit, miten "täällä ei kukaan K itselleen halua vaan shippaillaan vaan näitä kahta toisilleen". Sen jälkeen on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ja muutenkin keskustelu harhaillut sinne ja tänne. 

Ai jaa, minä olen kyllä ajatellut nuo "... on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ..." - ihan leikkimielisiksi... . En ole ajatellut näissä mitään "todenperäisyyttä" olevan tällaisessa aikuisten ryhmässä. Shippaus on erikseen.

Tosissaan tai ei niin tuo vain tuntui olevan joku palstan sääntö että täällä vaan näiden kahden välisiä juttuja fiilistellään. 

Onhan siihen fiilistelyyn otettu / päästetty mukaan myös neljä muuta JOn miestä. Eipä siinä minun mielestäni mitään, mahtuvat olemaan täällä. Myös Tommystä ollut jonkin verran juttuja (niistä on kait paljon poisteltu). Kyllä Tn pitäisi yhtä lailla Kn yhteistyökumppanina tänne mahtua.

Sehän se alkuperäinen juttu just olikin että huvitti tuo ns. sääntö ja miten siitä on poikettu melkoisesti. Ja jokainen saa kuolata mun puolesta ihan ketä vaan, niin teen itsekkin. Jopa Johannes-jankkaajakin saa mun puolesta olla tässä ketjussa.

🥺

Mä oonkin täällä.

-Johannes -jankkaaja 💙

Summonoin näköjään sinut paikalle, tervetuloa vaan. En olekkaan moneen päivään huomannut tätä nimimerkkiä.

Vierailija
85604/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

Joo sori, vähän häiritsee itseäkin ne silmät, mutta en jaksanut viilata. Kiva kun porukka on löytänyt noi kuvat.

t. tilin omistaja

Ovat hauskoja, kiitos tilistä :) Nuo on vissiin tekoälyllä tehty, mitä ohjelmaa käytät? 

Joo tekoälyllä, käytän Midjourneyä, mutta viilaan aika paljon GIMPillä. Myöhemmin tällä viikolla yritän ehtiä postata jotain kivaa shippaajille...

Onko tuo Midjourney kuinka kallis ja onko helppo käyttöinen? Itse käytän vain Corelin PS pron uusinta versiota ja siinäkin on tuo AI, mutta en sitä ole hirveästi käyttänyt.

Käytän siis vain työjuttuihin.

💚🌹🌹

Ps. Tuo tukkahevibändi kuva on huippu 🤣

Vierailija
85605/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on Seiskassa jo uutisoitu Käärijän stooreista: https://www.seiska.fi/kotimaa/no-jopas-kaarija-yllattaa-kielitaidoillaa…

Jännä jos Google Translate -kielitaito on Seiskalle uutisarvoisempaa kuin homoerotiikka. :D

Homoerotiikka on Seiskalle liian kuuma aihe. Tuskin lehti kirjoittaa icip:n ja mv:n julkaisemisestakaan. Ei lehdessä taida muutenkaan olla sellaisia juttuja. Siellä pyöritetään mm. avioerojuttuja, joilla lehti herkuttelee jutusta toiseen.

No just. NYT sitten mode heräsi kun olin kommentoimassa tähän ... Hohhoijaa kaikkee muuta (passkaa) saanut olla. No mut piti sanomani et Seiska on koko perheen juorulehti ja sitä lukee myös perheen pienimmät ja mummot ja vaarit. Et ei ehkä sovi se h o m o s t e l u sinne.

Ainakin aikoinaan sinne sopi mikä vaan. Vuosiin en ole lukenut joten voi olla että linja on muuttunut. Joskus 90-luvulla kun olin vielä ala-ikäinen ja luin seiskaa niin jutut oli kyllä varsin per voja.

Vierailija
85606/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Tää sun Bojan kuva on upea, love it! 💕

https://www.instagram.com/p/CwicZftqAR-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kiitos! Se on oma suosikki kans :)

Hyvää settiä sulla! Hajosin uusimmalle.

Kiitos, repeilin itsekin sitä tehdessä :D 

Todella hienoja! Oma suosikkini joko täydellisen majesteettinen Kris tai ihanaakin ihanampi Jan ... No ei nuo muutkaan hullumpia ole. Olet tosi taitava!!!

Vierailija
85607/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun on näemmä kirjoitettu 19.5. "Se on fifty sixty [Bojanin heterous] sanoisi Nykänen. Mistä tietää, että ketju lähenee loppuaan? Siitä kun samoja asioita spekuloidaan jo miljoonatta kertaa."

Mutta sääli on että monia ihan parhaita juttuja on jälkikäteen poistunut, paljon!!

Itsekkin luin sieltä alkupuolelta niitä juttuja (en ole ollut ihan alkumetreiltä matkassa) ja sama meno siellä oli. Miksi viestejä poistuu, älkää jankatko, trollit mäkeen ja ootteko ihan täysjärkisiä aikuiset ihmiset jne. Ei mitään uutta auringon alla siis.

Huvitti myös kommentit, miten "täällä ei kukaan K itselleen halua vaan shippaillaan vaan näitä kahta toisilleen". Sen jälkeen on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ja muutenkin keskustelu harhaillut sinne ja tänne. 

Ai jaa, minä olen kyllä ajatellut nuo "... on kyllä kuolattu ties ketä ja vaikka missä mielessä ..." - ihan leikkimielisiksi... . En ole ajatellut näissä mitään "todenperäisyyttä" olevan tällaisessa aikuisten ryhmässä. Shippaus on erikseen.

Tosissaan tai ei niin tuo vain tuntui olevan joku palstan sääntö että täällä vaan näiden kahden välisiä juttuja fiilistellään. 

Onhan siihen fiilistelyyn otettu / päästetty mukaan myös neljä muuta JOn miestä. Eipä siinä minun mielestäni mitään, mahtuvat olemaan täällä. Myös Tommystä ollut jonkin verran juttuja (niistä on kait paljon poisteltu). Kyllä Tn pitäisi yhtä lailla Kn yhteistyökumppanina tänne mahtua.

Sehän se alkuperäinen juttu just olikin että huvitti tuo ns. sääntö ja miten siitä on poikettu melkoisesti. Ja jokainen saa kuolata mun puolesta ihan ketä vaan, niin teen itsekkin. Jopa Johannes-jankkaajakin saa mun puolesta olla tässä ketjussa.

🥺

Mä oonkin täällä.

-Johannes -jankkaaja 💙

Moi Johannes-jankkaaja! Näin Johanneksen tänään kaupungilla. En kehdannut mennä kertomaan terkkuja sulta, mutta olihan hän tosi söpö. 💙

Vierailija
85608/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Näin tämän luettuani heidän sellaisina mustavalkoisina Suomi-filmien tukkijätkinä heinänkorret suussa risuaitaan nojailemassa. 

Vierailija
85609/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Mr Darcy

Varsinkin kun B oikeasti osaa ratsastaa tai siis mitäpä hän ei osaisi.

Vierailija
85610/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥺

Mä oonkin täällä.

-Johannes -jankkaaja 💙

Summonoin näköjään sinut paikalle, tervetuloa vaan. En olekkaan moneen päivään huomannut tätä nimimerkkiä.

Kiitos, kiitos. Oli pakko ilmoittautua, kun ihan nimellä mainittiin. Oon käynyt välillä ilman nimimerkkiä täällä, salaa. Mut vähän vähemmän nyt ylipäätään ollut paikalla.

-Johannes -jankkaaja 💙

Vierailija
85611/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on Seiskassa jo uutisoitu Käärijän stooreista: https://www.seiska.fi/kotimaa/no-jopas-kaarija-yllattaa-kielitaidoillaa…

Jännä jos Google Translate -kielitaito on Seiskalle uutisarvoisempaa kuin homoerotiikka. :D

Homoerotiikka on Seiskalle liian kuuma aihe. Tuskin lehti kirjoittaa icip:n ja mv:n julkaisemisestakaan. Ei lehdessä taida muutenkaan olla sellaisia juttuja. Siellä pyöritetään mm. avioerojuttuja, joilla lehti herkuttelee jutusta toiseen.

No just. NYT sitten mode heräsi kun olin kommentoimassa tähän ... Hohhoijaa kaikkee muuta (passkaa) saanut olla. No mut piti sanomani et Seiska on koko perheen juorulehti ja sitä lukee myös perheen pienimmät ja mummot ja vaarit. Et ei ehkä sovi se h o m o s t e l u sinne.

Onko Seiska todellakin koko perheen juorulehtiä? Ihanko totta myös perheen pienimmät lukevat sitä? Kyllä ihmettelen minkälaisia juttuja lapset lehdestä lukevat. Tilaakohan jotkut tätä lehteä? Olen kuvitellut että irtomyynnistä ja nettiklikkauksilla sitä luetaan.

Vierailija
85612/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥺

Mä oonkin täällä.

-Johannes -jankkaaja 💙

Moi Johannes-jankkaaja! Näin Johanneksen tänään kaupungilla. En kehdannut mennä kertomaan terkkuja sulta, mutta olihan hän tosi söpö. 💙

Eikä! 😂

No mut joo, hänhän on. SÖPÖ.

-Johannes -jankkaaja 💙

Vierailija
85613/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Näin tämän luettuani heidän sellaisina mustavalkoisina Suomi-filmien tukkijätkinä heinänkorret suussa risuaitaan nojailemassa. 

Osaisiko B uittaa tukkeja, mitä luulette.🙂heittää voltin tukin päällä🤔

Vierailija
85614/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Mr Darcy

Anteeksi, mutta Ylpeyden ja ennakkoluulon ykkösfanina mun on pakko protestoida, että Bojan on kyllä ennemmin Bingley kuin Darcy. Janin salaperäisine jääkuorineen voisin melkein hyväksyä Darcyna.

Vierailija
85615/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Mr Darcy

Varsinkin kun B oikeasti osaa ratsastaa tai siis mitäpä hän ei osaisi.

Ja mikä prinssi kuvassa ratsastaakaan 💙

Vierailija
85616/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuvia voi tehä kuka vaan. Ilmasia sovelluksia useempia puhelimeenki.

Vierailija
85617/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kings👑

t. tilin omistaja

Mr Darcy

Anteeksi, mutta Ylpeyden ja ennakkoluulon ykkösfanina mun on pakko protestoida, että Bojan on kyllä ennemmin Bingley kuin Darcy. Janin salaperäisine jääkuorineen voisin melkein hyväksyä Darcyna.

Hmm, ehkä. K lienee sitten Jane, sillä Jane ja Bingley ihastuivat toisiinsa ensikohtaamisella, kuten eräs sloveeni ja suomipoikakin.

Vierailija
85618/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä kuolaan täällä ihan kaikkia vuoronperään ja yhtä aikaa. Kärtsää, Jokereita, Jokereiden crewta, Jesseä ... Olavia, Johannesta ...

Tulepa tänne kuolailemaan.

T. Olavi

Vierailija
85619/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jo täällä? K osasi näköjään itse korjata slovenian kielistä lausettaan....

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/727529042642976768

Vierailija
85620/123801 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.