Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onkohan joltain tulossa mielenkiintoista K/B fanitaidetta...ja huomenta kaikille!
https://www.tumblr.com/darksideoftheshipps/727486526211129344/im-workin…
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Listagay, Kukkis ja Viisugay saman henkilön luomuksia?
Tuskin. Oma kirjoitustyyli on nimittäin lopulta todella vaikea feikata, vaikka kuinka yrittäisi. Mistä minä tiedän, mutta muistan tästä kuulleeni joskus.
Aika homofoobiselta tuntuu ajatus, että kolme homomiestä joilla on täysin erilainen kirjoitustyyli olisi jostain syystä sama ihminen...
Joo, ja varsinkin kun Listagay ja Kukkis on nimetty muiden palstaviljelöiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Oma kirjoitustyyli on nimittäin lopulta todella vaikea feikata, vaikka kuinka yrittäisi. Mistä minä tiedän, mutta muistan tästä kuulleeni joskus.
Rietas gay ja joku muukin gay oli vielä....
🤔
Huomenta! En ole ihan koko kesää ollut paatin kyydissä, niin täytyy kanssamatkustajilta tiedustella: onko tämä eka kerta matkan aikana, kun ei ole oikein mitään odotettavissa K:lta, B:ltä, Joker Outilta tai oikein mistään suunnasta pariin viikkoon...? Tulee mielenkiintoinen tyyni kausi sitten hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! En ole ihan koko kesää ollut paatin kyydissä, niin täytyy kanssamatkustajilta tiedustella: onko tämä eka kerta matkan aikana, kun ei ole oikein mitään odotettavissa K:lta, B:ltä, Joker Outilta tai oikein mistään suunnasta pariin viikkoon...? Tulee mielenkiintoinen tyyni kausi sitten hetkeksi.
Eiköhän K:lta tule etukäteen tehtyjä biisi/mv-promoja tuona aikana ja jos Joksuiltakin oikeasti tulee uusi biisi 15.9. niin luulisi että heiltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay ja joku muukin gay oli vielä....
🤔
Viisugay, mutta sehän oli Antti Holma. Kukkis on Saarisen Niko.
Tuntuu niin hämmentävältä katsoa noita keväisiä viisuajan kuvia. Aivan eri tyypit tässä nykyisessä ulottuvuudessa. 😀
Heippa! Olen kirjoitellut tänne kahdella nimimerkillä ja yleensä en käytä nimimerkkiä ollenkaan, kun kirjoitan tänne minificcejä tai osallistun keskusteluun. Saanen syntini anteeksi, kun kerroin, että minulla on tämän lisäksi vielä alter ego ja se ei ole yksikään näistä gay tyypeistä. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Olen kirjoitellut tänne kahdella nimimerkillä ja yleensä en käytä nimimerkkiä ollenkaan, kun kirjoitan tänne minificcejä tai osallistun keskusteluun. Saanen syntini anteeksi, kun kerroin, että minulla on tämän lisäksi vielä alter ego ja se ei ole yksikään näistä gay tyypeistä. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. T: viisugay
Ihanaa viikkoa Antti sullekin.
Onko kukaan tietoinen mistä saisi pieniä Slovenian lippuja? Varustelakassa oli vaan isoja.
Vierailija kirjoitti:
Marjatta?
Eli Antti Holma on viisugay ja Leila.
Vierailija kirjoitti:
Lihaa syövä raavas heteromies?😂
Vierailija kirjoitti:
Eli Antti Holma on viisugay ja Leila.
Eikö Leila ja viisu ole molemmat olleet Kukkiksen perään. 😂
Huomenta 💚
https://www.instagram.com/p/Cwr5cXrNqUQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==