Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta tumblr:ista. Mulle tumputtomalle jotkut linkkaukset avautuu, jotkut ei. En tiedä miksi. Jos linkkaaja laittaa 🌸"ihanan/suloisen", yms. kuvan, harmittaa. Joku voi ihmetellä, miks sai niin vähän peukkuja. Se voi johtua 😶tästä.
Jotkut on vissiin suojattuja tilejä. Muistaakseni ainakaan se korvessa-tili ei avaudu kirjautumatta ja sitä linkitetään tänne aika usein.
Sääli, kun noista ei tietääkseni voi nähdä päällepäin, mitkä tilit näkyy vain tumblriin kirjautuneille ja mitkä ei. Tunnukset kun itsellä on, niin linkittelen menemään tietämättä, mikä mahtaa jäädä muilta piiloon.
Mikä on boomerin alaikäraja?
Tietääkö joku baby boolaista kertoa.
Kysyn ihan vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä ollut jännä päivä, kun ketjunkin olivat lukinneet. Kummallista.
Katselin tuossa linkkejä täältä ja tuli vastaan uudestaan se eilinen Kärtsän postaus, missä myös B on.
Kärtsä on laittanut siihen tärkeitä ihmisiä ja tapahtumia itselleen. Kummityttö, Jesse, Häärijä ja muita. Mutta myös Boitsu kuuluu siihen joukkoon. Tulipa jotenkin niin warm and fuzzy feeling tuosta.
Ja LG kuin myös, kiva nähdä sinua täällä.
Hyvää yötä kaikille.
💚🌹🌹
Hyvää yötä 😘💙
Sinua myös ihana nähdä.
-Johannes -jankkaaja 💙
Vierailija kirjoitti:
Ykkösluokassa:
K: kulta?
B: yeah?
K: wake me up before we landed, okey?
B: no, don't fall asleep!
K: kulta, i'm exhausted
B: i have nothing to do if you sleep, Jere ...
K: why don't you try to sleep too?
B: i'm too excited to sleep!
K: how about watching a movie?
B: i don't know... maybe not...
K: listen to some music?
B: no, i don't feel like it ...
K: okey, come on now, just close your eyes and lay back ...
B: ... okey ...
K: hold my hand, here
B: okey .. this is nice, i like this...
K: ... and then we don't speak...
B: okey, yeah, and maybe we can ..
K: .. at all!
B: ...
K: nuku hyvin, rakas, i love you, and babe, we will have the best holiday ever
B: i know, ja minä rakastan sua*kissing and sleeping*
mitä siirappista herttasarjaa täällä on lontooksi
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan vilpittömästi.
56v. Mut se on myös henkinen tila, eli paljon nuorempikin voi olla boomer jos käyttäytyy siten.
Minäkin osasin mennä Tumblriin.
T. Marjatta kestonauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta tumblr:ista. Mulle tumputtomalle jotkut linkkaukset avautuu, jotkut ei. En tiedä miksi. Jos linkkaaja laittaa 🌸"ihanan/suloisen", yms. kuvan, harmittaa. Joku voi ihmetellä, miks sai niin vähän peukkuja. Se voi johtua 😶tästä.
Jotkut on vissiin suojattuja tilejä. Muistaakseni ainakaan se korvessa-tili ei avaudu kirjautumatta ja sitä linkitetään tänne aika usein.
Sääli, kun noista ei tietääkseni voi nähdä päällepäin, mitkä tilit näkyy vain tumblriin kirjautuneille ja mitkä ei. Tunnukset kun itsellä on, niin linkittelen menemään tietämättä, mikä mahtaa jäädä muilta piiloon.
Itse taas useimmiten olen kirjautumattomana kun availen ensimmäisiä ja vasta pakosta kirjaudun sinne. Syynä ihan vaan laiskuus. Se joku wednesday on toinen mikä ei taida näkyä ilman. Mutta laitelkaa silti jos jotain löytyy niin ainakin me joilla on tunnukset nähdään ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/laoFr6tIs7/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ööö. Hänkö peikko?
Otappa tyttö/ poika silmä kätees.9v vanha kuva😁 Nykyään on 🤡
Pistin tuoreempiakin. Ei ole hirveesti muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan vilpittömästi.56v. Mut se on myös henkinen tila, eli paljon nuorempikin voi olla boomer jos käyttäytyy siten.
Minä olen henkinen boomeri vaikka en ole lähelläkään tuota ikää.
Vierailija kirjoitti:
T. Marjatta kestonauta
Onko Marjatta jo käskenyt laivalla seilaavia ottamaan slipoverin pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan vilpittömästi.56v. Mut se on myös henkinen tila, eli paljon nuorempikin voi olla boomer jos käyttäytyy siten.
Minä olen henkinen boomeri vaikka en ole lähelläkään tuota ikää.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo kyllä edes 50.
Mut mikä se zoomer on. En jaksa googlettaa kun täällä kuitenkin tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo kyllä edes 50.
Mut mikä se zoomer on. En jaksa googlettaa kun täällä kuitenkin tiedetään.
Generation Z eli hieman nuorempaa sukupolvea.
Miksi olla boomer kun voi olla baby boo-mer. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Marjatta kestonauta
Ottaa slipoverin pooois....
Nyt käskin. Ja itsellä enää aluhame päällä.
Kuka sen on määritellyt sen 56v. alaikärajaksi boomereille?
Tässähän tulee.kohta identiteettikriisi, kun ei tiedä mihin kuuluu. Ja pahinta, kuuluko mihkään. Ehkä sit sinne baby boomereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas useimmiten olen kirjautumattomana kun availen ensimmäisiä ja vasta pakosta kirjaudun sinne. Syynä ihan vaan laiskuus. Se joku wednesday on toinen mikä ei taida näkyä ilman. Mutta laitelkaa silti jos jotain löytyy niin ainakin me joilla on tunnukset nähdään ne.
Noh, testataan samalla näkyykö tämä tili ja otetaan samalla illan kunniaksi vielä vähän Jan/Nace-fiilistelyä:
https://www.tumblr.com/luluxa/727468424717025280/after-this-post-i-just…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Marjatta kestonauta
Ottaa slipoverin pooois....
Nyt käskin. Ja itsellä enää aluhame päällä.
Siis olet se Kummelisketsin Marjatta. Ottaa slipoverin pois, ottaa housut pois....
Jokerout Hotlinen edeltäjä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, testataan samalla näkyykö tämä tili ja otetaan samalla illan kunniaksi vielä vähän Jan/Nace-fiilistelyä:
https://www.tumblr.com/luluxa/727468424717025280/after-this-post-i-just…
Näkyy ilmankin ainakin mulla.
Onpa täällä ollut jännä päivä, kun ketjunkin olivat lukinneet. Kummallista.
Katselin tuossa linkkejä täältä ja tuli vastaan uudestaan se eilinen Kärtsän postaus, missä myös B on.
Kärtsä on laittanut siihen tärkeitä ihmisiä ja tapahtumia itselleen. Kummityttö, Jesse, Häärijä ja muita. Mutta myös Boitsu kuuluu siihen joukkoon. Tulipa jotenkin niin warm and fuzzy feeling tuosta.
Ja LG kuin myös, kiva nähdä sinua täällä.
Hyvää yötä kaikille.
💚🌹🌹