Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä haluan nyt vain tietää, missä se Kärtsä lomailee! :)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nyt vain tietää, missä se Kärtsä lomailee! :)
Hyi, mutku ei saa!
Alexander Rybak joutunut extreme-stalkkerin uhriksi.
https://www.instagram.com/reel/Cwu98heLnFI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää hyvä muistutus siitä että ihan kaikkea ei kannattaisi yrittää kaivaa Käärijästäkään esille tai jakaa, esim reaaliaikaista sijaintia.
K: Do you know what "ten kilometers high club" means?
B: No.
K: Well i`ll show you baby. Come with me.
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Alexander Rybak joutunut extreme-stalkkerin uhriksi.
https://www.instagram.com/reel/Cwu98heLnFI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää hyvä muistutus siitä että ihan kaikkea ei kannattaisi yrittää kaivaa Käärijästäkään esille tai jakaa, esim reaaliaikaista sijaintia.
Kyllä sä oot naurettava vouhottaja. Haluat oikein nostaa väkivallan uhan esille meille ketjulaisille. Tunnetko sillä lailla vouhottamalla itsesi huomattavastikin tärke-ämmäksi, kuin vain puhumalla Rybakista?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwAbiyMNU42/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
🔥
Omg Kris 🔥🥵🔥🥵🔥
Ei oo enää montaa päivää kun asioita alkaa tapahtua! Musavideo, JO Suomeen, sit eipä aikaakaan kun K:n Euroopan kiertue alkaa.
Hyvää kannattaa odottaa.
Hyvää alkanutta viikkoa!
Kolme viikkoa, kun K ja B tapaavat toisensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! En ole ihan koko kesää ollut paatin kyydissä, niin täytyy kanssamatkustajilta tiedustella: onko tämä eka kerta matkan aikana, kun ei ole oikein mitään odotettavissa K:lta, B:ltä, Joker Outilta tai oikein mistään suunnasta pariin viikkoon...? Tulee mielenkiintoinen tyyni kausi sitten hetkeksi.
Eiköhän K:lta tule etukäteen tehtyjä biisi/mv-promoja tuona aikana ja jos Joksuiltakin oikeasti tulee uusi biisi 15.9. niin luulisi että heiltäkin.
En usko että Joksujen biisiä kuullaan ainakaan kokonaisuudessaan ennen 15.9.,, koska se pilaisi seuraavassa vlogissa lupaillun yllätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa, kun K ja B tapaavat toisensa
16 päivää :)
Laitetaan tännekin, kun tälläinen löytyi, hyvin tietoa keikoista:
Hyvää huomenta!
Olemmeko yrittäneet spekuloida, mitä kappaletta B & K lauloi karaokebaarissa? Heillä molemmilla on mikrofonit kädessään tuossa lyhyessä pätkässä, joten... arvaatko? Ehkä he paljastavat sen jossain vaiheessa. :)
Epäilen, että se olisi Sydämeni jatkuu - se on niin vaikea kappale!
Ääneni menee Cherin & Sonnyn "I got you babe" -kappaleelle. 😂
Tai jos haluat "siirappimaisia" sanoituksia, jotka saavat heidät nauramaan laulamalla yhdessä "Tonight I Celebrate My Love". 😂
Rehellisesti sanottuna, mitä haluaisin kuulla/nähdä heiltä, on "I'm too sexy", jonka Right said Fred. 😜
LadySLO:) kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Olemmeko yrittäneet spekuloida, mitä kappaletta B & K lauloi karaokebaarissa? Heillä molemmilla on mikrofonit kädessään tuossa lyhyessä pätkässä, joten... arvaatko? Ehkä he paljastavat sen jossain vaiheessa. :)
Tai jos haluat "siirappimaisia" sanoituksia, jotka saavat heidät nauramaan laulamalla yhdessä "Tonight I Celebrate My Love". 😂
Rehellisesti sanottuna, mitä haluaisin kuulla/nähdä heiltä, on "I'm too sexy", jonka Right said Fred. 😜
Jossain ficissä Jere lauloi siellä Pokemon-tunnarin ja Bojan Abbaa. :D Jos Bojan saanut valita biisin, se olisi kyllä hyvin voinut olla Abba tai Beatles. Bojan olisi varmaan valinnut jonkun ei-rakkauslaulun, Jere taas kiusallaan jotain romanttista.
LadySLO:) kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Titanic. 😅 Eli my heart will go on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Olen kirjoitellut tänne kahdella nimimerkillä ja yleensä en käytä nimimerkkiä ollenkaan, kun kirjoitan tänne minificcejä tai osallistun keskusteluun. Saanen syntini anteeksi, kun kerroin, että minulla on tämän lisäksi vielä alter ego ja se ei ole yksikään näistä gay tyypeistä. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. T: viisugay
Marjatta?
Mä oon Marjatta. Mulla myös toinenkin nimimerkki ollut käytössä. Pääosin itsekin kuitenkin ilman nimimerkkiä, ja kirjoitan myös minificcejä tänne joskus. Marjatta syntyi ihan vahingossa ja luultavasti "kuolee" myös pian ... Enkä ole mikään gay-ryhmästä, enkä Leila.
Jos minä nyt lonkalta veikkaisin, niin ääni lähtisi Im sexy and I know it -biisille. Tai ainakin sen haluisin heiltä kuulla asiaankuuluvine muuvseineen 🕺🏽
Vierailija kirjoitti:
Jos minä nyt lonkalta veikkaisin, niin ääni lähtisi Im sexy and I know it -biisille. Tai ainakin sen haluisin heiltä kuulla asiaankuuluvine muuvseineen 🕺🏽
Kannatan. Ja haluan tästä videon. Suomessa sitten parin viikon päästä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Joo mä haluun nähä tämmösen! Voisivat toteuttaa tän Tavastialla :D
Mä haluan kiittää tämän ketjun kirjoittajia. Täällä piileskelee monta kynäniekkaa, joilla on uskomaton kirjoittamisen mahti hallussaan. Varsinkin Leilalle kiitos. Toivottavasti tulette käyttämään näitä kykyjänne myös jatkossa, varsinkin Leila, ota koppi muiden kehuista, olet ne ansainnut. Juuri teidän takia täältä on niin vaikea poistua. T: viisugay