Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostitteko myös narikan Logomoon? En löytänyt tietoa onko pakollinen maksu. Tietääkö joku?
En ostanut kun jäi epäselväksi. Syyskuun lopulla voi olla lämmin aurinkoinen ilta eikä narikalle ole välttämättä mitään tarvetta. Jos se on joku muu maksu, sen voisi sitten selkeämmin ilmoittaa.
Ainakin Tavastialla joutuu maksamaan narikkamaksun oli takkia tai ei.
Miten tää menee logistisesti, jos kaikki yrittää rynnätä eturiviin? Vai maksetaanko se ovella ettei tartte narikkahemmoille maksaa?
Onko Tampereen keikalle menijöitä? Tunteeko kukaan sitä Olympiaa? Minkä tyyppinen paikka se on? Oon menossa yksin ja vähän jännittää.
Harmi, että trollit on täällä viihtyneet ja saaneet aikaan palstan hiljentymisen. Luulen kuitenkin, että moni porukasta keskittyy nyt enemmän arkijuttuihin ja odottaa JO keikkoja plus K&B. Tulevat takaisin <3. Itse olen ainakin tyytyväinen, että täällä on hiljaisempaa.. Palstahan räjähtää taas, kun JO keikat lähenee ja ties mitä veret seisauttavaa tapahtuu. Siihen sekaan ei tröllit enää mahdu. Sen verran kova vyörytys estronaudoilla- ja sonneilla on :D
Epäilen kyllä, et jos Klla olisi koira niin se ei malttais olla asiasta hiljaa somessaan. Enkä nyt oikeen muutenkaan usko et olis kovin hyvä elämäntilanne ottaa koiraa, kun on niin paljon poissa kotoa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla ei tiktokissa (pullokassin täyttö) ilmeisesti ollut Are you - korua (itse en nähnyt niin selvästi), mutta oli kuitenkin lakki, joka näyttää siltä, että voisi olla lainattu Bojanilta 😊
Katsoin kanssa, että jopas oli B:n tyyppinen hattu.
Myönnän olevani pettynyt, ei se sitten mitään merkinnytkään. Yksi hely muiden joukossa vuorollaan käytössä.
Pettynyt? Vaikka K on kuulemma pitänyt Are you-rannekorua kaikilla keikoilla siitä lähtien, kun oli sen joltain fanilta saanut.
Pojilla on siis saman tyyliset hatut. Mukava yhteensattuma. Tuo hattu on ollut Klla aiemminkin, mm. joissain hauskuutus-videoissa.
Milloin on saanut tuon korun, olen huomannut sen vasta olisiko parilla viime keikalla. En tosin ole kovin tarkkaan katsonutkaan.
Jodel jeesustelija alert, Jodel jeesustelija alert!
Tässäpä silmille karkkia
https://twitter.com/ellefaerie00/status/1696156879183888451?s=46&t=Zgqf…
Tietääkö joku muuten Logomon parkkialueesta, että voiko sinne jättää auton yöksi vai meneekö se säppiin?
Täällä palstallahan kaikki onkin totta. Minäkin pers paljaana täällä pyörin nautojen kanssa.
T. Olavi
Minä nimimerkillinen seikkailen kummassakin ketjussa, tosin oon lähinnä tyytynyt jälleen vain lurkkimaan (yhden viestin oon kirjoittanut anonyymina). Taiteilujani aion kyllä jatkossakin postata nimimerkin kera, sen verran taiteilijan ylpeyttä mulla on 😊
Asiasta kukkaruukkuun: oliko täällä ketään K:n Pakkahuoneen keikalle menijöitä? Sorruin nimittäin ostamaan sinne lipun, mullahan oli siis entuudestaan tiedossa Logomon Pikkujoulut 🙈😄 Joksujen keikoille en valitettavasti pääse 😔
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Joko se lattia/lista/yksityishenkilö jankkaus loppui? Ei oikein kiinnosta
Ei lopu ikinä. 50cm ja vielä lävistys kaupan päälle 🤤
Vierailija kirjoitti:
Taulut, matot ja tukka unohtui!
Trolli / trollit yrittää taas epätoivoisesti saada porukkaa hajaannutettua, mm. valheidenkin avulla. Se, ettei jotkut nimimerkillä kirjoittavat ole tänään tai lähipäivinä olleet palstalla ei merkitse sitä, että olisivat hylänneet ketjun. Näin luulen.
Toki on todella inhoittavaa joutua nimimerkillä kirjoittavana trollin kiusaamaksi. Kokemusta on, kun alunperin kirjoitin nimimerkillä ja jouduin jopa trollin vainoamaksi. Siis todellakin vainoamaksi, kun trolli oli ottanut minut seurantaansa. Siten hän sai aina heti tiedon, kun jotain kommentoin. Ei ollut mitään väliä sillä, mitä kirjoitin. Hän iski välittömästi jokaiseen kommenttiini todella epäasiallisesti. Todella sairasta meininkiä. Oletettavasti joku trolli on voinut ottaa muitakin nimimerkillä kirjoittavia seurantaansa.
Nyt kun olen ollut ilman nimimerkkiä jo useamman viikon ei trolli ole tunnistanut minua ja kappas vaan ei ole iskenyt yhteenkään kommenttiini. Minä en tuota vahingossa ottamaani nimimerkkiä tarvinnut. Toivon kuitenkin, että palstailijat, joilla on persoonalliset nimimerkkinsä voisivat niillä jatkaa. Mutta ymmärrän hyvin, jos luopuvat nimimerkeistä. Toivottavasti pysytte kuitenkin palstalla.
Ei kannata turhaan provosoitua trollien alapeukuistakaan. Trolleihin taitaa tehota parhaiten se, ettei heitä huomioi millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä nimimerkillinen seikkailen kummassakin ketjussa, tosin oon lähinnä tyytynyt jälleen vain lurkkimaan (yhden viestin oon kirjoittanut anonyymina). Taiteilujani aion kyllä jatkossakin postata nimimerkin kera, sen verran taiteilijan ylpeyttä mulla on 😊
Asiasta kukkaruukkuun: oliko täällä ketään K:n Pakkahuoneen keikalle menijöitä? Sorruin nimittäin ostamaan sinne lipun, mullahan oli siis entuudestaan tiedossa Logomon Pikkujoulut 🙈😄 Joksujen keikoille en valitettavasti pääse 😔
- Jossu
Mä muistelisin että on porukkaa menossa sinne Pakkahuoneelle, oisko ollut peräti kukkiskin. Ja itseäkin kiinnostelis. Pikkujouluihin minä ainakin olen menossa ja lauantaina Harjavaltaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu ikinä. 50cm ja vielä lävistys kaupan päälle 🤤
Ja villasukka vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jossu
Mä muistelisin että on porukkaa menossa sinne Pakkahuoneelle, oisko ollut peräti kukkiskin. Ja itseäkin kiinnostelis. Pikkujouluihin minä ainakin olen menossa ja lauantaina Harjavaltaan :)
Onko muuten Harjavalta loppuunmyyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jossu
On se.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä silmille karkkia
https://twitter.com/ellefaerie00/status/1696156879183888451?s=46&t=Zgqf…
Sinä päivänä, kun luoja teki sinut, hän ei muuta tehnytkään.
Heräs aikaisin otti kynän käteen, rupes siinä piirtämään.
Aivan niin kuin olis hurmoksessa ollut, mestari valmisti sut.
Kuva oli kaunis, oi ihme suorastaan, muodon jumalaisen sai..
<3
Sopii molempiin K ja B tämä biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jossu
No voi perhana. Täytyy kytätä jos sais lipun jostain.
On se.
Niin oli, sori, se piti sanoa! Landepaukkupäässäni meni kaikki samaan Etelä-Helsinki -nippuun