Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
80901/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimimerkillinen seikkailen kummassakin ketjussa, tosin oon lähinnä tyytynyt jälleen vain lurkkimaan (yhden viestin oon kirjoittanut anonyymina). Taiteilujani aion kyllä jatkossakin postata nimimerkin kera, sen verran taiteilijan ylpeyttä mulla on 😊

Asiasta kukkaruukkuun: oliko täällä ketään K:n Pakkahuoneen keikalle menijöitä? Sorruin nimittäin ostamaan sinne lipun, mullahan oli siis entuudestaan tiedossa Logomon Pikkujoulut 🙈😄 Joksujen keikoille en valitettavasti pääse 😔

- Jossu

Mä muistelisin että on porukkaa menossa sinne Pakkahuoneelle, oisko ollut peräti kukkiskin. Ja itseäkin kiinnostelis. Pikkujouluihin minä ainakin olen menossa ja lauantaina Harjavaltaan :)

Onko muuten Harjavalta loppuunmyyty?

No voi perhana. Täytyy kytätä jos sais lipun jostain.

On se.

Harmi! Jos kävis tuuri, että sais jostain hankittua lipun.

Vierailija
80902/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai semmonen kaulakorumedaljonki jossa on bojanin kuva sisällä 😅 ja bojanille samanlainen käärijästä

No niin, nyt sitten duunaamaan sellaista sukkien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80903/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Excuse me butting in, but we should limit ourselves to commenting only on the things K. shares with us, i.e. the things in his life that he wants us to see. Without doing cross-checks, stalking, checking people close to him, I don't find him respectful towards K. His relationship with Bojan is different because they themselves shared things, they didn't spread the things they wrote daily which remain private to each other. Don't we want to get to the point that K. also deactivates his accounts? So let's stop looking obsessively at the reflections in the glasses or at the dust on the floor.

I agree.. it's impossible to control everyone here, but I find it so disrespectful to try and dig up things he doesn't want to share

Vierailija
80904/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko kukaan viemässä muita lahjoja kuin neulomuksia?

Vierailija
80905/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille, minä en ole mennyt mihinkään. Tuosta stalkkauksesta; joku oli nyt ilmeisesti sitten kaivanut minusta tietoja, koska sain yrityksen sähköpostiin aika häiriintyneen viestin viime viikolla. Luulen kyllä, että se on joku joka oikeasti tuntee minut ja tunnisti minut täältä viitaten asioihin mitä viestissä oli. Jos se jatkuu, en jätä asiaa tähän viranomaiset saa hoitaa.

Viikonlopun olin Ibizalla en ole siis palstaillut. Minulla on teille hyvä juttu sieltä ja se liittyy Kärtsään. Kirjoitan kohta lisää, kunhan vieraat lähtevät.

💚🌹🌹

Vierailija
80906/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Excuse me butting in, but we should limit ourselves to commenting only on the things K. shares with us, i.e. the things in his life that he wants us to see. Without doing cross-checks, stalking, checking people close to him, I don't find him respectful towards K. His relationship with Bojan is different because they themselves shared things, they didn't spread the things they wrote daily which remain private to each other. Don't we want to get to the point that K. also deactivates his accounts? So let's stop looking obsessively at the reflections in the glasses or at the dust on the floor.

Wow. Thanks for your input.

Someone, somewhere will always obsess. Like over any celebrity. K is responsible for what he puts out in the public, so he should carefully check for every and any reflection or unwanted appearance of people he doesn't want to expose to the masses. Otherwise it will be noticed and commented upon.

Ja sama suomeksi tai sitten ei.

Vierailija
80907/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko kukaan viemässä muita lahjoja kuin neulomuksia?

En vie lahjaa :D

Vierailija
80908/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai semmonen kaulakorumedaljonki jossa on bojanin kuva sisällä 😅 ja bojanille samanlainen käärijästä

CDON .comilla on halpoja medaljonkeja 😂 oon itselleni ostanut sieltä.

Vierailija
80909/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa jaettiin Härtsän pitämä jumppahetki, CCC kohdasta 5:10.

https://areena.yle.fi/1-65848947

Pitääkö nyt alkaa jumppaamaan H tahtiin? Näkyy olevan osassa muitakin jumppahetkiä mukana.

Vierailija
80910/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan kaikille, minä en ole mennyt mihinkään. Tuosta stalkkauksesta; joku oli nyt ilmeisesti sitten kaivanut minusta tietoja, koska sain yrityksen sähköpostiin aika häiriintyneen viestin viime viikolla. Luulen kyllä, että se on joku joka oikeasti tuntee minut ja tunnisti minut täältä viitaten asioihin mitä viestissä oli. Jos se jatkuu, en jätä asiaa tähän viranomaiset saa hoitaa.

Viikonlopun olin Ibizalla en ole siis palstaillut. Minulla on teille hyvä juttu sieltä ja se liittyy Kärtsään. Kirjoitan kohta lisää, kunhan vieraat lähtevät.

💚🌹🌹

Stalkkaaminen ei täällä rajoitu K&B:hen, nyt sinäkin sait osasi... Toivon parasta sinulle! Odotan jatkoraporttia

Vierailija
80911/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Ihanaa että olet täällä! Älä luovuta, kaikki tuki sulle. 🌺

Vierailija
80912/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tampereen keikalle menijöitä? Tunteeko kukaan sitä Olympiaa? Minkä tyyppinen paikka se on? Oon menossa yksin ja vähän jännittää.

Ei mikään kovin suuri paikka. Googlaa niin löydät kuvia. Olen tulossa myös, mutta en ole aiemmin käynyt. Sijainnin kävin tsekkaamassa, kun olin kesällä Tampereella. Siinä olisi hotelli Tammer ihan melkein vastapäätä, mutta olivat jo heinäkuussa nostaneet hinnat yli 200 euroon yö. Kun tulen kauempaa, varasin Koskipuistosta huoneen.

Vierailija
80913/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Of course it's B 😂🥰

https://vm.tiktok.com/ZGJGuQkcB/

Vierailija
80914/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallahan kaikki onkin totta. Minäkin pers paljaana täällä pyörin nautojen kanssa.

T. Olavi

Ja me!

T. Ake, Make & Pera

Vierailija
80915/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linnanjuhlien pukukoodi muuttunut kun tumblerissa arvuutellaan käärijän mahdolliseksi asuksi smokkia? (Tumma puku) Ainakin ennen pukukoodi oli white tie eli juhlapuku, mikä tarkoittaa miehellä frakkia, mitä ei ollut edes äänestysvaihtoehdoissa 😀 https://www.tumblr.com/king-krisu/726824425633251328/place-your-bets-wh…

Vierailija
80916/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin menossa JO:n keikalle ja haluaisin lahjoa, niin veisin aineettoman lahjan. 🙂 Vaikka joku nimikkovuohi johonkin kehitysmaahan köpöttelemään.

Vierailija
80917/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Of course it's B 😂🥰

https://vm.tiktok.com/ZGJGuQkcB/

Why of course! Everyone so instantly argeeing has me in stitches though 😂😂😂💕

Vierailija
80918/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CDON .comilla on halpoja medaljonkeja 😂 oon itselleni ostanut sieltä.

Onko :D Mä voisin hommata, jos joku luovuttaa ne :D 

Vierailija
80919/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkauksesta puheen ollen Tiktokissa ja Twitterissä on ollut härdelliä, kun jotkut JO fanit ovat stalkanneet Krisin 13-VUOTIASTA pikkusiskoa, lähetelleet kommentteja ja tehneet jopa hänen kuvistaan editin Tiktokiin, "koska on niin söpö". Sisko lopulta itse pyytänyt, että video poistetaan sieltä, kuten monet muutkin. Eli kyllä sitä stalkkausta tapahtuu eri foorumeilla ja eri-ikäisten ihmisten toimesta, mutta eihän se oikein ole kun kohdistuu julkisuuden henkilöiden lähipiiriin, jotka ovat yksityishenkilöitä, varsinkin kyseenalaista kohdistuessaan alaikäiseen lapseen/nuoreen. Ja siis tarkennuksena vielä, asia on tuomittu Twitterissä ja esitetty editin tekijää kohtaan kritiikkiä.

Vierailija
80920/123801 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä tulee lentokenttä-kohtaaminen B:n ja K:n välillä näyttämään. Suloista fanitaidetta! 💙💚

https://twitter.com/KAARlJAN/status/1696162283360067852

Ketju on lukittu.