Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Käärijä on sinkku ja periaatteessa Käärijä kutsutaan linnanjuhliin niin ottaiskohan myrtin mukaan... kun kuitenkin haluaa pitää sen vähän niikun salassa. No sen näkee joulukuussa. Voisko se ottaa Bojanin
Saattaapi saada kutsun avec ,jolloin voi ottaa mukaan kenet haluaa ,en ihmettelisi ,vaikka velipojan ottaisi.
Aveciksi saa ottaa puolison tai vakituisen kumppanin. Tämä huomautus lisättiin kutsuun sen jälkeen kun Rasmuksen Lauri meni juhliin Siiri Nordinin kanssa, vaikkeivät seurustelleet. Ei voi ottaa veljeä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa että ihmiset olivat siinä kävelyssä olleet Käärijän kimpussa ja soittaneet facetimeä kavereille
Hohhoijaa kohta se ei suostu enää mihinkään yhteiskuvaan
Miten ihmeessä se pääsi kotiin sieltä?
Oliko Klla turvamies mukanaan? Siinä Salen kanssa keskustellessa oli Kn takana iso, raamikas mies, joka näytti turvamieheltä (vihreä takki ja tumma lippalakki). Jos oli, olisi kotiin / pois pääsy onnistunut inhimillisesti.
Sama partainen iso mies on taustalla Kalajoella otetussa klipissä, jossa Häärijä on lähdössä vaijeriradalle. On tainnut näkyä Kn lähistöllä etenkin nyt loppukesästä muulloinkin. Eli on turvamies, mitä en kyllä ihmettele lainkaan.
Tukholman turvamies se on. Tai sitten sen kaksoisolento.
Ja se vasemmalla puolella, isompi on Salen (?) turvamies. K en ole muita nähnyt kuin tuon Tukholmakaverin.
Vierailija kirjoitti:
H.O.T. 🔥🔥🔥
Mulla mennyt ihan ohi että B:kin omistaa glitterpöksyt.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Voi Jossu! Katselin piirrustuksiasi ja huomaamatta astuin lattialla olevan sparkling glitter öljypullon päälle ja liukastuin. Löin pääni ja sain aivotärähdyksen. Sairaalassa olin kertonut hoitajille nimekseni Antti Holma ja että olen naimissa Käärijän kanssa. Nyt olen kotona ja onneksi piirustuksesi lohduttavat minua tässä sängyssä maatessani. Mitä opimme, katso Jossun piirustuksia vain kun olet yksin ja istut paikallasi. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen huoltamotyöntekijä sattui matkan varrelle! 😘😄https://instagram.com/stories/bojansstories/3178700962402757709?utm_sou…
En kestä! Rakas! On niiiiiiin ihana!💕
Siis tää tuli mulla instagram reelseissä vastaan jollain ihmetilillä ja mietin, että kylläpä on Bojanin näköinen poika. Ja siis sehän oli Bojan. 😂😂 Ei vitsi mä oon urpo. Pitäis vaan tajuta, että kaikki mun näkemät reelsit on täynnä käärijää ja bojania yhdessä ja erikseen.
On kyllä koomisin trolli melkein ikinä. Siitä sulle pisteitä kyllä. Ja turnauskunnosta. Taidan haluta myös sun lääkkeet 🤣
Vierailija kirjoitti:
Hottis-Kris 🔥
Oliko 5. kuva humalainen Kris?! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJGDJYuc/
Maksin juoksentelua Maks -faneille 😍
Uusi tuttavuus tälle annaliisalle. Onpa söpö 😍
Mikä on annaliisa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kärtsän housuissa pullottaa niin, taitaa olla vessapaperirulla siellä. Tai sitten käynyt leikkauksessa. Melkein napaan asti nostettu nakki jollain alushousuilla, ällöttävää suorastaan. Ei hänellä taida olla muuta annettavaa, niin muna tiskiin vaan. 🤮🤢
Ei muakaan kiinnostaisi katsella sen paljastelua. Tuleva Tuksu kakkonen, miesversio vaan.
Dementiakin näköjään iskenyt kun ei enää muista että minuutti sitten kommentoi jo ihan samaa...
Onko täällä taas käynnissä invaasio vai joku kirjoittelee yksinään negaa Kärtsästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrtti ei varmaan jätä tilaisuutta väliin päästä linnanjuhliin, mutta siis KELATKAA jos käärijä ottais aveciks häärijän 🤪🤪 Toisaalta voihan olla, että ei edes saa avec kutsua. Olihan esim. Robinkin aikanaan yksin, kun kutsu ei ollut avec.
Robinillahan on ollut tyttöystävä pitkään, mutta kun eipä hän julkisuudessa esiinny. Linnan juhlat jos mikä on julkisuutta.
Vaikka tyttöystävästä olisi virallinen tieto julkisuudessa tai olisi esim. jotenkin kertaalleen julkisuudessa esitelty, ei hänen tarvitse olla julkisuudessa eikä varsinaisesti julkisuuden henkilö. Ei vaikka osallistuisi kertaalleen linnan juhliin.
Robin ei ole tainnut olla linnan juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä taas käynnissä invaasio vai joku kirjoittelee yksinään negaa Kärtsästä?
Kyllä nuo vaikuttais samalta näppäimistöltä tulevan. Useampi persoonahan tällä kuitenkin taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Käärijä on sinkku ja periaatteessa Käärijä kutsutaan linnanjuhliin niin ottaiskohan myrtin mukaan... kun kuitenkin haluaa pitää sen vähän niikun salassa. No sen näkee joulukuussa. Voisko se ottaa Bojanin
Saattaapi saada kutsun avec ,jolloin voi ottaa mukaan kenet haluaa ,en ihmettelisi ,vaikka velipojan ottaisi.
Eiköhän se kutsu ole avec. Kyllä toisaalta tuntuisi oudolta, jos veljensä ottaisi mukaan. Jos gf:n "julkaiseminen" tapahtuu syksyn aikana, niin silloin varmaan menee hänen kanssaan.
Eikö se ole muuttunut niin, etteivät kutsut ole enää avec? Kaikilla pitää olla oma kutsu ja tp kanslia kysyy, kuka se avec on, ellei ole joku ilmeinen puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n rakastaja julkkisnaisten vihaaja?
Okei.
Ketju on niin pilalla.Ei kyllä sovi samaan yksilöön se, että rakastaisi Käärijää ja vihaisi julkkisnaisia. Onpa muuten epämääräinen ilmaisu, julkkisnaisia kun on todella paljon.
Ei me kyllä anneta tämän reppana-trollin pilata tätä ketjua. Hän joutaa pois täältä. Luulisi tämän trollin jo kokevan olonsa täällä huonoksi kaikkien saamiensa kommenttien ja alapeukkujen keskellä.
Eiköhän jatketa.Sopiihan se, sellainen olet.
Ei meitä haittaa sun multipeukuttelut ja viestien poistamiset, se vaan kertoo meidän olevan oikeassa kun reaktiosi on noin vahva. 😘
Ei me täältä lähdetä, toivoa toki saat.
Ei todellakaan lähdetä! Kohti maailman parasta keikkasyksyä mennään <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomoon 4 lippua jäljellä.
T. Logomo-jankkaaja
Tekeeköhän B juhuhu hahaha -päivityksen JO tililtä että Finland sold out.
Ei varmaan, kun ne ovat ilmoittaneet jo ajat sitten, että myytiin loppuun. Ehkä vähän epävirallisesti ilmoittivat silloin, koska areenaa sitten laajennettiin, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kärtsän housuissa pullottaa niin, taitaa olla vessapaperirulla siellä. Tai sitten käynyt leikkauksessa. Melkein napaan asti nostettu nakki jollain alushousuilla, ällöttävää suorastaan. Ei hänellä taida olla muuta annettavaa, niin muna tiskiin vaan. 🤮🤢
Ei muakaan kiinnostaisi katsella sen paljastelua. Tuleva Tuksu kakkonen, miesversio vaan.
Dementiakin näköjään iskenyt kun ei enää muista että minuutti sitten kommentoi jo ihan samaa...
Sulle enemmän poistettavaa. 😘😘
Klikkailr klikkaile, saa sun sormet vähän liikuntaa. :D
En ole itseasiassa ikinä poistattanut täältä yhtään mitään. Osaan skipata jopa nämä sinun puuduttavat juttusi jos haluan. Tänään vaan aikaa jutustella kivoja kanssasi 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrtti ei varmaan jätä tilaisuutta väliin päästä linnanjuhliin, mutta siis KELATKAA jos käärijä ottais aveciks häärijän 🤪🤪 Toisaalta voihan olla, että ei edes saa avec kutsua. Olihan esim. Robinkin aikanaan yksin, kun kutsu ei ollut avec.
Robinillahan on ollut tyttöystävä pitkään, mutta kun eipä hän julkisuudessa esiinny. Linnan juhlat jos mikä on julkisuutta.
Vaikka tyttöystävästä olisi virallinen tieto julkisuudessa tai olisi esim. jotenkin kertaalleen julkisuudessa esitelty, ei hänen tarvitse olla julkisuudessa eikä varsinaisesti julkisuuden henkilö. Ei vaikka osallistuisi kertaalleen linnan juhliin.
Robin ei ole tainnut olla linnan juhlissa?
Robin on ollu Linnan juhlissa 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Voi Jossu! Katselin piirrustuksiasi ja huomaamatta astuin lattialla olevan sparkling glitter öljypullon päälle ja liukastuin. Löin pääni ja sain aivotärähdyksen. Sairaalassa olin kertonut hoitajille nimekseni Antti Holma ja että olen naimissa Käärijän kanssa. Nyt olen kotona ja onneksi piirustuksesi lohduttavat minua tässä sängyssä maatessani. Mitä opimme, katso Jossun piirustuksia vain kun olet yksin ja istut paikallasi. T: viisugay
Voi sinua höpönassua 💚 Toipumisia! 😚🤗
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle enemmän poistettavaa. 😘😘
Klikkailr klikkaile, saa sun sormet vähän liikuntaa. :DEn ole itseasiassa ikinä poistattanut täältä yhtään mitään. Osaan skipata jopa nämä sinun puuduttavat juttusi jos haluan. Tänään vaan aikaa jutustella kivoja kanssasi 🤗
Hah hah, älä jaksa valehdella narsu pieni. :)
Sähän olet siellä ihan raivoissasi. :D
Mistä haluaisit jutella, kultsipuppeli? Lupaan sulle aivan jakamattoman huomioni, sitähän sinä olit vailla?
H.O.T. 🔥🔥🔥
https://vm.tiktok.com/ZGJGDcB5h/