Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJGDJYuc/
Maksin juoksentelua Maks -faneille 😍
Uusi tuttavuus tälle annaliisalle. Onpa söpö 😍
Tsot tsot annaliisa se on melkein sakkolihaa vielä.
Jaa, joku päätti sitten esiintyä minuna 😳 Oon kai otettu, muttei kyllä tarvitsisi... Ja joo, yritän olla välittämättä ilkeilyistä 😊
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossu, teet upeita kuvia, oot taitelija! Älä välitä tosta yhdestä (ja samasta) reppanasta, joka täällä haukkuu kaikki vuoronperään.
😘💕Kiitos, en välitä. 😊 Olen huomannut, että se haukkuu jokaisen naisen täällä, mitä lahjakkaampi, sen pahemmin. Käärijä saanut sen sympatiat jostain syystä, ehkä sukupuolensa. Mutta K onkin ihana.
Hienoja piirustuksia Jossu 💛 ja tosiaankin älä välitä. Näyttää se vihaavan Kärtsääkin kommenttien perusteella. Ja me rakastetaan Kärtsåä.
T. Lista gaySe kylläkin rakastaa kärtsää pakkomielteisesti.
Kukapa ei rakastaisi.
T. B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K näyttää super hyvältä noissa kuvissa/videoissa Salen kanssa! Kunnon rokkistara look.
Näyttää aina pelleltä. Varmaan todella ruma ilman meikkiä. Viekö se edes roskia ilman sotamaalausta, onko missään kuvaa miltä näyttää oikeasti? Ja miksi sillä on rysssäin kampaus?
Linkatkaa tänne kuva kärtsästä ilman meikkiä, tahdon myös nähdä!
Tuskin sellaisia on, äijällä niin huono itsetunto että nukkuu ja saunookin ne naamassa. 😁 ainakin meikin suttuisuudesta päätellen.
Käärijä on meikkipelle. 🤡 Kauanhan sillä kestää lärvin laittaminen edustuskuntoon?
Käärijä oli Valkeakosken keikalla keskiviikkona ilman meikkiä ja se oli silloinkin niiiin kaunis ja seksikäs💔🔥
Kuvia meikittömästä K:sta?
Onpas täällä tänään inhottavaa kommentointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Wau, hieno mopokuva! Minusta tämä on paras piirros sun tekemistä mitä olen nähnyt <3
Kiitos taas Jossu hyvistä kuvista.
Ihmettelin tässä olisiko ollut pari päivää sitten, kun jossain feedissä tuli vastaan Käärijästä muutama piirustus, jotka olivat kuin sinä olisit ne piirtänyt. Mutta ei sitten olleetkaan.
Älä tosiaan välitä tuosta ikävästä ihmisestä. Kuten Viisuguy totesi vihaa tuo ihminen Kääriääkin. On näitä ainakin kaksi tylyttäjä-trollia, jotka vihaavat Käärijää todella avoimesti. Siksikin ihmetyttää, mitä he ylipäänsä tekevät tällä K&B-fiilistely-palstalla. En usko heidän olevan bojanistejakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Wau, hieno mopokuva! Minusta tämä on paras piirros sun tekemistä mitä olen nähnyt <3
Kiitos taas Jossu hyvistä kuvista.
Ihmettelin tässä olisiko ollut pari päivää sitten, kun jossain feedissä tuli vastaan Käärijästä muutama piirustus, jotka olivat kuin sinä olisit ne piirtänyt. Mutta ei sitten olleetkaan.
Älä tosiaan välitä tuosta ikävästä ihmisestä. Kuten Viisuguy totesi vihaa tuo ihminen Kääriääkin. On näitä ainakin kaksi tylyttäjä-trollia, jotka vihaavat Käärijää todella avoimesti. Siksikin ihmetyttää, mitä he ylipäänsä tekevät tällä K&B-fiilistely-palstalla. En usko heidän olevan bojanistejakaan.
Siis *Lista gay (ei Viisu ...)
Vierailija kirjoitti:
Osaan lauseita sieltä täältä ja lausuminen on mitä on :D
Tää on musta jännittävää! En siis pahantahtoisesti, mutta itse olin yllättynyt miten HELPPOA sloveenin lausuminen on suomipohjalta, vokaalit kun on käytännössä kaikki samoja "puhtaita" vokaaleja mitä suomessakin + laulaessa ei tarvitse pahemmin huolehtia intonaatioista kun seuraa vaan säveltä.
Itse pääsen osassa biisejä jo ns. TULKITSEMAAN, vastaanajavien ja liikennevaloissa edessäolevien riemuksi :')). Kun ei mene liikaa energiaa siihen lausumispuoleen.
Puhun myös ranskaa, ja toki c ja ž ja jotkut h-kirjaimet on helpompia lausua sen pohjalta kun ne suomesta ikään kuin puuttuu.
Nytkö mennään tosiaan Käärijän ulkonäköä kommentoimaan, et ilman meikkiä ja botoxia "ruma". Voi hyvä luoja mitä pskaa. Älkää nyt viitsikö oikeesti.
Logomoon 4 lippua jäljellä.
T. Logomo-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Nytkö mennään tosiaan Käärijän ulkonäköä kommentoimaan, et ilman meikkiä ja botoxia "ruma". Voi hyvä luoja mitä pskaa. Älkää nyt viitsikö oikeesti.
Etkö osaa trollausta erottaa?
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen täällä tuota harrastaa.
Maks on 18v. (Ellei pian 19v.) Et joo "melkein" sakkolihaa ja teinihän se vielä on, mut ihailla saa. Hän on söpö kuin mikä. Maks on Krisin pikkuveli. Anna-liisalle tiedoksi nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten K viettää lopun sunnuntain pressan kanssa käveltyään? Mitä veikkaatte?
Yläpeukku: pelaa kotona pleikkaa, katselee leffoja, löhöilee
Alapeukku: studiolla töitä tehdenOliko se muka siellä kävelemässä? Itse katsoin MTV 3:n siuilta sitä kävelytapahtumaa ja Sauli siellä kyllä ensin puhui jotain ja sitten lähti kävelemään ihmisten kanssa, mutta Käärijää ei näkynyt missään.
Oli.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/768d0940-5319-4473-9810-8b5cc4754…
Oliko pidemmän aikaakin kävelemässä vai käviköhän vaan moikkaamassa Saulia? Ei nimittäin näkynyt siinä tilaisuuden alussa, eikä myöskään lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Logomoon 4 lippua jäljellä.
T. Logomo-jankkaaja
Tekeeköhän B juhuhu hahaha -päivityksen JO tililtä että Finland sold out.
Vierailija kirjoitti:
K näyttää super hyvältä noissa kuvissa/videoissa Salen kanssa! Kunnon rokkistara look.
Niin näyttää ja tunnelma on ihanan lämmin ja humoristinen <3
Vierailija kirjoitti:
Iloinen huoltamotyöntekijä sattui matkan varrelle! 😘😄https://instagram.com/stories/bojansstories/3178700962402757709?utm_sou…
En kestä! Rakas! On niiiiiiin ihana!💕
Vierailija kirjoitti:
Maks on 18v. (Ellei pian 19v.) Et joo "melkein" sakkolihaa ja teinihän se vielä on, mut ihailla saa. Hän on söpö kuin mikä. Maks on Krisin pikkuveli. Anna-liisalle tiedoksi nämä.
Kiitos infosta! Juu ihan viattomasti kommentoin, että söpö poitsu. Huoli pois, niissä mun villimmissä kuvitelmissa on ihan joku muu 😜
Käärijä oli Valkeakosken keikalla keskiviikkona ilman meikkiä ja se oli silloinkin niiiin kaunis ja seksikäs💔🔥