Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H.O.T. 🔥🔥🔥
Mulla mennyt ihan ohi että B:kin omistaa glitterpöksyt.
Tietysti pitää olla, koska Jerelläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJGDJYuc/
Maksin juoksentelua Maks -faneille 😍
Uusi tuttavuus tälle annaliisalle. Onpa söpö 😍
Mikä on annaliisa?
Annaliisa syttyy Kärtsäristä. Umk-ketjussa meitä oli monta ;)
https://www.instagram.com/reel/CqdDJQnvioj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kärtsän housuissa pullottaa niin, taitaa olla vessapaperirulla siellä. Tai sitten käynyt leikkauksessa. Melkein napaan asti nostettu nakki jollain alushousuilla, ällöttävää suorastaan. Ei hänellä taida olla muuta annettavaa, niin muna tiskiin vaan. 🤮🤢
Ei muakaan kiinnostaisi katsella sen paljastelua. Tuleva Tuksu kakkonen, miesversio vaan.
No älkääpä sitten katselko. Ei se ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kärtsän housuissa pullottaa niin, taitaa olla vessapaperirulla siellä. Tai sitten käynyt leikkauksessa. Melkein napaan asti nostettu nakki jollain alushousuilla, ällöttävää suorastaan. Ei hänellä taida olla muuta annettavaa, niin muna tiskiin vaan. 🤮🤢
Ei muakaan kiinnostaisi katsella sen paljastelua. Tuleva Tuksu kakkonen, miesversio vaan.
Dementiakin näköjään iskenyt kun ei enää muista että minuutti sitten kommentoi jo ihan samaa...
Sulle enemmän poistettavaa. 😘😘
Klikkailr klikkaile, saa sun sormet vähän liikuntaa. :DEn ole itseasiassa ikinä poistattanut täältä yhtään mitään. Osaan skipata jopa nämä sinun puuduttavat juttusi jos haluan. Tänään vaan aikaa jutustella kivoja kanssasi 🤗
Ainahan sulla on aikaa, olet täällä joka päivä seitsemästä yhteentoista. 😆
No siis yleensä kyllä Suomen aikaan n klo 11 eteenpäin arviolta tunnin-pari ja sitten illasta 19 maissa tulen takaisin paikoille ellei ole sali-ilta. Noina päivinä sitten vasta 21 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on annaliisa?
Okei. Mistä se annaliisa tulee?
Vierailija kirjoitti:
Bändärihoroja ei esitellä äidille eikä saulille.
Sikset ole nähnyt kumpaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Voi Jossu! Katselin piirrustuksiasi ja huomaamatta astuin lattialla olevan sparkling glitter öljypullon päälle ja liukastuin. Löin pääni ja sain aivotärähdyksen. Sairaalassa olin kertonut hoitajille nimekseni Antti Holma ja että olen naimissa Käärijän kanssa. Nyt olen kotona ja onneksi piirustuksesi lohduttavat minua tässä sängyssä maatessani. Mitä opimme, katso Jossun piirustuksia vain kun olet yksin ja istut paikallasi. T: viisugay
Voi sinua höpönassua 💚 Toipumisia! 😚🤗
- Jossu
Kiitos, kun teet näitä piirustuksia ja yrität niiden avulla luoda parempaa tunnelmaa tähän ketjuun. Tällä hetkellä täällä vallitsee taas aivan järkyttävä fiilis, joten sinunkaltaisista kaivataan tänne kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä koomisin trolli melkein ikinä. Siitä sulle pisteitä kyllä. Ja turnauskunnosta. Taidan haluta myös sun lääkkeet 🤣
Möhömaha trolli taisi käydä päivällä kävelylenkillä varmistamassa tämän päivän turnauskuntoaan, stalkkaamalla samalla Salea ja Käärijää.
Voi sitä kateuden määrää, jota nyt purkaa Käärijää vihaamalla. Trollin läkitys ei kyllä vaikuta olevan muuten kohdillaan.
Möhid istuu täällä 24/7 ja poistelee muiden viestit, tämä on hänen ketjunsa. :D
Etkö halunnutkaan jutella mun kanssa? Voi kyynel. Olisin niin halunnut tietää mihin aikaan itse palstailet. Voitaisiin vaikka sopia päivittäiset treffit.
Vierailija kirjoitti:
Paljon käärijän piti maksaa sanomalle tästä ketjusta? XD
0€, teen tätä hyvää hyvyyttäni.
T. Superfani sanomalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on annaliisa?
Anna-Liisan runoja kaipaan. T: Rivo-Riitta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dementiakin näköjään iskenyt kun ei enää muista että minuutti sitten kommentoi jo ihan samaa...
Klikkailr klikkaile, saa sun sormet vähän liikuntaa. :DEn ole itseasiassa ikinä poistattanut täältä yhtään mitään. Osaan skipata jopa nämä sinun puuduttavat juttusi jos haluan. Tänään vaan aikaa jutustella kivoja kanssasi 🤗
No siis yleensä kyllä Suomen aikaan n klo 11 eteenpäin arviolta tunnin-pari ja sitten illasta 19 maissa tulen takaisin paikoille ellei ole sali-ilta. Noina päivinä sitten vasta 21 jälkeen.
Taitaa olla useampi trolli tänään palstalla. Lieneekö Aitokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändärihoroja ei esitellä äidille eikä saulille.
No nyt narsu on niin vihainen että horottelukin viimein alkoi. :D
Eikö se olekaan kunnianloukkaus? :D
Ei ole, kyllä naiset ovat sellaisia. Vain käärijän arvostelu täyttää kunnianloukkauksen kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Etkö halunnutkaan jutella mun kanssa? Voi kyynel. Olisin niin halunnut tietää mihin aikaan itse palstailet. Voitaisiin vaikka sopia päivittäiset treffit.
Koko ajanhan me tässä jutellaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä koomisin trolli melkein ikinä. Siitä sulle pisteitä kyllä. Ja turnauskunnosta. Taidan haluta myös sun lääkkeet 🤣
Möhömaha trolli taisi käydä päivällä kävelylenkillä varmistamassa tämän päivän turnauskuntoaan, stalkkaamalla samalla Salea ja Käärijää.
Voi sitä kateuden määrää, jota nyt purkaa Käärijää vihaamalla. Trollin läkitys ei kyllä vaikuta olevan muuten kohdillaan.
Mikäli et ole huomannut, koko ketju on trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla useampi trolli tänään palstalla. Lieneekö Aitokin?
Tuskin, mutta Feikki on kyllä paikalla.
Möhid lienee Möhiksen arabiversio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan me tässä jutellaan??
Joo mut et vastannut noihin mun tarkkoihin palstailuaikatauluihin mitään tökeröä. Oon tosi pettynyt. Kärde muuten on ihana. Meikillä tai ilman. Ja sen pylly on tosi söpö just niitten sen omien jalkojen päällä.
Vierailija kirjoitti:
H.O.T. 🔥🔥🔥
En ole soittanut skittaa, mut tosta tuli mieleen, et aiheuttaako tietty sähköinen värinä 🎸🎶 tuntemuksia johonkin kehonosaan?😳