Koska puolisosi sanoi sinulle viimeksi että rakastaa sinua?
Tai sinä hänelle?
Kuinka usein haluaisit kuulla sen?
Kommentit (42)
Tänään aamulla muistaakseni. Yleensä joka päivä sanomme noin toisillemme. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Tykkään, on kiva kertoa rakastavansa ja kuulla olevansa rakastettu. Onneksi mieskin pitää siitä.
Tänään aamulla kun lähdin töihin.
Mieheni sanoo joka päivä rakastavansa minua. Olemme olleet yhdessä 20+ vuotta.
Eilen. Ei ole suurta merkitystä kuinka usein sanoo. Tiedän sanomattakin.
En rehellisesti edes muista. Vuosia vuosia sitten. Varmaan joskus alkuaikoina? Jos edes sitäkään. Ei kyllä ole sanonut niin että muistaisin.. yhdessä 8v
Kun näitä vastauksia lukee niin herää kysymys, onko siinä onnellisen liiton salaisuus? Että kertoo sen miltei päivittäin.
Tänä aamuna, sanomme sen toisillemme useimmiten päivittäin. Se myös näkyy kaikessa, että rakastamme toinen toisiamme. Yhdessä olemme olleet pian 35 vuotta.
Ei varmaan koskaan ole sanonut. En enää edes odota. Jos nyt sanoisin, oletan, että on joko kuolenamsairas tai tullut uskoon.
Sehän menettää jo merkityksensä, jos sitä hoetaan joka päivä.
Mieheni on sanonut, että hän ilmoittaa jos tilanne muuttuu. Hän ei ole romantikko, enkä minäkään enää. Seura tekee kaltaisekseen. Olen tyytyväinen, sillä käytös kyllä kertoo, että rakastaa. Ei ne sanat, vaan ne teot, jotka merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä vastauksia lukee niin herää kysymys, onko siinä onnellisen liiton salaisuus? Että kertoo sen miltei päivittäin.
Tuskin pelkästään, eiköhän tärkeintä ole, että oikeasti kokee niin ja haluaa osoittaa sen. Sanoin ja teoin. Olisi aika kauheaa jos sen sanoisi ikään kuin automaationa ilman, että myös tarkoittaa mitä sanoo. Mutta mielestäni on kyllä tärkeää vaikka joka päivä pysähtyä hetkeksi miettimään, tiedostamaan, mikä siitä kumppanista tekeekään ihanan, ettei päivittäiset pikkuärtymykset peitä sitä alleen.
Mun ihanan rakas mies ilmoitti tänään lounastauollaan, että rakastaa mua ikuisesti. Minä kerroin hänelle saman asian eilen illalla ennen kuin nukahdimme sylikkäin. Tosin hän sanoi mulle silloinkin, että olen kaikkein rakkainta koko maailmassa:)
Tänä aamuna. Joka päivä sanomme sen toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sanonut, että hän ilmoittaa jos tilanne muuttuu. Hän ei ole romantikko, enkä minäkään enää. Seura tekee kaltaisekseen. Olen tyytyväinen, sillä käytös kyllä kertoo, että rakastaa. Ei ne sanat, vaan ne teot, jotka merkitsee.
Ei menetä merkitystään. Ihmiset vain ovat erilaisia. Toiset tykkäävät myös sanallisesti ilmaista tunteitaan. Kyllä meilläkin osoitetaan myös teoilla rakkautta, vaikka kerromme joka päivä rakastavamme. Me vaan tykätään kumpikin sellaisesta "olet rakas, kulta" -lässytyksestä, kun te taas ette välitä siitä. Ei kumpikaan tapa ole väärä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sanat sulje tekoja pois?
Meillä sanotaan melkein päivittäin, että rakastetaan. Se sopii meille kummallekin vaikka kummankaan lapsuudenkotona ei ole ollut tapana sanoa rakastavansa.
Mitä tekoihin tulee niin kyllä meillä se rakkaus näkyy niissäkin. Puhumme toisillemme nätisti eikä viitsitä riidellä.
Tänä aamuna.
33 vuotta oltu naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä edelleenkin (14 vuoden jälkeen) aivan kauhea romantikko vaikka puolisoni ei ole juuri yhtään.
Itse sanon lähes joka päivä, vastaukseksi saan jotain mutinaa mitä nyt tik tokin selaamiselta ehtii sanomaan
Oiskohan joskus alkuaikoina kun tavattiin? Eli reilut 40 vuotta sitten.
Itse en ole sanonut kertaakaan. Sanat on sanoja, teot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ekan vastaajan liiton onnellisuus on ihan toisissa sanoissa ja teoissa. Tovotetaan hyvät yöt iltaisin, vaikka toinen on reissussa. Se pieni kosketus ohi kulkiessa. Pienet palvelukset, kahvin keittäminen tai auton laittaminen töpseliin, pyytämättä. Arvostus ja toisen mielipiteen kunnoittaminen kaikessa käytöksessä.
Varmaan vuonna 2000 loppukesästä, silloin päätettin muuttaa yhteen Tammikuussa tavattiin.
Me kerrotaan jos tilanne muuttuu, ei lässytetä ajankuluksi.