Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kääryn ig ja taas SF ekana kommentoimassa. 🙈
Fanikäytöstä kytätä toisten kommentointeja
Heh, Kärppy päivittänyt instaan päiväkävelystä Saulin kanssa.
Madame Cykan Instassa taas Bojan ihan baby girl girly girl pesee auton ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa näistä jutuista alkaa mennä taas jo kunnianloukkauksen puolelle.
Joo, tuossa edellä olevassa ketjussa vaihdettu lennosta keskustelun aihetta kesken keskustelun. Tosi typeriä kommentteja. Alkaa tosiaan olla kunnianloukkauksen kriteerit täyttävää sisältöä.
Mikä sellaista muka on? Mikset itke samaa niissä ketjuissa, joissa todella törkeästi maalitat julkkisnaisia?
Erehdyit henkilöstä. En ole koskaan maalittanut ketään julkkisnaista enkä ketään muutakaan. Ei kuulu tapoihini. Nämä kommentit liittyvät siis edellisellä sivulla kirjoitettuihin ketjuosuuden kommentteihin, joista toinen palstailija kirjoitti ekan huomion, että kommentit alkoivat olla jo kunnianloukkauksen puolella.
K näyttää super hyvältä noissa kuvissa/videoissa Salen kanssa! Kunnon rokkistara look.
Presidentinkanslian IG storyssa näkyy fanit. Kivasti ekana kuvana feedissa K :)
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi taas mun piiperryksiä 😉
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/726820218552434688/piiperryksi%…Elämä ei oo reilua. Oon tässä muutamana päivänä tuhertanut sellaista viatonta kuvaa K:sta ja B:sta, ja on ollut hirveä tuskien taival naamojen piirtämisestä. Jotenkin siedettävän näköisiksi sain ne eilen, mutta päätin pitää välipäivän tästä työstä ja tehdä tänään jotain ihan muuta. No, se jotain oli nuo K mopolla- ja sormi suuhun -kuvat 😅 Ja nämähän sitten sain piirustettua pelottavankin helposti. Ei kai tää oo universumin viesti mulle, että mun täytyisi tästä lähtien keskittyä tekemään suosiolla vain po rnompia sutauksia K:sta? 🙈🤣
- Jossu
Wau, hieno mopokuva! Minusta tämä on paras piirros sun tekemistä mitä olen nähnyt <3
Jossu, teet upeita kuvia, oot taitelija! Älä välitä tosta yhdestä (ja samasta) reppanasta, joka täällä haukkuu kaikki vuoronperään.
😘💕
ARE YOU rannekoru
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1695069050865336822/photo/2 [/quote]
Hottis-Kris 🔥
olipa upeita nuo jossun piirtokset 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K näyttää super hyvältä noissa kuvissa/videoissa Salen kanssa! Kunnon rokkistara look.
Näyttää aina pelleltä. Varmaan todella ruma ilman meikkiä. Viekö se edes roskia ilman sotamaalausta, onko missään kuvaa miltä näyttää oikeasti? Ja miksi sillä on rysssäin kampaus?
Linkatkaa tänne kuva kärtsästä ilman meikkiä, tahdon myös nähdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossu, teet upeita kuvia, oot taitelija! Älä välitä tosta yhdestä (ja samasta) reppanasta, joka täällä haukkuu kaikki vuoronperään.
😘💕Kiitos, en välitä. 😊 Olen huomannut, että se haukkuu jokaisen naisen täällä, mitä lahjakkaampi, sen pahemmin. Käärijä saanut sen sympatiat jostain syystä, ehkä sukupuolensa. Mutta K onkin ihana.
Hienoja piirustuksia Jossu 💛 ja tosiaankin älä välitä. Näyttää se vihaavan Kärtsääkin kommenttien perusteella. Ja me rakastetaan Kärtsåä.
T. Lista gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salesta tulee uusi tanssija K:lle, ja K kutsui itsensä linnanjuhliin, pukukin on jo! :D
Menee sillä hää/palace puvulla. Kärde on visu ei osteta uutta pukua kaikkiin pippaloihin 🤣
Sinne ei mennä vaaleassa puvussa. Kutsussa tumma puku. Olen ollut.
Joku meni sinne kyllä pinkissä puvussa. Mutta joo, mieluummin joku muu puku kuin tuo valkoinen,
Ei hyvää päivää jos K luulee voivansa mennä linnan juhliin jollain vaalealla kesäpuvulla😭 Se varmaan kuuluu niihin, jotka on ainakin aiemmin haukkunut noita juhlia ja niihin menijöitä elitisteiksi. Toivottavasti osaa nyt arvostaa kutsua, JOS sellaisen saa.
Toivottavasti ei saa.
Eiköhän se ole miehille tumma puku. Mutta on siellä kait joitakin ollut, jotka on tuon etiketin sivuuttaneet. Luulisi, että J/K:lle passaisi etikettiin sopiva puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘💕Kiitos, en välitä. 😊 Olen huomannut, että se haukkuu jokaisen naisen täällä, mitä lahjakkaampi, sen pahemmin. Käärijä saanut sen sympatiat jostain syystä, ehkä sukupuolensa. Mutta K onkin ihana.
Hienoja piirustuksia Jossu 💛 ja tosiaankin älä välitä. Näyttää se vihaavan Kärtsääkin kommenttien perusteella. Ja me rakastetaan Kärtsåä.
T. Lista gay
Se kylläkin rakastaa kärtsää pakkomielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lista gaySe kylläkin rakastaa kärtsää pakkomielteisesti.
Sit puhutaan vissiin eri henkilöstä kuin juuri nyt palstalla riehuvasta, K:ta haukkuvasta trollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lista gaySe kylläkin rakastaa kärtsää pakkomielteisesti.
Siksi käy riehumassa tässä ketjussa, koska ei kestä että B on K:lle rakkaampi. Haluaisi itse uida Kärpyn pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJGDJYuc/
Maksin juoksentelua Maks -faneille 😍
Uusi tuttavuus tälle annaliisalle. Onpa söpö 😍
Vierailija kirjoitti:
Heh, Kärppy päivittänyt instaan päiväkävelystä Saulin kanssa.
Rakastan K instapäivityksiä! Vierekkäisissä kuvissa T yhteistyö ja Salen kanssa päiväkävelyllä. Sit keikkajuttujen välissä kuuluisa housukuva. Ai että :D
Onneksi ne on kevyitä kantaa :D