Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei tiennyt hylkeestä mitään! 😮

En tiedä mistä koko hyljejuttu on lähtöisin koska ei se Bojankaan siitä tiennyt.

Bojan on kyllä ihan järjettömän söpö ja karismaattinen. Ja kielinero.

Mitä kieliä hän osaa?

Sloveniaa, serbiaa, englantia, espanjaa.

Ja näytti osaavan myös ranskaa jonkin verran.

Oppii todella nopeasti muita koska suomeksikin oppi heti. Siis kielilahjakkuus selkeästi.

Kyllä se kärtsänkin kielenkäyttö aika lahjakasta on🙈

Vierailija
42/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä koko hyljejuttu on lähtöisin koska ei se Bojankaan siitä tiennyt.

Mitä kieliä hän osaa?

Mitä hän ei osaa. Vaikka hän näyttää aika harmittomalta hymypojalta, on aika rautainen osaaja.

Paras oli video, jossa kåveli kadulla, oiskohan ollu bändin kanssa ja väänti jotain oikein paksulla Liverpoolin murteella ja heti perään Käärijäenglannilla. Apua...mihin olen kadottanut videon.

Teki kyllä vaikutuksen Bojanin kielipää.

Jos joku löytää niin linkatkaa 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tämä "pari" iskee meihin heteronaisiin. Vai olenko ainut?

Oon pan.

Vierailija
44/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kieliä hän osaa?

Oppii todella nopeasti muita koska suomeksikin oppi heti. Siis kielilahjakkuus selkeästi.

Umk ketjuun voi ehkä mennä fiilistelee sitä...😁.täällä shipataan boytsuja

Vierailija
45/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kieliä hän osaa?

Mitä hän ei osaa. Vaikka hän näyttää aika harmittomalta hymypojalta, on aika rautainen osaaja.

Paras oli video, jossa kåveli kadulla, oiskohan ollu bändin kanssa ja väänti jotain oikein paksulla Liverpoolin murteella ja heti perään Käärijäenglannilla. Apua...mihin olen kadottanut videon.

Teki kyllä vaikutuksen Bojanin kielipää.

Youtubessa laulaa yhdessä klipissä Cha cha chaata. Hämmentävää, sillä Bojanin suomen kielen ääntämys on liki täydellistä. Yleensä suomen kieli on vaikeaa ääntää, vaikka se lausutaan kuten kirjoitetaan.

Juurikin näin. Hän myös opettelee koko ajan sanoja, intonaatioita jne eli omaksuu koko ajan.

Antoi pitkän haastattelun Espanjan teeveelle loistavalla espanjalla ja lauloi Ranskan kappaletta älyttömän hyvin.

Vierailija
46/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestin Sloveniaa viisuissa. Ihan hyvä biisi, mutta äänestin Käärijän vuoksi. 

Minäkin äänestin ja monta kertaa. En ole koskaan ennen tehnyt niin. Äänestin myös Lukea. Mä tykkään kyllä oikeasti Bojanin äänestä.

Sama täällä, ekaa kertaa ikinä äänestin ja vielä monta kertaa:D kiitoksena heille kaikista hauskoista hetkistä, jota saanu nähdä somessa ja tästä ihmettelyilosta!

Vierailija
47/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Bojan making out with Conor from Wild Youth - During the after party of the Madrid pre party, Bojan was involved in a rather passionate make out season with the Wild Youth singer Conor.

Löyty tästä ketjusta:

https://twitter.com/povejmikatrina/status/1658397647550414849?s=46&t=aC…

Muutakin mielenkiintoista tietoa bändistä 🧐😀

Vierailija
48/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pari? Heteroja molemmat.

Fiktiivisessä shippausmaailmassa

Onhan sekin tosi iso ja harvinainen asia, jos ovat toisilleen niin läheisiä kuin tuosta Käärijän haastattelusta voisi päätellä. Voi olla kestävämpää kuin romanttinen rakkaus. Musta on tullut jotenkin epäilevä, mietin tuota haastatteluakin, että onko tässä nyt joku taka-ajatus ja myös sitä, onko B samaa mieltä suhteesta. Tuota lausetta "I love you" kyllä heitellään niin helposti, että onko sillä mitään merkitystä enää. Mikähän tuon tarkoitus oli, esittää julkinen kutsu.

Vierailija
49/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pari? Heteroja molemmat.

Fiktiivisessä shippausmaailmassa

Onhan sekin tosi iso ja harvinainen asia, jos ovat toisilleen niin läheisiä kuin tuosta Käärijän haastattelusta voisi päätellä. Voi olla kestävämpää kuin romanttinen rakkaus. Musta on tullut jotenkin epäilevä, mietin tuota haastatteluakin, että onko tässä nyt joku taka-ajatus ja myös sitä, onko B samaa mieltä suhteesta. Tuota lausetta "I love you" kyllä heitellään niin helposti, että onko sillä mitään merkitystä enää. Mikähän tuon tarkoitus oli, esittää julkinen kutsu.

Kyllä he selkeästi toisistaan tykkää mutta Bojan ei ole oikeasti niin crazy kuin Käärijä eikä aina ihan ymmärrä mitä Käärijä edes tekee. Hän on ilmeisesti myös aika koulutettu? ja enemmän opiskelijanuori ikänsäkin puolesta.

Mutta oikeasti viihtyvät ihan aidosti yhdessä.

Bojan jaksaa nauraa Käärijän englannille. Siis lämmöllä.

Vierailija
50/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on sosiologi

Onko? Mäkin oon.

Se on sun kollega! Osaisitko selittää mikä saa meidät pohtimaan noiden kahden tekemisiä ja suhdetta viikkokaupalla. Vai kuuluuko se ollenkaan sosiologian alaan🙂

Vierailija
51/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tämä "pari" iskee meihin heteronaisiin. Vai olenko ainut?

No et todellakaan ole. Tuo Bojan vardinkin tuntuu aina vaan hurmaavammalta. Ei ole kyllä Luoja kitsastellut hänen kohdallaan.

Vierailija
52/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko Bojanista tämän vuoden Damiano ? :) Ovat muuten samanikäisiäkin

Vierailija
53/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Bojan making out with Conor from Wild Youth - During the after party of the Madrid pre party, Bojan was involved in a rather passionate make out season with the Wild Youth singer Conor.

Löyty tästä ketjusta:

Mä näin yhden hämmentävän kommentin, en nyt muista missä, mutta siinä kysyttiin, aiotaanko sivuuttaa se, että Bojan on saalistaja. Ensin oli hänen mukaansa seksuaalista häirintää Noaa kohtaan ja sitten Conoria. Käärijä oli kirjoittajan mukaan ainoa, joka ei käskenyt Bojania suksimaan kuuseen. En huomannut mitään kommentteja tuohon kun nopeasti etsin. Olikohan tuossa nyt vähän liioittelua?

Vierailija
54/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kieliä hän osaa?

Umk ketjuun voi ehkä mennä fiilistelee sitä...😁.täällä shipataan boytsuja

Öö sitähän just teen..

Vierailija
55/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas ei kumpikaan itsekseen aiheuta minkään sortin fiiliksiä, ainoastaan herttaisina kavereina (toivoisin että jonain muunakin, en tosin usko sen olevan todennäköistä) tykkään heitä seurata :D

Vierailija
56/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löyty tästä ketjusta:

Mä näin yhden hämmentävän kommentin, en nyt muista missä, mutta siinä kysyttiin, aiotaanko sivuuttaa se, että Bojan on saalistaja. Ensin oli hänen mukaansa seksuaalista häirintää Noaa kohtaan ja sitten Conoria. Käärijä oli kirjoittajan mukaan ainoa, joka ei käskenyt Bojania suksimaan kuuseen. En huomannut mitään kommentteja tuohon kun nopeasti etsin. Olikohan tuossa nyt vähän liioittelua?

Ehkä muut kuin K ei ole vaan tajunneet hänen omalaatuista huumoriaan tai asennettaan ylipäätään. Sen sijaan K on itsekin yhtä hömelö joten ei ihme kun tulevat niin hyvin toimeen eikä tarvitse esittää mitään tylsää tosikkoa.

Vierailija
57/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä HS:n You're my best  friend, I love you, come to Finland -videosta: siitä ei tuu kyllä mulle ainakaan kauheen brothers viboja vaan jotenki intensiivisempi kaipaus Klla. Vs Bojan kutsui Käärijää IG tarinassaan ja muistaakseni Käärijän IG kuvan kommentissa uudeksi veljekseen tms. Semmosta nimeä eivät oo somessa käyttäneet ainakaan mun silmiin toisistaan aiemmin, nii tuli siitä jotenki brotherzonaus olo tai jonkin todistelu muille että eihän tässä mitään, bro-fiilis pohjalla vaan.

Jotenki tuo Käärijän hesarivideo oli musta tosi aito ja teeskentelemätön. Vaikutti, että hällä on kyllä tosiaan Bojania ikävä, millä tavalla ikinä onkaan

Vierailija
58/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.

Vierailija
59/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on sosiologi

Onko? Mäkin oon.

Eikä. Mä olen antropologi. Sivuaineena sosiologia 😌

Vierailija
60/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.

Siihen rabbit holeen ei kannata tipahtaa :D Itse olen ollut shippailija jo n. 15 vuoden ajan. Tosin nykyään luen enemmänkin Kindlestä m/m-romskuja.

Ketju on lukittu.