Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79561/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OSA 3 hyvin

Tussun harominen

Poikien pulleat speedot, Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta,Daddyn kuumat mopo kirmailut,jodel,höpö söpö pihtari Jan,Bojanin kostobrassi, kulissihenkilö ja pakkoraahattu tukikeppi

Sonnyn anoppi,jatkuva kiimainen olo vanhassa piilossa,heterouden hautaaminen,huumorikommentit, Kärden kekkulointi katolla reisiasussa,Heinäpaalin kokoiseksi leviävä sohvap erse ja mätäsreidet feat Kärden ällöp ylly ja Netflix and Chill Kouvolan seisakkeella jysäyttely,complicated kaapissa olo,Antti Holma laittoi Niko Saarisen seinille, mutta mitä teki Orpo, nahkakiltti ilman Nikejä, Tommyn keltainen munasuojus on diy siveysvyö joka estää tihkuvat touhutipat,rageava Eino,Järkkäri-Jarmon känsäset jalat,Pervo-Pirjo, Martinin punainen paita ,Kärtsän k-18 meikit ,mustamakkara kostyymi,poikien mutapaini, öljytyt vartalot, kakkujen syöttäminen toisilleen sekä miestä seinälle,saksalaiset p ersereiät,Boitsun housufetissi ja käsien veivaus,Pojat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista,keski-ikäiset yksinäiset naudat bailaa niin että perna rytkyy, Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää,

Skumppa auki, kosto haastattelu ja p askan luominen innolla, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Herraisä sentään. Miten multa on mennyt ohi tämä kolmas osa.

Mulla myös. Oli vissiin sen verran tuulista aallokkoa tuossa. Mut KIITOS taas listan pitäjälle 🥰

Vierailija
79562/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Olen muuten sitten team K ikuisesti että tämä ei ole mitään K dissausta.

Mä ainakin ostin lippuni JO takia. En edes haluaisi K paikalle.

Sama! Ja edelleen toivon, ettei K tulis Treelle.

Luulet pitäväsi JO:n puolia, mutta oikeasti annat heidän faneistaan vain snobin ja kapeakatseisen kuvan. Etkä luota JO:n harkintakykyyn siitä, ketä he haluavat kutsua vieraiksi keikoilleen? Tylyttämällä heidän ystävään, ja täällä monien fanituskohdetta, K:ta, et anna itsestäsi yhtään sivistyneempää tai "coolimpaa" kuvaa. Vaikutat vain ilonpilaajalta, Karenilta ja nipottajalta. Olet kuin ne monien täällä töissä tai kaveripiireissään kohtaamat kiusaajat, jotka vain naurahtavat K:lle tai JO:lle yrittämättä edes ymmärtää, miksi joku heistä pitäisi. 

Ja Jokerit jo aikoja sitten ilmaisivat haluavansa K n paikalle, kun kiertue julkaistiin.

Uskon että kaikki Jokerit tai ainakin suurin osa heistä ovat tosi innoissaan siitä, että pääsisivät vetämään Cha Cha Chan Kärtsän kanssa, ei se ole vain Bojan tai mikään fan service -juttu. Ovathan he vetäneet sitä keskenäänkin. :)

Anna mennä! 💚🐷🐷🐷🐷🐷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79563/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OSA 3

Tussun harominen

Poikien pulleat speedot, Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta,Daddyn kuumat mopo kirmailut,jodel,höpö söpö pihtari Jan,Bojanin kostobrassi, kulissihenkilö ja pakkoraahattu tukikeppi

Sonnyn anoppi,jatkuva kiimainen olo vanhassa piilossa,heterouden hautaaminen,huumorikommentit, Kärden kekkulointi katolla reisiasussa,Heinäpaalin kokoiseksi leviävä sohvap erse ja mätäsreidet feat Kärden ällöp ylly ja Netflix and Chill Kouvolan seisakkeella jysäyttely,complicated kaapissa olo,Antti Holma laittoi Niko Saarisen seinille, mutta mitä teki Orpo, nahkakiltti ilman Nikejä, Tommyn keltainen munasuojus on diy siveysvyö joka estää tihkuvat touhutipat,rageava Eino,Järkkäri-Jarmon känsäset jalat,Pervo-Pirjo, Martinin punainen paita ,Kärtsän k-18 meikit ,mustamakkara kostyymi,poikien mutapaini, öljytyt vartalot, kakkujen syöttäminen toisilleen sekä miestä seinälle,saksalaiset p ersereiät,Boitsun housufetissi ja käsien veivaus,Pojat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista,keski-ikäiset yksinäiset naudat bailaa niin että perna rytkyy, Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää,

Skumppa auki, kosto haastattelu ja p askan luominen innolla, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Kiitos arvokkaasta työstäsi tämän yhteisön hyväksi, Sir Listan Pitäjä. Minkäs ritarikunnan pääjehuksi me tämä yksilö lyötäisiin, arvon palstanaudat?

Ihan sama mikä ritarikunta mutta miekan sijaan käytämme yksityishenkilöä

Vierailija
79564/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko manifestoida bojanille kostopitsipaita suomen keikalle vaikkei sen enää sillon tarttekaan kostaa mitään? Vaihtoehtoisesti tuo pinkki paita käy.

Nacen haluan nähdä lyhythihaisessa jotta tatuoinnit näkyy, krisillä voi olla mikä vaan paita kunhan pylly näkyy. Jutellaan haluan nähdä sen fuck you kissapaidan.

Jan vois näyttää tältä vaikka koko keikan, ihan sama mitkä vaatteet https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/725199476982218753?source=sh…

Ei, ei, ei.

Bojanille se vihreä Dublin-paita tai vaaleanpunainen hihat revitty. Ehkä se pitsipaitakin kelpaisi, ainakin yhdelle keikalle.

Krisille ehdottomasti hihaton! Ehdottomasti. Kelpaa kumman viimeisen keikan setti tahansa.

Janille punainen takki auki ilman paitaa. Ei mikään muu vaihtoehto. Tai no Logomoon voi laittaa Sparklative-paidan, kun siellä on lapsia.

Nacelle lyhythihainen musta t-paita. Saa olla vähän rokimpaa, kun on niin raamikas mies, että pitsipaidat eivät tee ihan oikeutta.

Jure on ilman paitaa joka tapauksessa, joten no, voihan se jonkinlaisen heittää päälleen alkuun. Logomossa voisi olla sellainen musta silkkipaita. Sopii hänelle hyvin. Ja vaaleanpunaiset housut.

Näitä itse toivon, vaikka hups, en osallistu yhdellekään keikalle...

Itse asiassa hyväksyn nämä kaikki vaihtoehdot. Kostopitsi on joka tapauksessa syöpynyt mun verkkokalvoille ja varmaan viimeisiin munasoluihinkin, saattaisin oikeasti seota jos Bojan tanssahtelis se päällä mun edessä.

Ai hitto, onkohan lantionliikkeet 🕺hillitymmät niissä "lapsille" sallituissa keikoissa!😠

Eikös niillä ole alaikäisiä keikoilla tuolla eteläisemmissä maissa? Pyörii ne persukset sielläkin

Vierailija
79565/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hänelle, joka kirjoitat noita pitkiä minificcejä joissa on hyvin kirjoitettua dialogia, ainakin suurin osa vaikuttaa olevan saman ihmisen käsialaa. Toki kaikki muutkin, mutta erityisesti nämä ovat ihania. :)

Turhaan itseäsi kiittelet. :)

Tämä ketjuhan on varmaan 80 prosenttisesti saman henkilön käsialaa. ;)

Tarkoitat varmaan, että koko palsta. :D

Vierailija
79566/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon sais nakuttaa jos yksi ihminen täällä tekis kaiken. Mut Aito Kurjistaja Pahansuopa Ilmanpilaaja itse ilmeisestikin pystyy tähän. Bravo.

Vierailija
79567/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen muisto toukokuulta. Karmeaa vänkäystä siitä, että palstalla ei saa kutsua Jereä Jereksi vaan hänestä pitää käyttää nimitystä Käärijä. Kaikki viestit, joissa oli mainittu Jere poistuivat parina päivänä. Joo on mulla muistot.🙈😂

Vierailija
79568/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hänelle, joka kirjoitat noita pitkiä minificcejä joissa on hyvin kirjoitettua dialogia, ainakin suurin osa vaikuttaa olevan saman ihmisen käsialaa. Toki kaikki muutkin, mutta erityisesti nämä ovat ihania. :)

Kiva et tykkäät, joo mun ovat, tietyistä maneereista tunnistanee nuo mun samanoloiset Rakastan kirjoittaa näitä (ja muita).

Wau, kiitos multakin erikseen. Olen varma, että suuri osa meistä rakastaa näitä!

Vierailija
79569/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.

Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕

Tää on kyllä jännä! Munki miesmaku ollu aikasemmin semmonen pahapoika/rentuhko ja itseäni reilusti vanhempi, mutta nyt oon täysin rakastunut Bojaniin! B on kuumista kuumin, seksikkäin, komein, täydellisin ja jumalaisin ikinä! Lisäksi tuo monilahjakkuus sulattaa mut täysin!

Sama!!!! B on samaan aikaan söpöin babygirl ja kuumin mies ikinä! En tiedä miten tämä on mahdollista, mutta näin se vain on 😂💕

Mä oon tuo joka kirjoitin julmuuden että en osaa Bojania pitää kuumakuumana miehenä 😄 lähinnä tarkoitin sitä että mä en pysty mitenkään himoitsemaan sitä vaan vain ihailemaan kauneutta ja muita avuja sekä tietenkin taitoja. Toki mulla ei mitään saumoja oliskaan. 😅 Mutta mun miesmaku on ollut sellanen perusmiehekäs niin siksi ihmetyttää miten tuo söpöläinen viehättää niin paljon. Teillä oli ihania kirjoituksia tästä aiheesta. 💕

Vierailija
79570/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko manifestoida bojanille kostopitsipaita suomen keikalle vaikkei sen enää sillon tarttekaan kostaa mitään? Vaihtoehtoisesti tuo pinkki paita käy.

Nacen haluan nähdä lyhythihaisessa jotta tatuoinnit näkyy, krisillä voi olla mikä vaan paita kunhan pylly näkyy. Jutellaan haluan nähdä sen fuck you kissapaidan.

Jan vois näyttää tältä vaikka koko keikan, ihan sama mitkä vaatteet https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/725199476982218753?source=sh…

Ei, ei, ei.

Bojanille se vihreä Dublin-paita tai vaaleanpunainen hihat revitty. Ehkä se pitsipaitakin kelpaisi, ainakin yhdelle keikalle.

Krisille ehdottomasti hihaton! Ehdottomasti. Kelpaa kumman viimeisen keikan setti tahansa.

Janille punainen takki auki ilman paitaa. Ei mikään muu vaihtoehto. Tai no Logomoon voi laittaa Sparklative-paidan, kun siellä on lapsia.

Nacelle lyhythihainen musta t-paita. Saa olla vähän rokimpaa, kun on niin raamikas mies, että pitsipaidat eivät tee ihan oikeutta.

Jure on ilman paitaa joka tapauksessa, joten no, voihan se jonkinlaisen heittää päälleen alkuun. Logomossa voisi olla sellainen musta silkkipaita. Sopii hänelle hyvin. Ja vaaleanpunaiset housut.

Näitä itse toivon, vaikka hups, en osallistu yhdellekään keikalle...

Itse asiassa hyväksyn nämä kaikki vaihtoehdot. Kostopitsi on joka tapauksessa syöpynyt mun verkkokalvoille ja varmaan viimeisiin munasoluihinkin, saattaisin oikeasti seota jos Bojan tanssahtelis se päällä mun edessä.

Ai hitto, onkohan lantionliikkeet 🕺hillitymmät niissä "lapsille" sallituissa keikoissa!😠

Eikös niillä ole alaikäisiä keikoilla tuolla eteläisemmissä maissa? Pyörii ne persukset sielläkin

Ne, ketkä menee molemmille keikoille voi tehdä tieteellistä havainnointia siitä, onko eroa S ja K-18 lantion keinutuksilla.

Vierailija
79571/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen muisto toukokuulta. Karmeaa vänkäystä siitä, että palstalla ei saa kutsua Jereä Jereksi vaan hänestä pitää käyttää nimitystä Käärijä. Kaikki viestit, joissa oli mainittu Jere poistuivat parina päivänä. Joo on mulla muistot.🙈😂

Mä muistan myös tän nyt kun sanoit. Voi luoja mitä kaikkee tähän matkaan mahtuukaan.

Vierailija
79572/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Luulet pitäväsi JO:n puolia, mutta oikeasti annat heidän faneistaan vain snobin ja kapeakatseisen kuvan. Etkä luota JO:n harkintakykyyn siitä, ketä he haluavat kutsua vieraiksi keikoilleen? Tylyttämällä heidän ystävään, ja täällä monien fanituskohdetta, K:ta, et anna itsestäsi yhtään sivistyneempää tai "coolimpaa" kuvaa. Vaikutat vain ilonpilaajalta, Karenilta ja nipottajalta. Olet kuin ne monien täällä töissä tai kaveripiireissään kohtaamat kiusaajat, jotka vain naurahtavat K:lle tai JO:lle yrittämättä edes ymmärtää, miksi joku heistä pitäisi. 

Jos joku pettynyt JO fani haluaa myydä Tavastian iltakeikan lipun ,niin ostan mielelläni....

Vierailija
79573/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointi seurannut palstaa ja reagoi, että homma jatkuu, vettä myllyyn tulta liekkeihin

Vierailija
79574/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii olikohan sekin silleen että Jere on yksityishenkilö niin siitä ei saa puhua. Ihme juttuja täällä on ollut 😀

Vierailija
79575/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito pahalla tuulella kun ei saanut poistettua toista ketjua.

Vierailija
79576/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan itseäsi kiittelet. :)

Tämä ketjuhan on varmaan 80 prosenttisesti saman henkilön käsialaa. ;)

Kerro minullekkin kenen?

Mulle myös?

Vierailija
79577/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle kanssa kertokaa.

Vierailija
79578/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää. T. Ykkösfani

Vierailija
79579/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Jokerit jo aikoja sitten ilmaisivat haluavansa K n paikalle, kun kiertue julkaistiin.

Uskon että kaikki Jokerit tai ainakin suurin osa heistä ovat tosi innoissaan siitä, että pääsisivät vetämään Cha Cha Chan Kärtsän kanssa, ei se ole vain Bojan tai mikään fan service -juttu. Ovathan he vetäneet sitä keskenäänkin. :)

Mä luulen että tämä on nimenomaan heille itselleen ihan mahtava juttu että k on samalla lavalla heidän kanssaan! Ei todellakaan pelkkää fanserviceä! Mä näen mielelläni Janin missä tahansa kohdassa possujunaa, mutta pärjäisin kyllä jokerikeikat ihan hyvin ilman k vierailua. Jokerit ja k on mulle niin eri juttuja vaikka sitten taas b ja k ilmiselvästi kuuluu yhteen 😁 Ei ole järjellä selitettävissä tämä juttu.

Näinköhän kris heittäytyy possujunaan? Sen jalat on niin pitkät että kaikki muut joutuu varpstelemaan oikein kunnolla kun se nostaa peränsä ylös

Vierailija
79580/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mullekin!!! T. Törtsä

Ketju on lukittu.