Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79541/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: well good evening, mr Titanic!

B: yeah, okey ... good evening, mr Pöyhönen

K: how are you?

B: i don't know, Jere, i really dont, but you seem to be happy?

K: i just had one Bojan Beer

B: okey

K: just one!

B: okey, fine!

K: it made me miss my baby Bojan, my sweet, sweet little...

B: only one?

K: what?

B: only one beer?

K: well at first i had one, and then later i had another one...

B: okey!

K: but the point is that Bojan beer made me think of you and your cute, little face and it made me miss you so much...

B: i miss you too...

K: what's wrong, why you sound like that, you okey?

B: yes, but ... oh Jere, why isn't already next week! I feel so empty and lonely without you! It's been too long. And you have no idea how hard is it to watch these two, Jan and Nace, all over each other, all day long, every fucking day...

K: when i'm there, i'll be all over you, i promise

B: haha

K: don't haha me, i'm serious!

B: you are drunk

K: i am, but i don't joke about these things, never ever, so when i come, i'll be all over you ... i mean really all over...

B: no, no ... don't, please! You and your dirty mind ...

K: i have dirty mind only with you in my mind, my little lover boy...

B: Jere

K: they all will envy you after i show them all my best tricks, just wait and see, and we'll see who is the better lover ...

B: Jere! You don't show them anything, its not a competition!

K: like hell it is!

B: its not

K: but i love competitions!

B: i know

K: so could it be a little competition? Please?

B: you are so crazy and so drunk, what ever, just be here the day you promised

K: yes, i will, and i will come and...

B: okey, okey! I love you, good night!

K: love you, you sexy little ...

B: *klik*

Nää on kultaa!!!

Vierailija
79542/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OSA 3

Tussun harominen

Poikien pulleat speedot, Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta,Daddyn kuumat mopo kirmailut,jodel,höpö söpö pihtari Jan,Bojanin kostobrassi, kulissihenkilö ja pakkoraahattu tukikeppi

Sonnyn anoppi,jatkuva kiimainen olo vanhassa piilossa,heterouden hautaaminen,huumorikommentit, Kärden kekkulointi katolla reisiasussa,Heinäpaalin kokoiseksi leviävä sohvap erse ja mätäsreidet feat Kärden ällöp ylly ja Netflix and Chill Kouvolan seisakkeella jysäyttely,complicated kaapissa olo,Antti Holma laittoi Niko Saarisen seinille, mutta mitä teki Orpo, nahkakiltti ilman Nikejä, Tommyn keltainen munasuojus on diy siveysvyö joka estää tihkuvat touhutipat,rageava Eino,Järkkäri-Jarmon känsäset jalat,Pervo-Pirjo, Martinin punainen paita ,Kärtsän k-18 meikit ,mustamakkara kostyymi,poikien mutapaini, öljytyt vartalot, kakkujen syöttäminen toisilleen sekä miestä seinälle,saksalaiset p ersereiät,Boitsun housufetissi ja käsien veivaus,Pojat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista,keski-ikäiset yksinäiset naudat bailaa niin että perna rytkyy, Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää,

Skumppa auki, kosto haastattelu ja p askan luominen innolla, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Kiitos arvokkaasta työstäsi tämän yhteisön hyväksi, Sir Listan Pitäjä. Minkäs ritarikunnan pääjehuksi me tämä yksilö lyötäisiin, arvon palstanaudat?

Kiitos vaan kaikille jotka tykkäätte. 💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79543/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan kotiini teen kyllä jonkun oikein perinteisen mahdollisimman koristeellisen kirjaillun taulun tai vaikka tyynynpäällisen, jossa The lista. Saa vieraat vähän jutuntynkää ja tietäjät tietää ja varmaan pilkkeestä silmäkulmassa tietää heti kuka on puutarhuri.

Kannattaa varmaan suoraan harkita jo personoitua tapettia, kun lista vaan kasvaa ja kasvaa.

Olis kyllä mukava nähdä vieraiden ilme, kun istuvat olkkarin sohvalla ja viereisellä seinällä lukee casual nöpötys.

Tässä olisikin ideaa. Mulla itse asiassa olisi yksi valkoinen seinä, jonka olen ajatellut tuunaavani tussilla (tyyliin jotain pientä, toistuvaa, vapaalla kädellä piirrettyä kuviota koko seinä täyteen). Mitäköhän mieltä mies olisi 🤔?

Vierailija
79544/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan kotiini teen kyllä jonkun oikein perinteisen mahdollisimman koristeellisen kirjaillun taulun tai vaikka tyynynpäällisen, jossa The lista. Saa vieraat vähän jutuntynkää ja tietäjät tietää ja varmaan pilkkeestä silmäkulmassa tietää heti kuka on puutarhuri.

Kannattaa varmaan suoraan harkita jo personoitua tapettia, kun lista vaan kasvaa ja kasvaa.

Olis kyllä mukava nähdä vieraiden ilme, kun istuvat olkkarin sohvalla ja viereisellä seinällä lukee casual nöpötys.

🤣🤣🤣

Siinä saa sukujuhlat uutta twistiä.

Vierailija
79545/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Listagay!

Tänään on ollut aika maltillista mutta se munasoluihin syöpynyt kostopitsi joutaa listalle välittömästi. Iltateet purskahti sen ansiosta takas mukiin. Heti perään luin listaa alusta asti oikein tarkasti ja sit ne teet pullahti pöydälle. Siirryn alkoholiin.

Juu laitan muistiin. Kävi tuo äiti tuossa niin sanokaa jos olen muuta missannu.

Vierailija
79546/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Olen muuten sitten team K ikuisesti että tämä ei ole mitään K dissausta.

Mä ainakin ostin lippuni JO takia. En edes haluaisi K paikalle.

Sama! Ja edelleen toivon, ettei K tulis Treelle.

Luulet pitäväsi JO:n puolia, mutta oikeasti annat heidän faneistaan vain snobin ja kapeakatseisen kuvan. Etkä luota JO:n harkintakykyyn siitä, ketä he haluavat kutsua vieraiksi keikoilleen? Tylyttämällä heidän ystävään, ja täällä monien fanituskohdetta, K:ta, et anna itsestäsi yhtään sivistyneempää tai "coolimpaa" kuvaa. Vaikutat vain ilonpilaajalta, Karenilta ja nipottajalta. Olet kuin ne monien täällä töissä tai kaveripiireissään kohtaamat kiusaajat, jotka vain naurahtavat K:lle tai JO:lle yrittämättä edes ymmärtää, miksi joku heistä pitäisi. 

Vierailija
79547/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kuumia Kärsy kuvia twitterissä? Kärsyn puutostila iskee.

Vierailija
79548/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Luulet pitäväsi JO:n puolia, mutta oikeasti annat heidän faneistaan vain snobin ja kapeakatseisen kuvan. Etkä luota JO:n harkintakykyyn siitä, ketä he haluavat kutsua vieraiksi keikoilleen? Tylyttämällä heidän ystävään, ja täällä monien fanituskohdetta, K:ta, et anna itsestäsi yhtään sivistyneempää tai "coolimpaa" kuvaa. Vaikutat vain ilonpilaajalta, Karenilta ja nipottajalta. Olet kuin ne monien täällä töissä tai kaveripiireissään kohtaamat kiusaajat, jotka vain naurahtavat K:lle tai JO:lle yrittämättä edes ymmärtää, miksi joku heistä pitäisi. 

Ja Jokerit jo aikoja sitten ilmaisivat haluavansa K n paikalle, kun kiertue julkaistiin.

Vierailija
79549/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan K18 keikka vasta alkanut!

Vierailija
79550/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hänelle, joka kirjoitat noita pitkiä minificcejä joissa on hyvin kirjoitettua dialogia, ainakin suurin osa vaikuttaa olevan saman ihmisen käsialaa. Toki kaikki muutkin, mutta erityisesti nämä ovat ihania. :)

Vierailija
79551/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pettynyt JO fani haluaa myydä Tavastian iltakeikan lipun ,niin ostan mielelläni....

Vierailija
79552/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Jokerit jo aikoja sitten ilmaisivat haluavansa K n paikalle, kun kiertue julkaistiin.

Uskon että kaikki Jokerit tai ainakin suurin osa heistä ovat tosi innoissaan siitä, että pääsisivät vetämään Cha Cha Chan Kärtsän kanssa, ei se ole vain Bojan tai mikään fan service -juttu. Ovathan he vetäneet sitä keskenäänkin. :)

Vierailija
79553/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vielä, kun vastahan keikka vasta alkoi.

Vierailija
79554/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi olla onnellisempi, kun nyt on mahis että Kärtsäkin on Tavalla. Ostin liput JO takia mutta oon tosi hypeissä jos K tulee.

En silloin ollut Suomessa kun K ja B oli Tavastialla ja harmitti niin helvetisti.

T. Lista gay , kiitos uudesta nimestä

Vierailija
79555/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😘🙋

Vierailija
79556/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on suuri kunnia saada K vieraaksi keikalleen. Ei K ole tuollaisia vierailuja muiden keikoille tehnyt edes  Suomessa. Vaikka jotkut kokevat olevansa liian hyviä kuuntelemaan K:n musiikkia, on hän eräänlainen kansallissankari vielä ainakin tänä vuonna, ja useat varmasti haluaisivat saada hänet vieraaksi keikalleen

Vierailija
79557/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hänelle, joka kirjoitat noita pitkiä minificcejä joissa on hyvin kirjoitettua dialogia, ainakin suurin osa vaikuttaa olevan saman ihmisen käsialaa. Toki kaikki muutkin, mutta erityisesti nämä ovat ihania. :)

Kiva et tykkäät, joo mun ovat, tietyistä maneereista tunnistanee nuo mun samanoloiset Rakastan kirjoittaa näitä (ja muita).

Vierailija
79558/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ficin seuraava luku julkaistu. Tässä on mm. Jokereita, Aktia Sloveniassa ja minusta aika onnistunut loppu, sain sen Jere/Bojan-dynamiikankin taas kompleksimmaksi ja tasaväkisemmäksi. :) https://archiveofourown.org/works/49522843/chapters/124988404

Vierailija
79559/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OSA 3

Tussun harominen

Poikien pulleat speedot, Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta,Daddyn kuumat mopo kirmailut,jodel,höpö söpö pihtari Jan,Bojanin kostobrassi, kulissihenkilö ja pakkoraahattu tukikeppi

Sonnyn anoppi,jatkuva kiimainen olo vanhassa piilossa,heterouden hautaaminen,huumorikommentit, Kärden kekkulointi katolla reisiasussa,Heinäpaalin kokoiseksi leviävä sohvap erse ja mätäsreidet feat Kärden ällöp ylly ja Netflix and Chill Kouvolan seisakkeella jysäyttely,complicated kaapissa olo,Antti Holma laittoi Niko Saarisen seinille, mutta mitä teki Orpo, nahkakiltti ilman Nikejä, Tommyn keltainen munasuojus on diy siveysvyö joka estää tihkuvat touhutipat,rageava Eino,Järkkäri-Jarmon känsäset jalat,Pervo-Pirjo, Martinin punainen paita ,Kärtsän k-18 meikit ,mustamakkara kostyymi,poikien mutapaini, öljytyt vartalot, kakkujen syöttäminen toisilleen sekä miestä seinälle,saksalaiset p ersereiät,Boitsun housufetissi ja käsien veivaus,Pojat adoptoineet muovisen velociraptorin Pihtiputaan Esson lahjapuodista,keski-ikäiset yksinäiset naudat bailaa niin että perna rytkyy, Tommyn musiikillinen yhteistyö hämmentää,

Skumppa auki, kosto haastattelu ja p askan luominen innolla, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Aina vaan jaksaa naurattaa, kumma homma 😆

Vierailija
79560/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on suuri kunnia saada K vieraaksi keikalleen. Ei K ole tuollaisia vierailuja muiden keikoille tehnyt edes  Suomessa. Vaikka jotkut kokevat olevansa liian hyviä kuuntelemaan K:n musiikkia, on hän eräänlainen kansallissankari vielä ainakin tänä vuonna, ja useat varmasti haluaisivat saada hänet vieraaksi keikalleen

Olihan se Apiksen kans lavalla Simerockissa :D

Ketju on lukittu.