Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko manifestoida bojanille kostopitsipaita suomen keikalle vaikkei sen enää sillon tarttekaan kostaa mitään? Vaihtoehtoisesti tuo pinkki paita käy.
Nacen haluan nähdä lyhythihaisessa jotta tatuoinnit näkyy, krisillä voi olla mikä vaan paita kunhan pylly näkyy. Jutellaan haluan nähdä sen fuck you kissapaidan.
Jan vois näyttää tältä vaikka koko keikan, ihan sama mitkä vaatteet https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/725199476982218753?source=sh…
Uuuhhh👀
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko manifestoida bojanille kostopitsipaita suomen keikalle vaikkei sen enää sillon tarttekaan kostaa mitään? Vaihtoehtoisesti tuo pinkki paita käy.
Nacen haluan nähdä lyhythihaisessa jotta tatuoinnit näkyy, krisillä voi olla mikä vaan paita kunhan pylly näkyy. Jutellaan haluan nähdä sen fuck you kissapaidan.
Jan vois näyttää tältä vaikka koko keikan, ihan sama mitkä vaatteet https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/725199476982218753?source=sh…
He on täydellisiä vaikka jätesäkissä! Mulle on ihan sama mitä on päällä, pääasia, että pääsen samaan tilaan heidän kanssaan ja kuuntelemaan heitä!💕
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa asiaan. Äiti kävi tuomassa pojalle ruokaa ja lääkkeitä. Kyllä äidit on parhaita.
Laitetaanko listaa? Saadaan Aito ja Ainaki takasin tänne omaan laumaan.
T. Listan pitäjä
Jeeee🥳. T: sun ja Nacen tuleva kolmen kimppa puoliso
Onko jossakin vielä häälistaa? Haluaisin nähdä senkin vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.
Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕
Tää on kyllä jännä! Munki miesmaku ollu aikasemmin semmonen pahapoika/rentuhko ja itseäni reilusti vanhempi, mutta nyt oon täysin rakastunut Bojaniin! B on kuumista kuumin, seksikkäin, komein, täydellisin ja jumalaisin ikinä! Lisäksi tuo monilahjakkuus sulattaa mut täysin!
Muhin iskee myös lahjakkuus ja yleensä myös älykkyys. Outoa sikäli, että olen kuitenkin päätynyt monelaisten ääliöiden matkaan elämäni varrella. Mutta ihan tuon yleisen hyvännäköisyyden lisäksi jokerit on muuttuneet sitä hotimmiksi mitä enemmän niiden osaamisesta on tupsahdellut tietoa. Varsinkin Jan! Voi hyvä tavaton miten sekosin sen haitarivideosta!!! Ja miten ihanasti se puhui matematiikasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin ekaa kertaa Kuumaan livenä. Johannes on taitava ja herkkä tulkitsija. Lavan ulkopuolella hän on rento ja jotenkin sähäkämpi. Voin kyllä kuvitella, että hänelläkin synkkaisi Kärtsän kanssa.
Johannes on kyl nimenomaan herkkä ja kaunis sielu. Ja jumalattoman lahjakas. Lisänä maailman suloisin nauru.
Johannes on karismaattisempi ja komeampi livenä kuin telkussa. Musta tuli Johannes fani. Mun fanitus lista on kyllä pitkä.🙈
Logomoon 8 lippua jäljellä, eli viimeisiä viedään.
Ohjeet JO-keikalle: Things to do at a Joker Out concert
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7270501922799373600
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin esiintymisestä tuu yhtään mitään jos näkee Kärtsyn siellä eturivissä tapittamassa isoilla silmillään ja räpsyripsiään läväyttelemässä.
No joo joo ei se eturivissä ole, vaan takahuoneessa tsemppaamassa kultsua. Opetellaan vähän suomea lisää ja sitten pienet läpyt pepulle ja menoksi lavalle.
Ei siellä paljoa voi tsemppailla, siellä on takahuone täynnä jokereita. Jollei sitten tsemppaile jokaista. Olis kyllä hauska nähdä millaista menoa saavat aikaan, kärtsä ja jokerit, takahuoneessa.
JO:han on Kärtsän oma haaremi 😂
https://www.tumblr.com/dandelioneffect/726733051753873408/k%C3%A4%C3%A4…
I was there 😭 vieläkään en usko 💚
T. Se koko palstan idiootein joka ei halunnut Bojanin kanssa kuvaa 🤣
Siis mitä oot tehnyt?! Tai jättänyt tekemättä?! Tunnusta heti!
Bojan kyseli tuolla Amsterdamissa et haluttaisiinko yhteiskuvaan. Ehkä joku 10-15 minuuttia ennen kun tuo klippi on kuvattu. Vastasin että ei kiitos, olen täällä vaan Kääritään varten, etkö nää jo paidasta (ja osoittelin tyytyväisenä neonvihreää huppariani). Ja kun B kääntyi pettyneen näköisenä pois niin huusin vielä perään "but you guys are great too" joka ei oikeastaan parantanut asiaa. Kyllä, olen aasi.
Kyllä. Mutta rangaistukseksi olet jo saanut ja kärsit siitä tosiaan loppuikäsi. Saat muistaa ikuisesti bojanin pettyneen ilmeen, jonka SINÄ aiheutit.
Huh huh, aika monia asioita sitä elämässään katuu, mutta toi kyl kieltämättä on erityisen kova.
Sehän se olikin kun se ilme tosiaan oli jotenkin niin riipaiseva. Eikä mua edes silloin B tai Jokerit kiinnostanut, mutta kaduin kyllä heti kun suuni aukaisin.
Tosin se pettymys näytti kyllä unohtuvan aika nopeasti kun Kärtsä tuli ulos ja B oli taas ihan Hangon keksinä 😉 eli toivottavasti ei jäänyt pysyviä traumoja kamalista suomalaisista.
Muuten oikeasti hauska tapahtuma, mutta se B:n ilme kummittelee mullakin, kun oli niiiiiiin pettynyt. Lohdutuksena voin sanoa, että tuskin tuosta tajusi, että olitte suomalaisia, ennemminkin vaan Käärijä-faneja.
T. Todistaja, joka on nähnyt aiheesta videon, vaikka videota ei löydy mistäänToivottavasti ei tajunnut.
Ja tiedätkö muuten, mikä karmea syyllisyyden tunne mulle tuli vielä siitä kun ensimmäistä kertaa laitoit palstalle että olit nähnyt sen videon jossain ja pettynyt kuollaksesi Käärijäfaneihin. Minun takiani 😭. Ehkä kuitenkin vähän lievensi sun pettymyksen tunnetta kun selitin niitä sivutekijöitä minkä takia töksäytin siellä noin tylysti B:lle. Ainakin toivottavasti
Älä turhia murehdi tuota. Petyin kyllä silloin (puhisin kiukusta), kun olin just löytänyt Jokerit ja fanitin kunnolla, mutta se itse videopätkä oli tosiaan tehty vitsikkäästi ja ilmeisesti ihan JO:n crewn toimesta (ehkä), koska siinä kuvattiin sitä fanien riemua lentokentällä, kun lähtivät Euroviisuihin ja sitten sitä tuloa toiseen maahan, missä heti alkuun fani ilmoittaa, että on kiinnostunut vaan Käärijästä ja se B:n ilme oli niin uskomattoman venähtänyt, kun ei selvästi odottanut sellaista vastausta. Jos olisi ollut kyse kenestä tahansa muusta, olisin nauranut ihan kippurassa, mutta olin just ruvennut fanittamaan Jokereita ja vähän Käärijääkin ja sitten Käärijä-fani tölväisee mun ihastuksen kohdetta...
Hassu tapahtuma, jonka voit hyvillä mielin ohittaa - paitsi ehkä vanhainkodissa voit vähän harmitella. Olet kuitenkin nähnyt B:n livenä ja se on jutellut sulle, joten siinä on jo aihetta olla vähän ylpeä! Ja voit myös todeta, kun Jokereista tulee supertähtiä, että sinä olet kieltäytynyt B:n sulle tekemästä tarjouksesta!
Hitto, et haluisin niin nähdä tän videon. 😄 Harmi ettei sitä vissiin löydy enää mistään.
Olen tosiaan etsinyt ja lähin, mitä kuvittelisin sen olevan, on jonkinlainen mainos Carpe Diem Amsterdamista tai Lontoosta, koska se kertoi Jokereiden matkasta ja näytti tosiaan lyhyttä pätkää Lubljanan kentältä ja sitten tietysti Amsterdamista (luulin silloin, että Liverpoolista) ja sitten siitä ulkopuolelta fanijonosta, jossa B käy kyselemässä, haluaako joku ottaa kuvan ja sinä sitten siihen sen kuuluisan vastauksesi... Sitä ei kuitenkaan löydy mistään Carpe Diem-sarjan jaksosta (katsoin kaikki läpi kolmesti, etten vahingossa jättänyt huomiotta).
Tai sitten kyse on jonkun fanin tekemästä videosta, mutta sen luulisin jääneen jonkun muunkin mieleen ja pyörimään alustoille. Videon näin siis toukokuussa ja vasta kesäkuussa rupesin sitä etsimään, kun kerroit tarinasi, jonka tunnistin, joten siinä on ollut aikaa välissä sen verran, ettei varmaan enää voi mitenkään löytyä.
Minustakin olisi hauska nähdä video. Monesti muistan asiat tosi paljon dramaattisemmin kuin ne ovat tapahtuneet, joten voihan olla, että B vain naurahtaa vähän pettyneesti ja omaan mieleeni jäi sellainen tosi pettynyt ilme. Mitä kaikkea oma mieli ja mielentila muuttaa tilanteesta?
Siis minä itse aasi en todellakaan haluaisi nähdä videota 😬. Sitten olisi varmaan pakko vajota maan alle häpeästä jos joku sen tänne onnistuisi kaivamaan. Puhumattakaan siitä, että se saattaisi jotenkin päätyä niille mun mahdollisesti murhanhimoisille shippaajalapsille 😂 (joitten syytä tuo töksäytys alunperinkin tosiaan oli, koska en halunnut päätyä minnekään Jokereitten tai fanien videolle josta olisivat voineet minut bongata).
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei.
Bojanille se vihreä Dublin-paita tai vaaleanpunainen hihat revitty. Ehkä se pitsipaitakin kelpaisi, ainakin yhdelle keikalle.
Krisille ehdottomasti hihaton! Ehdottomasti. Kelpaa kumman viimeisen keikan setti tahansa.
Janille punainen takki auki ilman paitaa. Ei mikään muu vaihtoehto. Tai no Logomoon voi laittaa Sparklative-paidan, kun siellä on lapsia.
Nacelle lyhythihainen musta t-paita. Saa olla vähän rokimpaa, kun on niin raamikas mies, että pitsipaidat eivät tee ihan oikeutta.
Jure on ilman paitaa joka tapauksessa, joten no, voihan se jonkinlaisen heittää päälleen alkuun. Logomossa voisi olla sellainen musta silkkipaita. Sopii hänelle hyvin. Ja vaaleanpunaiset housut.
Näitä itse toivon, vaikka hups, en osallistu yhdellekään keikalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei.
Bojanille se vihreä Dublin-paita tai vaaleanpunainen hihat revitty. Ehkä se pitsipaitakin kelpaisi, ainakin yhdelle keikalle.Krisille ehdottomasti hihaton! Ehdottomasti. Kelpaa kumman viimeisen keikan setti tahansa.
Janille punainen takki auki ilman paitaa. Ei mikään muu vaihtoehto. Tai no Logomoon voi laittaa Sparklative-paidan, kun siellä on lapsia.
Nacelle lyhythihainen musta t-paita. Saa olla vähän rokimpaa, kun on niin raamikas mies, että pitsipaidat eivät tee ihan oikeutta.
Jure on ilman paitaa joka tapauksessa, joten no, voihan se jonkinlaisen heittää päälleen alkuun. Logomossa voisi olla sellainen musta silkkipaita. Sopii hänelle hyvin. Ja vaaleanpunaiset housut.
Itse asiassa hyväksyn nämä kaikki vaihtoehdot. Kostopitsi on joka tapauksessa syöpynyt mun verkkokalvoille ja varmaan viimeisiin munasoluihinkin, saattaisin oikeasti seota jos Bojan tanssahtelis se päällä mun edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei.
Bojanille se vihreä Dublin-paita tai vaaleanpunainen hihat revitty. Ehkä se pitsipaitakin kelpaisi, ainakin yhdelle keikalle.Krisille ehdottomasti hihaton! Ehdottomasti. Kelpaa kumman viimeisen keikan setti tahansa.
Itse asiassa hyväksyn nämä kaikki vaihtoehdot. Kostopitsi on joka tapauksessa syöpynyt mun verkkokalvoille ja varmaan viimeisiin munasoluihinkin, saattaisin oikeasti seota jos Bojan tanssahtelis se päällä mun edessä.
Nonni, munasoluihin syöpynyt kostopitsi listalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Millähän virityksellä sais puhelimen kiinni rintaan tai johonkin että sais kaiken oleellisen videolle ilman että se vie keskittymistä keikkaan yhtään!
T: eturiviin haaveileva joka haluaa sekä kuumat keikkaklipit että elää 110% hetkessä
Oliko jossakin sähköpostilista tapaamisia varten? Kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään, että paikalle saapuu joku Aina tai Aito ja sen jälkeen tunnelma on piloilla.
OSA 1
TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,
#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,
Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu JATKUU
Vierailija kirjoitti:
Minä, pääsääntöisesti kaikenlaisen krääsän vannoutunut välttäjä, olen jo tigerin sivuilla tsekkaamassa glow stickejä. Ostan varmaan kaikki niitten fanituotteetkin vaikka en käytä t-paitoja enkä huppareita juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei.
Mä haluan nähdä Janin ihanat ja seksikkäät käsivarret. Niiden täytyy näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei.
No joo no joo mutta mä manifestoin kyllä sen valkoisen nappipaidan puolesta jossa mustia kuvioita, tais olla eilen päällä? Ja mitä useampi nappi auki, sen parempi tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän virityksellä sais puhelimen kiinni rintaan tai johonkin että sais kaiken oleellisen videolle ilman että se vie keskittymistä keikkaan yhtään!
T: eturiviin haaveileva joka haluaa sekä kuumat keikkaklipit että elää 110% hetkessä
Osta sellainen lasketteukamera, joka laitetaan päähän. Ei tarvitse murehtia kuvaamisesta ja voi nauttia keikasta. Toki jos et ole eturivissä etkä ole kovin pitkä, niin saattaa kuvata edessä olevan takaraivoa...
Palataanpa asiaan. Äiti kävi tuomassa pojalle ruokaa ja lääkkeitä. Kyllä äidit on parhaita.
Laitetaanko listaa? Saadaan Aito ja Ainaki takasin tänne omaan laumaan.
T. Listan pitäjä