Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78901/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen mietin mihin se paavopesusieni liittyy? Kun oli suomen kielellä

Alan taipua siihen uskoon että bojan teki nacen instapäivityksen kun ei omaakaan voi.

Vierailija
78902/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei Tumppu ja Twitteri jo huuda? Eikö ne ole huomanneet tuota videota?

Mä olen se, joka linkitin haastiksen ja mä huomasin sen ihan sattumalta, aivan yhtä hyvin olis voinut mennä ohi. Oli erään uuden JO-fanitilin biossa (Joker Out Croatia). Eli varmaan siksi ei siitä vielä ole ehditty niin laajasti innostua. Luultavasti kohta tosin leviää kaikilla alustoilla.

Päivän paras uutinen!!

T. Päivän paras-jankkaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78903/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä uudessa haastattelussa sanotaan, että JO + K yhteistyötä tulossa ja B toteaa, että K varmasti nähdään lavalla Suomessa!!! 😮😮🤩🤩😍😍🔥🔥Kattokaa nyt ihmeessä äkkiä, etten vain näe unta tai/ja kuule omiani!!! 😅

AAAAAAAAAAAA😭😭😍😍

We keep contact regularly🥰 siitä saitte epäilijät. IHANAA🔥

En oo kyllä huomannu, että sitä ois kukaan epäilly. Neki, jotka ei shippaa, tietää näiden olevan kavereita ja yleensä kaverit ovst yhteydessä keskenään.

On sitäkin täällä epäilty, että "oli pelkkä kesäleiri-ihastus ja eivät ole enää edes tekemisissä keskenään, ovat siirtyneet eteenpäin", ties mitä tuollaisia väitteitä.

Se oli se yx ahdistava vaihe ja k.sipää haastis sloveniassa. Kyseli käytitkö kor tsut ym.typerää. B oli vaikeena

😥

Oho, mikä haastattelu tämä on, olisiko linkkiä tai tarkempia ohjeita tähän? :o

Vierailija
78904/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah mun elämä parani just huomattavasti tän haastiksen myötä. Jotenkin uskon myös, että niillä on yhteisbiisi uudella levyllä ja ne ei halua sitä kertoa tai sit se on vasta harkinnassa niin että ei oo vielä täysin varmaa. 😊😊😊 Ei muuta ko syyskuuta odotellessa

Tähän liittyen, kun B luettelee niitä kieliä, joita tulossa uudelle levylle, Kris naputtelee ensin hermostuneena sormillaan ja sitten koskettaa B:n käsivartta. Mietin jo äsken, että pelkääkö se, että B lipsauttaa, että myös suomea tulossa mukaan :D Ehkä vain mun toiveunta, mutta ei näistä ikinä tiedä :D

Vierailija
78905/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää varmaan suostutella Tiia Öhman hakemaan kuvauslupia JO:n Suomen keikoille! "vitsi vitsi" 😂

Dean, Mikke ja Tiia kuvaamassa...ajatelkaa mikä määrä ihania kuvia tulisi!

Vierailija
78906/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skumppa auki, kosto haastattelu ja paskan luominen innolla listalle 🤣

Nyt kyllä opella lentää paskaa kärryyn siihen tahtiin, että turve pölisee :D:D

P.S Älä tyhjennä koko tallia

Vierailija
78907/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kuin olikin Bojan se schedule issue ja arvokkaampi kuin 20 tonnia.

Mä itken 😭🥰

En usko että K oli koskaan sinne menossakaan, kaikki ne jutut oli hämärillä sivuilla. Mutta hieno homma että nähdään K lavalla!

https://www.ynetnews.com/culture/article/hkreqtga3

Tuossa on suhteellisen tuore juttu aiheesta eikä sivustokaan ehkä ole kauhean hämärä. Mutta nolo väite että Kirel and Käärijä met at the Eurovision and seemed to really hit it off. Oliko ne oikeastaan missään tekemisissä siellä? Totta kai ne on toisilleen sanoneet että jeejee ilman muuta yhteistyö olisi kiinnostavaa, mutta edes noan rahat ei olleet riittävän kiinnostava kannustin käärijälle! Itse olen siis ensisijaisesti iloinen siitä ettei k esiinny israelissa, toissijaisesti siitä että k ei esiinny noin kanssa, ja vasta kolmanneksi iloitsen siitä että NÄEN SEN SAMALLA LAVALLA JOKEREITTEN KANSSA!!!

Juu ihanaa että K esiintyy jokrujen kanssa mutta miksi noita täytyy verrata. K menis varmasti mielellään paremmalla ajalla esiintymään Noan kanssa.

Vierailija
78908/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö toinen ketju mitä tapahtuu? 🤭😂

Vierailija
78909/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78910/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ne ja plussa myös

Vierailija
78911/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se, joka linkitin haastiksen ja mä huomasin sen ihan sattumalta, aivan yhtä hyvin olis voinut mennä ohi. Oli erään uuden JO-fanitilin biossa (Joker Out Croatia). Eli varmaan siksi ei siitä vielä ole ehditty niin laajasti innostua. Luultavasti kohta tosin leviää kaikilla alustoilla.

Kiitos ihana 💚 Teit naudat onnellisiksi😍

Voi kiitos, olen itsekin onneni kukkuloilla tästä uutisesta (pitäiskö tosiaan olla vähän huolissaan?? 😂😅). Mä en ollut uskoa sitä todeksi, että B mennyt tuollaista sanomaan, eikä siitä puhuta missään. Siksi mietinkin, että nytkö viimein sekosin huolella, ja kehitin tuon päässäni? 🤣🙈

Vierailija
78912/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just ostamassa lipun Logomoonkin sitten! 🤪

Tavastia ja Turku, here I come!

Vierailija
78913/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos todellakin! Näin tästä eilen illalla pienen pätkän twitterissä tai tumblrissa, mutta siinä oli vain se kohta missä kerrottiin tulevan levyn kielistä, joten luulin että se oli joku se vanhempi juttu. En siis lähtenyt etsimään ollenkaan alkuperää. Selvästikään sen pätkinyt ja jakanut tyyppi ei tajunnut tuon haastattelun lopun arvoa.

Vierailija
78914/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastia 2.0 siis tulossa. Herra isä nitrot valmiiksi.

Vierailija
78915/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I've always said that they keep in touch and talk about their projects. also because they would have no reason to end their relationship. They met, they have the same interests (music, concerts, having fun on stage), they have the same values of friendship, equality and enthusiasm. As they have already said it is a friendship that will last over time and if they do a collaboration, it will be a wonderful thing.

Vierailija
78916/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää varmaan suostutella Tiia Öhman hakemaan kuvauslupia JO:n Suomen keikoille! "vitsi vitsi" 😂

Dean, Mikke ja Tiia kuvaamassa...ajatelkaa mikä määrä ihania kuvia tulisi!

Laitoin jo toiseen ketjuun, että ois aika unelma, jos Kärppy ois mukana kiertueella, edes Suomen päässä ja samalla kuvattais vlogia. Tai vaikka sais vaan kuvia ja videonpätkiä muuten, niin et K mukana keikkabussissa, bäkkärillä jne. Joksujen kanssa 🤩 Mut ei välttämättä ole koska ei oo yhteiskiertue, vaan tulee todennäköisesti lavalle vaan yhden biisin ajaksi.

Vierailija
78917/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mietettyä sitä some hilsaisuutta mitä jos tämän takia, että k tulee esiintymään suomen keikoilla  

Vierailija
78918/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kuin olikin Bojan se schedule issue ja arvokkaampi kuin 20 tonnia.

Mä itken 😭🥰

En usko että K oli koskaan sinne menossakaan, kaikki ne jutut oli hämärillä sivuilla. Mutta hieno homma että nähdään K lavalla!

https://www.ynetnews.com/culture/article/hkreqtga3

Tuossa on suhteellisen tuore juttu aiheesta eikä sivustokaan ehkä ole kauhean hämärä. Mutta nolo väite että Kirel and Käärijä met at the Eurovision and seemed to really hit it off. Oliko ne oikeastaan missään tekemisissä siellä? Totta kai ne on toisilleen sanoneet että jeejee ilman muuta yhteistyö olisi kiinnostavaa, mutta edes noan rahat ei olleet riittävän kiinnostava kannustin käärijälle! Itse olen siis ensisijaisesti iloinen siitä ettei k esiinny israelissa, toissijaisesti siitä että k ei esiinny noin kanssa, ja vasta kolmanneksi iloitsen siitä että NÄEN SEN SAMALLA LAVALLA JOKEREITTEN KANSSA!!!

Juu ihanaa että K esiintyy jokrujen kanssa mutta miksi noita täytyy verrata. K menis varmasti mielellään paremmalla ajalla esiintymään Noan kanssa.

No siis minusta Israel on ihan roistovaltio, eli tämä oli henkilökohtainen poliittinen mielipiteeni. Enkä siis tykännyt Noasta ollenkaan viisuissa. Kenenkään muun ei tartte vertailla yhtään mitään, tämä oli kaikki ihan omaa fiilistelyäni.

Vierailija
78919/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!!!

Vierailija
78920/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Everybody knows now.

K: Know what?

B: That I will ride you during CCC in Tavastia in September.

K: Yes!

Ketju on lukittu.