Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78701/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä JO:n keikasta:

- Ihana tuo pätkä Novi valista, missä Jan lepäilee Nacen sylissä. Mutta miksi ihmeessä niin iso väli Bojaniin? Ja Jure taas pisti tupakaksi!

- Plastikasta näin vain lyhyen pätkän. Jos joku näkee pidemmän, niin ottaisin kiitollisuudella linkin vastaan.

- Onko B:llä päällä taas sama paita kuin monta kertaa aiemmin vai näyttääkö vain samalta? Kiva on, mutta Krisin ja Janin vaatteet ovat ihan huiput! Rakastan noita hihattomia paitoja! Onko jossain pätkää, missä Jurella olisi paita päällä vai onko alusta asti ilman paitaa?

-Esitettiinkö eilen lainkaan Proti tokua? Ei taideta kovin usein esittää niin siksi kyselen. Entä Metuljia? En löytänyt pätkää mutta eikö Metulji ole melkein aina listalla.

Vierailija
78702/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa jo se LadySLOn keikkaraportti, niin voi häipyä ketjusta loppupäiväksi. 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78703/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu rakastaa "Kärtsä-kieltä" 😂

https://www.tumblr.com/korvessa/726687207742734336/bojans-obsession-to-…

Tätäkö te ette näe? Se on kooste mm. viisujen aikaista klipeistä joissa B matkii K ja sanoo mm. sen formulalakanat, funny ja muuta "K kielellä". Siinä ei ollut mielestäni mitään uutta.

Joo ei ollu mitään uutta. Mut jostain sais tupsahtaa video siitä ku B on puhunu eilen suomea ennen keikkaa. Tai ei tarvi olla ees videota, mut ku sais ees tietoon et mitä se on oikeen sanonu :D

Vierailija
78704/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?

Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa

Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli. 

Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!

Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.

Vierailija
78705/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tällä ketjulla on niin harhaanjohtava nimi, et jotkut eksyy vahingossa tänne kommentoimaan. "Joker Out ja Bojan fiilistelyketju" sopis paremmin.

Lopetahan jo.

Ihan asiaa tuo kommentti on! Minäkin ekstin tänne kun K:kin mainittiin nimessä.. sen sijaan täällä puhutaan vain JO:sta. Ehkä JO-potukka voisi tehdä oman ketjun?

Tämä ei ole mikään yleis-Käärijä ketju. Tämän pohjavire on niiden suhde Bojanin kanssa.

Höpö höpö täällä saa puhua kaikkea Käärijästä .

No ei saa, siis kun ei noita Tommy-juttujakaan jaksettu, siis peruskäärijäfanit joita ei shippi eli myös Bojan kiinnosta eivät kuulu tähän ketjuun, jos vielä koko ajan pilkkaavat ei-niin-K-innostuneita ja lisäksi postailevat papat tekee videoita -tasoisia viestejä joissa ei sanota yhtään mitään.

Vierailija
78706/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?

Minulle on luonnollisempaa spekuloida ja fiilistellä K:n uuden biisin musiikkivideota, josta tulee "kuin elokuva" ja homoeroottisilla vivahteilla. Ko. MV tulee ulos ennen JO:n kiertuetta, ja siitä on saatu vinkkejä ajoittain. Mutta hei, fiilistelkää te nyt näitä sadansia JO keikkoja täällä. Todella mielenkiintoista luettavaa

Bojan on vain joka kerta ihanampi niillä 💕 Sitä paitsi jengi seuraa siksikin varmaan nyt kiinnostuneena, koska samalla katsellaan, pääsikö Bojan yli siitä pahasta olosta ja paniikkeilusta, jota hänellä oli. 

Tässä on nyt ollut, mitä, 4 keikkaa sen jälkeenkö? Ja 3 niistä on näyttänyt sujuvan huippuhyvin jo!

Oon tässä ihmetellyt, kun olen katsonut B viimeisimpiä keikkoja, että ei tämä ole enää todellista. Ei se B enää voisi olla hurmaavampi ja sitten se vain on. Ja taustalla omassa mielessä taistelu, kehtaanko mennä katsomaan iän takia. Sen tulee varmaan ratkaisemaan se, missä kunnossa mun itseluottamus ko päivänä sitten on.

B on alkanut toipua, se sen hurmaavuuden selittää :)

Vierailija
78707/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuinen asia. Joku kysyi, tapasivatkohan 2 ladya toisensa. 💚💙Liittyy sekä K, että B, että JO: Jokeroutsubs rouvien mukana on italialainen fani. Hänellä käsissään toive dj:lle soittaa ccc. Uusi italialainen kirjoitti tänne, en muista muuta, kuin että toivoi tapaavansa siellä LadySlon. Voisiko nämä olla sama hlö? 🕵Jos ladymme olisi ehtinyt eilen lukea palstaa ja katsoa josbs kuvaa, olisi hän löytänyt heidät.

Vierailija
78708/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa minussa on? Minäkin tahdon osaksi ketjua. T: Elvis Costello

Huooooooooooooh. 

Vierailija
78709/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut muista laittaa lippu myyntiin jos et mene!. Ottajia on paljon.

Vierailija
78710/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan joku sanoa, että onko mitään tsäänssiä saada vielä lippua tai kahta JO:n Tampereen keikalle? Supermanin elkein saattaisin sittenkin pohjoisesta ennättää

Vierailija
78711/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kohta poistamaan näitä JO kommentteja. Eivät kuulu tähän ketjuun. Saatiin T/K pois täältä ja toivottavasti myös muille Jokereille perustetaan oma ketju. Aihe on Käärijä&Bojan.

Älä viitsi olla lapsellinen.

Miksi meidän pitää sietää jatkuvaa jankkausta JO:sta, koska ketjun aihe on Käärijä ja Bojan?

Oisko toi Bojan Jokereissa solistina? Ei täällä sentään ole kielletty puhumasta tuplaajista, Häärijästä jne, mutta ihanko oikeasti haluaisit runsaasti keskustelua vaikka siitä Elvis Costellosta, jos JO tiivistäisi hänen kanssaan yhteistyötä?

Onko kukaan muuten menossa Costellon keikalle syyskuussa Helsingissä ?

En mutta liikutuin kun Boj...anteeksi Jokerit oli eilen jakanut sen syntymäpäivän kunniaksi New Wave -kappaleen musavideon ja kävin katsomassa sen you tubesta. Minusta Costelloa oli selvästikin liikauttanut tämä kappaleen sanoma nuorten ihmisten kynästä, ja oli mukana videolla antamassa hienoa sukupolvista perspektiiviä kappaleelle. tyykäsin tosi paljon. Myös visuaalinen ote oli hieno. Tarina sinänsä oli aika kliseisesti käsikirjoitettu, mutta ei se haittaa, kun oli niin ihania tuijoteltavia. 

Vierailija
78712/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuinen asia. Joku kysyi, tapasivatkohan 2 ladya toisensa. 💚💙Liittyy sekä K, että B, että JO: Jokeroutsubs rouvien mukana on italialainen fani. Hänellä käsissään toive dj:lle soittaa ccc. Uusi italialainen kirjoitti tänne, en muista muuta, kuin että toivoi tapaavansa siellä LadySlon. Voisiko nämä olla sama hlö? 🕵Jos ladymme olisi ehtinyt eilen lukea palstaa ja katsoa josbs kuvaa, olisi hän löytänyt heidät.

Eilen mietin, onkohan LadySLO joku noista jokeroutsubsien mammoista? Hänhän on kertonut olevansa lingvisti, joten siinäkin mielessä käännöshommat voi sujua 🙂

Vierailija
78713/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Turkuun on suunnitteilla konserttiin yksinmenevien ikäkriiseilijöiden tapaaminen (onhan???). Ei kun rohkeasti mukaan vaan! 😊

Vierailija
78714/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Aito sun persettä rassaa mitä täällä kirjoitetaan, kun ethän enää edes usko K&B shippiin? Housukuva oli sulle liikaa. Ja koitapa kestää tämä v ittuilu mitä teet itse muille. Ja minäkin osaan antaa omille viesteille montakin yläpeukkua niinku sinä.

En enää oleta oikeasti, että ne päätyy yhteen. Mutta pääsin siitä yli koska en voinutkaan heittää Bojanista irti. Nyt mä vaan ilahdun, vaikka ne leikkis shippiä :) tai suhdetta. tai romanssia.  tai bromancea.

Vierailija
78715/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomennako se K oli lähössä kävelylle Salen kans?

Ja 2000 urheilullista käärylettä 😂

Vierailija
78716/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomennako se K oli lähössä kävelylle Salen kans?

Ja 2000 urheilullista käärylettä 😂

Joku täältä lupaili, että voi mennä paikalle agentiksi, kun asuu jossain lähellä?

Vierailija
78717/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen mietin, onkohan LadySLO joku noista jokeroutsubsien mammoista? Hänhän on kertonut olevansa lingvisti, joten siinäkin mielessä käännöshommat voi sujua 🙂

En ihmettelisi yhtään. :) JOsubsit näyttää olevan kiinnostuneita ihan kaikesta JO liittyvästä joten en ihmettelisi että olisivat päätyneet tänne. Ja muutenkin onhan tämä vähän sellaista piiri pieni pyörii -touhua.

Vierailija
78718/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jo kokonaan luovuttu toivosta, että K menisi Sloveniaan ensi viikolla, vai miksi ei kukaan enää spekuloi sitäkään?

Onko se vaan unohtunut tän jankkauksen vuoksi vai onko tullut tietoon jotain esteitä K:lle? Vai ajatteleeko kaikki, että JO on tulossa Suomeen jo niin pian, ettei nyt tässä kohdassa kannata mennä?

Elokuun loppuhan kuitenkin oli se alkuperäinen suunnitelma?

Vierailija
78719/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin, etten välitä pas kaakaan

Sylkekööt vaikka päälle, niin menen keikalle. Ikä alkaa kuutosella! 😼

Vierailija
78720/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkejä jos saisi K keikalta? Oon ite niin huono etsimään

Kiitos 💙

Ketju on lukittu.