Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mun piti unfollata Maks, jotta sain Kärtsän Jokeri-tykkäyksen näkyviin 😂😂😂 Onkohan tässä mun shippi-urani all time low -hetki? 😂
No mä otin kuvakaappauksen niin että näkyi puolet ruudusta B punaisissaan ja sitten alhaalla K:n tykkäys 😅 Piti oikein odottaa että se paras punainen kohta tuli. Kaikkeen sitä taipuu juuh.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkit on hyviä! Jokainen voi halutessaan hyppiä sitten vaan yli kukkiksen tai ruusurouvan tai Leilan tai Viisugayn jne yli
No noi hahmot on eri asia!!
Tai se, että haluaa hahmon kautta sanoa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusurouvan vihaus alkoi kun täällä kuultiin, että minkä ikäinen hän on. Naiset on naisille susia.
Minä luulen, että Ruusurouvan vihaaja on mies. Ihan viesteistään päätellen. En usko, että kukaan nainen käynnistäisi samanlaista käsittämätöntä ajojahtia.
En ole.
Huh. Olipa työntäyteinen ilta.
Onko tällä laivalla kukaan nähnyt toisen laivan keikalta kuvia tai videoita tai kuullut miten keikka meni? Ilmeisesti ICIP esitetty Tommyn osuus tullut nauhalta?
Oi, mistä tiedät, että ICIP esitetty? Luulin, että pitää odottaa sitä vasta syyskuulle.
Eikös Kärtsällä ollut omassa ig:ssa pätkä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kärtsällä ollut omassa ig:ssa pätkä siitä?
Vastaan itselleni: on. Kävin tarkistamassa.
Joo, käyn tänäänKIN hitaalla ja löysin sen ja sitten myös koko biisin sieltä SF:n instasta.
Päivän Joksu-keikkatiedote! 🌞😊
Tänään ulkoilmakeikka Koperissa, Sloveniassa.
Joksut lavalla klo 23.30 Suomen aikaa. Agenttina paikalla LadySlo 😎
Seuraava keikka 2.9., Žalec, Slovenia
Pohjoismaiden kiertueen alkuun 24 päivää
Helsingin keikkoihin 26 päivää 🥰
Turun keikkaan 27 päivää 🥰
Tampereen keikkaan 28 päivää 🥰
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä laivalla kukaan nähnyt toisen laivan keikalta kuvia tai videoita tai kuullut miten keikka meni? Ilmeisesti ICIP esitetty Tommyn osuus tullut nauhalta?
No superfanilla on hyviä videoita. Eikö muka muut tsekannu sen instaa heti herättyään? 😅
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäri näytti itse lauleskelevan myös Tommyn osuudet. (Toki ne tuli siis myös nauhalta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No superfanilla on hyviä videoita. Eikö muka muut tsekannu sen instaa heti herättyään? 😅
En, kun joskus kauan sitten tässä ketjussa laitettiin linkit joka paikkaan ja jotenkin vielä elin sitä aikaa näin unenpöpperössä. Mutta tajusin sitten heti kun laitoin viestin, että katsotaas K:n insta ja sen jälkeen SF:n insta. Joo, kyllä ne aivosolut tässä kohta saadaan esiin pölyn alta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla oli myös Siitä viis.
Vierailija kirjoitti:
Joo, käyn tänäänKIN hitaalla ja löysin sen ja sitten myös koko biisin sieltä SF:n instasta.
SF:llä tällä hetkellä näkyvillä 13 stooria joihin K tägättynä. Hirveä määrä tägäyksiä varsinkin kun ei ole edes fanitili ja osa ihan turhia tägäyksiä. Ei ihme että K ei taida enää hänen stoorejaan jakaa. Arvostan että hän kuvaa keikoilta materiaalia mutta noita (taitaa olla ihan päivittäisiä) Kärtsän tägäyksiä voisi oikeasti rajoittaa.
Kivan naarmun näytti saaneen keikan aikana (ei ollut kaikissa videoissa) mahaansa. Tuli heti mieleen että siellä on nyt ollu faneilla vähän kovempaa käplimistä kun siitä eilen täällä just puhuttiin. 😅
Vähän ärsyttää, että K:n settilista on niin lyhyt. Esittäis nyt prkl edes Morganin useammin. Ja Auto jään vois jättää pelkille lasten keikoille.
En ollut paikalla, mut en kyllä meekään kun biileet on vähän torsot.
Vierailija kirjoitti:
Kivan naarmun näytti saaneen keikan aikana (ei ollut kaikissa videoissa) mahaansa. Tuli heti mieleen että siellä on nyt ollu faneilla vähän kovempaa käplimistä kun siitä eilen täällä just puhuttiin. 😅
En huomannut noissa videoissa, katsoin varmaan vaan kasvoja... Mutta juuri tuota lääppimistä en kestä. Enkä tarkoita, etteikö se olisi oikeasti tarkoitettu paijaamiseksi ja silittämiseksi, ymmärrän kyllä, mutta kun oma keho ei kestäisi ventovieraiden koskettelua, niin tuntuu pahalta nähdä, kun joku muu joutuu sen kohteeksi. Varsinkin sellainen, joka ei voi oikein sanoa, että älä koske, kun se on osa sitä fanitusta ja omaa roolia.
Toivoisin niin, että jos on pakko koskea, niin koskekaa käsiin tai hihoihin, ei paljaalle iholle eikä haaroväliin.
Jokereidenkin settilista on sentään noin 15 biisiä.
Vertailun vuoksi: Rollarit soittivat Helsingissä 1995 23 biisiä, Coldplayn setissä näyttäis olevan noin 22 biisiä, Guns N Roses soitti 2017 Suomessa käydessään 29 biisiä jne.
Että siihen nähden vois Jokeritkin vetää myös ulkomaan keikoillaan edes 20 kappaletta 😒
Kiitos sinulle todella paljon ja kaikille muillekin 💚 En ole lähdössä mihinkään juuri teidän kivojen ihmisten takia.
Pitäähän mun jossain suomea saada puhua ja yksityishenkilöä palvoa. Tuo oli hauska, että etsisin täältä faneja. Kaikki me ollaan täällä samanarvoisia ja yhtä sekoja 😉
Hyvää yötä kaikille
💚🌹🌹