Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
77701/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kommenttiasi todella paljon.

Ihmisiä on erilaisia. Minulle tämä matka on ollut positiivinen. En ehkä ole niin syvällä tässä kuin jotkut muut. Olen myös käsitellyt surua palstalla. Viimeksi lähdin palstalta itkien. En halua tänne negatiivista tunnelmaa, sitä meillä kaikilla on varmasti tosi elämässä ihan tarpeeksi. Myös minulla. Huumori ja rakkaus näitä palstan päähenkilöitä kohtaan on minulle se juttu. Tietysti myös toivon että ehkä joskus he löytäisivät toisensa ,mutta pääasia että ovat onnellisia tahoillaan.

💚🌹🌹

<3

Vierailija
77702/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kysyä tältä minun viestieni inhoajalta, mitä pahaa olen hänelle tehnyt? Tuntuu minulle itselle uskomattomalta, että tuntemattoman ihmisen kommentit keskustelu palstalla saavat jonkun noin vihaiseksi. Minut täällä on saanut vihaiseksi vain rasismi, vihapuhe ja kiusaaminen. Mitään noista en ole täällä tehnyt. Itseäni ja viestejäni en yhden ihmisen takia ala muuttamaan. Jos minun läsnäoloni palstalla alkaa vaikuttamaan kaikkien palstailuun negatiivisesti, sitten voin poistua.

Vaikka oletkin anonyymi, sinun kirjoituksesi voi satuttaa oikeasti.

Ja Listan pitäjä, minä en halua olla syy sinun palstalta poistumiseen älä ikinä lopeta.

💚🌹🌹

Puhuisit joskus jotenkin vähän negatiivisemminkin, ei synny kauhean aidon ohmisen vaikutelmaa, kun pitää vain tuoda hyvää mieltä ketjuun koko ajan, vaikka tää *matka* on jokaiselle normaalille bojanistille aiheuttanut kaikenlaisia tunteita, epätoivon, (palstamenoa kohtaan)inhon ja pettymyksenkin tunteita!

Tuossa ehkä yksi ärsytyksen syy.

On eri asia olla hauska ja humoristinen, kuin vaikuttaa jättää käsittelemättä kokonaan negatiivisia tunnetiloja.

Nyt täytyy kyllä antaa pisteet siitä, että kerrot suoraan miltä susta tuntuu. Monilla palsta-ankeuttajilla ei ole mu na a kertoa mikä heitä loppujen lopuksi ahdistaa. Sanoisin kuitenkin sen, että meitä on täällä aika paljon. Negatiivisia tunnetiloja syljetään tänne palstalle jo nyt enemmän kuin tarpeeksi. Negatiivisia runteita on hyvä käydä läpi, mutta fiilistelypalsta on siihen väärä ympäristö. Haluavatko fanituksen kohteet saada ihmisille ahdistusta aikaan? Ei. Fanituksen ja siihen liittyvän vuorovaikutuksen pitäisi olla iloista niin kuin harrastukset yleensä. Annan sulle sympatiat pahan olosi vuoksi. Jätetään kuitenkin toisia kunnioittavat, ihanat ihmiset, kuten RR rauhaan. Kaikki ihmiset ovat tärkeitä, myös sinä. Sinulta ei ole pois muiden ihmisten positiivisuus <3

Sanoin jo, että moni negatiivinen ja raivoava viesti on ollut minusta tosi positiivista luettavaa, silloin kun tavoite ei ole ollut mikään häiriköinti! Tai se, kun joku kirjoittaja hermostuu johonkin asiaan, joka selkeästi rassaa jo monia!

En tajua sitä, että siitä heti ajatellaan, että sanojalla on paha olo. Ei minulla ainakaan ole. Se menee sillä purkamisella ohi!

Ja siis mua ÄRSYTTÄÄÄ, jos on jokin asia, mikä on ärsyttävä, jos siihen tulee joku lässyttämään siitä, ikään kuin koittaen, että *ei saa riidellä, ei saa edes hermostua!!! Kaikki nyt yhdessä hymyillään*, siis aarrgght.

Just tää ja minkäsvitunväristä violettia väriä raitaa sukkaan laitetaan jee, siiis päivän paras perämiehenkin mielestä jipppiiii 💙💚💛🧡💝💝🌹🌹🌹

😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77703/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Are You rannekoru on kyllä ihana. Missähän K on saanut sen? Jos saisi toimitettua Boitsullekin samanlaisen.

💚🌹🌹

Voisitko palstailla ilman tota nimimerkkiä? Tasa-arvoisemmin? Tai rekisteröidy.

Anteeksi, mutta en ymmärrä. Tasa - arvoisemmin ? Ja jos rekisteröidyn mitä se auttaa? Yksi rekisteröity ajettiin jo pois ja samaa minä kirjoittaisin rekisteröityneenäkin.

💚🌹🌹

Vierailija
77704/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO julkaissut uuden ig-postauksen 15min sitten ja Kärtsä tykännyt siitä jo :D

Postaus sisältääkin runsaan annoksen Bojania. Bojania, joka alkaa olla entisellään.🔥🔥👑🔥

Lepytys on alkanut julkisesti. Ties millaisena yksityisesti. 😉

Vierailija
77705/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pätkä Jokereiden instassa tiistailta! Bojan on kuumista kuumin! 🔥

Enkä tänään ole vielä täällä kertonut, kuinka paljon häntä rakastan!💕

Oi nyt oli kyllä täysin kultaa. Oliks toi Varadždin ilmaiskeikka? Itken sisäisesti kun (varmaan) hän laittoi, että Cried all night bc it was so nice in Varaždin ja kun näen, miten onnelliselta Bojan jo tossa vaikutti !

Se cried all night liittyi biisiin (Ona) joka on ko. videolla, siinä itketään koko yö. :) Mutta silti kvia teksti.

Miten mä en tunnistanut, että se oli Ona!? Se biisi siis. Enkä viittaa nyt tuohon tekstiin, enhän mä luullutkaan, että se oli jokin tunnustus päiväkirjalle, tajusin kyllä ilman sun selityksiäkin, että oli värssy jostain (ja että varmaan just siitä mulle *tuntemattomasta* biisistä 😅)

Vierailija
77706/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusurouvan vihaus alkoi kun täällä kuultiin, että minkä ikäinen hän on. Naiset on naisille susia.

Vierailija
77707/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Bojan muuten sanoo siinä kameran nuolaisussaan!?

*ihanan hikisenä* 🥳

"Varaždin, Olipa kuuma"

Vierailija
77708/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ihanan hikisenä* 🥳

En tiedä, mutta mitä hikisempi, sen ihanampi.

Vierailija
77709/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*ihanan hikisenä* 🥳

"Varaždin, Olipa kuuma"

🥰

Kiitos

Vierailija
77710/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Are You rannekoru on kyllä ihana. Missähän K on saanut sen? Jos saisi toimitettua Boitsullekin samanlaisen.

💚🌹🌹

Anteeksi, mutta en ymmärrä. Tasa - arvoisemmin ? Ja jos rekisteröidyn mitä se auttaa? Yksi rekisteröity ajettiin jo pois ja samaa minä kirjoittaisin rekisteröityneenäkin.

💚🌹🌹

Tasa-arvoisemmin = ettet erotu kommenteillasi, että se olit juuri sinä, joka jotain sanoit. Täällä on matkan varrella ollut monia tosi huikeita kommentteja, jos niidenkin kirjoittajat toisivat esiin myös kaikissa muissa kommenteissaan nimen, (joka ois ollut siinä huipussa), niin se ois vähän niinkuin että no, fanit, huomatkaa.

Anteeksi, mutta en ole täällä faneja etsinyt. Monella keskustelu palstalla lähinnä ulkomaisilla olen tottunut käyttämään nimimerkkiä. Jos vastaan esim. lyhyesti johonkin en käytä nimimerkkiä.

💚🌹🌹

Vierailija
77711/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manchesterissäkin oli neulottu lahjoja Jokereille, tai no, näköjään vain Janille ja Nacelle.

https://www.tumblr.com/pastabake4/726536404644118528/jan-w-a-knitted-fl…

Vierailija
77712/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO julkaissut uuden ig-postauksen 15min sitten ja Kärtsä tykännyt siitä jo :D

Postaus sisältääkin runsaan annoksen Bojania. Bojania, joka alkaa olla entisellään.🔥🔥👑🔥

VOI, kun se tohtis alkaa laittaa jotain itsestään sit Jokereiden tilille, ei haittais yhtään, ettei sillä ole omaa instaa!!!

Ihana Boitsu! Miten sen hiukset on niin vaaleat tuossa alussa vai onko se vanha pätkä :O

Ei oo vanha. B:llä näyttää välillä hiukset tosi erisävyisiltä valaistuksesta riippuen.

Vierailija
77713/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on semmoinen ihminen, joka kutsuu ihmisiä ympärilleen vähän kuin ihmismagneetti  

Ja sosiaalisesti erittäin lahjakas. Samoin K viehättää se, että sillä on lempeyttä, mutta sellainen habitus ettei sen yli niin vain kävellä. Sorry otan T esille, mutta hyvä esimerkki siitä kuinka K seurassa ihmisten parhaat ja aidot puolet tulevat esiin. Kaikki loistaa sen ympärillä. Varsinkin B :D. K lähellä viihdytään.

Vierailija
77714/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pätkä Jokereiden instassa tiistailta! Bojan on kuumista kuumin! 🔥

Enkä tänään ole vielä täällä kertonut, kuinka paljon häntä rakastan!💕

Oi nyt oli kyllä täysin kultaa. Oliks toi Varadždin ilmaiskeikka? Itken sisäisesti kun (varmaan) hän laittoi, että Cried all night bc it was so nice in Varaždin ja kun näen, miten onnelliselta Bojan jo tossa vaikutti !

Festarin 25-vuotisjuhlien kunniaksi vissiin kaikki päälavan keikat oli ilmaisia, JO ja FF ainakin. JO:n keikalla 10 000 hengen yleisö.! Aivan ihana video ja ihanaa että B taas tuntee olonsa sen verran hyväksi että haluaa olla esillä 🥰

Vierailija
77715/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruusurouvan vihaus alkoi kun täällä kuultiin, että minkä ikäinen hän on. Naiset on naisille susia.

Höpö höpö! Mua ärsytti jo aiemmin, kun se levyn yksipuolisuus alkoi näkymään.

Minkä ikäinen ruusurouva on? T. Ei vihaaja

Vierailija
77716/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Ruusurouvan vihaaja on mies. Ihan viesteistään päätellen. En usko, että kukaan nainen käynnistäisi samanlaista käsittämätöntä ajojahtia.

Vierailija
77717/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkit on hyviä! Jokainen voi halutessaan hyppiä sitten vaan yli kukkiksen tai ruusurouvan tai Leilan tai Viisugayn jne yli

Vierailija
77718/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Tasa-arvoisemmin = ettet erotu kommenteillasi, että se olit juuri sinä, joka jotain sanoit. Täällä on matkan varrella ollut monia tosi huikeita kommentteja, jos niidenkin kirjoittajat toisivat esiin myös kaikissa muissa kommenteissaan nimen, (joka ois ollut siinä huipussa), niin se ois vähän niinkuin että no, fanit, huomatkaa.

Anteeksi, mutta en ole täällä faneja etsinyt. Monella keskustelu palstalla lähinnä ulkomaisilla olen tottunut käyttämään nimimerkkiä. Jos vastaan esim. lyhyesti johonkin en käytä nimimerkkiä.

💚🌹🌹

Täällä ei kukaan muukaan käytä, oletko pistänyt merkille? Oletko huomannut?

Käyttääpäs ja useampikin. Itsekkin olen käyttänyt muistaakseni ainakin 2-3 eri ja jokaista muutamia kertoja. Suurimman osan kirjoitan tietenkin ilman nimimerkkiä.

Vierailija
77719/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti unfollata Maks, jotta sain Kärtsän Jokeri-tykkäyksen näkyviin 😂😂😂 Onkohan tässä mun shippi-urani all time low -hetki? 😂

Vierailija
77720/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Täällä ei kukaan muukaan käytä, oletko pistänyt merkille? Oletko huomannut?

Voisitko keskittyä ketjun aiheeseen. Jokaista ärsytystä ei ole pakko kertoa julkisesti. Kuulostat joltain teiniltä, joka kuvittelee, että juuri hänen tunteensa ja toiveensa ovat tärkeimpiä ja muista viis. Oot raskasta seuraa täällä.

Ketju on lukittu.