Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
77741/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää, että K:n settilista on niin lyhyt. Esittäis nyt prkl edes Morganin useammin. Ja Auto jään vois jättää pelkille lasten keikoille.

En ollut paikalla, mut en kyllä meekään kun biileet on vähän torsot.

Kyllä mä oon käsittäny että jos se oman keikan vetää, sillon menee helposti 1,5h. Nää kesän keikat on suurin osa olleet festari- yms. yhteiskeikkoja muiden esiintyjien kanssa niin niissä ollu se n. tunti.

Toivottavasti Kärde vetää talvella sitte täällä jonku klubikiertueen. Edes lyhyen.

Vierailija
77742/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää, että K:n settilista on niin lyhyt. Esittäis nyt prkl edes Morganin useammin. Ja Auto jään vois jättää pelkille lasten keikoille.

Kyllä mä oon käsittäny että jos se oman keikan vetää, sillon menee helposti 1,5h. Nää kesän keikat on suurin osa olleet festari- yms. yhteiskeikkoja muiden esiintyjien kanssa niin niissä ollu se n. tunti.

Toivottavasti Kärde vetää talvella sitte täällä jonku klubikiertueen. Edes lyhyen.

Ei taida olla ihan niin pitkiä. Kaivari oli minusta jotain 1h15min, vaikka siellä oli poikkeuksellisen paljon välispiikkejä.

Jokereita joilla on noin 20 biisiä on toki vähän epäreilua verrata bändeihin, joilla biisejä on reilummin mistä valita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77743/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJswukB6/

Eilen sekoitin muuten Jokereiden postauksessa olleen kappaleen tässä olleeseen, jota en todellakaan tunnistanut. Ihana klippi tämäkin, harmi, että klippi on Tiktokista! Ei jollain sattuis olemaan tätä Twitteristä tai Instasta?

Eilen kun katsoin sen uudelleen niin huomasin, että kyllähän tässä aika huolellisen isolla lukee, että Plastika, mutta en silti tunnista sitä siksi. . .

Vierailija
77744/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 15-16 biisiä esittivät UK Tourillakin vain.

Vierailija
77745/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä laivalla kukaan nähnyt toisen laivan keikalta kuvia tai videoita tai kuullut miten keikka meni? Ilmeisesti ICIP esitetty Tommyn osuus tullut nauhalta?

No superfanilla on hyviä videoita. Eikö muka muut tsekannu sen instaa heti herättyään? 😅

En ole katsonut fanien instoja. Seuraan vaan JO:n ja K:n instagramia ja parin heihin liittyvän valokuvaajan. Tiedän kyllä kuka sf on. Jotenkin tullut täältä sellainen ei niin mairitteleva kuva hänestä, niin ei ole kiinnostanut mennä hänen someensa, ellei joku linkki jaettu jossain kiinnostavin saatesanoin.

Vierailija
77746/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivohuoneella oli 13 biisiä ja se intro ja siis tuossakin Cha cha cha kaks kertaa.

Toi nyt saiskin olla minimi, jos on vain oma keikka, mutta ei. . .

Vierailija
77747/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen aikuinen jaksaa jauhaa jostain käärijästä tuhansia sivuja? Joku heikkolahjainen, lapsen tasolle jäänyt?

Jep, sellainenpä hyvinkin.

T. Yksi niistä

Vierailija
77748/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätkääryle taisi myös jo syntyä risteilyllä 😍

https://www.tumblr.com/wednesdayday/726579643555217408/pregnancy-confir…

Vierailija
77749/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoasiaa 📣 Näin unta, jossa joku aikuisempi naishenkilö tiesi, että K:n kengänkoko on 48 🙈

Vierailija
77750/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen aikuinen jaksaa jauhaa jostain käärijästä tuhansia sivuja? Joku heikkolahjainen, lapsen tasolle jäänyt?

Jaa, muiden puolesta en osaa sanoa, mutta itse olen fanfictionhullu ja autismin kirjolla, enkä ovin älykäs. Meillä on tapana aikuisenakin fanittaa esiintyjiä, bändeja yms ja seurata heitä erittäin tiiviisti. Voi olla ettei ns. neurotyypillisiä kiinnostakaan intensiivisesti.

Vierailija
77751/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen ainakin mm. mt-eläkkeellä ja käärijä on mun elämän piristys, siksi luen ja kirjoitan.

Vierailija
77752/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän Joksu-keikkatiedote! 🌞😊

Tänään ulkoilmakeikka Koperissa, Sloveniassa.

Joksut lavalla klo 23.30 Suomen aikaa. Agenttina paikalla LadySlo 😎

Seuraava keikka 2.9., Žalec, Slovenia

Pohjoismaiden kiertueen alkuun 24 päivää

Helsingin keikkoihin 26 päivää 🥰

Turun keikkaan 27 päivää 🥰

Tampereen keikkaan 28 päivää 🥰

Koperin lämpötila päivällä yli +30, illalla laskee, mutta JOn kannattaa pulahtaa mereen, niin saadaan hyviä kuvia🧜🤗!

Vierailija
77753/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä laivalla kukaan nähnyt toisen laivan keikalta kuvia tai videoita tai kuullut miten keikka meni? Ilmeisesti ICIP esitetty Tommyn osuus tullut nauhalta?

No superfanilla on hyviä videoita. Eikö muka muut tsekannu sen instaa heti herättyään? 😅

Laivalla oli myös Siitä viis.

No voi nyt... Lemppari biisi ja kovasti odotin sitä Valkeakoskella, samoin toivoin ICIP:iä. Ehkei halunnut vetää sitä S-keikalla

Vierailija
77754/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa meinattu yöllä lähteä laukalle, kun joku täällä heitti sen Tommy ja K suudellut laivan terminaalissa läpän. 😂

Vierailija
77755/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: Hi handsome

B: https://64.media.tumblr.com/63d065ead8e949a07d082769caf56d6a/b93def911f…

K: Trying to call you, why dont you pick up?

B: Saw ur pictures

K: Did you like them? I have 2 hours of social media time left, I call you yes? Facetime?

B: I'm busy

K: No you're not

B: Talk to you later

K: Bojan

B: Bye

K: Dont be a child

*B has left the chat*

K: The fuck you just did?

K: BOJAN

K: https://glamournessmygod.tumblr.com/post/717246168354226176/me-when-k%C…

Vierailija
77756/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa meinattu yöllä lähteä laukalle, kun joku täällä heitti sen Tommy ja K suudellut laivan terminaalissa läpän. 😂

Kiva tietää että heilläkin on ollu säpinää! (Siis jodlaajilla, toim.huom)

(Ne kun tykkää täältä kaikkea seurata, niille vois toki enemmänkin antaa täsmäsyöttöjä, kyllähän tätä peliä voi molempiin suuntiin pelata. 😉)

Vierailija
77757/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Ne kun tykkää täältä kaikkea seurata, niille vois toki enemmänkin antaa täsmäsyöttöjä, kyllähän tätä peliä voi molempiin suuntiin pelata. 😉)

Kuulemma täällä oli jaettu kuviakin aiheesta 😂 P erkele jos jollain sellaisia kuvia on, niin tänne heti! Tieteen vuoks!

Vierailija
77758/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma täällä oli jaettu kuviakin aiheesta 😂 P erkele jos jollain sellaisia kuvia on, niin tänne heti! Tieteen vuoks!

Joo mulle kans, eiku siis kaverille ne kuvat heti!

Vierailija
77759/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä K vetämässä icip:a eilen.

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726600306214010880?source=share

Hän ilmeisesti lauloi myös T:n osuudet 👀👅

Vierailija
77760/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että tuli kaksi ketjua. Kunpa pysyisikin näin. Jos lähinnä B kiinnostaa K:ssa, niin ei tarvitse ärtyä kun tähän ketjuun tungetaan aiheita, mitkä eivät siihen liity 😊

Ja jos K/T teemaa haluaa seurata, niin voi, siinä omassa ketjussaan 🙂

Ketju on lukittu.