Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
77661/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kysyä tältä minun viestieni inhoajalta, mitä pahaa olen hänelle tehnyt? Tuntuu minulle itselle uskomattomalta, että tuntemattoman ihmisen kommentit keskustelu palstalla saavat jonkun noin vihaiseksi. Minut täällä on saanut vihaiseksi vain rasismi, vihapuhe ja kiusaaminen. Mitään noista en ole täällä tehnyt. Itseäni ja viestejäni en yhden ihmisen takia ala muuttamaan. Jos minun läsnäoloni palstalla alkaa vaikuttamaan kaikkien palstailuun negatiivisesti, sitten voin poistua.

Vaikka oletkin anonyymi, sinun kirjoituksesi voi satuttaa oikeasti.

Ja Listan pitäjä, minä en halua olla syy sinun palstalta poistumiseen älä ikinä lopeta.

💚🌹🌹

Puhuisit joskus jotenkin vähän negatiivisemminkin, ei synny kauhean aidon ohmisen vaikutelmaa, kun pitää vain tuoda hyvää mieltä ketjuun koko ajan, vaikka tää *matka* on jokaiselle normaalille bojanistille aiheuttanut kaikenlaisia tunteita, epätoivon, (palstamenoa kohtaan)inhon ja pettymyksenkin tunteita!

Tuossa ehkä yksi ärsytyksen syy.

On eri asia olla hauska ja humoristinen, kuin vaikuttaa jättää käsittelemättä kokonaan negatiivisia tunnetiloja.

Nyt täytyy kyllä antaa pisteet siitä, että kerrot suoraan miltä susta tuntuu. Monilla palsta-ankeuttajilla ei ole mu na a kertoa mikä heitä loppujen lopuksi ahdistaa. Sanoisin kuitenkin sen, että meitä on täällä aika paljon. Negatiivisia tunnetiloja syljetään tänne palstalle jo nyt enemmän kuin tarpeeksi. Negatiivisia runteita on hyvä käydä läpi, mutta fiilistelypalsta on siihen väärä ympäristö. Haluavatko fanituksen kohteet saada ihmisille ahdistusta aikaan? Ei. Fanituksen ja siihen liittyvän vuorovaikutuksen pitäisi olla iloista niin kuin harrastukset yleensä. Annan sulle sympatiat pahan olosi vuoksi. Jätetään kuitenkin toisia kunnioittavat, ihanat ihmiset, kuten RR rauhaan. Kaikki ihmiset ovat tärkeitä, myös sinä. Sinulta ei ole pois muiden ihmisten positiivisuus <3

Vierailija
77662/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Janin paljasta rintakehää vielä laittaa tänne https://x.com/katwhatever_/status/1694742243653845001?s=61

Totta kai saa! JA tässä päivän Jan!

https://twitter.com/JokerOutPics/status/1694757968720347625

Janhan oli K:n ekai JO fani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77663/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Janin paljasta rintakehää vielä laittaa tänne https://x.com/katwhatever_/status/1694742243653845001?s=61

Ei saa. Täällä pitää puhua vain ja ainoastaan K&B shipistä ja kaikki muut aiheet kiellettyjä. Rintakehän shippaajat muualle. T. Palstapoliisi

Vierailija
77664/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77665/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn kokonaan toiseen ketjuun. Siellä on oikeasti hyvä meininki. Kiitos kaikille näistä kuukausista. Mä en vaan enää jaksa taistella näitten ankeuttajien kanssa. Saitte voiton, toivottavasti olette nyt onnellisia yhdestä päänahasta. T: yksi mini ficcien kirjoittaja

Vierailija
77666/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJswukB6/

Ihana possujunan pinkki paita! Ja ihana Boitsu!

Vierailija
77667/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Täällä pitää puhua vain ja ainoastaan K&B shipistä ja kaikki muut aiheet kiellettyjä. Rintakehän shippaajat muualle. T. Palstapoliisi

Eikä siitäkään jos linkit ja videot ovat jo vanhat ja kusenpolttamat.

Vierailija
77668/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuva tuo IS:n mainos narsistin tunnusmerkeistä tuossa keskustelun lomassa. Jutun kohta ilkeän ihmisen tunnusmerkeistä sopii täysin tämän keskustelun ankeuttajiin.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009800183.html?utm_source=rtb_sisaine…

Vierailija
77669/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pätkä Jokereiden instassa tiistailta! Bojan on kuumista kuumin! 🔥

Enkä tänään ole vielä täällä kertonut, kuinka paljon häntä rakastan!💕

Vierailija
77671/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kysyä tältä minun viestieni inhoajalta, mitä pahaa olen hänelle tehnyt? Tuntuu minulle itselle uskomattomalta, että tuntemattoman ihmisen kommentit keskustelu palstalla saavat jonkun noin vihaiseksi. Minut täällä on saanut vihaiseksi vain rasismi, vihapuhe ja kiusaaminen. Mitään noista en ole täällä tehnyt. Itseäni ja viestejäni en yhden ihmisen takia ala muuttamaan. Jos minun läsnäoloni palstalla alkaa vaikuttamaan kaikkien palstailuun negatiivisesti, sitten voin poistua.

Vaikka oletkin anonyymi, sinun kirjoituksesi voi satuttaa oikeasti.

Ja Listan pitäjä, minä en halua olla syy sinun palstalta poistumiseen älä ikinä lopeta.

💚🌹🌹

Puhuisit joskus jotenkin vähän negatiivisemminkin, ei synny kauhean aidon ohmisen vaikutelmaa, kun pitää vain tuoda hyvää mieltä ketjuun koko ajan, vaikka tää *matka* on jokaiselle normaalille bojanistille aiheuttanut kaikenlaisia tunteita, epätoivon, (palstamenoa kohtaan)inhon ja pettymyksenkin tunteita!

Tuossa ehkä yksi ärsytyksen syy.

On eri asia olla hauska ja humoristinen, kuin vaikuttaa jättää käsittelemättä kokonaan negatiivisia tunnetiloja.

Nyt täytyy kyllä antaa pisteet siitä, että kerrot suoraan miltä susta tuntuu. Monilla palsta-ankeuttajilla ei ole mu na a kertoa mikä heitä loppujen lopuksi ahdistaa. Sanoisin kuitenkin sen, että meitä on täällä aika paljon. Negatiivisia tunnetiloja syljetään tänne palstalle jo nyt enemmän kuin tarpeeksi. Negatiivisia runteita on hyvä käydä läpi, mutta fiilistelypalsta on siihen väärä ympäristö. Haluavatko fanituksen kohteet saada ihmisille ahdistusta aikaan? Ei. Fanituksen ja siihen liittyvän vuorovaikutuksen pitäisi olla iloista niin kuin harrastukset yleensä. Annan sulle sympatiat pahan olosi vuoksi. Jätetään kuitenkin toisia kunnioittavat, ihanat ihmiset, kuten RR rauhaan. Kaikki ihmiset ovat tärkeitä, myös sinä. Sinulta ei ole pois muiden ihmisten positiivisuus <3

Sanoin jo, että moni negatiivinen ja raivoava viesti on ollut minusta tosi positiivista luettavaa, silloin kun tavoite ei ole ollut mikään häiriköinti! Tai se, kun joku kirjoittaja hermostuu johonkin asiaan, joka selkeästi rassaa jo monia!

En tajua sitä, että siitä heti ajatellaan, että sanojalla on paha olo. Ei minulla ainakaan ole. Se menee sillä purkamisella ohi!

Vierailija
77672/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti joitain ankeuttajia ahistaa niin paljon keskustelut täällä niin kannattais valita joku ihan muu keskustelu tai parempi sulkea palsta kokonaan

Vierailija
77673/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä siirryn kokonaan toiseen ketjuun. Siellä on oikeasti hyvä meininki. Kiitos kaikille näistä kuukausista. Mä en vaan enää jaksa taistella näitten ankeuttajien kanssa. Saitte voiton, toivottavasti olette nyt onnellisia yhdestä päänahasta. T: yksi mini ficcien kirjoittaja

Minäpä en näin helpolla periksi anna.

Tuliko muuten koskaan raporttia siitä kun joku aikoi antaa palautetta palstan moderoinnista?

En minäkään anna periksi.

T: Yksi mini-ficcien kirjoittaja 💚

Vierailija
77674/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yksityishenkilöistä jankkaukset on eniten sitä ankkeuttamista, eikä noista teidän poistumisista tarvitse ilmoitella, ei nyt hirveästi kiinnosta

Vierailija
77675/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJswukB6/

Ihana klippi!!!!! Siis toi paita Helsinkiin 🔥🔥🔥💥

Vierailija
77676/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yksityishenkilöistä jankkaukset on eniten sitä ankkeuttamista, eikä noista teidän poistumisista tarvitse ilmoitella, ei nyt hirveästi kiinnosta

50cm?!??

Vierailija
77677/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO julkaissut uuden ig-postauksen 15min sitten ja Kärtsä tykännyt siitä jo :D

Vierailija
77678/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO julkaissut uuden ig-postauksen 15min sitten ja Kärtsä tykännyt siitä jo :D

Hytissä pitää jotenkin kuluttaa aikaa niin tottakai siellä on B heti ekana ja vikana ja niitten välissä mielessä 😍

Vierailija
77679/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Have you calmed down?

B: Yes, the hot video call helped.

K: Glad I could help, you're my baby and I love you.

B: I know, I love you too.

K: I can't wait to touch you where you touched yourself.

B: I want to kiss where you touched yourself.

K: Stop or we have to go again.

B: Would that be a bad thing?

K: No.

B: Yes.

Vierailija
77680/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin yksityishenkilö käy, tarkoitin noita muita

Ketju on lukittu.