Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kivat reidet Kärtsällä. Lihaksikkaat, muttei mitkään sohvareidet!
Mitkä on sohvareidet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sohvareidet?
En tiedä mitkä ne ovat, mutta minulla on sellaiset! Lössähtävät heti mätässäkkeinä leveiksi kun istun sohvalle :D
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sohvareidet?
No semmoset pulleat jättikeilat, mitkä kehitty erityisesti lyhyemmille bodaajamiehille. Sohvaperseen vastine.
Kärdellä jäntevät ja linjakkaat
Sohvareisien lanseeraaja lanseerasi ilmeisesti jo aiemmin sohvaperseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsq2joK/
Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....
He seemed to be doing better, no?
Yes! That was quite juicy shake
Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!
Siis mitä? Onko joukossamme joku, joka ei ole nähnyt shake it moveja! Häpeänurkkaan siitä :D
Shake it moveja? Mikä siis on se juttu, joka ehdottomasti todistaa että B on nähnyt icip:n? Siis tietenkin on nähnyt, mutta mikä on se todiste?
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.Tuon viittaamasi viestin kirjoittajana täytynee vastata tähän jotakin. Ensinnäkin tällä palstalla ei kannata ottaa liian vakavasti yksittäisiä heittoja. En ajatellut, että joku voisi ottaa viestini tosissaan ja tulkitsisi niin, että tuo samansuuntainen (ja oikeasti siis sadoilla muillakin artisteilla hyvin yleisesti käytössä oleva) liikehdintä olisi todiste yhtään mistään. Sen oli tarkoitus olla vaan ironian sävytteinen ja humoristinen heitto. Eivät he nyt toisilleen viestittele noin vaan ihan yksityisesti. Tuo oli myös viittaus yleiseen Käärijän ja Bojanin viestitwinnaukseen, jota on some täynnä.
Tässä tulee mieleen, että kuinkakohan moni muukin viesti täällä on tulkittu väärin ja kannattaako tänne mitään enää huumorilla heittäkään. Toisaalta K:n asennetta mukaillen, eipä sillä kai niin väliä.
Kyllä. Pitääkö humoristisiin kommentteihin laittaa tästä lähtien P.S ei tutkimustulos, vain huumoria :D
Ainahan näistä B ja K samanaikaisista "liikkeistä" tehdään fanarteja tms. twinnauskuvia sekä kommentteja myös tämän palstan ulkopuolelle.
Hyvä, että ainakin osa ymmärsi mun viestin idean oikein. Ja joo, varmaan joku koodaus olis tarpeen. Yritin jo eilen vai toissapäivänä, mutta /j ei auennut sekään. Ehkä toi sun selvästi sanoitettu viesti olis paras. 😄
Kyllä. "K heterous haudattiin mv ja sitten B ilmestyi" P.S Huumoria.
On se vaikea laji tuo huumori. Huumorikommentit listalle?
Mun mielestä täällä ei tarvitse päteä noilla tageilla ja tulla sitten ihmettelemään boomereita kuten silloin yksi päivä. Nuo on enemmän somen juttuja eikä tällaisten peruskeskustelupalstojen. Ei kenenkään tarvitse tietää mikä joku random /j on. :D
Ihan pakko todeta, että olen itse 50+ (siis tämä aiempi kirjoittaja, joka sitä /j-merkintää käytti), ja naurattikin, kun joku tuli kommentoimaan silloin, etteivät boomerit tajua mitään -tyyppisesti. Tarkoitukseni ei ollut päteä, vaan osoittaa vitsi sillä /j:llä. Se, joka ikävästi kommentoi jotain boomereista, oli siis joku muu.
On tämä viestintä välillä hankalaa. Toisaalta pitäisi taustoittaa ja selittää enemmän, että viesti menisi perille oikein mutta toisaalta haluaisi vaan heittää nopeita kommentteja silloin tällöin. Mutta eiköhän tämä aihe ole omalta osaltani tässä. Jatketaan kiinnostavimmista aiheista.
En tiedä miks joku olis edes epäillyt et Kärdellä olis jotenkin ei-hyvät reidet.
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on karmea sohvaperse. Pappana se leviää sellaseks metrin heinäpaaliksi.
Myönnän 🤭🤭 (anteeksi)
T.lanseeraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.
Onko sinulla tieteellistä tutkimustulosta tästä? Saisinko tarkan raportin tästä väittämästä ja mielellään 100-sivuisen artikkelin, jossa kuvailet Seal Daddy-rannekorun valmistuksesta ja sen päätymisestä B käyttöön.
:D
Jollain on varmaan haastispätkä ainakin todisteeksi siitä, että sealdaddy koru on Blle tärkein...ihan itse sanoo.🙂💙Tärkein, koska...💚
Tuo Bojanin lausunto kuuluu sarjaan totuus on tarua ihmeellisempi. Sen voisi kuvitella olevan keksitty juttu. Ihmettelen vähän Bojanin lausuntoa, kun se on tavallaan niin paljastava. Tai sitten se koru on hänestä muuten vaan mieleinen ilman mitään kytköksiä.
Jania siinä hymyilevän raukeana!!
https://www.instagram.com/p/CwSBfWeg3Jy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All the posts about B's facial hair today, did we accidentally manifested him to shave???
😂😂😂
What is next? 😅Did he also cut his hair? 😟
Siltä näyttää! Toivottavasti edes rintakarvat on tallella!
Onkohan myös brassissa käyty? Kostobrassi Kärtsylle.
Eiköhän laiteta Bojanin kostobrassi listalle samantien.
Kyllä taas jodelissa kuhistaan ku mammat kieltää ihan muina päiviräsäsinä kostobrassitkin
Ei vauvan paskat läpät ylitä millään lailla uutiskynnystä jodelissa, toisen palstan jutut puhututtaa enemmän t. jodlaaja
Voi teitä. Siinähän puhutte, mehukkaimmat jutut on jo aikaa sitten viety sieltä yksityiskeskusteluihin.
Voimia teille 😘
Mä yritän yhä saada päästäni pois tota Krisin heinäpaaliks leviävää sohvapersettä. Keijukaiskuninkaan imago kärsii mun päässäni tästä. Ja en edes vitsaile tällä viestillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.
Onko sinulla tieteellistä tutkimustulosta tästä? Saisinko tarkan raportin tästä väittämästä ja mielellään 100-sivuisen artikkelin, jossa kuvailet Seal Daddy-rannekorun valmistuksesta ja sen päätymisestä B käyttöön.
:D
Jollain on varmaan haastispätkä ainakin todisteeksi siitä, että sealdaddy koru on Blle tärkein...ihan itse sanoo.🙂💙Tärkein, koska...💚
Tuo Bojanin lausunto kuuluu sarjaan totuus on tarua ihmeellisempi. Sen voisi kuvitella olevan keksitty juttu. Ihmettelen vähän Bojanin lausuntoa, kun se on tavallaan niin paljastava. Tai sitten se koru on hänestä muuten vaan mieleinen ilman mitään kytköksiä.
Muistan itsekin kuulleeni tän jossain haastattelussa Bojanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sohvareidet?
No semmoset pulleat jättikeilat, mitkä kehitty erityisesti lyhyemmille bodaajamiehille. Sohvaperseen vastine.
Kärdellä jäntevät ja linjakkaat
Persjalkainen on. Liian pitkä selkä jalkoihin nähden. Tyypillinen pönäkkä paksuperse niinkuin kiekkoilijoilla yleensä. Liikkeissään jotenkin jähmeitä ja kankeita. Lantion vatkaus ei pönäköiltä onnistu.
Paitsi että ei kyllä oo pönäkkää paksupersettä nähnykään.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän yhä saada päästäni pois tota Krisin heinäpaaliks leviävää sohvapersettä. Keijukaiskuninkaan imago kärsii mun päässäni tästä. Ja en edes vitsaile tällä viestillä.
😂🤣😂 (ei perhana, bussissa...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo puitu se fakta, että K:lla on ollut se rakasi-koru oikeassa ranteessa nyt ihan joka ikisellä keikalla ja muissakin yhteyksissä näkyvästi esillä jo monta viikkoa? Kaikissa kuvissa ja videoissa näkyy. Ikään kuin osoittamassa, että hänet on rengastettu.
Näpit irti Kärtsästä kaikki paitsi B!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo puitu se fakta, että K:lla on ollut se rakasi-koru oikeassa ranteessa nyt ihan joka ikisellä keikalla ja muissakin yhteyksissä näkyvästi esillä jo monta viikkoa? Kaikissa kuvissa ja videoissa näkyy. Ikään kuin osoittamassa, että hänet on rengastettu.
Ehkä siinä on yritetty muodostaa Raptorin "Oi beibi" sanat, mutta helmet on loppunu ihan kesken. "Pienenä emo, minut aina RAisKASI jos en antanut, seinään paiskasi"
Rakasi on Salkkarimeemi.
Juutiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsq2joK/
Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....
He seemed to be doing better, no?
Yes! That was quite juicy shake
Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!
Siis mitä? Onko joukossamme joku, joka ei ole nähnyt shake it moveja! Häpeänurkkaan siitä :D
Shake it moveja? Mikä siis on se juttu, joka ehdottomasti todistaa että B on nähnyt icip:n? Siis tietenkin on nähnyt, mutta mikä on se todiste?
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.Tuon viittaamasi viestin kirjoittajana täytynee vastata tähän jotakin. Ensinnäkin tällä palstalla ei kannata ottaa liian vakavasti yksittäisiä heittoja. En ajatellut, että joku voisi ottaa viestini tosissaan ja tulkitsisi niin, että tuo samansuuntainen (ja oikeasti siis sadoilla muillakin artisteilla hyvin yleisesti käytössä oleva) liikehdintä olisi todiste yhtään mistään. Sen oli tarkoitus olla vaan ironian sävytteinen ja humoristinen heitto. Eivät he nyt toisilleen viestittele noin vaan ihan yksityisesti. Tuo oli myös viittaus yleiseen Käärijän ja Bojanin viestitwinnaukseen, jota on some täynnä.
Tässä tulee mieleen, että kuinkakohan moni muukin viesti täällä on tulkittu väärin ja kannattaako tänne mitään enää huumorilla heittäkään. Toisaalta K:n asennetta mukaillen, eipä sillä kai niin väliä.
Kyllä. Pitääkö humoristisiin kommentteihin laittaa tästä lähtien P.S ei tutkimustulos, vain huumoria :D
Ainahan näistä B ja K samanaikaisista "liikkeistä" tehdään fanarteja tms. twinnauskuvia sekä kommentteja myös tämän palstan ulkopuolelle.
Hyvä, että ainakin osa ymmärsi mun viestin idean oikein. Ja joo, varmaan joku koodaus olis tarpeen. Yritin jo eilen vai toissapäivänä, mutta /j ei auennut sekään. Ehkä toi sun selvästi sanoitettu viesti olis paras. 😄
Kyllä. "K heterous haudattiin mv ja sitten B ilmestyi" P.S Huumoria.
On se vaikea laji tuo huumori. Huumorikommentit listalle?
Mun mielestä täällä ei tarvitse päteä noilla tageilla ja tulla sitten ihmettelemään boomereita kuten silloin yksi päivä. Nuo on enemmän somen juttuja eikä tällaisten peruskeskustelupalstojen. Ei kenenkään tarvitse tietää mikä joku random /j on. :D
Ihan pakko todeta, että olen itse 50+ (siis tämä aiempi kirjoittaja, joka sitä /j-merkintää käytti), ja naurattikin, kun joku tuli kommentoimaan silloin, etteivät boomerit tajua mitään -tyyppisesti. Tarkoitukseni ei ollut päteä, vaan osoittaa vitsi sillä /j:llä. Se, joka ikävästi kommentoi jotain boomereista, oli siis joku muu.
On tämä viestintä välillä hankalaa. Toisaalta pitäisi taustoittaa ja selittää enemmän, että viesti menisi perille oikein mutta toisaalta haluaisi vaan heittää nopeita kommentteja silloin tällöin. Mutta eiköhän tämä aihe ole omalta osaltani tässä. Jatketaan kiinnostavimmista aiheista.
Joo ymmärrän. Mä vähän vastustan noita tägejä yms kun mun mielestä niillä ei vaan ole mitään merkitystä ja ne on tehty sellaiseen nopeaan someviestintään. Toisaalta olen vähän somevastainen muutenkin (tarkoitan "pikasomea" kuten insta, tiktok..) Enkä ole vielä edes buumeri. Mutta jatkellaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on. Kuten myös esimerkiksi kummitytön pitämä korupaja kesän alussa instagram stooreissa. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa sen yhden fanin puhe siitä, että Bojan ois muka pyytänyt häntä sanomaan terveisiä Kärtsälle ja ettei näe tätä ennen lokakuuta, alkaa vaikuttaa täydeltä bull shitiltä, miksi epäilin sitä toki jo silloin.
Se voi olla harha (jolloin fanin pitäisi hakeutua ammattiauttajalle) tai provo.
Mutta usein harhoja näkevä ei itse tiedä olevansa harhainen, koska se on hänelle todellisuutta.
Tai sitten kaikkein todennäköisin vaihtoehto, eli väärinkäsitys tai rikkinäinen puhelin. Kuten Osmo A. Wiio legendaarisesti sanoi: "Viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta".
No, tuskinpa oli jos tosiaan sanoi, että Bojan oli muka pyytänyt häntä sanomaan. Ihan nairettava huomionhakuyritys.