Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76321/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.

Onko täällä jo puitu se fakta, että K:lla on ollut se rakasi-koru oikeassa ranteessa nyt ihan joka ikisellä keikalla ja muissakin yhteyksissä näkyvästi esillä jo monta viikkoa? Kaikissa kuvissa ja videoissa näkyy.  Ikään kuin osoittamassa, että hänet on rengastettu.

Ehkä siinä on yritetty muodostaa Raptorin "Oi beibi" sanat, mutta helmet on loppunu ihan kesken. "Pienenä emo, minut aina RAisKASI jos en antanut, seinään paiskasi"

Rakasi on Salkkarimeemi.

Juutiedän.

Mä en tiennyt

Vierailija
76322/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.

Onko täällä jo puitu se fakta, että K:lla on ollut se rakasi-koru oikeassa ranteessa nyt ihan joka ikisellä keikalla ja muissakin yhteyksissä näkyvästi esillä jo monta viikkoa? Kaikissa kuvissa ja videoissa näkyy.  Ikään kuin osoittamassa, että hänet on rengastettu.

Ehkä siinä on yritetty muodostaa Raptorin "Oi beibi" sanat, mutta helmet on loppunu ihan kesken. "Pienenä emo, minut aina RAisKASI jos en antanut, seinään paiskasi"

Rakasi on Salkkarimeemi.

Mua naurattaa se, että tää on ihan vaan teidän keksimä juttu. 😂 Juu, tiedän että se on lausuttu salkkareissa ja K tykkää kyseisestä sarjasta. Mut nyt ottakaa ihan iisisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76323/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.

Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.

Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.

Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.

Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.

Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.

Suomi on kyllä vahvasti paksujen sukkalankojen maa, sitä ei käy kieltäminen. Muualla fingeringpaksuiset langat ovat sukkalankojen normi, eli kuten novitan venla. Ohuella langalla neulottuihin saa yleensä paremmin kuviot, koska on ikään kuin enemmän pikseleitä käytössä. Itse tykkään enemmän ohuemmista langoista, mutta eikö se nyt ole aika sama mistä tekee? Jos joku saa parasta jälkeä seiskaveikalla ja toinen jollain käsinvärjätyllä hifistelymerinoalpakalla, niin tehköön just sillä langalla millä haluaa!

Minä olen menossa Logomoon ja aloin vasta viime viikolla miettiä tätä sukkien neulomista. Onko vähän tyhmää viedä sinnekin villasukat, jos Tavastialla jo edellisenä iltana on sellaiset annettu? Siis saahan ne toki rintsikoita ja aurinkolasejakin joka keikalla, mutta onko pikkusen turhaa vaivannäköä väsätä tätilahjoja tähän tahtiin? Olen nopea ja lankaa on jäätävät määrät, eli sikäli ei ole ongelma.

Mulle ainakin on edelleen epäselvää, kuinka moni on todellisuudessa sukkia neulomassa. Moni on kyllä kirjoittanut suunnitelmista. Ei varmaan haittaa, vaikka sukkia tulisi useammalta keikkapaikalta, tuskin kuitenkaan mitään sukkavuorta saavat ja olisihan sekin uutinen. Jos sulle ei ole ongelma tehdä jokaiselle sukat Logomolle, silloin ainakin olisi varmaa, että saavat ainakin yhdet. Toisaalta liikaa varmaan vaadittu yhdeltä ihmiseltä eli sinulta. Onko joku tekemässä Tavastialle tai Tampereelle? Mä itse osaan? tehdä vaan kaulaliinan.

Oon just alottamassa Bojanin sukkien teon Tampereelle, mutta mulla on niin kiireinen syksy, että hyvä jos saan edes nuo valmiiksi.

Tommy voi auttaa. Hän neuloo mielellään.

https://www.instagram.com/reel/Cjdalb4KAgp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Onkohan se neulonu sen kikkelisukankin siihen yhteen punaiseen asuun

Vierailija
76324/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat reidet Kärtsällä. Lihaksikkaat, muttei mitkään sohvareidet!

Mitkä on sohvareidet?

En tiedä mitkä ne ovat, mutta minulla on sellaiset! Lössähtävät heti mätässäkkeinä leveiksi kun istun sohvalle :D

T: eri

Ei koskaan saa puhua muille rumasti omasta itsestä, negatiivisista ominaisuuksistaan tai siitä jos omasta mielestään joki paikka omassa kropassa ei miellytä.

On terveellistä todeta peilikuvalleen että olen ihan kivan näköinen. Se mitä muut sanoo, ei silloin hetkauta.

Vierailija
76325/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K urheilucastin stooreissa ilman housuja :D 

https://www.tumblr.com/musicalislife/726429226860003328/someone-please-…

😍 tästä näemme miltä

Ne Niket näyttävät vyötärökumpparin alapuolelta 😂. Perhepakkaus hankittu ilmeisesti.

Kyllä nuo jääkiekkoilijan jalat/reidet näyttää hyvältä!

Maha, selän kaari ja nyt reidet. Ei hitto taas tuu töistä mitään

Kun tykkää pitkistä jaloista ja pienestä pyllystä, tuo on ällöä.

Oon koko aikuisikäni innostunut ihan toisenlaisesta ruumiinrakenteesta joten siksikin epäilen mun viimeisten munasolujen salaliittoa tämän Käärijä-fenotyypin kiinnostavuuden syynä.

Käärijä-fenotyyppi! Repesin tälle ihan täysin.

T. Se toinen niistä biologeista

😅 tää oli tällä kertaa yksi palstan lääkäreistä, joka tän kirjoitti .

Vierailija
76326/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasi on Salkkarimeemi.

Mua naurattaa se, että tää on ihan vaan teidän keksimä juttu. 😂 Juu, tiedän että se on lausuttu salkkareissa ja K tykkää kyseisestä sarjasta. Mut nyt ottakaa ihan iisisti.

Bojanin suomen kieli ei oo vielä niin hyvää ja siksi rakastan sinua muotoutui tolleen. Ja paremminhan se mahtuu koruksi noin😚

Vierailija
76327/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CwSAafktETO/?utm_source=ig_web_copy_link…

Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭

Ilmeisesti "Netflix and chill" on slängi (satunnaiselle) seksille...

Tämä vanha rouva oppi tänään jotain uutta. 😂

Ok, nyt takaisin töihin... todella... 🤭

Vierailija
76328/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa sen yhden fanin puhe siitä, että Bojan ois muka pyytänyt häntä sanomaan terveisiä Kärtsälle ja ettei näe tätä ennen lokakuuta, alkaa vaikuttaa täydeltä bull shitiltä, miksi epäilin sitä toki jo silloin. 

Se voi olla harha (jolloin fanin pitäisi hakeutua ammattiauttajalle) tai provo.

Mutta usein harhoja näkevä ei itse tiedä olevansa harhainen, koska se on hänelle todellisuutta.

Tai sitten kaikkein todennäköisin vaihtoehto, eli väärinkäsitys tai rikkinäinen puhelin. Kuten Osmo A. Wiio legendaarisesti sanoi: "Viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta".

No, tuskinpa oli jos tosiaan sanoi, että Bojan oli muka pyytänyt häntä sanomaan. Ihan nairettava huomionhakuyritys.

Jos Bojan 😍 pyytäisi minua välittämään jonkun viestin, en voisi vastata siitä millainen viesti lähtee tai millaisena sen muistaisin.

Vierailija
76329/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jania siinä hymyilevän raukeana!!

https://www.instagram.com/p/CwSBfWeg3Jy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Saakohan tätä sanoa täällä, mutta Janilla on kyllä aikalailla täydellinen vartalo, ihan mun makuun. Nam! 😍

Vierailija
76330/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasi on Salkkarimeemi.

Juutiedän.

Apua, ei kai kukaan enää katso Salkkareita. Mä en oo voinu sietää niitä enää pariinkymmeneen vuoteen. Jos katsoo, niin sitten ymmärrän nää jotkut jutut täällä..

Vierailija
76331/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten Valkeakosken keikalle pitäis mennä😉 Toivottavasti ei vettä sada. Kuulemma yli 2000 lippua myyty sinne, joten enpä tiedä millaisia kuvia saan kun pääsen paikalle vasta 1,5 tuntia ennen keikan alkua. Kuulemma alue kuitenkin sellainen, että lava on alempana ja yleisö jossain loivassa rinteessä👍 Raportoin jos jotain erikoista siellä ilmenee😁

Vierailija
76332/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan paikallistaa tarkasti, mistä katolta tuo Kärden Urheilucast stoori on kuvattu? Jostain päin Kalliota näyttäs

Lempipuuhaani tunnistaa helsinkiläisiä näkymiä. Toi on Hämeentieltä, arvioin Elannon taloksi siinä Haapaniemen kentän vierellä.

Vierailija
76333/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasi on Salkkarimeemi.

Juutiedän.

Apua, ei kai kukaan enää katso Salkkareita. Mä en oo voinu sietää niitä enää pariinkymmeneen vuoteen. Jos katsoo, niin sitten ymmärrän nää jotkut jutut täällä..

Jere on Salkkarifani ja se meemi on ikivanha, oli joku Roosan laini.

Vierailija
76334/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.

Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.

Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.

Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.

Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.

Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.

Suomi on kyllä vahvasti paksujen sukkalankojen maa, sitä ei käy kieltäminen. Muualla fingeringpaksuiset langat ovat sukkalankojen normi, eli kuten novitan venla. Ohuella langalla neulottuihin saa yleensä paremmin kuviot, koska on ikään kuin enemmän pikseleitä käytössä. Itse tykkään enemmän ohuemmista langoista, mutta eikö se nyt ole aika sama mistä tekee? Jos joku saa parasta jälkeä seiskaveikalla ja toinen jollain käsinvärjätyllä hifistelymerinoalpakalla, niin tehköön just sillä langalla millä haluaa!

Minä olen menossa Logomoon ja aloin vasta viime viikolla miettiä tätä sukkien neulomista. Onko vähän tyhmää viedä sinnekin villasukat, jos Tavastialla jo edellisenä iltana on sellaiset annettu? Siis saahan ne toki rintsikoita ja aurinkolasejakin joka keikalla, mutta onko pikkusen turhaa vaivannäköä väsätä tätilahjoja tähän tahtiin? Olen nopea ja lankaa on jäätävät määrät, eli sikäli ei ole ongelma.

Mulle ainakin on edelleen epäselvää, kuinka moni on todellisuudessa sukkia neulomassa. Moni on kyllä kirjoittanut suunnitelmista. Ei varmaan haittaa, vaikka sukkia tulisi useammalta keikkapaikalta, tuskin kuitenkaan mitään sukkavuorta saavat ja olisihan sekin uutinen. Jos sulle ei ole ongelma tehdä jokaiselle sukat Logomolle, silloin ainakin olisi varmaa, että saavat ainakin yhdet. Toisaalta liikaa varmaan vaadittu yhdeltä ihmiseltä eli sinulta. Onko joku tekemässä Tavastialle tai Tampereelle? Mä itse osaan? tehdä vaan kaulaliinan.

Oon just alottamassa Bojanin sukkien teon Tampereelle, mutta mulla on niin kiireinen syksy, että hyvä jos saan edes nuo valmiiksi.

Tommy voi auttaa. Hän neuloo mielellään.

https://www.instagram.com/reel/Cjdalb4KAgp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Onkohan se neulonu sen kikkelisukankin siihen yhteen punaiseen asuun

Nyplänny.

Vierailija
76335/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭

Voi Bojan, menee ihan pasmat sekaisin kysymyksestä!

Taas aika ikävä ja tunkeileva kysymys haastattelijalta, ellei sitten tiennyt mitä tuo Netflix and chill tarkoittaa.

Vierailija
76336/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos Bojan ei olisi tiennyt mitä nuo tarkoittaa. B n harmaat hiukset on muuten näköjään värjätty näkymättömiin😟

Vierailija
76337/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus H. Christ how hot Bojan is in this clip. This is right after coming back from Helsinki? He's glowing!

Vierailija
76338/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasi on Salkkarimeemi.

Juutiedän.

Jere on Salkkarifani ja se meemi on ikivanha, oli joku Roosan laini.

Se onkin ainoa, mikä Jertsussa huolestuttaa ja askarruttaa...KUINKA se PYSTYY katsomaan nykysalkkareita vaurioittamatta sielunelämäänsä ja aivosolujen aktiviteettia.

Vierailija
76339/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos Bojan ei olisi tiennyt mitä nuo tarkoittaa. B n harmaat hiukset on muuten näköjään värjätty näkymättömiin😟

Bojan viljelee sen verran nettimeemejä puheessaan, että ihan varmasti tietää.

Vierailija
76340/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko? Ja eiköhän kaikki 24-vuotiaat tiedä mitä Netflix and chill tarkoittaa.

Ketju on lukittu.