Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76041/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Bojanin hiukset on aika samanlaiset kuin siinä kesäkuussa tavastiaklubin tiktokissa julkaisemassa JO-klipissä. Viiksetkin on siinä alkaneet kasvaa.

Ootko kattonu lauantain keikan klippejä? Hiukset on paljon pidemmät nyt ku tavastialla.

Nyt yritetään selvittää ton videon ajankohtaa.

Sitähän minäkin yritän. Jos ois vasta kuvattu, hiusten pitäs olla pidemmät.

Tavastian viininkaatovideosta näkee hiusten pituuden aika hyvin. Mulla on se vain kaappauksena puhelimessa niin en voi linkata.

Tässä

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1667265144370475008

Vierailija
76042/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kuinka Jodelissa otetaan tämä ketju niin tosissaan :D Tervetuloa mukaan vaan kerran noin paljon kiinnostaa että täällä pitää kytätä😘

Nauravat tälle ketjulle mutta kyllä se vielä huvittavampaa on että joku/jotkut on monta kuukautta raportoineet sinne näitä juttuja täältä😂😂

Miksi sinne pitää raportoida kun tätä voi käydä lukemassa ja kirjoittelemassa milloin vaan eikä kukaan tiedä. Varmaan käykin. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76043/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ended already

Vierailija
76044/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan punaisessa paidassa tänään 🥰

https://instagram.com/stories/marko_sef/3175135263818393857?utm_source=…

Eka kertaa noin punainen!💋

Vierailija
76045/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan, miksi listalla on 27.7.?

Vierailija
76046/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Oh boy you'll love this one... haha

at 5:11 he is asked "What would your ideal girlfriend be like?"

And he says "If I knew, she'd be next to me right now.  so, I can't say."

This is so not hetero vibes... Or is he also trying to stay effecting interested in everyone...

He's really interesting with this reach

Niin samaa mieltä. Bojan raasu tulee vielä saamaan niin paljon kuraa niskaansa tosta gay/bi hommastakin et surettaa sen puolesta. Se pelkää niin paljon et kaikki oikeesti tulee esille. Bromancet ja muut avoimet söpöilyt bändiläisten jne kans on sopiva suoja gay-huhuja vastaan.

Ai gauhee ,nuistan sen instaliven ,jota seurasin jonkin aikaa ,mussä oli Boitsu ,oisko ollut Salena ,Mia...jossa Boitsu sanoi tytöille,että somen perusteella jengi pitää häntä homona,ja tytöt ei oikein osanneet sanoa siihen mitään...ilmeet oli sellaset että ai ,älä...😂

Mutta mulle ei tullut siitä sellainen olo että B olisi mitenkään kaapissa.. Jos se olisi arka aihe tai lähellä salaisuutta, ei hän varmaan olisi sitä edes sanonut. Niillä tytöilläkin oli kiusallinen olo, koska heitä shipattiin myös. Ja nyt he eivät enää seuraa toisiaan ig:ssä ja poistivat yhteiskuvat...

Vierailija
76047/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.

voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.

on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.

Oot jodlaaja ja moralisoit muita siitä kuinka täällä ei kunnioiteta muiden yksityisyyttä ja asioita, jotka halutaan pitää poissa julkisuudesta? Oh please.

Vierailija
76048/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.

voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.

on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.

Stalkkaus on asiatonta ja se kyllä menee täällä liiallisuuksiin välillä mutta kyllä täällä ihmiset on myös sitä tuominneet. Ja kyllä sitä Jodelissakin on ollut silloin kun B oli Suomessa ja meni sielläkin asiattomaksi joten ei se Jodelkaan mikään pyhä paikka ole.

Vierailija
76049/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kuinka Jodelissa otetaan tämä ketju niin tosissaan :D Tervetuloa mukaan vaan kerran noin paljon kiinnostaa että täällä pitää kytätä😘

Nauravat tälle ketjulle mutta kyllä se vielä huvittavampaa on että joku/jotkut on monta kuukautta raportoineet sinne näitä juttuja täältä😂😂

Toivottavasti heillä on joku joka kääntää tän ketjun sanaston ymmärrettävään muotoon😂 Onneksi nauravat näille jutuille. Olis kauheeta, jos itkisivät 😂

Vierailija
76050/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on söpöä, että noi musiikkivideo kuvaukset on vissiin jotenkin kauhuteemaiset. Tommy aika vahvasti uskoo kummituksiin ja muihin sellaisiin, joten on saattanut tulla ihan kivaa tarinointia porukalle.

Vierailija
76051/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan jokin esimerkki tuosta tummennetusta mitä on etsitty, miten jne. Mieluiten joku muu kuin se itsestään selvä jota täällä ei saa mainita.

Vierailija
76052/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihana tuo Bojanin paita!💕

Vierailija
76053/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin punainen paita, mä tahdon sen kanssa naimisiin.

Vierailija
76054/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

This is so not hetero vibes... Or is he also trying to stay effecting interested in everyone...

Niin samaa mieltä. Bojan raasu tulee vielä saamaan niin paljon kuraa niskaansa tosta gay/bi hommastakin et surettaa sen puolesta. Se pelkää niin paljon et kaikki oikeesti tulee esille. Bromancet ja muut avoimet söpöilyt bändiläisten jne kans on sopiva suoja gay-huhuja vastaan.

Ai gauhee ,nuistan sen instaliven ,jota seurasin jonkin aikaa ,mussä oli Boitsu ,oisko ollut Salena ,Mia...jossa Boitsu sanoi tytöille,että somen perusteella jengi pitää häntä homona,ja tytöt ei oikein osanneet sanoa siihen mitään...ilmeet oli sellaset että ai ,älä...😂

Mutta mulle ei tullut siitä sellainen olo että B olisi mitenkään kaapissa.. Jos se olisi arka aihe tai lähellä salaisuutta, ei hän varmaan olisi sitä edes sanonut. Niillä tytöilläkin oli kiusallinen olo, koska heitä shipattiin myös. Ja nyt he eivät enää seuraa toisiaan ig:ssä ja poistivat yhteiskuvat...

Toisaalta B voisi yrittää olla ovela ja ottaa asian esiin sillä ajatuksella että ihmiset ajattelee kuten viestissäsi. Ei voi tietää.

Vierailija
76055/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin poistuminen somesta?

Vierailija
76056/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lady SLO, olen kateellinen. Ihana ilma teillä siellä ja huippu keikka alkamassa. Olisinpa siellä!

LadySLO on vasta pe keikalla. Tää keikka on Kroatiassa tänään.

Vierailija
76057/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CwPdWh3NxIF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

No niin. Nyt saa Iltalehti taas tuulta purjeisiin.

Käärijä ei anna (Häetsän) koiraparan edes nylkytttää rauhassa 🤣 (stoori kevättalvelta)

Vierailija
76058/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta B voisi yrittää olla ovela ja ottaa asian esiin sillä ajatuksella että ihmiset ajattelee kuten viestissäsi. Ei voi tietää.

Miksi tästä pitää taas tuhannen kerran jankata!

Vierailija
76059/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on söpöä, että noi musiikkivideo kuvaukset on vissiin jotenkin kauhuteemaiset. Tommy aika vahvasti uskoo kummituksiin ja muihin sellaisiin, joten on saattanut tulla ihan kivaa tarinointia porukalle.

Menihän siinä jo puol sivua ilman mainintaa tästä.

Tommy!! 😍

Vierailija
76060/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin,

Se oli tuo päivä kun täällä keksittiin,että liputuspäivä tarvitaan.

T. Listan pitäjä

Ketju on lukittu.