Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ottasinko K:n vai B:n mielummin jos saisin. Jos nyt pitäs valita et kumpi tupsahtaa aamulla sänkyyn viereeni ja siihen jäisi. Paha valinta.
Riippuu päivästä ja fiiliksestä. Jos tekis mieli jotain vähän rajumpaa, sitten K. Jos taas haluis käpertyä kainaloon, hempeillä ja pusutella, ehkä jopa siinä ohessa pohtia vähän maailman tulevaisuutta, ilmastonmuutoksen hidastamista tai ihmisten pahuutta niin silloin ehdottomasti B.
Mutta joo, kumpikin kelpaisi.
Jerekin tykkää söpöillä. Ottaisin varmaan sen.
Ehkä voivatkin sitten poistua, kyllähän Tommy tänne kuuluu
Sehän se ku molemmat on söpöjä ja samalla niin seksikkäitä ... Kummankin kainalossa viihtyisin erittäin hyvin, kainalossa tai päällä tai alla. Molemmat ovat hauskoja ja herkkiä ja uskon et myös syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on söpöä, että noi musiikkivideo kuvaukset on vissiin jotenkin kauhuteemaiset. Tommy aika vahvasti uskoo kummituksiin ja muihin sellaisiin, joten on saattanut tulla ihan kivaa tarinointia porukalle.
Menihän siinä jo puol sivua ilman mainintaa tästä.
Tommy!! 😍
Viimeiseeeen tiimaaan. Kerran Tommy, aina Tommy.
Kiitos kun pilaatte ketjun.
Älä polarisoi ja käännä ihmisiä toisiaan vasten. Olet kuitenkin jodelista täällä vain trollaamassa. Oikeasti tähän ketjuun mahtuu ja on tähänkin asti mahtunut ihan kaikki sivuhenkilöt, jotka ovat sivujuonteita K&B shipissä.
Ihmisiä lähtee jo pois kun eivät jaksa tuota jatkuvaa tommy-jankkausta, joka ei ole keskustelua nähnytkään.
Täältä kukaan mihinkään ole lähtenyt minkään muunkaan jankkaajan takia, niin kyllä me nyt yhdestä Tommystä selvitään. Elinikäiseen tuomittuja me ollaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jeevm/726369627517648896/since-k%C3%A4%C3%A4rij%…
Omg yes
Kylmikset meni 💥
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä ottasinko K:n vai B:n mielummin jos saisin. Jos nyt pitäs valita et kumpi tupsahtaa aamulla sänkyyn viereeni ja siihen jäisi. Paha valinta.
Mä ottaisin Kärtsän viis kertaa viidestä (5/5).
Tapahtuman sivuilla merkityissä carpe diemiä💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on söpöä, että noi musiikkivideo kuvaukset on vissiin jotenkin kauhuteemaiset. Tommy aika vahvasti uskoo kummituksiin ja muihin sellaisiin, joten on saattanut tulla ihan kivaa tarinointia porukalle.
Menihän siinä jo puol sivua ilman mainintaa tästä.
Tommy!! 😍
Viimeiseeeen tiimaaan. Kerran Tommy, aina Tommy.
Kiitos kun pilaatte ketjun.
Älä polarisoi ja käännä ihmisiä toisiaan vasten. Olet kuitenkin jodelista täällä vain trollaamassa. Oikeasti tähän ketjuun mahtuu ja on tähänkin asti mahtunut ihan kaikki sivuhenkilöt, jotka ovat sivujuonteita K&B shipissä.
Ihmisiä lähtee jo pois kun eivät jaksa tuota jatkuvaa tommy-jankkausta, joka ei ole keskustelua nähnytkään.
Täältä kukaan mihinkään ole lähtenyt minkään muunkaan jankkaajan takia, niin kyllä me nyt yhdestä Tommystä selvitään. Elinikäiseen tuomittuja me ollaan.
Kyllä. Hämmentäjät yrittää saada soppaa aikaan. Tommy on hyvä juttu, kun huomio kohdistuu somessa välillä muuhun kuin B. Annetaan vaan olla samoin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.
voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.
on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.
Bla bla bla, haluat vaan vaikuttaa paremmalta ihmiseltä.
Ps. En ole tarpeeksi vanha olemaan kummankaan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Terkut Jodelista. Mäpä tiedän ruusurouvan henkilöllisyyden ja sen somen. On kaunis nainen entinen malli ja lehmät täällä vihais sitä vielä enemmän jos näkisitte sen.
Laitanko somet tänne doxataan se.
Terkkuja vain sinullekin. En nyt oikein usko sinua, mutta laita vain somet jos ne tiedät.
Instani on yksityinen ja malli en ole koskaan ollut, mutta kiitos jos olen kaunis mielestäsi. Kuvia minusta löytyy jos niitä haluaa etsiä.
Tavallisesti en hirveän helposti ärsyynny, mutta tämä alkaa tuntumaan pahalta. Ei niinkään itseni takia, vaan sen että jatkuvasti etsitään jotain millä päästään hyökkäämään minua vastaan ja sillä pilataan koko palstan tunnelma. V ituttaa suoraan sanottuna muiden puolesta. Eikö ne minun kirjoitukset voisi hypätä yli jos ne niin vihastuttaa? En minäkään kaikesta pidä, mutta ikinä en anonyyminä täällä hyökkäile.
Tämä palsta ja ihmiset ja huumori on minulle tärkeitä ja siksi haluisin että täällä olisi kaikkien hyvä olla.
Nyt lähden koiran kanssa juoksemaan tämän v itun pahan olon pois.
Hyvää yötä kaikille.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.
voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.
on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.
Annan jokin esimerkki tuosta tummennetusta mitä on etsitty, miten jne. Mieluiten joku muu kuin se itsestään selvä jota täällä ei saa mainita.
koko kesänhän täällä on pengottu tietoa yksityishenkilöistä (eikä vaan janin ;)) mm. sosiaalisen median kautta
Nehän on olleet julkisia instoja. Ei sieltä mitään löydy jos sen laittaa yksityiseksi kuten osa on tehnytkin. Itse muistan vaan sen yhden tytön instan mitä täällä on jaettu mutta en muiden. Eikä yleensä tule edes apuja jos joku haluaa tietää vaikka jonkun nimen. Jankkaajat jotka hokevat näitä ovat eri asia.
kyllä te tiedätte kenellä ei oo julkinen ig ja silti täällä kaikki tietää tilin ja henkilön nimen. jotain kauttaki se on tänneki päätyny. sit käydään myös fanituksen kohteen tuntemien yksityishenkilöiden julkisia profiileja läpi, joita ei todellakaan seurattais muussa tapauksessa kuin siinä et jotain tietoa yritetään etsiä.
Oih ooh käärylettä tänään pannulle..
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/photomikke/3174886698139502346?igshid=MTc…
Puppies?
En tykkää Tommysta
T. Tommy on outo - jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/luluxa/726379450539900928/but-are-you?source=sha…
Ihana🥰
Kuva kertoo 2h48minuutista 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Sehän se ku molemmat on söpöjä ja samalla niin seksikkäitä ... Kummankin kainalossa viihtyisin erittäin hyvin, kainalossa tai päällä tai alla. Molemmat ovat hauskoja ja herkkiä ja uskon et myös syvällisiä.
Voi luoja näitä vanhojen piilojen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä vanhojen piilojen juttuja.
Vanhojen piikojen
Kuva keikan lopusta
https://twitter.com/leclexcs/status/1694055861331673482?s=61&t=jMNsX7Bz…
Tässä se pätkä
https://vm.tiktok.com/ZGJsC6TTT/