Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkaihmiset!!! nyt täytyy organisoitua. Voidaanko esim sopia että ei mitään hirveitä perusseiskaveikkoja vain sukkien tähden, vaan jotkut oikeasti käyttökelpoiset eli kenkäänmahtuvat & nätit sukat pojille? Plussaa jos suomalaisesta villasta. Niillähän oli ne esc-esiintymisasutkin paikallisilla käsityötekniikoilla koristellut, ni luulen että voisivat oikeastikin arvostaa elettä.
Kutojana voin sanoa, että jos lähtee hienosta langasta (puikkoko 2,5) kutomaan sukkia, niin siinä menee aika kauan saada edes yksi pari tehtyä
Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.
Tosiaan, mitkä ihmeen kenkäänmahtuvat. Villasukat on sellaiset, joilla tassutellaan kotona. Jos ei kutojia ilmoittaudu, voisin hankkia ostamalla käsinkudottuja villasukkia 5 paria kokoa 43-45.
Anopille oma ketju perustettu, siirtykää sinne fiilisteleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ottaa Tommyn mun luokse jos teitä näin v ituttaa.
Mäkin voin ottaa Tommyn. Tai oikeestaan Tommy vois ottaa mut. Tommy, ota mut rajusti!
No, oikeesti en tajua, miten yhtäkkiä Tommy on ongelma, kun se liittyy sentään Käärijään paljon enemmän kuin esim. Johannes tai Olavi, joista täällä on jauhettu paljon, plus muutkin sivuhenkilöt. Kyse on sentään Käärijän seuraavasta biisistä, ja Tommy on siinä olennainen osa.
Tääkin viesti on varmaan liikaa Tommy-vihaajille, joten alapeukut laulamaan vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tohotus täällä on meneillään?
- Kukkis
Kukkiiis!!!! Olemme olleet huolissan sinunsta! Viimeksi kuului sinusta sen stadikan lavaesityksen jälkeen. Oletko ollut toipumassa tästä?
Ei hätää! Kieltämättä tästä toipuminen vie vielä tovin.
Haha.. Oletko nähnyt musiikkivideo-spekulaatiota? Täällä ja tumblurissa on ollut aikamoinen meno siihen liittyen
madam_cykan instastoorissa pieni pätkä Janista lavalla ennen keikkaa. Sai nuo Jan's hoe -aurinkolasit fanilta.
TOMMYLLE KESÄMÖKKI SUOMESTA
Vierailija kirjoitti:
Oikea unelmavävy tuo T 🤣
https://www.instagram.com/p/BlTCdrWFK36/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tommy, sä voit olla mun plug.
LadySLO:) kirjoitti:
Oh boy you'll love this one... haha
at 5:11 he is asked "What would your ideal girlfriend be like?"
And he says "If I knew, she'd be next to me right now. so, I can't say."
This is so not hetero vibes... Or is he also trying to stay effecting interested in everyone...
He's really interesting with this reach
Täällä on nähtävästi jodel-invaasio menossa.
Jodelilaiset, nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vieraili8ja kirjoitti:
Oikea unelmavävy tuo T 🤣
https://www.instagram.com/p/BlTCdrWFK36/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tommy, sä voit olla mun plug.
Nyt mä ymmärrän sen, et T on veret seisauttava ilmestys 😂🤣
Ei ole liveä tänään, mut perjantaina voi olla Lady SLOn toimesta. Toivottavasti on.
Söpöä kuinka Jodelissa otetaan tämä ketju niin tosissaan :D Tervetuloa mukaan vaan kerran noin paljon kiinnostaa että täällä pitää kytätä😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tommyä nyt näin kovasti osa inhoaa? Ei se K:ta B:ltä ole viemässä, ihan kuin olis jotain tälläistä mustasukkaisuutta
Ei se liity tuohon mitenkään ainakaan omalla kohdallani, vaan kun joka toisessa viestissä on hänen naama, tai shipataan häntä *K/B-shippausketjussa*, tai trollataan nostamalla häntä tietoisesti yhden lauseen provosoivilla viesteillä, niin SE alkaa turhauttaa.
Jep, mä taidan poistua täältä hetkeksi muualle, kun en nyt vaan jaksa tätä jatkuvaa hypeä tommysta. Anteeksi. Ja vaikka häntä ihmisenä vastaan ei mitään olekaan, hän ei kiinnosta minua ollenkaan ja tuntuu pahalta, kun oma shippi, mun mentaalinen turvapaikka, hukkuu sinne tulvan joukkoon. But that's just me. Palataan.
Kiinnostaako K sua muuten ihmisenä?
Noin tuhat sivua sitten vaikeroin täällä vuolaasti kun en saanut lippuja tavastialle enkä tampereelle ja turkua varten joutuisin ottamaan palkatonta vapaata. No, nyt laitoin elämän peruasiat järjestykseen eli ostin liput Logomoon ja huomisaamuna ensimmäiseksi painelen pomon luo juttelemaan vapaapäivistä.
Kauan siinä kesti, mutta kyllä se Bojan on nähtävä omin silmin.