Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kuinka Jodelissa otetaan tämä ketju niin tosissaan :D Tervetuloa mukaan vaan kerran noin paljon kiinnostaa että täällä pitää kytätä😘
Ja se että siellä luullaan että täällä porukka puhuu ihan tosissaan koko ajan, ei todellakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu pahalta ajatella, että Jokerit harrastaa seksiä jonkun kanssa.😔
Miksi? Meinaatko, että he odottavat siihen asti, kunnes tapaavat meidät?
No en. Mua vaan itkettää ajatus siitä, että tänäänkin he keikan jälkeen päätyvät jonkun kanssa sänkyyn.
Ethän oo tosissasi. Ajattele mieluummin että ne on kuitenkin loppujen lopuksi tavallisia ihmisiä eikä mitään ihmeolentoja ja seksi on normaali toiminto. Paitsi tietysti meille täällä mutta kaikille muille. 😀
Olen tosissani. Mulle ihan oikeasti tekee pahaa se, kun en koskaan voi saada Bojania itselleni. En halua ajatella, että heillä on seksielämää ja parisuhde.
Sinun kannattaa ottaa etäisyyttä fandomiin, jos oikeasti tunnet noin. Kukan julkkis ei halua tuollla tavalla ajattelevia faneja. Et oikeasti tunne B:tä.
Mä en tiedä ottasinko K:n vai B:n mielummin jos saisin. Jos nyt pitäs valita et kumpi tupsahtaa aamulla sänkyyn viereeni ja siihen jäisi. Paha valinta.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kuinka Jodelissa otetaan tämä ketju niin tosissaan :D Tervetuloa mukaan vaan kerran noin paljon kiinnostaa että täällä pitää kytätä😘
Ei siellä ehditä olla kepeitä, kun pitää rystyset verellä kerätä karmapisteitä.
Voi herramunvereni mikä selkkaus ja kuhina siellå syntyi, kun joku kuvaili Käärijän aiheuttavan hänelle jatkuvan kiimaisen, KII-MAI-SEN olon !
Bojan punaisessa paidassa tänään 🥰
https://instagram.com/stories/marko_sef/3175135263818393857?utm_source=…
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Oh boy you'll love this one... haha
at 5:11 he is asked "What would your ideal girlfriend be like?"
And he says "If I knew, she'd be next to me right now. so, I can't say."Edelleen girlfriend-kysymyksiä eikä kumppani/partner-muodossa. Näistä on kyllä viime kuukausina muodostunut vahva käsitys, miten siellä on vielä tiukemmat normit, kun ei täällä onneksi enää tässä muodossa kysyttäisi.
Yeah, but there's no way to avoid it because of the language. Even if you use the word (in English) "partner" it's still different if you're referring to a male or female. (partner for male, partnerka in slovenian or partnerica in cro/srb) You need to be really creative if you want to avoid gender..
Niin, miettikääpä nyt, r y s s i l l ä on jopa sukunimessä sukupuoli.
En tiedä, onko Sloveniassa, toivottavasti ei sentään.
No, we dont. :-)
Btw really short clip on IG bojantokris. B is wearing a red shirt! Or is it hotpink?
Vierailija kirjoitti:
Nauravat tälle ketjulle mutta kyllä se vielä huvittavampaa on että joku/jotkut on monta kuukautta raportoineet sinne näitä juttuja täältä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herramunvereni mikä selkkaus ja kuhina siellå syntyi, kun joku kuvaili Käärijän aiheuttavan hänelle jatkuvan kiimaisen, KII-MAI-SEN olon !
Apua. Toivottavasti en ollut minä. En enää muista mitä kaikkea on tullut kirjoiteltua ja tuo kuvailu ei niin kaukana olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva kiimainen olo listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu pahalta ajatella, että Jokerit harrastaa seksiä jonkun kanssa.😔
Miksi? Meinaatko, että he odottavat siihen asti, kunnes tapaavat meidät?
No en. Mua vaan itkettää ajatus siitä, että tänäänkin he keikan jälkeen päätyvät jonkun kanssa sänkyyn.
Ethän oo tosissasi. Ajattele mieluummin että ne on kuitenkin loppujen lopuksi tavallisia ihmisiä eikä mitään ihmeolentoja ja seksi on normaali toiminto. Paitsi tietysti meille täällä mutta kaikille muille. 😀
Olen tosissani. Mulle ihan oikeasti tekee pahaa se, kun en koskaan voi saada Bojania itselleni. En halua ajatella, että heillä on seksielämää ja parisuhde.
Jos sä oikeasti tykkäät Bojanista, sä toivot hänelle pelkkää hyvää, ihan kaikilla elämän osa-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
TOMMYLLE KESÄMÖKKI SUOMESTA
G on jo ostettu kesämökki Suomesta 😍
Jokereitten tiktokissa on live
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bojanin hiukset on aika samanlaiset kuin siinä kesäkuussa tavastiaklubin tiktokissa julkaisemassa JO-klipissä. Viiksetkin on siinä alkaneet kasvaa.
Ootko kattonu lauantain keikan klippejä? Hiukset on paljon pidemmät nyt ku tavastialla.
Nyt yritetään selvittää ton videon ajankohtaa.
Sitähän minäkin yritän. Jos ois vasta kuvattu, hiusten pitäs olla pidemmät.
Tavastian viininkaatovideosta näkee hiusten pituuden aika hyvin. Mulla on se vain kaappauksena puhelimessa niin en voi linkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOMMYLLE KESÄMÖKKI SUOMESTA
G on jo ostettu kesämökki Suomesta 😍
Siksi toi olikin hauska heitto.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ketjuun kirjoittelee julkisuudesta tuttuja henkilöitä. Pitäisikö munkin alkaa päsmäröimään niillä tiedoilla?
Ei ne Jodelissa tunne muita kuin Sara Siepin.
Mä manifestoin jonkun neulomaan Jokereille villasukat, joissa on Suomen lippu ja joku Suomen keikan päivämäärä, vaikka Tavastian. Pitkäaikainen, lämmin muisto pojille Suomesta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.
voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.
on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jokereitten tiktokissa on live
No nyt loppui jo
Tiedetäänkö me LadySlon instaa? Mä en ainakaan.