Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76061/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwPdWh3NxIF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

No niin. Nyt saa Iltalehti taas tuulta purjeisiin.

Käärijä ei anna (Häetsän) koiraparan edes nylkytttää rauhassa 🤣 (stoori kevättalvelta)

Mikähän koirien seksiterapeutti nyt saataisiin asiantuntijaksi tuohon artikkeliin oikein tuomitsemaan tämä kamala taoahtuma?

Vierailija
76062/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomiselle K:n Valkeakosken keikalle menossa agenttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76063/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwPdWh3NxIF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

No niin. Nyt saa Iltalehti taas tuulta purjeisiin.

Käärijä ei anna (Häetsän) koiraparan edes nylkytttää rauhassa 🤣 (stoori kevättalvelta)

Mikähän koirien seksiterapeutti nyt saataisiin asiantuntijaksi tuohon artikkeliin oikein tuomitsemaan tämä kamala taoahtuma?

Sanos muuta. Koirasta tuli nyt estoinen! Ja se on Kn vika!

Vierailija
76064/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76065/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Oh boy you'll love this one... haha

at 5:11 he is asked "What would your ideal girlfriend be like?"

And he says "If I knew, she'd be next to me right now.  so, I can't say."

This is so not hetero vibes... Or is he also trying to stay effecting interested in everyone...

He's really interesting with this reach

Niin samaa mieltä. Bojan raasu tulee vielä saamaan niin paljon kuraa niskaansa tosta gay/bi hommastakin et surettaa sen puolesta. Se pelkää niin paljon et kaikki oikeesti tulee esille. Bromancet ja muut avoimet söpöilyt bändiläisten jne kans on sopiva suoja gay-huhuja vastaan.

Ai gauhee ,nuistan sen instaliven ,jota seurasin jonkin aikaa ,mussä oli Boitsu ,oisko ollut Salena ,Mia...jossa Boitsu sanoi tytöille,että somen perusteella jengi pitää häntä homona,ja tytöt ei oikein osanneet sanoa siihen mitään...ilmeet oli sellaset että ai ,älä...😂

Mutta mulle ei tullut siitä sellainen olo että B olisi mitenkään kaapissa.. Jos se olisi arka aihe tai lähellä salaisuutta, ei hän varmaan olisi sitä edes sanonut. Niillä tytöilläkin oli kiusallinen olo, koska heitä shipattiin myös. Ja nyt he eivät enää seuraa toisiaan ig:ssä ja poistivat yhteiskuvat...

Kyseisessä livessä LaZarra ensin ihmetteli, miksi kaikki kysyvät, onko hän lesbo. Ihmetteli mistä olivat sen keksineet. Johon B tokaisi, että kaikki kyselevät sellaista ja häntäkin pidetään (ympäri nettiä) homona.

Vierailija
76066/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä ottasinko K:n vai B:n mielummin jos saisin. Jos nyt pitäs valita et kumpi tupsahtaa aamulla sänkyyn viereeni ja siihen jäisi. Paha valinta.

Minusta tämä on tosi helppo. Bojan. Kumpaakaan en saa. Tietenkään.

Vierailija
76067/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tommyä nyt näin kovasti osa inhoaa? Ei se K:ta B:ltä ole viemässä, ihan kuin olis jotain tälläistä mustasukkaisuutta

Ei se liity tuohon mitenkään ainakaan omalla kohdallani, vaan kun joka toisessa viestissä on hänen naama, tai shipataan häntä *K/B-shippausketjussa*, tai trollataan nostamalla häntä tietoisesti yhden lauseen provosoivilla viesteillä, niin SE alkaa turhauttaa. 

Jep, mä taidan poistua täältä hetkeksi muualle, kun en nyt vaan jaksa tätä jatkuvaa hypeä tommysta. Anteeksi. Ja vaikka häntä ihmisenä vastaan ei mitään olekaan, hän ei kiinnosta minua ollenkaan ja tuntuu pahalta, kun oma shippi, mun mentaalinen turvapaikka, hukkuu sinne tulvan joukkoon. But that's just me. Palataan. 

Kiinnostaako K sua muuten ihmisenä?

Mua K kiinnostaisi nimenomaan ihmisenä. Tykkään heittää läppää ihmisten kanssa, ja olisi tosi kiva istua sen kanssa kaljalla ja jauhaa p***aa oikein kunnolla. Luulen, meillä olis tosi hauskaa, kun mittelisimme toisiamme.

Minäkin pystyn tuijottamaan toista silmiin aika pitkään ja Kn silmät on niin upeat, että niitä kyllä katselisi.

Vierailija
76068/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻

Siis mikä keikkamainos?

Vierailija
76069/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

spancirfest ig tapahtuman sivulla lyhyt pätkä punaisessa paidassa.💞

Vierailija
76070/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä ottasinko K:n vai B:n mielummin jos saisin. Jos nyt pitäs valita et kumpi tupsahtaa aamulla sänkyyn viereeni ja siihen jäisi. Paha valinta.

Minusta tämä on tosi helppo. Bojan. Kumpaakaan en saa. Tietenkään.

Mä voin ottaa sen toisen.

Vierailija
76071/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on söpöä, että noi musiikkivideo kuvaukset on vissiin jotenkin kauhuteemaiset. Tommy aika vahvasti uskoo kummituksiin ja muihin sellaisiin, joten on saattanut tulla ihan kivaa tarinointia porukalle.

Menihän siinä jo puol sivua ilman mainintaa tästä.

Tommy!! 😍

Viimeiseeeen tiimaaan. Kerran Tommy, aina Tommy.

Kiitos kun pilaatte ketjun. 

Vierailija
76072/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.

voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.

on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.

Stalkkaus on asiatonta ja se kyllä menee täällä liiallisuuksiin välillä mutta kyllä täällä ihmiset on myös sitä tuominneet. Ja kyllä sitä Jodelissakin on ollut silloin kun B oli Suomessa ja meni sielläkin asiattomaksi joten ei se Jodelkaan mikään pyhä paikka ole.

jonka takia mä sanoinki et tää oli mun oma henkilökohtainen näkökulma asiaan. ei jodel oo yksi suuri homogeeninen joukko, jossa kaikki käyttäytyy samalla tavalla, kuten ei myöskään tämä palsta.

Vierailija
76073/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5254891/tk-fiilistely

VIIMEISEEN TIIMAAN.

Tommy + K ketju.

Manifestoin, että saatte pitää tämän.

Vierailija
76074/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on söpöä, että noi musiikkivideo kuvaukset on vissiin jotenkin kauhuteemaiset. Tommy aika vahvasti uskoo kummituksiin ja muihin sellaisiin, joten on saattanut tulla ihan kivaa tarinointia porukalle.

Tommy!! 😍

Älä polarisoi ja käännä ihmisiä toisiaan vasten. Olet kuitenkin jodelista täällä vain trollaamassa. Oikeasti tähän ketjuun mahtuu ja on tähänkin asti mahtunut ihan kaikki sivuhenkilöt, jotka ovat sivujuonteita K&B shipissä.

Vierailija
76075/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

spancirfest ig tapahtuman sivulla lyhyt pätkä punaisessa paidassa.💞

Sorry! Siis videopätkä on lyhyt, B juuri sopiva🥰

Vierailija
76076/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76077/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, miksi listalla on 27.7.?

Bojanin poistuminen somesta?

Insta hävisi 25.7.

Vierailija
76078/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu päivästä ja fiiliksestä. Jos tekis mieli jotain vähän rajumpaa, sitten K. Jos taas haluis käpertyä kainaloon, hempeillä ja pusutella, ehkä jopa siinä ohessa pohtia vähän maailman tulevaisuutta, ilmastonmuutoksen hidastamista tai ihmisten pahuutta niin silloin ehdottomasti B.

Mutta joo, kumpikin kelpaisi.

Vierailija
76079/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy!! 😍

Älä polarisoi ja käännä ihmisiä toisiaan vasten. Olet kuitenkin jodelista täällä vain trollaamassa. Oikeasti tähän ketjuun mahtuu ja on tähänkin asti mahtunut ihan kaikki sivuhenkilöt, jotka ovat sivujuonteita K&B shipissä.

Ihmisiä lähtee jo pois kun eivät jaksa tuota jatkuvaa tommy-jankkausta, joka ei ole keskustelua nähnytkään.

Vierailija
76080/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.

voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.

on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.

Annan jokin esimerkki tuosta tummennetusta mitä on etsitty, miten jne. Mieluiten joku muu kuin se itsestään selvä jota täällä ei saa mainita.

koko kesänhän täällä on pengottu tietoa yksityishenkilöistä (eikä vaan janin ;)) mm. sosiaalisen median kautta

Ketju on lukittu.