Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ainakin B jäisi vielä viikonlopuksi Suomeen keikkojen jälkeen 🥰 Ja ihanaa K kun et mene Israeliin 🥰
Tää on ollut mun mielestä päivänselvää koko ajan, että lätkäjätkä hengailee bron 😏 kanssa koko Suomen Tourin ja toi yhteinen vapaa la on ollut tiedossa myös alusta saakka ja siitä olen yrittänyt täälläkin sanoa. Näkeehän sen miten K on superlojaali omille ystävilleen ja miten prepartyista lähtien hän on tuonut esiin että JO on hänelle tosi läheinen kaikkinensakin, B toki erityisesti.
Se vielä epäselvää mun mielessä, että meneekö K myös Norjaan ja Ruotsiin eli esim. kattomaan Norjan keikkaa Alessandra-siskon kanssa. En muista K:n ohjelmaa sille viikolle, mutta en pitäis täysin mahdottomana etteikö K heilutus koko Nordic Tourin JO/B:n kanssa.
On inhottavaa Jokereiden kannalta, jos suomalaisyleisö on hillittyä ja vaitonaista ja räjähtää vasta Kn tullessa lavalle. Eihän tehdä sitä heille, vaan huudetaan alusta asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti possujuna on vaan tavastialla ja turussa. En halua kuulla ccctä tampereella. Oon menossa Jokereiden keikalle.
Mäkin meen Tampereen keikalle, ja toiveissa on nähdä keikka joka on Jokrujen näköinen ja sellainen, että heillä on hauskaa lavalla. Jos se tarkoittaa, että vetävät CCC:n Käärijän kanssa niin antaa palaa. Mun puolesta voivat vetää vaikka sosiologian oppikirjoja takaperin sloveeniksi, jos haluavat.
En usko, että K on mukana kaikilla Suomen keikoilla, todennäköisimmin esiintyy Tavastialla Joksujen kanssa. Eihän Maekaan esiintynyt kuin yhdellä keikalla Joksujen UK tourilla.
Ethän sä nyt tosissas pidä Joksujen suhdetta Maeen samanlaisena kuin Käärijään!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ainakin B jäisi vielä viikonlopuksi Suomeen keikkojen jälkeen 🥰 Ja ihanaa K kun et mene Israeliin 🥰
Tää on ollut mun mielestä päivänselvää koko ajan, että lätkäjätkä hengailee bron 😏 kanssa koko Suomen Tourin ja toi yhteinen vapaa la on ollut tiedossa myös alusta saakka ja siitä olen yrittänyt täälläkin sanoa. Näkeehän sen miten K on superlojaali omille ystävilleen ja miten prepartyista lähtien hän on tuonut esiin että JO on hänelle tosi läheinen kaikkinensakin, B toki erityisesti.
Se vielä epäselvää mun mielessä, että meneekö K myös Norjaan ja Ruotsiin eli esim. kattomaan Norjan keikkaa Alessandra-siskon kanssa. En muista K:n ohjelmaa sille viikolle, mutta en pitäis täysin mahdottomana etteikö K heilutus koko Nordic Tourin JO/B:n kanssa.
No huh huh! Nyt on kyllä shippilasit syvällä päässä!
Vierailija kirjoitti:
On inhottavaa Jokereiden kannalta, jos suomalaisyleisö on hillittyä ja vaitonaista ja räjähtää vasta Kn tullessa lavalle. Eihän tehdä sitä heille, vaan huudetaan alusta asti!
Miten voit ees epäillä tollasta? Eikös suomalaiset ole kuunnellu monta kuukautta Jokruja enemmän kuin ketkään muut (joitakin Balkanin maita ja vissiin Puolaa lukuunottamatta jossa tosin on 10 kertaa enemmän väkeäkin).
Kyllä täällä noi liput on myyty loppuun ihan Jokereiden takia, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vastannut meidän sukka-agentille???
Ei kai joku oikeasti ole mennyt kysymään. Ei sukissa niin tarkkaa edes ole sen koon kanssa.
Yleensä esim miesten villasukkia kun yritän ostaa, niin kokoja on joku tasan kaksi. Aina on sopivat olleet.
Jep. Käsinkudottuja villasukkia myydään kokoa 43-45. Eiköhän tuo ole sopiva. Eilen kun googlailin, löysin kivoja sukkia, joiden myyntituotot lisäksi menee hyvään kohteeseen. Kalliiksi tää fanitus tulee, jos joka jokerille villasukat hankkii ja Rekolle kans. 🦋🦋🙂
Siis kai ne villasukat ollaan itse tekemässä, eikä kukaan ole ostamassa?
Kyllä ne varmasti itse tekemiäkin saa. Kaikilla ei vaan taidot riitä siihen ni haluu sit ostaa valmiina. Kuinkakohan monet villasukat ne oikeen saa :D
Toi on musta kyllä suloista, jos Joksut muualla saa alusvaatevuoren, niin täällä ne saa villasukkavuoren. 🙂 Voihan niitä antaa myös muille käyttöön, jos itselle tulee liikaa.
Toki, mutta onko se kiva, jos jotkut näkee vaivaa ja tekee itse, kun toiset ostaa? Vie tavallaan sen ajatuksen tai merkityksen pois. Tai sitten pohdin tätä liikaa.
Mä lupaan unohtaa ostamisen. Ajattelin vaan, että kun en osaa, niin siksi. Ehkä kokeilen tehdä itse elämäni ensimmäiset villasukat. Kyllä näytti niin tyhmältä, kun taas tuossa yhdessä videossa, taisi olla vielä niitä uusimpia keikkoja, joku ojensi Bojanille rintaliivit. Mitä liivien antamisella edes halutaan sanoa? Kaulaliina olisi muuten helpompi neuloa kuin sukat. Olisko se hyvä vaihtoehto niille, jotka ei osaa sukkia neuloa?
Ihan hyvä ja mukava ajatus ja siinä ei ainakaan voi mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ees epäillä tollasta? Eikös suomalaiset ole kuunnellu monta kuukautta Jokruja enemmän kuin ketkään muut (joitakin Balkanin maita ja vissiin Puolaa lukuunottamatta jossa tosin on 10 kertaa enemmän väkeäkin).
No osa on tulossa ainoastaan b&kn takia. Siksi pelkään ja aihetta pelkoon on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti possujuna on vaan tavastialla ja turussa. En halua kuulla ccctä tampereella. Oon menossa Jokereiden keikalle.
Mäkin meen Tampereen keikalle, ja toiveissa on nähdä keikka joka on Jokrujen näköinen ja sellainen, että heillä on hauskaa lavalla. Jos se tarkoittaa, että vetävät CCC:n Käärijän kanssa niin antaa palaa. Mun puolesta voivat vetää vaikka sosiologian oppikirjoja takaperin sloveeniksi, jos haluavat.
Voin viedä keikalle Allardtin, Weberin tai Durkheimin klassikot. Tosin ne on suomeksi. Ei mennyt sittenkään hukkaan sosiologian viiden vuoden opiskelu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh! Nyt on kyllä shippilasit syvällä päässä!
Kuinka niin? Mistään shippauksesta ole kyse vaan nimenomaan miesten (ja naistenkin) välisestä ystävyydestä ja lojaaliudesta. No, mua on epäilty koko ajan. Ensin ettei B tule Suomeen, sitten että K valitsisi Israelin rahakeikan ystäviensä Suomen keikkojen (joihin uskon että ehti luvata tulla) ohi ja tää viimeinen eli koko Nordic Tour olikin mun mielestä vain mahdollinen, en väittänyt edes todennäköiseksi.
Mua ihmetyttää enemmän sun epäusko ja joku shippausväite.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan toisella palstalla tai jossain joka tapauksessa maininta, että ainakaan suoria lentoja Ljubljanaan ei olisi viikonloppuisin? Toki vaihtaen varmasti pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että näille loppuunmyydyille ja itse asiassa Logomoa lukuun ottamatta aika pienille keikoille on lipun ostaneet nimenomaan JO-fanit. Toki heistä iso osa fanittaa myös K:ta, mutta eivät varmasti jää kylmäksi ja vaitonaiseksi JOn esiintyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ehkä olet oikeassa. Itse vaan oon kuunnellut JO:n musaa paljon enemmän kuin Käärijän ja menen nimenomaan sen musan ja livekokemuksen takia sinne, niin ehkä oletin liikaa, että muillakin on sama syy. Jotenkin hassua olis musta shippauksen takia ostaa liput, mutta kukin tyylillään toki.
Miksi mulla on sellanen mielikuva, että gregor puhui silloin pidemmästä keikkaputkusta nordic tourilla, eli jatkaisivat vielä jonnekin tampereen jälkeen. Tosin mitään ei siihen ole vielä ainakaan julkistettu, joten eikö ne vaan toteutunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ehkä olet oikeassa. Itse vaan oon kuunnellut JO:n musaa paljon enemmän kuin Käärijän ja menen nimenomaan sen musan ja livekokemuksen takia sinne, niin ehkä oletin liikaa, että muillakin on sama syy. Jotenkin hassua olis musta shippauksen takia ostaa liput, mutta kukin tyylillään toki.
Onhan niitä yhteisfaneja/shippaajia todella paljon suomessa.. Esim. Böörijä-kanavalla helsingin jodelissa on tajuttomasti jäseniä
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on sellanen mielikuva, että gregor puhui silloin pidemmästä keikkaputkusta nordic tourilla, eli jatkaisivat vielä jonnekin tampereen jälkeen. Tosin mitään ei siihen ole vielä ainakaan julkistettu, joten eikö ne vaan toteutunu.
G oli halukas joulukuussa tuomaan pojat uudelleen Suomeen esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että näille loppuunmyydyille ja itse asiassa Logomoa lukuun ottamatta aika pienille keikoille on lipun ostaneet nimenomaan JO-fanit. Toki heistä iso osa fanittaa myös K:ta, mutta eivät varmasti jää kylmäksi ja vaitonaiseksi JOn esiintyessä.
Täälläkin moni on ollut jo luopumassa lipuistaan, koska ovat tulossa ainoastaan b&kn takia. Todella toivon, että he ovat vähemmistöä ja suurin osa olisi siellä nimenomaan Jokereiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minusta puhuttiin jotain tyyliin 8 keikkaa 10 päivässä tms, mutta ei ole näkynyt lisäkeikkoja ja nyt minusta liian myöhäistä tulla...
Kyllä mä väitän että valtaosa siinä lippuhuumassa osti B&K -kombon takia ja että näkisi heidät yhdessä. On varmaan ulkkareitakin tulossa melkeinpä siinä toivossa et on yhteisesiintymistä kun oli just ollut kuuma Tavastia... mutta Jokereitahan me nyt ollaan menossa katsomaan kun tilanne rauhottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä yhteisfaneja/shippaajia todella paljon suomessa.. Esim. Böörijä-kanavalla helsingin jodelissa on tajuttomasti jäseniä
Paljonko on "tajuttomasti" ja onko tuo siis koko Suomen, vaikka onkin Helsingin Jodelissa? :) En tiedä Jodelista paljoa mitään.
En usko, että K on mukana kaikilla Suomen keikoilla, todennäköisimmin esiintyy Tavastialla Joksujen kanssa. Eihän Maekaan esiintynyt kuin yhdellä keikalla Joksujen UK tourilla.